Johanna Tukiainen Vol. 272

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 272

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,100 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

Fanclubista eilen pimputusvideon tekstinä:

” Different piano songs, rehearsing after many years 💝 Johanna on suorittanut Itä-Helsingin musiikkiopiston loppututkinnon 3/3 ja aloitti pianon soiton 7 vuotiaana mutta ei ole vuosiin soittanut. Nyt taito palautuu vähitellen takaisin harjoitellen 💖”

Kysymys. Missä ja millä se harjoittelee, kun kawai pianoNi sijaitsee kai edelleenkin Rainbowlla? Taitaa olla yhtä aktiivista harjoittelua kuin tollukoiden rankat tanssitreenit. Suoraan kylmiltään keikalle. Pimputetaan kun ollaan pianon luona ja sitten taas ensi kerran hamraassa taas.

#292405 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Nähtävästi Tuksun taloudellinen tilanne on nyt niin hankala, että kaikki Tuksun mielestä hyvät ravintolat kuvataan vain ulkoa. (Undertaker)

Juuri näin. Työttömällä on tiukkaa. Ravintolat kuvataan ulkoapäin. Sushiannos- ja synttärikakkukuvat netistä. Albanialainen kalakeittokuva Hökmossevägeniltä 1,5 vuoden takaa. Jne.

#292406 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

TablettiNi on enemmän demonisoitunut, kokeilen toista selainta ehtiessäNi, siinä taitaa olla chrome, mitkä siis toimii? Ja kopiointi ongelmilla tarkoitin ihan jopa tekstin kopsaamista. Kun jumittaa, kaikki menee lukkoon. (Älykkö mopsi)

Olen myös havainnut lieviä ongelmia. Niitä on ollut noin 5 päivän ajan. Esimerkiksi sellaisia, että kun sivua scrollaa alaspäin, se jää jumiin noin puoliväliin. Alaosan juttuja ei näy. Ei sitten millään, vaikka odottelisi.

Käytän selaimena Firefoxia.

Olen ratkaissut em. ongelmaa siten, että olen avannut selaimella uuden ikkunan, josta olen mennyt historiatietoihin ja valinnut sieltä pari sivua ennen jumittanutta sivua olevan sivun, avannut sen ja mennyt varovasti kohti jumiutuneen sivun numeroa ylälaidan numerojärjestyksellä. Usein tämä on auttanut. Olen saanut esiin koko sivun.

#292408 Ilmoita asiaton viesti

Liekö inkkarit siellä jorailee laittamani juutuubilinkin tahtiin..

kerrottakoon sitten suusanallisesti ilman saatanallisia säkeitä että päätähteen 3/3 pienomusisoinnista tuli mieleen Edith Bunker ja Perhe on pahin-sarjan alkutunnari. Löytyy samasta palvelusta kuin siskojen rip-videot

#292409 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Just noin. Sivun alempien mainosten avaaminen kestää ja niiden alla olevat viestitkin eivät näy. Mainokset ja viestit ylöstempaistaan. AppleNi toimii paremmin, mutta sivut kaatuvat ja virheilmoitusia tulee tälläkin.

#292410 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Mopsi

Estä mainokset niin sillä siitä pääsee.

#292411 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Miksi, oi miksi, ette siirry käyttämään tietokoneversiota? Se kun on parin hellän kosketuksen päässä ja toimii, kuin Tunkin tankotanssi. 🤷‍♂️  Tämä mobiiliversio on demonisoitunut ja intianpojilla ei oo manausluvat kunnossa.

Mitä päätähteemme pianonsoittoon tulee, niin kannattais kutsua pianonvirittäjä paikalle asap. Tietäisin yhden salskean karismaattisen herrasmiähen, joka voisi ”hoitaa hommat”…

#292412 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Mistä saa demoniset Motonetin ja ticketmasterin yms. mainokset estettyä?

Mielestäni käytän palstaa netin kautta, ei mulla mitään myhyn appia ole ollut ikinä, en edes tiennyt sellaista olevan.

#292413 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Käytän tätä avoimeen lähdekoodiin perustuvaa ilmaista mainostenesto-ohjelmaa. Se on helppo ladata laitteeseen eikä vie juurikaan tilaa:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Adblock_Plus

Tuota olen käyttänyt jo noin 10 vuoden ajan.

Tiedän, että on monia muitakin vastaavia ohjelmia, ja että eräisiin selaimiin on suoraan asennettuna mainostenesto-ominaisuuksia nykyisin. Mutta ite en ole tarvinnut muuta. Olen asentanut Adblockin uusiin laitteisiini ajan saatossa järjestään ensimmäisten ohjelmien joukossa.

Todennäköisesti tämän Hymy-alustan ongelmat eivät kuitenkaan ole mainosten latautumisessa näätien laitteisiin. Näkisin, että jokin bugi on alustassa, tai ehkä Hymyn käyttämän palvelimen hidastuminen (kuormittuminen) on ollut syynä ongelmiin viime päivinä.

#292414 Ilmoita asiaton viesti
    apeksi
    Participant

sopuliko, eiks ne parhaat pianonvirittäjät olekin sokeita? meinaan vaan, että olisi helpompi lähestyä Tunksutarta.

#292415 Ilmoita asiaton viesti

tein diilin Steve Jobsin kanssa samaan tapaan kuin Udi asioi Walt Disneyn kanssa ja sovittiin ettei minun ääpl enää temppuile

Se on näköjään tauskinpieksämä kätkätti ryhtymässä pastoriksi niin miksei vielä kauniimman ja blondimman evankeliointi ottanut tulta alleen?

#292416 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Se näyttää olevan pikkukuva seveni kannessa ja texti; huumesyyte kaatui. Poliisi heitti lääkkeet roskiin.

Missä on Ile?

#292417 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Mopsi

Kokeile Opera selainta,mainoksien esto asetuksissa. Itselläni toimii mainiosti mainottomasti

#292418 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Varmaan Isbe on sijoitettu hyvään perheeseen. Halleluja! Kiitos Herralle!

#292419 Ilmoita asiaton viesti
    Pelastettu Blöö
    Participant

Sieben painaa muutenkin ihan mitä sattuu, mutta että poliisi heittää lääkkeet roskiin, oikeasti nyt hei…

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,100 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 272’ is closed to new replies.