Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,237 total)
  • Author

Synttärijärjestelyt a’la Tuksu onnistuu kun ei odota liikoja. Prinsessakakkua pöytään ja koristelahjoja tutuprinsessalle. Äidin tekohiukset huispaavat kakunmuruset pikkuisen poskesta. Sylikuvia. Käveleekö uusilla kengillä? Siis lapsi.

#290504 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

”I´m able to travel and speak fluently both english and swedish, so let me know if you have any ideas.”

No nysse alensi itsensä. Koska 8.11.2019 hän kertoili facessa itse näin:

Osaan kaikkia kieliä; mun juutalainen ex Udi puhui hepreaa äidinkielenään, mutta osasi myös arabian. Siis ”osaan” jokaisella kielellä muutamia lauseita 🙂 Taito on sekin (Jtuk)

#290505 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Miksi uusi juuriväri on photoshopattu tummaksi ?

#290507 Ilmoita asiaton viesti

Flamingo hyvä, Johanna on erinäisten julkisten lausuntojensa mukaan ollut seliselibathissa vuodesta 2009 vuoteen 2020 joko kuukausia, 2 vuotta, vuosia, 5 vuotta ja viimeiseksi 7 vuotta ennen kun tapasi lapsensa isän.

Kertapanoja ei ole laskettu, kuten ei rännikännejäkään soberlifessä silloin, jos alco+ sattuu maistumaan tai soberilta siirrytään katkolle. Katkematon raittus jatkuu sitten seuraavana päivänä kokonaissoberketjun katkeamatta, jos siis sinä päivänä ei enää juo tai jos ainakaan ei jää kiinni siitä, että juo. Silloin se oli jonkun muun syytä, eli ei lasketa, eikä pillereitä tietenkään. Ihan eri asia.

#290508 Ilmoita asiaton viesti
    Kuritettu Velli2
    Participant

JTuk 2019:

”Olen ostanut yli 5000e morsiuspuvun, eikä mieheni voi olla joku Afrikkalainen maalari; jonka mielestä suuseksi on avioliitton sisälläkin syntiä! Olen hyvin seksuaalinen ihminen; ja avioliiton sisällä haluaisin erilaista seksiä joka on tyydyttävää ja toisen hemmottelua”

Hyi saatana, valehtelematta meinasin oksentaa tämän luettuani. 5 metrin päähän lemuavalle kurtturuusulle oraaliseksiä…ei herranjumala. En koskisi edes 5 metrin kepillä, tai ehkä sillä voisi naamaan naputella sen verran, että tukkalisäkkeet heilahtaa.

Kiitos näädät tästäkin mielikuvasta.

#290509 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ärsytti tämä:

”Viimeinen sammuttaa:

”Nyt ei minulla muuta kuin pyyntö näädille. Kun liitätte tänne fb- tai istakuvia tai muita juttuja, laittakaa aina liitteeksi lähtötiedot:

1) Mistä kuva/teksti Eli onko instagram vai fb?
    2)  Koska ko. kuva on ollut jossain esillä!

Helpottaa meidän näätien elämää – eritoten jälkikäteen kun mietitään kuka sanoi mitä ja milloin.”

@kuristettu velli. Vaikka itse olenkin käynyt joidenkin nikkien kimppuun niin tukiaanisesti totean että älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niinkuin sanon.

VSV saattaa olla piilotoimittelija tai lähihoitaja tai mikä lie -paatti, mutta minustani pyyntö lähteisiin oli itse asiassa ihan kohtuullinen ja järkevä. Etenkin kun palstalle säntäilee satojatuhansia uusia näätiä päivittäin.

En ihan heti näe että kukaan sammuttaa valoja, ei edes VSV, mutta kuten tukiaanisessa saagassa on nähty, koskaan ei tiedä mitä tänäänkin tapahtuu. Siksikin olisi hyvä pysyä totuudessa eli että jos lainaillaan vanhoja niin sitten kerrotaan se.

#290510 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ja sitten takaisin asiaan eli päätähteeseen;

Oraaliseksi EI ole syntiä avioliiton sisällä; jouduin jo tästäkin hänen kanssaan väittelemään yli viikon (Jtuk 2019)

Tämäkin väittely päättyi siihen että Brian Mölvii sekä muut jenkkipastorit olivat sitä mieltä että oraaliseksi on ok. En nyt ehdi löytämään todisteita mutta niin se meni. Nih ja maiskis.

#290511 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku
    Participant

minustani pyyntö lähteisiin oli itse asiassa ihan kohtuullinen ja järkevä. Etenkin kun palstalle säntäilee satojatuhansia uusia näätiä päivittäin… olisi hyvä pysyä totuudessa eli että jos lainaillaan vanhoja niin sitten kerrotaan se.” (Etis)

Erittäin samaa mieltä. Samoin kuin edelleen on hyvä erikseen mainita oman kirjoituksensa ohessa sen olevan speku, jos vain spekusta tosiaan on kyse, eikä spekuilu käy tekstistä aivan ilmiselvästi ilmi.

