Johanna Tukiainen Vol. 272

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 272

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,100 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

#292167 Ilmoita asiaton viesti

Kyöpeli, psyykkiset sairaudet ovat sairauksia ihan kuten muutkin, eikä niissä tai lääkkeiden syömisessä tietenkään ole mitään hävettävää. Ihan kevyt lääkitys Johannalla ei tuon päätöskirjelmän mukaan ole. Lääkäri ei huvikseen määrää korkeita mg/tabu potilaan pilkottavaksi, kun markkinoilla on paljon vähemmälläkin vaikuttavalla aineella puristettuja samoja pillereitä. Yhdistelmänä tuo cocktail ei ole mikään kevyt juttu, varsinkaan kun siihen yhdistää alkoholin. Rivan kanssa puhutaan jo hengenvaarallisesta riskistä pieninäkin annoksina.  Ja samaan aikaan puhutaan vielä soberlifestä ja nollapäihdetodistuksista, jotka ei toteudu noilla määrillä edes ilman alkoa, saati sen kanssa. Tuolla annostuksella ja tabukombinaatiolla ei rattiin ole asiaa, eikä siinä olisi mitään järkeä, että lääkäri kirjoittaa koukuttavia pillereitä päideongelmaiselle ihan varmuuden vuoksi vaan melkein 180 kappaletta. Kyllä ne syötäväksi on tarkoitettu ja kohtuuajassa, koska rivaa ei edes pitäisi kirjoittaa kuin lyhyenä kuurina sen riippuvaisuusominaisuuden vuoksi.

#292168 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

For my little sister’s JASMINE TUKIAINEN memory!! ❤️🕊✝️ Rakkaan sisaremme Jasminen muistolle!

#292169 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eiks ookki aika karsea? Puolet videosta tuota uskisjollotusta saman synkän kuvan kanssa? Alussa oli kivoja kuvia, mutta sitten tuli kehiin uskonnollinen osuus. Ja ihan turhaan, kun ei Jassu edes huudellut uskomuksistaan tai-ttomuuksistaan?

Prause to lord, palsta ei ole kaatunut hetkeen…

#292170 Ilmoita asiaton viesti

Laajis, puhut asiaa. Ennen kaikkea ennen mielialalääkkeiden käytön aloittamista täytyy pääsääntöisesti antaa puhtaat seulat huumausaineista. Samoin kuin ennen terapian aloittamista tai neuropsykiatrisia selvittelyjä. On erittäin vaarallista psyykelle rouhia lääkkeitä miten sattuu ja yrittää saada hoitoa samaan aikaan, edes terapiaa. Ensin pää selväksi, sitten vasta muu.

#292171 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Minä oon vissiin joku onnekas täällä palstalla; En ole joutunut kertaakaan vaihtamaan nikkiä edellisen jökkiintymisen vuoksi. Olen kuitenkin ollut täällä jollakin tavalla läsnä jo muistaakseni keväästä 2013.
    Ja sivut ei ole kaatuneet kertaakaan, ei aiemmin tai nyt lähiaikoina. Chromella mennään.
    Aijaa on ollut minulle mykkä jo jokusen kuukauden.
    Huomenna tietysti on kaikki kaput, enkä pääse tänne enää millään konstilla.
    Että kiitoksia paljon kaikesta kanssaeläjille. Näin kaiken varalta.

#292172 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Mulla ei ole (toivottavasti ainakaan) psykiatrisia sairauksia, mutta epilepsia on ja lääkkeet siihen. Ei kuitenkaan tota mikä oli Tuksun listassa vaan yhtä toista lääkettä. Itse noudatan kiltisti lääkärin ohjeistusta, enkä edes uskalla nauttia alkoholia, saati että tekis muutenkaan mieli.

En vaan halua ja on lähipiirissä valitettavasti hyvä esimerkki siitä, mitä alkoholi tekee, joten itse en sille tielle lähde. En muutenkaan ole koskaan ymmärtänyt sitä juomisen ja alkoholin ihannointia.

#292173 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Pravuuriina, just noin se menee kuin kirjoitit. Tuksulla täällä määrätty lääkkeitä ja koska niitä yliannostellaan niin eivät riitä ja siksi haetaan Tallinasta. Nythän kehissä on varmasti muunkin merkkisiä lääkkeitä kuin nämä joista nyt jäi tullissa kiinni. Stadista se oliskin varmaan joidenkin kontaktaktien kautta ostaa katukaupasta lääkkeitä, mutta Tallinassa ei sellaista tarvitse tehdä. Kirjoitin jo aikaisemminkin että ei siellä tarvitse kuin kertoa mitä lääkettä tarvitsee ja lääkäri kirjoittaa. Niin se vaan on. Ei maiden välillä minkäänlainen terveydehuollon tieto kulje.

#292174 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Vähän epäilen, että Tuksulla on varmaan menny holtti nappien kanssa ajat sitten, eikä taida itsekään tajuta, et kuinka paljon vetää niitä kerralla. Ja kun häntä ei kukaan (ainakaan lähipiirissä) yritäkään pysäyttää, niin rouhimistahti saattanee kiihtyä, kunnes hän joku kerta ottaa sen yhde liikaa.

Onhan toi vähän surullistakin, mutta minkäs teet jos asianomainen ei itse tajua/halua myöntää ongelmaansa ja hakea siihen apua.

