Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 1,237 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

Soopelssonin speku koiranpissityksellä piipahtamisesta sporttibaariin kuullostaa uskottavalta. Hamraassa maassakin on nykyään vallalla asetus tm., että ravintoloitsija itse saa määritellä ottaako koira asiakkaita tiloihinsa vaiko ei. Fine dining paikat tuskin ottavat, mutta juuri pubityyliset ovat avarakatseisimpia. Miksei siis edistyksellisessä kauniiden maassakin. Toki jos hot romance tai hyvä bisnes syntyy sporttibaarin tiskillä, ovat rakit tiellä. Onneksi on lyhyt matka kiikuttaa ne kaivokadulle, ja jatkaa iltaa jossain Sundbybergin majoitusliikkeessä. Tai vaikka perinteikkäässä Skandicissa.

#290489 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ikimuistoinen kihlailmoitus, HS 8.10.2015

#290490 Ilmoita asiaton viesti

vanha juappo, näyttää aika laihalta tuo sulhassaatavuus tällä hetkellä, kun se pinokkinenän kasvattanut narsisistisesti psykopaattinen väkivalta- ja huumeammattirikollinen my love valehtelija ei suostu edes RIP ja jäljellä olisi vain se rahalla kiristävä petoviili jessen molestaaja ja koiria tappava psykopaattinarsisti -rakkaani, joka oikeasti ei kelpaa, ja sen itseään ravintolassa viillelleen Tel Avivin ex-vanginkin kanssa suhde kariutui ensimmäisillä treffeillä.

Johannan pitäisi varmaan nyt herättää uudelleen henkiin se haaveilemansa TV-ohjelma ”Tuksulle sulhanen”. Niin on kortilla miehet kauniidenkin maassa, kun kukaan karismaattinen  ei edes Espanjassa tullut keskustelemaan fluentiksi #finnishwomanin kanssa.

#290491 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Eikös vuonna 2019 oltu kihloissa myös Vinssi Komeen kanssa. Tämä suhde päättyi koska oraaliseksi ei ollut Vinssille ok plus että se oli krislamin kannattaja ja halus vain Joosiannan fyrkat (anteeks mitkä?) Muistellaas taas:

9.5.2019:

EN ole parisuhteessa, vaan olen sinkku. Kiitos kerrankin näädille kuten ”Ken Olin” neekerinä esiintyvä feikkiprofiili; teit minulle SUUREN palveluksen vaikka tarkoituksenasi oli vahingoittaa elämääni. Kiitos; että otit yhteyttä ”rakkaaseeni” ja haukuit mut hänelle (Suomessa on kyllä sairasta ja kaunaista sakkia!!!) nimittäin paljastui; että Vincent Gomez on krislamin kannattaja; lopunajan juttuja eli hän yhdistää islamia ja kristinuskoa yhteen. Hän oli myös köyhä maalari jostain Afrikan viidakosta; joka liian nopeasti vannoi minulle ”rakkauttaan” tarkoituksenaan saada muuttopaperit Suomeen tai Ruotsiin, sekä muuton mukana myös rahaa. Olen ostanut yli 5000e morsiuspuvun, eikä mieheni voi olla joku Afrikkalainen maalari; jonka mielestä suuseksi on avioliitton sisälläkin syntiä! Olen hyvin seksuaalinen ihminen; ja avioliiton sisällä haluaisin erilaista seksiä joka on tyydyttävää ja toisen hemmottelua. Oraaliseksi EI ole syntiä avioliiton sisällä; jouduin jo tästäkin hänen kanssaan väittelemään yli viikon; ja hän on sitä mieltä että seksi kuuluu vain ”lasten tekemiseen.” Olen täysin eri mieltä; joten ”Good Vibes or GOOD BYE” in this case!!!! Kuvani Alanyassa, Turkissa vajaat pari vuotta sitten; olkaa tuolla myös varovaisia; paljon miehiä jotka haluaa vain naisen rahat! Olen tottunut olemaan ”prinsessa” jota mies hemmottelee eikä päinvastoin. Te surkeat näädät; jotka täällä mua väijytte; onko elämänne noin surkeaa että pitää mun tekstini laittaa heti Hymyn nettiin???!! Keskittykäähän vaikka leipomiseen! 

#290492 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Leivon sämpylöitä keskittyneesti tänään. 🙂

#290493 Ilmoita asiaton viesti

Katos joo, Etis! Enhän mä leipomiseen keskittyessäni edes muistanut tuota Afrikan viidakosta tullutta nigerialaiskirjeitä kirjoittanutta maalaria, joka kihlattiin koskaan miestä tapaamatta 😀

#290494 Ilmoita asiaton viesti

”God I ask for nothing. I just want to thank you for everything” (MMJT)

Pari viikkoa sitten Tuksu vaati kuitenkin Jumalaa korjaavan saatanan aiheuttamat menetykset. Tuksu kiitteli Jumalaa, koska Jassukin oli päässyt taivaaseen. Ruuhiraakun mukaan Jassu oli myös taivaassa ja istui nimetyllä paikalla Jeeseksen pöydässä.

Taivas taitaa olla hyvin maallinen jos taivaassa on myös pöytiä ja nimettyjä paikkoja? Mahtoiko siellä olla hovimestari (en hovmästare) joka ohjasi Jassun oikealle paikalle? En oikein usko ruuhiraakun ja Tuksun taivasjuttuihin. Onko taivaassa vain valkoihoisia länsimaalaisia? Mielelläni näkisin siellä kaikenlaisia ihmisiä. Toisaalta ruuhiraakun ja Tuksun mukaan taivaassa ei ole muita kuin Julle ja Jassu. En jaksa uskoa tuota roskaa.

