Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,237 total)
  • Author

Sellaista virallista termiä kuin rikostutkinta ei taida virallisesti olla, mutta on esitutkinta, jossa poliisi arvioi onko rikosta syytä epäillä joko sen perusteella, että asiasta on tehty tutkintapyyntö, eli ns. rikosilmoitus tai mikäli tapahtumaan liittyy jokin sellainen seikka tai laki, jonka vuoksi joudutaan arvioimaan onko rikos mahdollisesti tapahtunut. Sitten on olemassa varsinaista rikoksen tutkintaa sekä teknistä rikostutkintaa, eli todistusaineistojen keräämistä, joita tehdään vasta silloin, kun rikoksen oletetaan tapahtuneen.

Tässä Jasminen tapauksessa kyseessä voi siis olla se, että Ruotsissa on toukokuussa vahvistettu uusi laki, jonka perusteella itsemurhaan yllyttäminen voi olla rikos tietyissä olosuhteissa. Esimerkiksi, että joku on joko väittänyt jonkun ahdistaneen uhrin itsemurhaan tai siihen viittaavaa todistusaineistoa on löytynyt, ja siten poliisi joutuu arvioimaan voidaanko asiassa epäillä rikosta.

Koska Seiska käyttää tuollaista ”rikostutkinta”-termiä, se voi tarkoittaa mitä tahansa, koska se ei oikeasti tarkoita mitään.

#290266 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Uusi laki kuten tulkintakin joten nyt jännittää se et miten Tuomarit sen tulkitsevat. Tuksu Eikö pelota

#290268 Ilmoita asiaton viesti
    Marjut3
    Participant

TuohiAivo, kiitos selvennyksestä. Tätä jo hetken mietinkin, että mihtähän meinaa.🙂
    ”Niin sanottu näätiminen on saanut alkunsa Johannan väritetyn ja muunnetun totuuden, kehuskelun ja itsensä korostamisen alasampumisesta yli 10 vuotta sitten.Perusperiaate edelleen on: tarkastellaan Johanna Tukiaisen tekemisiä, sanomisia ja kirjoituksia sekä tarvittaessa ammutaan hänen valheensa alas”

#290164 Ilmoita asiaton viesti

”Esittely

Yrittäjä

Opiskeli ainetta Theatre/Acting koulussa Pasadena City College

Opiskeli oppilaitoksessa Uppsala University, Sweden

Asuu nyt paikkakunnalla Tukholma

PaikkakunnaltaHelsinki”

Tämä tieto Facesta. Todella hyvin koulutettu? Näin voisi luulla. Totuus on, että Tuksu ei saanut koskaan mitään tutkintoa loppuun. Paskatenun oppilaitos oli vain harrastelijaryhmä. Verrattavissa avoimeen yliopistoon. Uppsalan yliopistossa hän ei viihtynyt, eikä hän saanut mitään aikaan. Meikkauskurssi Espanjassa oli yksityisen meikkaajan pitämä maksullinen kurssi. Mitään todistusta sieltä ei koskaan tullut. Se ei ollut virallinen ammattitutkinto, vaikka Tuksu väittää olevansa yo-meikkaaja.

#290218 Ilmoita asiaton viesti
    Sassesillesi
    Participant

Seiskan logo

VINKKAA JA TIENAAHAE

Ticker Image

Jasmine tukiainen

Ruotsin poliisi vahvistaa: Jasmine Tukiaisen kuolemaan liittyvä tutkinta edelleen kesken – ”Asia on herkässä vaiheessa”
    KOTIMAA | 30.09.2021 17:03

inhouse-banner

Seiska uutisoi elokuussa, että edesmenneestä Jasmine Tukiaisesta on käynnissä poliisitutkinta.

Johanna Tukiainen kertoi tuolloin tutkinnasta, mutta hän ei halunnut avata asiaa sen enempää.

Ruotsin poliisi on nyt vahvistanut Seiskalle, että tutkinta on edelleen käynnissä.

– Pitää paikkansa, että edesmenneestä Tukiaisesta on käynnissä rikostutkinta. Asia on edelleen herkässä vaiheessa, joten emme voi kommentoida tässä vaiheessa enempää, poliisista vahvistetaan.

#290234 Ilmoita asiaton viesti
    Sassesillesi
    Participant
    #290275 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant
    #290278 Ilmoita asiaton viesti

Kiitti korjaamisesta Ä. mopsi, käsitin väärin.