#292175 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

En tiedä noista pillerihommista, mutta eihän ne riitä, jos niitä syö kuin pastilleja tai diilaa. Jos resepti on hankittu Suomesta, niin voiko esim. Virosta hakea lekurilta mitä tahansa nappeja? Luulisi, että Suomessa ollaan tarkkoja määristä ja yhteensopivuudesta. Kuka sitten ottaa vastuun, jos vetää sekaisin mömmöjä, jotka on hankittu eri reseptillä Suomesta ja esim. Virosta?

Kemiallisen coctailin turvin voi unohtaa kaiken ikävän ja jättää kaiken hoitamatta. Apuja kyllä saisi, jos haluaisi. Mamman pitäisi sanoa, jos ei mene vieroitukseen ja hanki työ- tai opiskelupaikkaa, niin voi muuttaa muualle.

Ei se kykene siihen, ei koskaan. Tupajumi.

#292176 Ilmoita asiaton viesti

En ole minäkään käyttänyt alkoholia vuosikausiin. En ymmärrä sen ihannointia. Lisäksi minun on pidettävä huoli omasta lääkityksestäNI perittyjen sairauksien ja erään erittäin harvinaisen sairauden vuoksi. Päivärytmi on myös tärkeää. Tulevissa firman pikkujouluissa voin katsella kollegoitaNI hyvällä tavalla huvittuneena ja todennäköisesti poistun juhlista hyvissä ajoin. Hauskaa on ilman viinaakin, itse asiassa jopa kivempaa! Alkoholia ei ihan todella tarvita mihinkään, paitsi ehkä desinfiointiin. Jokainen toki muodostaa oman mielipiteensä asiasta, eikä ole minun asiani tuomita toisten juomista. Alkoholin suurkulutusta tosin en voi puoltaa millään tasolla.

#292177 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Apteekkifarssi.

Oltiin liikenteessä ja päädyttiin Kotkaan. Siellä Tunkki halusi mennä Apteekkiin ja me mentiin. Istahdin tuolille odottamaan kun hän vuorollaan meni ostamaan reseptilääkkeitään. Lääkkeet tuli ja farmaseutti liimaili lappuja pakkauksiin/purkkeihin. Tuli maksun aika ja kävi ilmi että Tuksulla ei olekaan rahaa lunastaa lääkkeet.

Siitä sitten soittamaan Vellille ja rahaa vaadittiin,  Velli kieltäytyi ja huuto oli armoton, niitä puheluita soitettiin varmaan viisi kpl. Kuinka Velli kiristää Tunkkia ja kiusaa, miks ei voi laittaa kunnolla rahaa vaan kiusata laittamalla jotain kymppejä kerrallaan.

Apteekin henkilökuntaa kurkisteli sieltä sun täältä hyllyjen välistä ja farmaseutti vaikutti kärsivältä. Parinkymmenen minuutin mekkalan jälkeen menin kysyämään mikä on ongelma, vaikka tietysti tiesin, Velli ei laita rahaa et mä saan nää lääkkeet maksettua. Maksoin ne sitten jotta päästiin hedeviikkiin sieltä, alta 20e jotain.

Siitä sitten mentiin syömään ja sama sirkus pystyssä paitsi että nyt oli akku loppu ja ravintolan henkilökunta joutui välillä viemään puhelimen lataukseen. Aloin syömään omaa annostani ja tämä säätää siinä vieressä annos edessään. Aina kun sai puhelimeen taas vähän virtaa niin soitto Vellille, pakko saada ruokaa, meteli pystyssä. Noh maksoin sit omat sapuskat enkä tehnyt elettäkään maksaakseni hänen safkat.

Kuulkaas, ylläri pylläri, lopulta sielt, ilmeisesti siitä kuuluisasta meikkipyssykästä, löytyi kun löytyikin seteli millä maksaa hampurilaisateria. Tuksu kertoi että Velli on niin mustasukkainen eikä tykkää vissiin siitä kun Tunkki liikkuu muiden kanssa niin tästä johtuen tämä kieltäytyminen rahan antamisesta sillä kertaa.

Kotkassa Tunkilta tyttölauma innoissaan pyysi nimmaria Tunkilta ja kertoi että hän on ihan paras ja yksi tyttö oli erityisen innokas ihailija 🙂 Ei sillä eikä muillakaan reissuilla mitään pahaa taikka lainvastaista tapahtunut, oli vaan tällaista, kröhöm, persoonallisuuden reipasta esiintuloa.

#292178 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Thanks Herne matkaraportista jostain reissusta, ilmeisesti kauan sitten

#292179 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

En pysty katsomaan/kuuntelemaan tuota Jasminen muistelusvideota loppuun asti. Minuutti riitti.

Määrääkö edes virolainen yksittäinen lekuri tuollaista satsia mömmöjä, jotka vielä vahvistavat toistensa vaikutusta? Pitää käydä useammalla luulen mä tai sitten hyödyntää myös katukauppaa. Ihan vaan arvelen.

#292180 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Taas on USA Johannan mielessä joku vaaleanpunainen satumaa jossa lapsia ei ikinä oteta huostaan ja julkkiksetkin saavat vain pelkkiä kehuja 😂 Olis kannattanut ottaa se Saatanan tarjoama diili 😛

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,100 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 272’ is closed to new replies.