Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 1,238 total)
  • Author
    Udin Bemu
    Participant

Miksi kukaan Jenkkien Los Angelesissa asuva lähettäisi Ruotsissa asuvalle Suomalaiselle nobody-Tunkille sähköpostin jossa kyselee toisesta Los Angelesissa asuvasta tyypistä ja että tietääkö Tunkki tämän ja onkohan kristitty?

Mikä ihmeen tietotoimisto Tunkki muka on?

Google tai Wikipedia ei antanut tarpeeksi vastauksia niin alkoi penkomaan Suomalaisilta sivuilta jonkun random hörhön sähköpostia jolle päätti laittaa kyselyä?

Jotain aamuyön nousuhumalan fantasioita.

#289876 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Näätäobjektiivien kannattaa olla nyt kytiksellä lentokentällä Tukholmasta saapuvien lentojen aikaan. Objektiivihakuun kentällä myös Vellimato.

#289877 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

16 eläintä kymmenessä vuodessa, se on keskimäärin 1,6v. per eläin, hiirelläkin on pidempi elinodote kun joutua tuon kakkakynnen kouriin..

#289879 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Voivoi minulleni myäs näkyi sinisiä laatikoita ei kuvia. 🙄ℹ️

#289880 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

#289881 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Johanna Tukiaisen viimeinen päivä yhdyskuntapalvelussa meni mönkään
    Uutiset | 02.04.2015 17:42

Kohublondi Johanna Tukiaisella oli tänään torstaina (2.4.2015) edessään viimeinen päivä hovioikeuden kesällä 2014 langettamasta 60 tunnin yhdyskuntapalvelusta.

Seiskan saamien tietojen mukaan Johannan piti ilmoittautua Helsingin seurakuntayhtymän tiloissa Helsingin Kalliossa tasan kello kahdeltatoista, ja Seiskan paparazzi odotti jo hyvissä ajoin kohublondin talon edustalla tämän lähtöä. Johannaa ei kuitenkaan näkynyt eikä kuulunut.

Pitkän odottelun jälkeen noin varttia vaille yksi Johanna kuitenkin viimein kömpi ulos asunnostaan.

Hän juoksi kovalla kiireellä tienvarressa odottaneeseen taksiin.

Taksin käyttäminen kertoi valtavasta hopusta, sillä Seiskan tietojen mukaan Johanna on tavallisesti kulkenut yhdyskuntapalveluspaikkaansa metrolla.

Seiskan paparazzin seuraama taksi kuljetti Johannan Helsingin seurakuntayhtymän talon edustalle, mistä kohublondi säntäsi kiireen vilkkaan suorittamaan viimeistä yhdyskuntapalveluspäiväänsä.

Kello näytti muutamaa minuuttia yli yksi, joten Tuksu oli viimeisenä päivänään yli tunnin myöhässä.

Kohublondi oli tuttuun glamour-tyyliinsä asustanut itsensä tihkusateeseen muun muassa värikkäillä korkkareilla.

Johanna Tukiainen tuomittiin Helsingin käräjäoikeudessa alun perin 60 päivän ehdottomaan vankeuteen, mutta hovioikeus muutti tuomion vuoden 2014 keväänä 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua. Hartaaksi uskovaiseksi itseään julistava Johanna on suorittanut tuomionsa Helsingin seurakunnassa – aluksi kirkon seniorikodissa ja myöhemmin toimistotehtävissä.

Johanna Tukiainen tuomittiin myös maaliskuun alussa useista eri rötöksistä, ja käräjäoikeus määräsi hänet kolmeksi kuukaudeksi ja 20 päiväksi ehdottomaan vankeuteen.

Nähtäväksi jää, muuttuuko tämäkin tuomio hovioikeudessa yhdyskuntapalveluksi…

Teksti:Sami Sinokki

Jaa, ensin seniorikodissa ja sitten toimistotehtävissä… Pimputtiko pianoo liikaa?

#289882 Ilmoita asiaton viesti

Mutta Johanna, sinähän jo tuomitsit Trishan 2018 kun edellisen kerran joku random otti sinuun yhteyttä, että olettepas samannäköisiä..