Jasmine kävi täällä näätäpalstalla. Aivan varmasti hänen kavereillaan on tieto mitä näätäpesässä puuhataan. Sitä kautta on toivottavasti Perpalle mennyt kuvaus Tuksun rikosrekisteristä ym. puuhista.

Toivonko liikaa?

#290279 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant
    #290282 Ilmoita asiaton viesti
    Kuritettu Velli2
    Participant

Pidin pari viikkoa tuksuaanista taukoa. Nyt taas montakymmentä sivua sellaista julistusta että mieli on musta kuin kirkonrotta tai tukiaaninen perce (maksaa alle kymppitonnin, nykyään kai vähemmän).

Kyllä tästä kaikki hauskuus on jo kaukana takana. Nuo kaikki takaumana lähetetyt kuvat ja viestit…hyi saatana. Tuo olisi vanhaan hyvään aikaan mestattu jo aikapäivää sitten. Hymähtelin Treen rautatieasemalle kusemiselle, mutta nyt ei naurata enää yhtään. Jos joku kauniiden maan jengi virittelee vaikka pommin asuntoon, niin loppuu tämä hullutus!

#290283 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Ja sellainen hyväksikäyttö jota Tuksu tekee on hirvittävää, en ymmärrä et miksi hänen äitinsä salliisen.

Meidän suvussa ei tällaista tapaa ole olemassakaan, koska me kunnioitamme vanhempiamme, emmekä etuile kukaan.

Olemme uskollisia suvulle ja perheelle. ehkä olemme söpöjä, mut silti siellä joku on joku muu, se joka maksaa laskun aina. se olen minä ja ette usko miten kivaa se on.

#290287 Ilmoita asiaton viesti

Johannan isän sanoin

”Elämä ei aina ole helppoa ja tuskin sitä niin vanhaksi ja viisaaksi koskaan tulee, että osaisi aavistaa mitä uusi päivä tuo tullessaan. Tästä asiasta sain hetki sitten muistutuksen.

En enää tiedä mitä pitäisi ajatella, puhumattakaan, että osaisin arvioida mikä on järkevää. Perheemme asiat ovat joka tapauksessa niin julkisia, että Julian kuolema ja hautajaiset on pitänyt raportoida tarkasti kaikille, jotka korvansa kallistaa. Ei kai tässä enää mitään pyhää ole, koko perheen voimin rakennetaan uraa puolin ja toisin. En enää pysty ymmärtämään missä ne rajat menee. Julian kuolemasta jäi viimeisiä sanoja viljeltäväksi, muistetaan kertoa mitä Julia olisi milloinkin halunnut. Mihinkään Julian kuolema ei tunnu vaikuttavan. Viimeiset sanat muistuvat mieleen, kun niillä voi omaa asiaa ajaa, mutta Julian kohtalo ei tunnu koskettavan, eikä siitä ole mitään opittu. Sanon tämän äänen, koska olen vain niin umpikujassa ja tästäkin kirjoituksesta joka tapauksessa saan taas palautetta. Oletettavasti olen taas psykoosissa, dementoitunut ja minua käytetään hyväksi. Missään tapauksessa en voi olla uhri omassa kodissani. Minun pitäisi olla hiljaa, alistua ja antaa viisaampien hoitaa tiedottaminen. Nyt vaan riittää.

Annoin aikaisemmin haastattelun Hymylle ja nyt sain maksaa siitä.

Johanna saapui taksilla Jollakseen klo 21:30. Ulkoa kuului itkun sekaista sadattelua ja kohta alkoi ovikello soida. Tunnisti tyttäreni äänen, hän oli saapunut kutsumatta kylään. Minä olen tehnyt hänelle selväksi, että hän ei asu Jollaksessa, eikä hän ole tänne tervetullut öitään viettämään. Mekastamisen kovetessa avasin kuitenkin oven, Johanna syöksyi sisään, meni eteisen lattialle selälleen makaamaan ja lopulta sekavasta selostuksesta ymmärsin, että Johanna oli vailla pankkikorttiani, muuten taksi vie vankilaan. Parkkipaikalla siis odotteli taksi rahojaan. Matkanvarrelta löysin pitkin lumihankia siroteltuna Johannan laukun, lompakon ja kännykän. Kävin maksamassa taksinkuljettajalle Johannan omista rahoista 46€, joka sisälsi kyydin lisäksi matkalla noudetut hampurilaiset. Sisälle päästyäni Johanna huusi, joko minulle tai vain huutamisen ilosta, että ei joudu helvettiin.

