Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,237 total)
  • Author

#289011 Ilmoita asiaton viesti

#289012 Ilmoita asiaton viesti

#289013 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Siinä on veri lentänyt kun noilla kynsillä on Velliä raavittu.

#289014 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Äärikarismaattisen Tabernaakkeli-liikkeen johtaja Jean Roos saa syytteen 180 000 euron rahankeräysrikoksesta. Pyysi kymmennyksiä ihmisiltä luvaten siunausta lahjoittajille ja ohjasi ne omalle tililleen. Maksamattomuus toisi kirouksen. Tällaisestahan loinenkin haaveili kun ryhtyi feikkiuskikseksi.

#289015 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Täydentävänä tietona Miamin syksyn 2015 tapahtumiin huomasin netistä Laajiksen postauksen (27.8.2019):

Johanna 30.5.2016: Sairastuin vakavaan psykoosiin ollessani Miamissa lomalla. Olin suljetulla Mount Sinai sairaalassa josta sain lääkkeen jota ei oltu vielä rekisteröity Suomeen.

Haluaisin kysyä kun noin 20% suomalaisista sairastuu psykoosiin jossain vaiheessa elämässään, että mitkä olivat kokemukset ja mikä oli hoito?

Mulla olisi hurjia juttuja kerrottava; yksi kokemus oli että mut heitettiin ulkoavaruuteen tyhjyyteen. Kokemukset ovat paljon pahempia kuin pahinkin kauhuelokuva maanpäällä! Tunnen uskossa olevia myös jotka ovat saaneet psykoosin, haluaisin kuulla kokemuksenne ja selvitymisenne?

Johanna: En olisi ikinä selvinnyt psykoosistani ilman Latuda lääkitystä!!!!

Joten on hyvin harhaista, jos ihmiset kuvittelevat pelkän Raamatun lukemisen auttavan johonkin sairauteen, kuten psykoosiin, ja kuten sanottu; tunnen uskovia ihmisiä jotka ovat kyseisen tilan saaneet ja juttelisin mielel.teidän kanssa?

Ja ne jotka arvostelevat tässä kohtaa lääkitystä, eivät todellakaan ymmärrä miten vakavasta tilanteesta on kyse! Siihen tarvitsee ehdottoman lääkehoidon ja terapian!

Laajiksen oma kommentti:

Tuo Latuda on Suomessakin käytettävä skitsofrenian hoitoon tarkoitettu lääke.

20% suomalaisista ei saa elämänsä jossain vaiheessa psykoosia. Psykoosin esiintyvyys väestössä on n. 3% sisältäen myös kertaluontoiset päihde- ja lapsivuodepsykoosit (ns. synnytyspsykoosi). Skitsofrenia, johon  diagnoosia edeltäen kuuluu ainakin 2 todettua psykoottista häiriötilaa tietyllä aikajanalla, on väestöesiintyvyydeltään n. 1%.

#289016 Ilmoita asiaton viesti

No voe tokkiisa, tiällähän essiintyy lotta Tukiainen!

toki tuo pipa on varmasti hautakouraa ja jenkkiläinen muotisuunnittelija on sen halunnut Tuhnulle suunnitella koska on niin ihastunut tuon sisäisesti ja varsinkin ulkoisesti kauniin ähän kuviin

#289017 Ilmoita asiaton viesti

Which one is your favourite? 🥰😍🍂🍁 I got black leatherpants which are in fashion here now in Sweden and go well with many different shirts. Bows 🎀 are always cute 😘 #pullover #fallfashion #bowhat #cutestyle #fallvibes🍂🍁

#289018 Ilmoita asiaton viesti

💙 Joka syksyn traditioni; käyn tsekkaamassa uuden ihanan neuleen. Tämä on Pariisista ja ihanat puhvihihat, sopii hyvin sinisen silmänrajauksen kanssa 💙 The tradition for the Fall; checking out cute sweaters 😘 #fallfashion #fallsweater #puffysleeves #bluevibes #september2021 #stockholm 🍁🍂🌾🍁

#289019 Ilmoita asiaton viesti

Sevenin palkkio on pakko tuhlata….

#289020 Ilmoita asiaton viesti

Ilellä on mekkoja joka lähtöön mutta ei kunnon käytännöllisiä ulkoiluvaatteita kenkineen.

#289022 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Ois ny jumankekka katellu villahaalarin puffysleevseillä Isbelle, toppahaalarin ja kengät, sekä hatun. Talvi tulee näillä näppäimillä. Mutta ei kun minäminäMINÄ ihan ensin. Mitään väliä jos ipana on kengittä ja hatutta likaisessa isossa fleesehaalarissa. Että pistää vihaks tommonen. Tuo ei lasta tarvitse eikä ansaitse.

#289023 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Eihän se saa noita nahkabyysiä kiinni kun ei sillä ole vyötäröäkään. Turha toivo, mutta voihan niitä pukukopissa kuvata.

#289024 Ilmoita asiaton viesti

Lakki on kuin Bergen-Belsenin kapolla. Sopii Tunkille siis loistavasti. Nuo housut ei ole nahkaa nähneet. Maksimoi hiilijalanjälkesi ja osta muoviset housut kaiken muun muovisen jatkoksi.

Undertakerin kanssa olen ihan samaa mieltä, Ile on Tuksulle vain kulu ja rahantekoväline. Ähä ostaa Ilelle sellaisia vaatteita, joilla saa lisää kuvauksia ja niistä rahaa. Ile on vain kulu ja hemmetin iso haitta päivät makaavalle yo työläiselle. Ile on keino markkina-arvon menettäneelle, rupsahtaneelle eskortille tuoda itseä esille.

Kuvitelkaa tilanne, että Ile ei pääsisi prinsessakoulusta kasvamaan normaaliin, täyspäiseen kotiin. Menee aikanaan ekaluokalle. Tepsuttaa kukkakranssi päässä, pinkit silkkibalettitossut jalassa ja keinokuitututu päällä. Opettaja kysyy: kukas se sinä olet? Ile hiplaa hiuksiaan, nostaa nokkansa kohti kattoa ja lausuu hartaasti ”Minä Olen Isabelle”. Koittakaas arvata miten paljon häntä tullaan koulussa kiusaamaan heti ekasta päivästä alkaen. Heittäkää vielä villi veikkaus mikä on Isabellen kutsumanimi aina ja iankaikkisesti?

Ile pikaisesti pois tuolta prinsessakoulusta!

#289025 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Mulla ei ollut mitään ”ryyppyputkea” vaan vuoden raittiuden aikana retkahdin pari kertaa pariksi päiväksi.

Tämähän pitää taas osata tulkita tunkista suomeksi.

– ”Minulla on lukuisia ystäviä ja faneja” = Olen hankkinut paljon vihamiehiä.

– ”Parisuhteessani ei ole väkivaltaa” = Parisuhteessa on väkivaltaa.

– ”Menemme tammikuussa naimisiin” = Emme ole menossa naimisiin.

– ”Puolisoni on väkivaltainen ja rikollinen” = Minä olen väkivaltainen rikollinen.

– ”Vuoden raittiuden aikana retkahdin pari kertaa” = Vuoden aikana olin selvänä pari päivää.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.