Johanna Tukiainen Vol. 272

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 272

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,100 total)
  • Author

Tuksu väitti itseään leskeksi noin viitisen vuotta sitten. Päivitys taisi olla englanniksi. Tiukkana uskovaisena hän ei hyväksy avioeroa kuten katolisetkin uskovat. Samaan aikaan hän väitti lehdistön pakottaneen hänet naimisiin, joten se ei ollut oikea avioliitto, ja täten mies oli ”kuollut”. Siksi hän väitti olevansa leski. Hän sai mennä uudestaan naimisiin. Tosin toista miestä ei ole vielä ilmestynyt ruutanan jälkeen, eikä taida ilmestyäkään. On ollut vain Urban, velli ja Perpa, siinä ohessa muutamia panoja. Silti hän on touhunnut häitä viimeiset viisi vuotta? On kehuttu 40 kg painavaa häämekkoa ja ostettu muka Fenolin hääpuku. Missä mahtavat olla? Joko koiperhosen toukat tekivät tuhojaa.

Hänen siviilisäätynsä (vanhahtava ilmaisu) on eronnut. ”Naimaton, naimisissa, eronnut, leski” olivat käsitteitä ennen avoliittoaikaa.

#292269 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

Osaako joku sanoa, miksi typy on hylännyt nimestään Marin? Facessakin J Mia Tukiainen.

Tästä Mairn:sta oiva aasinsilta 😂, kai tähde oli kutsuttuna sentään Kesärantaan pääministerin bailuihin? Siellä ne muutkin eturivin artistit vetivät viinaa kaksin käsin. Ai ei vai? Epistä 😡

#292270 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Kaatuvat jumittuvat kännykät, vaihtakaa selainta. Välillä on myös hyvä käynistää uudelleen.

#292271 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Kerroin jo aiemmin, että kännyversio kaatuilee, mutta kun vaihtaa tietokoneversioon, niin homma pelittää. Vika ei siis ole kännyköissä tai liittymissä, vaan tämän palstan on kaapannut demoni!! Tai itse  pääpiru. Tunkki käskenyt kaveriaan sekoittamaan palstaa, ettei täällä totuus leviäisi..

#292272 Ilmoita asiaton viesti

Scarlett, kun säännöllisesti tulee bannia, niin vähän väliä joutuu tekemään uusia tunnareita, kun aina ei muiden tunnareillakaan pääse purkamaan mieltä. Jossain vaiheessa sitten tulee vastaan se, että nimiyhdistelmämahdollisuudet vähenevät kun yksi ja toinen on jo käytetty 😉

#292273 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Käynnistäminen on kokeiltu pariin otteeseen, luurilla ja tabletilla, ei auta.

#292274 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Possun tiistai

• n. 12.30 ig:ssa paistetut sienet ja muutama meemi
    • 20.51 meemi ”heaven will not be filled with perfect people but it will be filled with forgiven people”
    • 21.31 sama meemi fanclubiin, myös.

Possun keskiviikko

• n. 0.00 jassun muistovideo taas jakoon
    • 3.50 uskisasiaa jakoon
    #292275 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Kun nyt fc:ni ehdotteli, satuin päätymään näkemään että syyskuussa revankelista oli ryhmässä ”jesus är herren” ehdotellut obamaa antikristukseksi ko. keskustelussa. Kauniit uskikset eivät oikein lämmenneet tälle.

#292276 Ilmoita asiaton viesti

Jullekin väitti yhdessä kohtaa olevansa leski. Olikohan lehdistö pakottanut hänet olemaan yhdessä jonkun poikaystävän kanssa niiltä ajoilta? Ainakin tämä Tuksun ero tästä ”Sika-Mikasta” oli vaikuttanut Julleen kovin raskaasti 🤪

#292277 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Palsta on saanut Tunkkiviruksen. ÄHÄhän hoitaa kaikki tärkeät asiat asap kun ”pääsee koneelle”

Mulla ei minkään kommervenkin jälkeen toimi luuri eikä tabletti, läppäri kylläkin. Sinänsä vahinko, olis luonnollisen poistuman kautta voinut jättää tämän saagan joka rumuudessaan ja kauheudessaan kuitenkin kiehtoo.

#292278 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Väkevästi uskovainen kansankynttilämme kallistaa päänsä likaisiin tekokuitulakanoihin ja vanhahko äiteensä nousee paimentamaan 1 v tyttävauvvaa 😀 tasan ei käy onnen lahjat.

#292279 Ilmoita asiaton viesti

Vanha juappo, enpä sanoisi tuota onneksi Tuksun kohdalla. Minä olen ainakin ylpeä siitä, että olen onnistunut vaikeuksien kautta kasvattamaan fiksun nuoren naisen, joka ei kuvittele kaiken putoavan taivaalta eteen, ottaa muut huomioon ja tekee töitä koulun ja muun eteen. Olen tosi iloinen siitä, että minulla on hauskoja ja pään pudistuksia aiheuttavia muistoja hänen lapsuudestaan ja että nyt voin lähteä töihin käyttäen itse tienaamani rahat ensin järkeviin asioihin, sitten ehkä ostaa jotain pientä kivaa itselle. 😊

#292280 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Se on ähä 05 tänä aamuna ollu hereillä. Varmaan käyttänyt koirat aamulenkillä tai oiskohan Ile herättänyt hampaiden tulon takia.

Ja katinkontit.

#292281 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

@ Laajasalo. Kiitos paljon! Eipä tullut mieleeNI, ku en ole itse joutunut säätämään nimeäni syystä, että bannia on tullut tiuhaan tahtiin; täysin joka puolelta väkevästi kokoajan.

Jumittaa tämä palsta minullaNI yleinsä kaikin tavoin; myäs.Toivottavasti ei iänkaikkisesti; aaaaaammmeeen!

#292282 Ilmoita asiaton viesti

Mistä tämä Intia-juttu on muuten lähtöisin? 😀 Lienee Tuksu seuraavaksi päivittämässä, että hallelujaa, raskas rikostutkinta on edennyt ja asuntoa vartioivat poliisit ovat saaneet härrekyydin kautta yhteyden palstan ylläpitoon. Haukkujille ja rienaajille on tiedossa Intian kuumat kelit ja hampaiden kiristys.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,100 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 272’ is closed to new replies.