Autoin käsittämättömässä sekavuustilassa ollutta tytärtäni kohti yläkertaa ja sitten alkoi illan päätapahtuma. Alta minuutissa omasta mielestään rauhallinen, ei missään tapauksessa väkivaltainen, tyttäreni tarttui kurkkuuni ja alkoi aggressiivisesti huutaa, että voittaa minut tappelussa koska tahansa. Olin shokissa ja nujakointi eteni kohti keittiötämme, jossa minulle selvisi, että Johanna oikeutti minun hakkaamisen sillä, että en ollut pyytänyt häneltä anteeksi Hymylle antamaani haastattelua. Hän repi kauluspaitani riekaleiksi, löi kasvoihin, kertoi pippurikaasusta, jolla hän voi minä hetkenä tahansa tyrmätä minut ja käsittämättömän raivon vallassa pystyi estämään minun tilanteesta poispääsyn.

Huomasin läheisen wc:n ja onnistuin saamaan jalkani Johannan jalan taakse, joka johti siihen, että Johanna kaatui selälleen lattialle ja minä pääsin omasta mielestään lähinnä median ja kateellisten suomalaisten ajojahdin uhriksi joutunutta, erittäin rauhallista tytärtäni vessaan karkuun. Ainakin voin nyt todeta omasta kokemuksestani ja silmässäni olevasta mustelmasta päätellen, että Johanna on ainakin matkanvarrella oppinut lyömään. Edellisissä oikeudenkäyneissäänhän puolustuksen kulmakivenä on ollut nimenomaan Johannan luontainen rauhallisuus ja se tosiasia, että hän ei osaa lyödä.

Linnoittauduin siis vessaan ja soitin poliisille. Poliisia odottaessani Johanna potki oveen ja huusi raivoissaan saavansa oven auki minä hetkenä hyvänsä. Rehellisesti sanottuna olin niin shokissa, että pelkäsin henkeni puolesta. Oven takana tuntui olevan pelkkää vihaa ja raivoa. Mikään ei tuntunut mahdottomalta ja pelkäsin, että ovi antaa periksi ennen Johannaa. Tiesin, että sitten olen loukussa pienessä WC:ssä ja mitä tahansa voi tapahtua.

Ilmeisesti Johanna jossain kohtaa ymmärsi, että olen yhteydessä hätäkeskukseen ja aloitti pakomatkan. Käsittääkseni Johanna pyrki naapuriin piileskelemään ja sieltä poliisi lopulta Julian kohtaloa ja lukuisia viimeisiä sanomisia aktiivisesti muistelevan tyttäreni löysi ja otti talteen. Poliiseja tuli kahden auton verran, vammani kuvattiin ja minut haastateltiin. Johannan määränpäästä minulla ei ole käsitystä, mutta olettaisin, että tämäkin yö menee joko sairaalassa tai poliisiasemalla. Minulle on tässä vaiheessa selvää ainakin seuraavat asiat.

Johanna ei joko ymmärrä omaa tilannettaan tai sitten hän ei siitä välitä. Väkivallankierre jatkuu, eivätkä jo saadut tuomiot pahoinpitelyistä ole vaikuttanut toivotusti Johannan käytökseen. Holtiton vihanpito ja aggressiivisuus jatkuvat, syöksykierre tuntuu jopa kiihtyvän. Minä en tälle tielle näe kaunista loppua, vaan uskon, että perhettämme koskettaa lähitulevaisuudessa toisetkin hautajaiset, joko Johannan tai jonkun tulevan uhrin. Minä teen tapahtuneesta rikosilmoituksen ja tulen vaatimaan rangaistusta. Aion myös hakea lähestymiskieltoa, vaikka en olekaan varma, että tyttäreni sitä kunnioittaa yhtään enempää, kuin jo saamiaan tuomioita. Pelkään kostoa, mutta en aio jäädä toimettomaksi, sillä ei ole mitään syytä olettaa, että tämä olisi taas vain yksittäistapaus ja kyllä se siitä. Jos vankeustuomiot tai siskon kuolema ei vaikuta millään tavalla, niin tuskin kukaan voi olla varma mistään muusta kuin siitä, että lisää on luvassa muodossa tai toisessa.

