Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,237 total)
  • Author
    Etänäätä
    Participant

Matameella oli joskus se rahihattu/lammas päässä. Tämänpäiväisen kuvan jälkeen voimme huoletta todeta että enää yksi hattu puuttuu kokoelmasta ennenkuin Johanna on tehnyt käänteisen hattutempun eli vtuiks meni nää hattuvalinnat.

#288995 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Tuksulla tuo tyylitaju on kyllä huikea😂

#288996 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ääh, tämä katosi palstalta, kun korjasin neljä kirjainta… uudestaan:  Tunkki istui orapihlaja-aidassa syksyllä 2019. Hän nillitti jälkikäteen:

”Siitä Seiskan jutusta; niin ikävän monet katsoivat lehdestä vain otsikon jossa istun huonossa kunnossa kadun reunalla; siis lääkärit puhalluttivat mut viikon ajan kokoajan ja AINA PUHALSIN 0,0%.

He laittoivat myös mut huumeseulaan ja vaikka mihin, koska puhuin ”Antikristuksesta.”

No SIIS; EIHÄN EI-USKOVAT JA TÄMÄ MAAILMA TAJUA MITÄ ON KÄYNNISSÄ! Helppoa laittaa asioita ”hulluuden piikkiin.”

Ja mitä Hymyssä musta kirjoitetaan on täysin SUOMEN LAIN VASTAISTA JA RIKOLLISTA! Koska Hymyn päätoimittaja Mika Lahtonen ei suostu vastaamaan minulle puhelimeen; niin lakimieheni ottaa sinuun seuraavaksi yhteyttä! Hänen nimensä on Teemu.

Ja sitten vielä Seiskan taannoisesta jutusta: SIINÄ TULI TOIMITTAJAN VALEHDELTUA ETTÄ ”RYYPPYPUTKI” JOHTI MUT SIIHEN TILAAN: KYSEESSÄ ON VALE. Mulla ei ollut mitään ”ryyppyputkea” vaan vuoden raittiuden aikana retkahdin pari kertaa pariksi päiväksi. Minusta sitä ei voi missään nimessä kutsua miksikään ”ryyppyputkeksi.”

Mitä taas tulee näihin mielenterveyden ongelmiin; niin HYVIN MONET HERKÄT SEKÄ TAITEILIJAT JA ESIINTYVÄT ARTISTIT kärsivät bibolaarisuudesta; se on tuotu Jenkeissä jo vuosikausia esille. Sairauteeni liittyi myös se, miksi ostin niin älyttömän monta morsiuspukua jne; tulen antamaan tästä aiheesta haastattelun.

Ylilääkäri, ylipsykiatri joka toimii Tukholmassa; hänen mukaansa hoitamaton bibolaarisuus menee psykoosiin. Tässä tapauksessa ”hoitamaton” voi tarkoittaa esim. väärää diagnoosia tai vääriä lääkkeitä. Se, että annoin ottaa itsestäni alastonkuvan; liittyy tähän samaan hommaan.

Avaudun asiasta Suomessa; koska uskon että tuleva miesystäväni tulee jokatapauksessa ulkomailta eikä Suomesta, eikä näädät tule edes löytämään mua koska vaihdan sukunimeni (mikä olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten.)”  (Jtuk 24.10.2019)

#288997 Ilmoita asiaton viesti

#288998 Ilmoita asiaton viesti

#288999 Ilmoita asiaton viesti

#289000 Ilmoita asiaton viesti

Keikkoja vanhustenkoteihin??

#289002 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”YLILUONNOLLISIA KOKEMUKSIANI MIAMISSA OLLESSANI, VIESTI; VAROKAA!

Olin ulkomaanmatkallani kaiken kaikkiaan lähes kaksi kuukautta joka alkoi Miamista ja päättyi Miamiin (no onneksi ei sentään, pääsin sieltä pois Tukholman kautta Helsinkiin.)