Joulukuussa 2018

Johanna Mia Tukiainen ”Joku suomalaisnainen otti muhun yhteyttä; että hän löysi hyvin paljon minua muistuttavan naisen Los Angelesista…….Täytyy myöntää; kun katson näitä Trisha Paytas naisen kuvia; että hänessä tosiaan on paljon minua! 🙂 Pin Up kuvat kuuluvat hamaan historiaani; mutta tämä tyyli tosiaan, ja nuo paksut huulet, hiukset jne…….on mun näköinen! Katsos vaan: Johanna Tukiainen kopio löytyi Losista! 🙂 Hän ei myöskään ole ihan tikkulaiha kuten minä! ”

Johanna Mia Tukiainen ”Hahahaaaaa: mulla näyttää olevan nuo kaikki samat asut kuin tuolla näyttävällä Trishalla! 🙂 Löytyy nuo samat vaaleanpunaiset housut ja huppari (äitini osti mulle joululahjaksi Israelissa!) ja kaikki muukin koirista lähtien……..eikä tarkoituksella; joten tosiaankin tyylini on oikeasti jenkkimäinen. Suomessa tehdään heti pilaa ja pilkkaa esim. pinkistä väristä, tyllistä jne; kun esim. Miamissa ja Losissa se on suloista ja Barbie tyylistä blingiä 🙂”

Johanna Mia Tukiainen ”Saisiko joku photoshopattua mun huulet tällaiseksi Barbie pinkiksi tähän kuvaan? Kuten ohessa on Trisha Paytaksella (hänetkin stailattiin Marilyn Monroeksi, ja hänellä näyttää olevan myös Englannin Bulldog……en ole aiemmin vastaavanlaista nähnyt; paitsi kuvien perusteella hän on kaikkea muuta kuin uskossa………) Pitää rukoilla hänenkin puolestaan. Petri Kuosmanentai Kari Pekonen; osaisitteko pikkujoululahjaksi shopata mulle tähn kuvaan Barbie pinkit huulet kiitos? 🙂”

”Johanna Mia Tukiainen Tietysti nuo Pin Up mallit voivat ihan hyvin pelastua taivaaseen; pelastuihan Juliakin; eikä hänen ulkonäöstään olisi heti uskonut että hän on uskossa.”

”Johanna Mia Tukiainen Jos tuo Trisha on oikeasti tullut uskoon; niin nyt ihan oikeasti harmittaa; ettemme jääneet Julian kanssa asumaan Jenkkeihin!!!!! Suomalaisten agressiivisuus, julmuus ja kateushan tappoivat hänet! Olisimme voineet Julian kanssa tehdä musaa Jenkeissä lisää, eikä mitään pilkkabiisejä ”Lööppijulkkis” tms.”

”Tämä EI SAA mennä näin!!!!! Mun pitää saada se OMA KIRJA ja myös OMA YOUTUBE KANAVA! Tämä Suomen touhu on ollut vuosikausia pelkkää hyväksikäyttöä! Siis Trisha=poikaystävä osti lahjaksi hänelle (katsos vaan…….) POMERANIAN koiranpennun, hänen exänsä on juutalainen, hän on itse ex-strippari (ei siis todellak. enää) hetkinen………..näitä yhtäläisyyksiä on suorastaan ”pelottavan” paljon………ja kauniisti tuo Trisha esitetään Losissa; toisin kuin mut on esitetty mediassa Suomessa…….???!!! Mua mietityttää vaan tuo todella seksikkäisiin asuihin pukeutuminen, että onko hän tullut oikeasti uskoon? Kyllähän ei uskovakin voi laulaa Jeesuksusta. Mutta tämä on mielenkiintoinen tapaus!”

#289883 Ilmoita asiaton viesti
    Ruotsalainen
    Participant

Se koiran ulkoilutuskuva ei ollut uusi mutta sen kanssa samaan aikaan julkaistut syksykuvat kylläkin (kuva kansikuvana tällä hetkellä). Takana näkyvä White Horse pub on remontissa nyt (laajennus) ja se näkyy kuvassa. Kuva on Upplands Väsbyn keskustasta ja Väsby on noin 20 km Tukholmasta. Yksi Ruotsin suomalaisimmista kunnista.

#289884 Ilmoita asiaton viesti

Johanna Mia Tukiainen ”rahat, hyvä maine, matkat ympäri maailmaa, luksus EI MIKÄÄN KORVAA IHMISEN SIELUA JOKA ON ARVOKKAAMPI KUIN TRILJOONAT TÄSSÄ MAAILMASSA!!!!! Erikoinen ”sattuma” tämä nainen kuitenkin on, ja meidän yhtäläisyydet. Taisi se vanha vihtahousu siirtyä mun hotellihuoneesta Miamissa kiusaamasta minua Trishan luokse; joka suostui sopimukseen (siinä piti myydä sielunsa; näin nopean näyn uskovasta isästäni Markku Tukiaisesta, joka huusi minulle: ”JOHANNA KIELTÄYDY SIITÄ JEESUKSEN NIMESSÄ!!!!!” Ja minä kieltäydyin, KIITOS IKUISESTI JUMALA!” 3.12.2018

