Johanna Tukiainen Vol. 271

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 271

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 901 total)
  • Author
    Vasen silmä
    Participant

Aika perseestä olis muuttaa vuoden välein kuin mustalaiset, mutta tuollainen kiertolaiselämä sopii kyllä hyvin Tukiaisten tyyliin. Seuraavaksi muutto asuntoautoon ja auto trailerparkkiin? Tunkkihan ihannoi amerikkalaista kylddyyriä.

#291567 Ilmoita asiaton viesti

Melkoinen tornado pyörähtänyt Tukiaisilla, kaikki palikat menneet uuteen järjestykseen muutamassa kuukaudessa. Tornado nimeltään Tuksu.

Eikö tässä synttärikuvassa ole vasemmassa laidassa Tuksun rosanvärinen rynkkyhameen helma. Että on se paikalla ollut.

#291568 Ilmoita asiaton viesti

Mitä Tuksu tekee kyykättyään kunnolla naama edellä pskaan? Vaikenee kuin muuri tai sitten alkaa hirmuinen huuto ja riehuminen. Tuksulle toinen selviämiskeino on hyökkäys. Hyökkäys on paras puolustus. Väkivalta lopettaa veetuilun. Eiköhän näillä edetä.

Huutaa kurkku suorana olevansa syytön ja että harrasta uskovaista vainotaan! Narsisti ei ole koskaan mihinkään syyllinen, kaikki muut on. Narsisti on UHRI, eikö näädät jo usko. Tämä hyväsydäminen uskovainen viisas vainottu on aina uhri.

Minulla veri pakenee päästä, jos Motjer on majottamassa tuon vähäjärkisen kauhukakaran ja Patjerin sinne 89 neliöön. Ile siihen vielä plussana. Motiivi? Raha ja himo saada Ile Prinsessakoulun seuraavaksi uhriksi. Ja eikun oikeuteen naamaa vääntelemään, syytöntä esittämään.

#291569 Ilmoita asiaton viesti

Beach on käynyt kujalla? Miamissa olit!

#291570 Ilmoita asiaton viesti

Ting = käräjä

Sopivaan osoitteeseen muutti tukiaiset. Onko sattuma vai marjamuorin piiloveetuilua? Aika slummilta näyttää googlemapsissä.

Asuikohan Länsmansvägenillä ennen vai jälkeen tuksun häitä erään lapin miehen kanssa? Sekin aika sopivaa…

Pitää kai lasupaperit ja lausunnot siirtää Solnasta Sollentunaan?

#291571 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Isbeä kuvattu takaa koska mekko on selästä hieno rusetteineen. Alle Depardieu on pakottanut laittamaan epäglamourisen laamapaidan jottei ole liian paljastava. Se ei sovi tuohon mekkoon kun sitä ei ole edes vedetty alaspäin sileäksi. Se on liian iso ja rypyssä tukiaanisesti ja jäänyt mekon ulkopuolelle.

#291572 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Kukas nuo kuvat otti/julkaisi, jos Tunkki seisoi tuossa sivussa?

#291573 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Kaivokadun Solna ei ole Stockholm.

Tingsvägen Sollentunassa on vielä vähemmän Stockholm.

Sama kuin väittäisi Korsoa Helsingiksi.

#291574 Ilmoita asiaton viesti

Virtakäyttöinen kettu, totta turiset, Seiskassa mainittiin vain, että huumausainerikos olisi tapahtunut tammikuussa, mutta koska pahoinpitelyssä ovat syytettyinä sekä Johanna että Lalli, tällainen tapahtuma olisi mahdollinen tammikuun lopussa, jolloin heillä oli keskenäinen ottelu ja poliisikin tiettävästi kävi paikalla.

Johannan kohdalla tällainen tapahtuma ei ole harvinainen, joten mahdollista se on, että vastaava käsikärhämä on sattunut aivan muuna aikana. Epätodennäköiseltä tuntuu kuitenkin se, että Johanna ja Lalli olisivat kahdestaan pahoinpidelleet kolmatta henkilöä, joka sitten olisi asianomistajana pahoinpitelyssä. Pahoinpitely ja törkeä pahoinpitely ovat asianomistajasta riippumattomia rikoksia, joista syyte nostetaan vaikka kohde ei haluaisi, lievä pahoinpitely taas lähtökohtaisesti asianomistajarikos. Mikäli Seiskan syytemuoto pitää paikkaansa, siellä on muutakin annettu kuin kevyttä litsaria poskeen, ellei sitten ole siinä kiivauksissa haluttu lähteä syyttämisen tielle, joka ei sekään ole ennenkuulumatonta tässä sirkuksessa.