Selvitin saamiani näkyjä jo aiemmin Facebookin sivuillani ja huomasin että yhtä postaustani oli jaettu yli 34 kertaa eteenpäin.

Ihmiset eivät uskalla kommentoida mitään minulle tai sanoa mitään, media on mennyt niin hurjaksi, että monet kirjoitukseni kopioidaan suoraan Hymyn ja Seiskan palstoille, mikä on täysin laitonta, mutta poliiseilla on näemmä myös tärkeämpää tekemistä, tosin eräs heistä on laittanut nyt useamman pinkan asioita eteenpäin jotka tullaan käsittelemään ensi kevään aikana. ” Osa 1 (7).

#289003 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Olin syksyn aikana mm. Miamissa, Los Angelesissa, Manilassa sekä Filippiinien lähellä olevalla saarella. Kun palasin takaisin Miamiin, niin sain nähdä seuraavanlaisen näyn:

Kello oli noin 10.30 aamulla South Beahcilla, Miamissa. Olin edellisenä iltana katsonut Johnny Cashin elämäkerran televisiosta. En pystynyt nukkumaan, sillä vaistosin pahan ympärilläni.

Yhtäkkiä television ei mennyt enää päälle ja kello lakkasi toimimasta. Kellossa alkoi välkkymään merkki joka oli kysymysmerkki.

Kun katsoin ikkunasta ulos, yhtäkkiä turkoositaivas muuttui mustaksi ja koko päivä pimeni. Katsoin taas eteeni ja kello näytti kysymysmerkkiä. Vieressäni oli suuri tavaramäärä kaikkea mitä Miamista olin shoppaillut.” Osa 2 (7).

#289004 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Tajusin heti, että saatanan lähettiläät olivat samassa huoneessa kanssani. Otin käteeni suomalaisten sotilaiden antaman pienois Raamatun (Miamin hotellihuoneissa ei ole nykyisin enää Raamattuja.)

Yhtäkkiä ympärilleni alkoi kerääntyä satoja olioita, osa heistä oli ihmisenhahmossa ja osa oli jotenkin vääristyneitä, ja he kysyivät multa, että ”AIKAA ON VÄHÄN, MINKÄ VALITSET?”

Aloin lukemaan kovaan ääneen Raamatun Psalmeja. He hävisivät hetkeksi mutta palasivat takaisin. He sanoivat, että alkavat näyttämään minulle, ketä he oikeasti ovat.” Osa 3 (7).

#289005 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Aloin siinä vaiheessa huutamaan täyttä kurkkua sitä, mitä oma isäni on opettanut sanomaan hätätilanteissa että JEESUKSEN KRISTUKSEN VERESSÄ POISTUKAA!

Osa heistä olivat avaruusolion näköisiä. Aloin huutamaan Jeesuksen Kristuksen veren voimaa ja Hänen ristinsä voimaa.

Kun olin vapautunut sängystäni, niin ryntäsin hotellihuoneestani ulos ja alakerrassa näin tällaisen näyn: Kaikki minun ympärilläni pysäytettiin, paitsi kaksi miestä. Kaikki muut jatkoivat matkaansa, mutta vieressäni oli mies, jolla oli mustat pitkät viikset ja pitkä parta. Hän vinkkasi silmää hotellin respan työntekijälle joka hymyili hänelle.

En pysynyt enää kävelemään ja minut vietiin hotellin eteen Miamiin istumaan. Minulle tuotiin pullo vettä, mutta pari vierasta olentoa sanoivat edessäni että ”älä paljasta meitä”, ja minulle kutsuttiin ambulanssi.” Osa 4 (7).

#289006 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Sen jälkeen olin Miamissa sairaalassa muutamia päiviä. Ambulanssissa ollessani näin myös pari pahaa henkeä.

Päästyäni sairaalasta, lensin yhdessä suomalaisen miesystäväni kanssa Fort Lauderdalesta Tukholmaan ja sieltä Helsinkiin.