”Kirjoitan tästä Hollywoodin ”Tuksusta” nyt vielä sen verran; kun minuun on otettu tästä paljon yhteyttä; ja netissä on ilkeät suomalaisnaiset kaivaneet jotain kauheita kuvia minusta (joita löytyy jokaisesta ihmisestä tietysti!) niin Los Angelesiin, Trisha Paytas Ja Johanna Tukiainen yllättävät samankaltaisuudet ja vielä yllättävämpi eroavaisuus! Tsekatkaa tämä; ÄLKÄÄKÄ levittäkö taas valeita minusta! TRISHA PAYTAS JA JOHANNA TUKIAINEN SAMANKALTAISUUDET: -Molemmat ovat silikoniblondeja joilla on paksut huulten täytteet -Molemmat rakastavat pinkkiä, Hello Kittyä ja koiria -Molemmat ovat tehneet laulubiisejä ja näytelleet (Johanna opiskeli myös näyttelemistä Losin lähellä Pasanassa sekä näytteli Losin teattarikerhoissa) -Molemmilla on juutalainen exä -Molemmat ovat ex-strippareita -Molemmat ovat puheliaita ja ulospäinsuuntautuneita -Molemmat ovat tehneet kauan aikaa videoblogia -Molemmilla on muodot kohdillaan (kummatkaan eivät ole tikkulaihoja) -Molemmat saivat poikaystäviltään lahjaksi pomeranian koiranpennut -Molemmat pitävät luksuksesta……

No nyt tullaan merkittävään ja pahimpaan eroavaisuuteen näiden kahden välillä: -JOHANNA TUKIAINEN on uudestisyntynyt kristitty, joka tuo ympäri Suomea selkeästi Jeesuksen evankeliumia läpi. Hän KIELTÄYTYI paholaisen miljonääritarjouksesta ja USA:n laajuisesta kuuluisuudesta vuonna 2015 Jeesuksen Kristuksen nimessä. –TRISHA PAYTAS ei kieltäytynyt paholaisen tarjouksesta; vaan hän myi sielunsa pirulle vastineeksi maineesta, kunniasta, suosiosta ja rahasta. Pyhä Henki paljasti tämän asian minulle eilen rukoiltuani kielillä; joten se sitten siitä. Paitsi että; rukoilkaa tämän Trisha Paytaksen puolesta (jos ihminen on myynyt sielunsa saatanalle tämän elämän aikana; niin käsittääkseni se on mahdollista vieläkin saada takaisin Jeesuksen nimessä, vai miten on……..?) Jos joku epäilee minua; niin olisin itse nyt miljonääri, eikä minua haukuttaisi; jos olisin tehnyt diilin sielunvihollisin kanssa, jota EN tehnyt!”

#289885 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tää oli hyvä:

”Tämä EI SAA mennä näin!!!!! Mun pitää saada se OMA KIRJA ja myös OMA YOUTUBE KANAVA! Tämä Suomen touhu on ollut vuosikausia pelkkää hyväksikäyttöä!”

-Kirjan kirjoittamiseen ei tarvita kuin kynä ja paperia, tai vaihtoehtoisesti tietokone, kuka tahansa voi milloin tahansa täysin ilmaiseksi avata YouTube kanavan.

Patalaiska ei vaan saa mitään aikaiseksi.

#289886 Ilmoita asiaton viesti

Aa ok. Kiitos Ruotsalainen selvennyksestä.

Hyvä havainto tuo ja eiköhän liittyne Ilen sijoitukseen. Ellei sitten Tuksu ole käynyt jollain ”yksityiskeikalla” tuolla suunnalla.

#289887 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

On se akka sekasin, voe taivas! 😳

#289888 Ilmoita asiaton viesti

3.12.218

Johanna Mia Tukiainen ”TRISHA PAYTAS ei kieltäytynyt paholaisen tarjouksesta; vaan hän myi sielunsa pirulle vastineeksi maineesta, kunniasta, suosiosta ja rahasta. Pyhä Henki paljasti tämän asian minulle eilen rukoiltuani kielillä; joten se sitten siitä.”

Johanna Mia Tukiainen  ”Pyhä Henki avasi minulle Trisha Paytaksen: toinen silmä värjätty ”Uuden Maailmanjärjetyksen” merkiksi; joka on siis saatanan liitto.”

