Johanna Tukiainen Vol. 272

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 272

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 1,100 total)
  • Author
    Leonell
    Participant

19.10.2021 klo.07:36

#293030 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

19.10.2021 klo.12:06

#293031 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

19.10.2021 klo.12:20

#293032 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Vartin viikossa viisastuu. Nyt palavan pensaan suhteen, kiitos Lakimies Teemun. Ei parane poltella lähimaastossa sen enempää tulitikkuja kuin jotain harhanäkyjä aiheuttavaa.

Mua ei liikuta pätkän vertaa itseäni vauraammat. Jos ovat olleet osaavampia, niin siitä vaan.

#293033 Ilmoita asiaton viesti

Taitaapa Tuksua vaivata ihan pieni kateuden poikanen 😀😀 nämä maailmantähdet ovat valtavan menestyneitä ja kauniita (Paitsi Jay-Z joka on vain menestynyt) eivätkä tarvitse venytettyä naamaa somen kuviin paetakseen totuutta ulkonäöstään.

#293034 Ilmoita asiaton viesti

Rinde: ”Mua ei liikuta pätkän vertaa itseäni vauraammat. Jos ovat olleet osaavampia, niin siitä vaan.”

Aamen. Mä en ole koskaan käsittänyt, miten ketään voi liikuttaa toisten varallisuus. Eihän ne rahat sille rikkaalle olisi päätyneet, jos ne mulle kuuluisivat, vaan silloin ne olis mulla. Toisten rahoja on aivan turha kadehtia. Saatan kyllä hetkittäin olla kateellinen siitä, jos joku muu on jo siivonnut kotinsa ja mulla on siivouspäivä vasta edessä. Tai joku on jo pessyt talonsa ikkunat ja mulla se on vasta to do -listalla. Mutta nekin on vain hetkellisiä harmituksia. 🙂

#293035 Ilmoita asiaton viesti

Tuo koronapassi on muuten jännä. Minut on ainakin yksi ”kaveriNI” hylännyt siksi että olen sen kannalla. On se jännä, miten asiat menevät ihmisillä tunteisiin. Ja Tuksulla jo tuo että joku uskaltaa olla asioista eri mieltä aiheuttaa ihan saman reaktion. Miksi ihmiset ovat niin jyrkkinä näistä asioista että kurkku suorana huudetaan päälle jos yritetään virittää keskustelua ja päädytään siihen että ollaan eri mieltä ? VARSINKIN Tuksu?

#293036 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Voi voi olisko Lady Gagalla fibromyalgiaa jos olisi sielunsa myynyt saatanalle?  Valitettavasti Tuksun kannalta, joka on musiikillisesti likipitäen lahjaton, niin toiset vain on musikaalisia ilman yliluonnollisia apuja. Kateeksihan se käy kun itse on noin lahjaton.

#293037 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Sama Cinderella, minäkin olen menettänyt muutaman kaverin koronarokote- ja koronapassierimielisyyksien takia. Uskomatonta mutta totta. Ovat niin kielteisellä kannalla että.

#293038 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Hyvän ystäväni kanssa ollaan jonkun verran eri mieltä koronapasseista ja muusta koronaan liittyvästä, onneksi ei ole meidän ystävyyttä haitannut. Tavataan joka viikko ja yhtä hyviä ystäviä ollaan kuin ennenkin. Muiden ihmisten mielipiteiden kunnioitus on kultaa. 👍 Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, avartaa vaan omaakin maailmankuvaa 🙂

#293039 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Tuli mieleen että olisiko Ilen synttäreiden kanssa käynyt ”tukiaainiset”.

Johanna on niin tottunut siihen, että kaiken tekee joku muu hänen puolestaan, kaikki tuodaan eteen tarjottimella.

No, nyt kun perheen ainoa juhlienjärjestäjä makaa haudassa, ei Johanna maailmanlopusta meuhkaamiseltaan ymmärtänyt, että ne juhlat pitäisi jonkun järjestää.

Kauan aikaa sitten hankittu mekko ja lelukruunu ovat tyypillistä tuksun käsialaa. Samoin ”Isabelle 1year” Kakku.

Siihen se sitten jäikin. Hyvästi ilmapallot, serpentiinit, ja hienot tarjoilut.

Rip Jasmina.

#293040 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Olisi varmaan halunnut että Seven olisi järkännyt kaiken. Joka tapauksessa Jonkun Muun olisi pitänyt se tehdä. Gerard Depardieu ei vaan jaksanut.

#293041 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

etänäätä, peukku siitäkin et uskallat kertoa ja kuten myös minulle et ”korki kiinni ja nukkumaan” auttoi todellapaljon sillä muistan seuraavan aamun kun olin virkeä kuin Peipponen. Mut Tuksun mesominen on jo sellaista Et Rukoilin luojaamme johdattamaan yhtäsairaan koronaa levittävän henkilön Tuksun vierelle jotta he voivat suudella pitkäään.

#293042 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Nyt on varmaan taas puheripulipäivä.

En tiedä mistä johtuu, mutta suurin osa lähimmäistä ja tuttavista ollaan otettu jo rokote. Niin otti poikanikin ja jästipää isäni. Isäukosta olisin ekaksi epäillyt, että ei.

Ollaan varmaan jotenkin outoja.

Mutta toisaalta duunimestassa on aika paljon sairastuneita. Mä täällä vaan kykin etätyössä.

#293044 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

19.10.2021 klo.18:29

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 1,100 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 272’ is closed to new replies.