Oma veikkaus on, että ”turpakäräjät” saivat alkunsa tuona yönä, josta some lauloi ja sanoja riitti. Helmikuussa sitten jo tiedettiin täälläkin, että merinäköalakoti Helsingin Centrumissa oli hejdå ja mammala kutsui viihdeartistiamme.

#291575 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki yrittänyt repiä demoni-lompakolta silmät päästä kun selvisi että pätäkkää patalaiskan loisimisen ylläpitoon ei enää heru.

Tuommoinen lompsalla Yeshuan sanansaattajaa kiristäminen on suorastaan blasmaphemy josta joutuu suoraan tulimereeNI.

Taivaankodissa sitten odottaa leijonien vartioima, swarovskeilla koristeltu valtava ikioma mänsion niin ei tartte enää muiden nurkissa lojua.

Miten Tunkki meinaa lastenhoidon Yeshuan valtakunnassa järjestää? Siellähän odottaa ainakin yksi äpärä lisää, ILEn kavatusaltaissa kasvanut sisarpuoli-aborttisikiö.

#291576 Ilmoita asiaton viesti

Täysin sopimatonta lähettää mitään postissa. Se on verrattavissa kuolleiden rottien lähettelyyn johon Tuksu itse syyllistyi. Siitä Tuksu sai syytteet.

Ammutaan alas valheita ja paljastetaan Tuksun vääristynyt ja valheellinen glamourmaailma.

#291577 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Joo varmaan molemmat ovat saaneet turpaan ja antaneet toisilleen turpaan.

#291578 Ilmoita asiaton viesti

Kaivelin esille tapahtuman vuodelta 2016. Lalli soitti itse silloin poliisit ja kyseinen ”kohtuuton väkivalta” oli huhujen mukaan sitä, että Lalli tönäisi Johannan kimpustaan. Nämä siis vuodelta 2016.

Johanna Mia Tukiainen Äsken kyselimme toisiltamme eriasioita suomenruotsalaisten kanssa Saltsbodenissa. Kysyin Veijo Lalli: mitä hän kuuli puhelimessa kun kyseessä oli hätäsoitto mun hänen välillään Suomesta Miamiin! Huusin hänelle noin 500 krtaa puhelimessa: JEESUS ON HERRA, JEESUS ON HERRA JNE.” Koska ympärilläni oli pahat henget. Veijo väitti äsken, että hän ”ei ollut kuullut mitään” eikä ”tiennyt mitään” eli antoi väärän todistuksen lähimmäisestään !!!!!! Marja Tukiainen: lue tämä!!!!! Veijo kielsi kaikki totuudet kaikkien edessä!!!! Ja juuri tänään kirjoitin, että ”Jeesus tulee kieltämään taivaassa ne kaikki ihmiset, jotka kielsivät hänet maanpäällä!!!!”

Johanna Mia Tukiainen Oliko se joku vanha suomalainen tarina ”Lallista” järvenjäällä, joka tappoi piispan….??? Voisiko joku kertoa mulle tästä enemmän, ja mistä oli kyse????

Johanna Mia Tukiainen MIKSI Veijo Lalli passissa on tunnuslukuna: 666????

Hxxx Mxxxx Oho?

Johanna Mia Tukiainen PASSISSA ON TUNNUSLUKUNA 666!!!!!!!

Hxxx Oxxxxx Ei varsinkaan oma puoliso todista vastaasn noin vakavaa asiaan liittyen! Ihan selkäpiitä karmi! Ei sun tarvii ku kätket veren alle itsesi ja pysy poissa noin sairaista ihmisistä koska ne on. Jumalalle hullutukseksi!

Johanna Mia Tukiainen Tapan itseni. Sitten pääsette musta eroon kaikki näädät muutkin vihaajat!!!!!

Johanna Mia Tukiainen I will kill myself. That´s it.

Lxxx No dont do that Devil is a liar ei, älä tee sitä piru on valehtelija

Johanna Mia Tukiainen well: I did not now that! I think that he is my friend!

Lxxx U will be strong and heald with the Blood of Jesus our Almighty Father

Exxx Kxxx Onko tämä se henkilö jonka kanssa olet menossa naimisiin? Ja jos on niin etkö voisi vielä miettiä että eikö Jumalalla olisi todella parempaa varattuna sinulle?

Johanna Mia Tukiainen Vanhempani Marja Tukiainen ja Markku Tukiainen haluavat minulle turvan ja siksi he haluavat, että olen tämä kusipään kanssa!!!!!!

Exxx Kxxx  Ei ei ei! Sinä menet itsesi takia naimisiin et vanhempiesi! Näethän ettei tuo mies tuo turvaa vaan ahdistusta. Kaikella kunnioituksella vanhempasi kohtaan mutta heidän pitäisi haluta parastasi. Johanna, sinun pitää ajatella nyt itseäsi ja olla rehellinen

Johanna Mia Tukiainen voi Jumala, AUTA MINUA!