#290495 Ilmoita asiaton viesti

”Olen ostanut yli 5000e morsiuspuvun, eikä mieheni voi olla joku Afrikkalainen maalari; jonka mielestä suuseksi on avioliitton sisälläkin syntiä! Olen hyvin seksuaalinen ihminen; ja avioliiton sisällä haluaisin erilaista seksiä joka on tyydyttävää ja toisen hemmottelua.” (MMJT)

Onko Tuksu koskaan esitellyt toiste tuota ”5000 euron morsiuspukua”? Onko puku tallessa?

Minne katosi se 40 kg painava morsiuspuku? Se taisi olla tilauksessa.

Johanna todella pitää suuseksistä. Miehen on painettava päänsä Tuksun (pesemättömään) tussuun ja tyydytettävä Tuksu. *pyörtyy ajatuksesta*

Koska Tuksu on ollut in selibath jo viisi vuotta, niin kyllähän se seksi jo maistuu ja ”kertapanoja ei lasketa.” Olihan Perpa hyvä sängyssä.

#290496 Ilmoita asiaton viesti
    Einaripeinari55
    Participant

Villi veikkaus… Matami ei ole käynyt koronotestissä ja siten pääsy koneeseen on peruttu…

#290497 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Suuret odotuksethan on taas ollut, kun on moppi ”perfect”. Johan past away pikkusiskokin sanoi että kun on tukka ja ripset hyvin, pääsee jo pitkälle. Nooh. Miten sen nyt ottaa, mutta ainakin pikkusysteri oli siisti ja puhdas ja ihan nätti, ja vaikutti luonteeltaan ihan kivalta tyypiltä, huolehti vanhemmistaan ja ystäviä oli. Mutta siis ilmeisesti oli odotukset että kun lähipubiin astuu niin kauniit karismaattiset lakimies-lentokapteenit tuuppii toisiaan tieltä päästäkseen puheisiin tekotukka-villapaita-barbien kanssa. Eikä se sitten mennytkään niin, vaikka oli irtokarvat juuri selvitetty takuista.

Ot. MinäNi huispaa  ensin sienimetsään ja keskittyy sitten sämpylöihin, myös.

#290498 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun kuvat tulevat usein epäaikajärjestyksessä, on aina nukkuneessa – ja juomapilleri-pöllyssä. Ei erota päivää yöstä ja maatkin voivat olla lähellä Norjan rajaa. Takut järjestelty ykkösvuoden synttäreille, sevenille kuvat, sitten taas krääsäpuotiin ja mätölle. Kyllä on kuivaa elämää kosteutettunakin.

#290499 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Joku sitä jo pohtikin, kuka järkkää tarjottavat nätisti ja hommaa ilmapallot Ilen synttäreihin😵

#290500 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

pinokkinenän kasvattanut narsisistisesti psykopaattinen väkivalta- ja huumeammattirikollinen my love valehtelija ei suostu edes RIP ja jäljellä olisi vain se rahalla kiristävä petoviili jessen molestaaja ja koiria tappava psykopaattinarsisti -rakkaani (Laajis)

🤣🤣🤣 Kiitos kaikille. Ylöstemmatun yläraivon omistajasta viis, täällä on sellaisia sana-akropaatteja (-paatti huom!) että kualen välillä nauruuni ja lähden käymään out of spacen kautta hellissä.

Terveisin Leipuri Hiiva

#290501 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kaikille tiedoksi, me Jasminen aidot ystävät teemme kaikkemme, että yksinhuoltajuus menee Perparimille. Johanna ei pysty olemaan Äiti, ei koskaan Marja-parka tarvitsee oman elämänsä takaisin, häntä kuormittanut tämä vanhin tytär jo aivan liikaa. Ja Johanna, muista, että jokainen, joka tunsi Jasminen, on ikuisesti Jassun puolesta. (eräs someviesti syyskuussa 2021)

Vaivaan taikinaa ja mietiskelen, että jättikö Jassu ystävilleen sellaisen heippalapun, jossa hän toivoi näiden vaikuttavan hänen jälkeensä siihen, ettei Ile joutuisi Johannan huoltajuuteen enää koskaan?

#290502 Ilmoita asiaton viesti

”I´m able to travel and speak fluently both english and swedish, so let me know if you have any ideas.”

English ja Swedish kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Minulla olisi idea. Koska olet noin kielitaitoinen, niin hanki koulutus tai työpaikka. Pääset loistamaan työpaikallasi. Koska suomi on virallinen vähemmistökieli Ruotsissa, niin voit hakea työpaikkaa missä äidinkielestäsi on etua. Työpaikka voi olla esim. valtion tai kunnan tarjoama suojatyöpaikka. Huomaat työnteon edut. Saat joka kuussa palkan ja voit maksaa palkallasi vuokran, sähköt, taivaskanavat, kännykkälaskun yms. Lisäksi voit tehdä maksusopimuksen ulosottohenkilön kanssa. Voisit maksaa vaikka 500 euroa kuussa ulosottohenkilön tilille. Voisit maksaa velkasi hieman yli 8 vuodessa. Tosin velka kasvaa korkoa koko ajan. Olet onnistunut k-semaan kintuillesi todella hyvin!

Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.