Olen nyt kertonut oman näkemykseni tilanteesta, eniten sen takia, että Johannan mielentila on mitä on ja hän majailee milloin missäkin. Haluan, että mahdollisimman moni ymmärtää minkälaisessa tilanteessa Johanna on, että jokainen tietää minkälaisesta tilanteesta itsensä voi löytää tässä sirkuksessa. Minä pelkään, että seuraava tyttäreni vihan ja raivon jalkoihin jäänyt ei pääse näin helpolla. Minä selvisin mustalla silmällä ja omassa kodissani tapahtuneesta kostosta saamallani järkytyksellä, pelkään, että seuraava ei ole näin onnekas.

Minä en enää aio leikkiä tätä satojen selitysten, syytösten ja sopivassa kohtaa kuin tilauksesta valutettujen kyynelten sairasta julkisuushippaa. Johanna menee putkasta ja sairaalasta toiseen ja muistaa aina ensimmäisenä satuilla näistä tapahtumista julkisuuteen tarinoita siitä, kuinka: ”ulkomailla minua ymmärretään” ja ”ulkomailla se tai tämä karismaattinen tai älykäs nainen tai mies itki puolestani” tai ”minä harkitsen kohta kuudetta vuotta vakavasti ulkomaille muuttoa ja sitä se Juliakin halusi”. Tyttäreni ei pysty suoriutumaan edes turistimatkasta ilman, että sinne jäädään jumiin ja sitten kerjätään rahaa paluulippuun, mutta silti vankkumaton käsitys pysyy, ongelma on asuinmaassa, ei millään tavalla Johannassa. Edes siellä ulkomailla Johanna ei onnistu olemaan itsekseen, vaan nämäkin sekoilut hän syystä tai toisesta raportoi välittömästi kaikkien luettavaksi. Vahvasti väritettynä tietenkin ja syyllinenkin löytyy nopeasti

Minulta ei enää myötätuntoa tai ymmärrystä heru tähän ihmiskohtaloiden vähättelyyn ja harhaiselta tuntuvaan pakomatkaan todellisuudesta. Minä en rehellisesti sanottuna tiedä mitä pitäisi tapahtua, että tähän hämmentävän monia osapuolia koskettavaan perverssiin sekoiluun tulee edes tauko, puhumattakaan, että se loppuisi. Minä en todella tiedä mitä tuleman pitää tai mitä pitäisi tapahtua, mutta sen olen päättänyt, että en enää millään tavalla mahdollista sen jatkumista. En, vaikka minulle kuinka diagnosoitaisi taas psykooseja niin kovaan ääneen ja niin julkisesti kuin mahdollista. Siitä vain. Jos psykoosini tunnistaa ja se näkyy siitä, että en ymmärrä, enkä halua tätä sairaita piirteita saavaa elämää, niin olen ihan mielelläni mielenvikainen ja hullu.

Pyysin ja sain apua tämän tekstin kirjoittamiseen, koska halusin, että asia tulee selväksi, enkä koe olevani kirjallisesti niin lahjakas, että pystyisin tässä tilanteessa ilmaisemaan selkeästi tuntemuksiani. Seison kuitenkin sanojeni takana ja näin minä tunnen. Minä tunnen olevani loukussa, minä pelkään huomista, minä pelkään tulevaa. Minä pelkään oman mielenterveyteni puolesta. Yhden tyttäreni hautasin ja vauhti vain kiihtyy, elämäni umpisolmut tuntuvat kiristyvän.”

Markku Tukiainen 24.1.2014

Johannan isä on antanut haastettelun Seiskalle  03.09.2013 ja se löytyy Seiskasta edelleen otsikolla Markku-isän koskettava kirjoitus Tuksusta: Toivon, ettei ole liian myöhäistä! sekä Hymylle

3.10.2013, joka löytyy edelleen otsikolla Tuksun isän shookeeraava syvähaastattelu vain Hymyssä: ”En tunnista enää tytärtäni!”

#290288 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

.

#290296 Ilmoita asiaton viesti

Hymy 1.9.2013

Johanna Tukiaisen isä kirjoitti avoimen kirjeen tyttärelleen: ”Ala etsiä asuntoa!”

Isä kirjoittaa tyttärelleen tämän olevan jo 35-vuotias ja ajautuneen kauas uskosta. Isän mielestä tytär vahingoittaa käytöksellään paitsi lähimmäisiään myös itseään.

-Siskosi Julian vakava sairaus ei ole leikin asia, etkä tunnu tätä ymmärtävän. Et vaikka kerta toisensa jälkeen olet ollut osallisena tapahtumissa, joiden johdosta siskosi on joutunut sairaalaan ja median riepoteltavaksi. Isän mukaan kohublondin elämänhallinta on kateissa.