Exxx Kxxx Hän auttaa ihan varmasti tässäkin kun annat auttaa. Rukoilen että tuo asia ratkeaa etkä ajaudu toisten painostuksesta sellaiseen mikä johtaa vain suruun ja kärsimykseen. Siinä vaiheessa kun ei enää lohduta edes ne hienot häät. Jumalalla on sinulle parempaa. Olisipa joku sanonut minulle saman aikanaan!

Johanna Mia Tukiainen Mun mies on eunukki!!!!!!!! Siis ei seiso ollenkaan!!!!! Plus hän on Jumalan ja Jeesuksen pilkkaaja!!!!! Rauhoituin pitkäksi aikaa; koska hän suostui sääntööni, että ”Jumalaa ja Jeesustapilkata.” Nyt hän pilkkasi taas: antamalla väärän todistuksen lähimmäisestään!!!!! Veijo Lalli (voi apua mikä nimikin…!!!) kieltää sen, että hätäpuhelussa huusin Jeesuksen Herrani nimeä noin 100 kertaa!!!!!! Miamista Suomeen: hätäpuheluita oli useita ja Veijo kieltää kaiken mitä puhelimessa sanoin!!!! AUTA JEESUS KRISTUS: VÄÄRÄ TODISTUS ON HYVIN VAKAVA RIKOS MYÖS!!!!!

Johanna Mia Tukiainen tarvitsee; koska olen ajatellut hukutautua sueraavaan järveen joka tulee nyt!!!!

Johanna Mia Tukiainen Jesus on sadisti!!!!!!!! MULA EI OLE MITÄÄN MUITA KUIN PASKIAISIA YMPÄRILLÄNI!!!!!!

Johanna Mia Tukiainen aNTEEKSI HETI: JOKU SAATANA PUHUI MUN PUOLESTANI!

Johanna Mia Tukiainen EI OLE JEESUS SADISTI: tuon kirjoitti joku saatanallinen henki mun puolesta!!!!!!

Johanna Mia Tukiainen JEESUS KRISTUS: SINUN VERESI SUOJA OLKOOT MINUN SUOJANANI AINA JA IKUISESTI!!!!!!!!

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli on PAHA!!!!!!

Johanna Mia Tukiainen HÄNEN PASSISSAAN ON MERKKI 666

Johanna Mia Tukiainen 666 MERKKI ON SAATANAN MERKKI; SE EI OLE NOITUUTTA VAAN RAAMATUN TOTUUS!!!!!

#291579 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki:

Kysyin Veijo Lalli: mitä hän kuuli puhelimessa kun kyseessä oli hätäsoitto mun hänen välillään Suomesta Miamiin! Huusin hänelle noin 500 krtaa puhelimessa: JEESUS ON HERRA, JEESUS ON HERRA JNE.””

-”Jeesus on Herra” ja pieni tauko perään menee 2 sekuntia, 500 kertaa kun toistaa niin menee 16,66 minuuttia, selvä demoni Tunkissa.

#291580 Ilmoita asiaton viesti

En ymmärrä miksi henkilötiedot Ruotsissa ovat julkisia tietoja? Ratsit.se ja muut vastaavat ovat koonneet kaiken oleellisen tiedon ihmisistä. Maksamalla palvelusta lisää voi saada tarkempia tietoja ihmisistä. Koulutus, arvo tai ammatti, verotustiedot jne. Onneksi Suomessa on helppo hankkia mm. markkinointikielto, jolloin väestörekisteri ei saa esim. luovuttaa osoitetietoja. Roskapostia ei tule kotiin.

Seven voisi tehdä lisää tutkivaa journalismia ja tutkia jäikö Tuksulta maksamattomia vuokria? Shabbat shalom osaa k-ta kintuilleen myös Ruotsissa.

Missä vaiheessa Svea-mamma yrittää kannustaa Tuksua töihin tai opiskelemaan? Vai valehteleeko Tuksu hoitavansa Ileä ja pappaa 24/7? Normaali ihminen ei olisi kunnan elättinä lopun ikäänsä. Entä kun Ile menee tarhaan tai kouluun? Silloin Tuksu on melkein 50-vuotias. Ura ”ammattitanssijana” on ohi, eikä kukaan halua nähdä Tuksua. Tuskin Seven on kiinnostunut 50-vuotiaasta Tuksusta?

Lapsi oppii puhumaan ensimmäisiä sanoja jo vuoden ikäisenä. Sen jälkeen opittujen sanojen määrä kasvaa joka vuosi. Tuksu ei ole kehunut Ilen puhuneen. ”Sinä olet niin kaunis ja älykäs äiti.”

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 901 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 271’ is closed to new replies.