#290512 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Joku sitä jo pohtikin, kuka järkkää tarjottavat nätisti ja hommaa ilmapallot Ilen synttäreihin😵

Potaattikattila keskelle pöytää ja sinappitötsä kylkeen ja Ica-marketin pakastimesta  kohmeinen prinsessa kakku viereen. Jos yleismies Velli on pyydetty taas paikalle hoitelemaan jouhannan kuvaus puvustoa ja toimittelemaan juoksevia asioita kuten ilma pallot? Ilman niitä ei tukiaaninen juhla humu ole täydellinen. Nämä ilen synttärit on ensimmäiset juhlat jälkeen juhlien laiton osaavan past awayn. Näistä taitaa tulla yhtä hienot kalaasit kuin kesäiset syntymä päivät luksus huvilalla. Spekua.

#290513 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

.

#290514 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Vellistä on tehty karvanaama hoitaja Ilelle Deparduen luokse ja Tuksunhan täytyy pysyä kylillä päivät jotta Sossu ei löydä häntä Ilen kotoa.

#290515 Ilmoita asiaton viesti

Etänäätä: ”VSV saattaa olla piilotoimittelija tai lähihoitaja tai mikä lie -paatti, mutta minustani pyyntö lähteisiin oli itse asiassa ihan kohtuullinen ja järkevä. Etenkin kun palstalle säntäilee satojatuhansia uusia näätiä päivittäin.

En ihan heti näe että kukaan sammuttaa valoja, ei edes VSV, mutta kuten tukiaanisessa saagassa on nähty, koskaan ei tiedä mitä tänäänkin tapahtuu. Siksikin olisi hyvä pysyä totuudessa eli että jos lainaillaan vanhoja niin sitten kerrotaan se.”

Pelko pois, Rosmarie, en ole piilotoimittaja enkä edes julkitoimittaja, en edes hoitaja. Tällä nimimerkilläni olen täällä ollut pitkään, reilut 10 vuotta, kuka niitä laskee. Aikoinani kirjoitin useammin. Viime vuosina olen lähinnä taustaillut, kun tuntuu että kakki (sic) on jo sanottu.

En itse asiassa ymmärrä miksi nimimerkki ’hassu munansaannos kakkonen’ niin kovasti hermostui pyynnöstäni liittää tänne laitettuihin lainauksiin lähde ja aika. Ja vielä vähemmän ymmärsin samaisen nimimerkin loppusekoilua pianotuoleista ja Vellistä. No, ei kaikkea tarvitsekaan ymmärtää.

Ei muuta.

#290516 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

VSV- rosmarie 🥺

Ja minä kun sinua pulustin!

Ei kun oikeasti, olen samaa mieltäni. Jos lainataan vanhoja niin sitten kerrotaan siitä. Se on vain reilua. Päätähtee ei ole reilu missään määrin mutta se ei estä näätiä edes yrittämän pysyä kuosissa.

#290522 Ilmoita asiaton viesti

Happy Saturday from Stockholm 💖💜 I was enjoying of the city night yesterday with my friends 💞 and had new blond hair colour and eyelashes by @lashbarbyvera_ the extensions are by @casabellajuuksestuudio 💜 and this candy 🍭 colour blouse from @loveshackfancy 💝 Even as a mother; we enjoy of being cute and feminine ☺️ If I only could afford I would buy ALL the LoveShackFancy clothes! 😍 #loveshackfancy #longblondehair #brownhighlights #pinklips #nyxcosmetics #gayacosmetics #finnishwoman #momlife #fallfashion #knitwear #stockholm

Instagram 2.10-21 klo 18.00

#290523 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Onko päätähtee tosiaan väittänyt osaavansa kaikkia kieliä? Afrikaans, albania, kantoninkiina, urdu jne. sujuvat kuin vettä vain? On päässyt tällainen väittämä menemään ohi silmien.

Ei kun tulkiksi hakeutumaan sitten vain heti maanantaina. Tulkkia voivat tarvita esimerkiksi Pertsan maanmiehet oikeudenkäynneissä. Tyttärellekin voisi puhua albaniaa hamraan maan kielen sijasta.

Oikeasti. Osaisi nyt edes suomea kunnolla. Kirjoituksensa ovat usein käsittämättömiä, kun lauserakenteet ovat mitä ovat ja samaan lauseeseen tungetaan asiaa aiheesta kolmanteen. Joka sana viittaa ties mihin. ”Tämä on tyttäreni uusi asu, joka täyttää 1 vuotta ja blondi tukkani on upea, kiitos Sikupilli -ostoskeskuksen juuksurisalongin,  älkää ottako sitä toista rokotetta, Jeesus rakastaa minua, muttei sinua.”

Kyllä se monista tukiaanisista sekoiluista tietämätöntä avittaa, jos tietää, että tapahtumat ajoittuvat aikaan menneeseen. Spekut yleensä hoksaa, muttei välttämättä.

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.