Johanna Mia Tukiainen ”Antikristuksen merkki: ”All Seeying Eye” eli kaiken näkevä silmä Trishan kaulassa. Ja käärme hänen ranteessaan, eikös asia ole nyt aika selvä…….”

Johanna Mia Tukiainen ”Mutta yksi juttu……ilman itseni myymista paholaiselle; olin jokatapauksessa PALJON suositumpi Miamissa ja Losissa; kuin mita olen Suomessa! Taalla hallitsee kateus!”

Johanna Mia Tukiainen ”HYIIii…….!!! ÄÄÄK!!!!!!”

#289889 Ilmoita asiaton viesti

Vanhaa Paytas-vollia (2018) kaivellessani vastaan tuli myös oma koosteeni Julian viimeisistä sanoista. Olipa niitä.

”Matkustin tuonne edesmenneeni sisareni Julian kunniaksi; sillä hänen viimeiset sanat olivat mulle; että ”Johanna lupaa minulle; että muutamme Hawaijille” ja aloin jo etsimään sieltä kotiakin meille. ”

Julian viimeisiä sanoja ovat olleet myös:

1) ”Miksi Johanna sinä olet aina ollut niin kiltti ja rakastava minua kohtaan, vaikka kohtelin sua niin huonosti 5-viikon Thaimaan matkallamme? ”

2) ”Mutta nyt yhtäkkiä minulle tuli mieleen Julian viimeiset lauseet ennen hänen kuolemaansa. Hän ei ainoastaan halunnut muuttaa kanssani Hawaijille, vaan hän pyysi minulta, että lupaan yhden asian hänelle. Hän sanoi: ”Johanna, rakastan sinua. Lupaa minulle, ettet kuole alkoholiin.”

3) ”Johanna, tiedan etta olet vahva ja sina kylla jaksat! Nayta ihmisille mihin sina kykenet! ”

4) ”Johanna, sinun pitää muuttaa ulkomaille!” Se oli hänen viimeinen lauseensa, jonka hän sanoi minulle.

5) Viimeiset sanat jotka talta kauniilta enkelilta kuulin, olivat: ”Johanna, tiedan etta olet vahva ja sina kylla jaksat! Nayta ihmisille mihin sina kykenet! ”

6) ”…Näin hänet viimeisen kerran ennen hänen kuolemaansa. Hän katsoi minua silmiin läpitunkevasti ja sanoi: ”Lupaa minulle Johanna, että sinä et koskaan luovuta!”

7) Ainoa maa, johon kuulun tällä planeetalla on USA, ja joku lämmin osavaltio sieltä. Julian viimeinen sana suurinpiirtein ennen kuolemaansa oli: ”Hawaiji”.”

8) Julian viimeimmät sanat olivat: ”Anna isällesi anteeksi. Jasminelle ei tarvitse antaa, mutta armahda isääsi.”

9) Julia otti minua kadesta kiinni ja katsoi minua kauniilla, vihreilla silmillaan sanoen: ”Johanna, mina en jaksa enaa. En jaksa enaa tata elamaa. Mina haluan vain nukkua ja olla kotonani, mene sina Johanna ja etsi itsellesi mies ja hanki lapsia puolestani. Rakastan sinua, rakastan enemman kuin ketaan muuta koko tassa maailmassa.”

10) ”Haluan pois täältä. Minua odottaa paratiisi. Siellä on lämmintä ja hyvä olla.”

11) ”Anteeks, et anna anteeks.  Anna anteeks Jasminalle ja anna anteeks sun isälle.  Anna anteeks kaikille.”

12) ”Julian viimeiset sanat ovat koko ajan mielessäni. Hänelle on tärkeää, että pärjäämme. Hän ei puhunut siitä, että kuinka itse jaksaa. Hän halusi, että pysyn vahvana. Aion toteuttaa sen mitä Julia sanoi. Hän halusi, että säilyn hengissä. Lähden maasta pois.”

#289890 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… julkaistut syksykuvat kylläkin (kuva kansikuvana tällä hetkellä). Takana näkyvä White Horse pub on remontissa nyt (laajennus) ja se näkyy kuvassa. Kuva on Upplands Väsbyn keskustasta ja Väsby on noin 20 km Tukholmasta… (Ruotsalainen)

Tarkkasilmäistä toimintaa, hyvä raportti, tattista! 👍🏻 Tuo havainto voi olla tärkeä Tukiaisten muuttoruletin kuulien – Ilen, Mamma- ja Pappamuratin ja Possun – aloilleen asettumisen seurannassa lähiviikkojen aikana.

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 1,238 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.