Näin tällaisen näyn Helsinki-Vantaa lentokentällä: koko Eurooppa oli sodan runtelema, ja kolmas maailmansota alkaa Euroopasta.

Minulta kysyi paholainen, että haluanko jäädä kärsimykseen, vai haluanko ”saada kaiken” ja minut palautetaan takaisin Miamiin, jossa minusta kuulemma tehdään ainakin jonkinlainen tähti ja saan uskomattomat rikkaudet ja kuuluisuuden, jota en tähän asti ole saanut. Kieltäydyin Jeesuksen nimessä kyseisestä ”tarjouksesta.”

Ennenkuin lentokone oli saapunut maahan, näin tällaisen näyn lentokoneessa: lentokone ei laskeutunut ollenkaan, vaan jatkoi matkaansa. Konetta ei ohjannut ihminen, vaan paholaisen kätyri, joka oli viemässä koko konetta helvettiin.

Ihmiset ympärilläni puhuivat kaikkia maailman erikieliä.” Osa 5 (7).

#289007 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Olin saanut näyn Miamissa, että Helsingin puolella joku naispuolinen henkilö tulee sanomaan minulle jotain kummallista.

Kun olin lentokoneessa, edessä istunut naispuolinen, noin 50-vuotias henkilö, kääntyi minun puoleeni, hymyili ja sanoi: ”Onhan kaikki hyvin _”

Ennen laskeutumistamme jokaikiseltä ruudulta alkoi tulemaan Tipi Lintu ja Sylvesteri piirroselokuva. Näin piirretyn tästä näkökulmasta: Sylvesteri oli paha joka halusi Tipin häkkiin hinnalla millä hyvänsä. Välillä demoni ilmestyi viereeni ja kysyi minulta: ”Johanna; haluatko oikeasti häkkiin_”

Sylvesteri jahtasi piirrosleffassa Tipi lintua viimeiseen asti. Minut laitettiin välillä Tipi linnun asemaan kellumaan johonkin selliin ja demoni kysyi taas; ”Haluatko tätä, vai haluatko vapaaksi ja rikkaaksi, annamme sinulle kaiken mitä ikinä haluat_” Osa 6 (7).

#289008 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Helsinki-Vantaan lentokentällä minua odottivat ambulanssin lisäksi poliisit (ihmettelen, mitä he siellä tekivät), ja poliisit puhuivat keskenään formuloista ja kuntosalista.

Malmin sairaalan lääkäri ei leikkinyt tietävänsä, mitä lääkettä minulle oli annettu Miamissa, vaikka se on täysin googletettava lääke.

Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: ”Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_” Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi.

Ja siitä vielä kun olin ambulanssissa, niin joku avaruusolion näköinen demoni sanoi minulle, että katso ulos, ja tämän kaiken sinä saat! Katsoin ulos, ja jokapuolella oli Donald Trumpin rakentamia uskomattomia rakennuksia, suuria vesiputouksia ja älyttömiä asetelmia, joita en pysty edes kuvailemaan. Demoni kysyi vielä minulta: OTA TÄMÄ JA JÄTÄ JUMALA! SAAT KAIKEN MINULTA!

Jatkoin isäni opetusta Jeesuksen Veren voiman huutamisesta ja he väistyivät, mutta hitaasti ja jatkoivat kiusaamistani Suomeen asti.

Sain myös sanoman: ”This is the New Life Order.”

Jatkan tästä aiheesta seuraavassa blogissani, jonka osoite yms. tullaan selvittämään myöhemmin. Aiheesta minuun voi ottaa yhteyttä: Johanna¤dollsdancers.fi. Johanna Tukiainen. Joulurauhaa ja Siunausta!!!!!” Osa 7 (7).

#289009 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Selostus edellä oli Tukiaisen Dolls Diaryssa 9.12.2015.

Hän oli Miamin Mount Sinai Mental Hospitalissa 13.-16.9.2015.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.