Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,237 total)
  • Author

Selibaatissa (jo useita vuosia) elävä uskovainen Tuksu nauttii kuitenkin seksistä. Tuksu on korostanut, että seksi kuuluu vain avioliittoon.

#290197 Ilmoita asiaton viesti

.

#290198 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Solnasta kantautuneiden huhujen mukaan päätähteen asunto Törnbackenissa meni alta jo kesällä.

Tunnetusti päätähde ei kykene hoitamaan asioitaan itse. Mamma, pappa ja possu lähtivät näinollen loisimaan kahden viikon koronakaranteeniin Loviisaan ja sieltä glamourvillalle Varkauteen, ja sillävälin vielä hengissä ollut sisar plus velipoika taisivat järjestää asunnon tyhjentämisen. Sitten kävi kuten kävi.

Pintaremontin ja paperisodan jälkeen asunnossa asuu nyt oikein fiksu nainen.

#290199 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Tässäpä taas muutama kuva menneisyydestä uusille ja vanhoille näätyläisille. Vassakuu😆

#290200 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Ja sitten ihan isä ollu kattomassa       vyhvann🤢

#290201 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Katse puhtaaseen peffaan😱

#290202 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Bootpastorilla on niin monta FB-sivua ja -profiilia ettei sen jeesustelu lopu vaikka yksi ylöstemmataan 😀

#290203 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Helsingin Sanomat tänään:
    ”Videopalvelu Youtube aikoo poistaa alustaltaan kaikki videot, joissa väitetäään, että yleisesti käytössä olevat rokotteet ovat tehottomia tai vaarallisia, uutisoi sanomalehti Washington Post. Samalla  Youtube estää alustaltaan  useiden tunnettujen  rokotekriitikkojen  tilejä, jotka ovat asiantuntijoiden mukaan osaltaan vastuussa rokoteskeptisyyden lisääntymiseen Yhdysvalloissa.
    …”

Mitäs se Matami sitten lukee ja omissa julkaisuissaan lainaa ja saarnaa yökaudet?
    No, onhan sitä samaa soopaa monessa muussa kanavassa, ei sen tarvii alkaa ainakaan nukkumaan öitään ja heräämään aamulla ns. ihmisten aikaan.

#290204 Ilmoita asiaton viesti

#290205 Ilmoita asiaton viesti

Ile voi esitellä koulussa näitä kuvia luokkatovereilleen. ”Minun äiti on maailmankuulu tanssija, koreografi, laulaja, strip tease artisti, konserttipianisti, näyttelijä, sisustusarkkitehti, evankelista, kokki jne jne.

#290206 Ilmoita asiaton viesti

Kauneutta etelän auringon alla. Paikka taisi olla Kanariansaaret. Napa on kadonnut läskeihin jo tuolloin. Kuvaa ei ole muokattu. Vuosi 2012.

#290207 Ilmoita asiaton viesti

#Selibathinthecentrumofhelsinki

😀 ”Olin ollut selibaatissa 7 vuotta ennenkuin tapasin hänet..” 30.9.2021

Aika on pitkä ja muisti lyhyt.

Johanna ja ”Paul” tapasivat tammikuussa 2020. Otetaanpa siitä 7 vuotta taaksepäin. 2019 > 2018 > 2017 > 2016 > 2015 > 2014. Okei, eli siis selibaatissa tammikuusta 2014. Vai miten se menikään?

MTV uutiset  09.05.2009 ”olen selibaatissa. Selibaatti voi välillä tehdä hyvääkin pitkän, vuosia kausia kestäneen loistavan seksielämän jälkeen. Se on niinkuin dieetti, itsensä puhdistamista.”

3.9.2009 Stara.fi ”Rintani vain kasvavat ja kasvavat koko ajan. En tiedä mikä niissä on vialla… Ystäväni Como-järvellä kysyivät, että olenko raskaana, mutta se ei ole mahdollista, koska en ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen, Johanna Tukiainen kirjoitti.”

Break in ”seliselibath”

MTV uutiset 23.2.2010 ”Kohublondi Johanna Tukiainen kertoo lähtevänsä pitkän selibaatin jälkeen Yhdysvaltain Miamiin hakemaan jännitystä elämäänsä.”
    MTV uutiset 17.3.2010 ”Johanna Tukiainen kertoo 7 päivää -lehden blogissaan kuinka pika-ihastuksen kanssa oikein kävi. – Vastoin luontoani ostin hänelle sushi/sampanja-illalliset ja meillä oli hyvää sek siä, Johanna Tukiainen kertoo blogissaan.”

Viihdeuutiset 29.01.2014 ”Showtanssija Johanna Tukiainen päivitti lauantaina (25.1.) olevansa hoidossa ja pääsevänsä kotiin viimeistään tänään (29.1.). Suruaikaa viettävän Johannan katkaisuhoito päättyi kuitenkin jo, ja tänään hän päivitti SeiskaLiven blogiinsa kuulumisiaan – muun muassa tietoisesta seksittömyydestään. – Uskon, että yksi asia, miten pystyisin edes jotenkin toipumaan tästä vähitellen, olisi joku ihana mies ja rakkaussuhde. Olen ollut lähestulkoon kokonaan selibaatissa viimeiset 2 vuotta ja melkein tarkoituksellakin pyörinyt paljon homoseksuaalien kanssa, koska läheisyys on jotenkin ahdistanut minua enkä halua tulla enää petetyksi ja rikotuksi, Johanna kirjoittaa.”

16.11.2014

Como uutiset 7.7.2017 Tuksu elää selibaatissa. ”Ryhmäseksi jos mikä on syntiä. -Olen sitä menneisyydessä harrastanut. Mutta mulle on kirkastunut kaikki asiat. Nainen muistelee videopätkällä myös Miamin-aikojaan, jolloin hän oli useiden kuukausien aikana joka yö eri miehen kanssa sängyssä.”

9.8.2017 Fb ”Tämän näköinen kaunis nainen, Johanna Suomesta; on elänyt viimeiset 5-vuotta selibaatissa, ollut kohta vuoden absolutistina, ja onko suomalaisista miehistä mihinkään……..???”

Selibaatissa ollaan siis oltu vuodesta 2009 tammikuulle 2020 jos Johannan omaa sanaa uskotaan.

Tukiaaninen laskuoppi selittyy seuraavassa kuolemattomassa lausahduksessa: ”Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.”

#290208 Ilmoita asiaton viesti
    Pysyköönpoissa
    Participant

OT mutta kirveslehdessä juttua Maisulista, on uhannut miehensä lasta puukolla, rikkonut leluja ja vaatteita tältä. Tätä on pitkään keskustelupalstoilla puhuttu ja nyt on asia edennyt. Näissä kahdessa on yhteistä se, että luodaan joku helvetin somekupla, joka on täysin päinvastainen kuin oma elämä, vääristelyä ja valetta. Toimittaja omassa instassaan kuvaa hyvin Maisulin vuosia, kunpa kirveslehti tekisi Rumasta Loisesta yhtä totuudenmukaisen artikkelin.

#290209 Ilmoita asiaton viesti
    Remmi
    Blocked

Pysyköönpoissa: Hyvä Panu Hörkkö!

#290210 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Hyvä Panu. Pistäppä kehiin totuus tukiaanisestakin.

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.