-Nyt olisi jo korkea aika lopettaa menneessä eläminen ja unohtaa katkeruus, jota sisälläsi kannat. Et ole enää lapsi, vaan aikuinen nainen ja sen olisi jo suotavaa alkaa näkyä käytöksessäsi. Et voi loputtomasti syyttää muita asioista, joista olet itse vastuussa, isä toteaa. Hän myös toteaa, ettei enää tule sallimaan Jollaksen-kodissaan toimintaa, jollaista siellä on harjoitettu.

-Toivon, että alat vakavissasi etsimään toista asuntoa, siltä varalta, että emme pääse yhteisymmärrykseen jatkosta. Päihteiden käytön pitää loppua, samoin kuin lain rikkominen ja ihmisten herjaaminen ja syytteleminen.

Hymy 3.9.2013

Tuksun isä kirjoitti taas avoimen kirjeen: ”Palauta kodin avaimet sunnuntaina – älkää tilatko Johannaa keikoille!”

-Ihmiset ihmettelee miksi olen nyt julkisesti puuttunut tyttäreni tekemisiin. Ei tämä mukavalta tunnu, mutta kaikkea muuta on yritetty. En minä Johannalle pahaa halua, mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä, kun tyttären itsetuhoinen elämä on jo nyt johtamassa vankilaan? hän kysyy.

Isä-Tukiainen kertoo yrittäneensä perheensä kautta tukea tytärtään, mutta ”Johanna pakenee valheelliseen todellisuuteen ja yrittää löytää syyn aina jostain toisesta”.

-Mitä voit tehdä, kun ihminen itse ei virheitään näe? Alamäki on ollut karmiva, eikä se ylevää ole, kun oma tytär pesee likapyykkinsa julkisesti. Panettelee, solvaa, uhkailee ja pahoinpitelee, isä kirjoittaa.

-Johannan elämässä olet joko hänen puolellaan ja kannustat valheeseen tai sitten olet häntä vastaan. En minä voi kuin vedota ihmisiin, toivottavasti löydätte sydämestänne sen verran myötätuntoa, että ette enää tue tätä turmiollista elämää. Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille, isä vaatii.

Isä sanoo ettei hänen ole tarkoitus loukata julkkistytärtään. Hänen mielestään valheelle rakennettu pitää kuitenkin romuttaa, jotta uutta voi rakentaa.

Lopuksi hän pyytää Johannaa palauttamaan Jollaksen-kodin avaimet. Tukiaisen muu perhe asuu Ruotsissa, mutta Johanna (ja Julia) on asunut heidän omistamassaan Suomen-kodissa. Isä on tiukkana. Avaimet Johannan pitää palauttaa sunnuntaihin mennessä tai tavarat kannetaan roskalavalle.

Hymy 9.9.2013

Hymyn paparazzi paikalla: Johanna Tukiainen sai häädön poliisivoimin!

Isä-Tukiainen oli kirjoittamissaan kirjeissä huolissaan Johannan sekoilusta ja luisumisesta rikollisille teille. Hän myös antoi muutamia päiviä aikaa palauttaa asunnon avaimet ja muuttaa kodista. Tukiaisen residenssi Jollaksessa sijaitsee rauhallisella asuinalueella ja naapurit ovat jo pitkään olleet näreissään Tukiaisen menosta ja meiningistä.

Hymyn paparazzi osui paikalle äsken, kun isä viimein toteutti uhkauksensa. Hän oli soittanut paikalle myös poliisit turvaamaan häätörauhaa.

Poliisi soitti asunnon ovikelloa puolen päivän jälkeen, jolloin virkavallalle vastattiin oven läpi, ettei Johanna ole paikalla. Poliisi kuitenkin vaati päästä sisään ja viipyi siellä noin 20 minuuttia.

Johanna oli kuin olikin sisällä. Paikalle soitettiin punainen farmaritaksi, joka vei kohukuningatten paikalta.

#290305 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Tuksulle alkaa olla jo nuo häädöt hyvin tuttua asiaa. Häätö tuli Jollaksen residenssistä ja sieltä Albertinkadulta. Ja nyt viimeksi Ruotsista.

Missä Matami nyt majailee? Asunnottomana siltojen alla Ruotsissa vai Marja Tukiaisen luona lokkeilee? Vai onko onnistunut jostain höynäyttämään vuokra-asunnon?

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.