Johanna Tukiainen Vol. 272

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 272

Viewing 15 posts - 1,051 through 1,065 (of 1,100 total)
  • Author

Kummankohan valitsisi jos olisi pakko:

1) Covid 19 viruksen aiheuttaman taudin vai

2) korvien välimaasto joka päivä täynnä samaa sairasta huttua kuin Tuksulla

Minulleni aivan 666 varmasti vaihtoehto 1.

Miten se voi luulla, että kukaan sitä kadehtii. Mitään – korostan – yhtään mitään en Tuksun elämästä itselleni haluaisi enkä ottaisi. Olen hampaaton 85v hamraa perushoitaja Skånesta läheltä Norjan rajaa. Mikään muu ei minua innoitse.

#293329 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Oot vaan kateellinen.

#293330 Ilmoita asiaton viesti

Oon kateellinen ja otin rokotteetkin 😀

#293331 Ilmoita asiaton viesti

Tuosta Linda Lampeniuksesta muistan sen, että on hiton hyvä viulisti. Ja sen, että meillä käydessään Joulupukki antoi minulle nimen Linda Lampenius. Sama pukki tilattiin siis ehdottomasti joka vuosi.

#293332 Ilmoita asiaton viesti

#293333 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Mä olen ottanut molemmat koronarokotteet, enkä oo vieläkään kuollu. Käsivarsi oli kummallakin kerralla ihan helkkarin kipee vähän aikaa.

Että Tuksu, väärässä oot, niin niin väärässä. Jospa vaan olisit ihan hiljaa asiasta, kun et siitä kerran mitään tiedä. Ja hörhöuskisten sivuja ei lasketa tiedoksi.

#293334 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Yavannah79
    Käsivarren kipeys tuli mullekin rokotuksesta, samoin vuosi aiemmin kun otin jäykkäkouristusrokote tehosteen, se vasta oli kipeempi monta päivää . Joillekin neulat ei tunnu missään 🙂

#293335 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Punkero esittää taas niin Suurta Näkijää ja Tekijää kun sivistää ja varoittelee meitä tietämättömyyden pilvessä harhailevia. Tunkilla on valtava tarve olla johtaja joka opastaa tyhmää laumaa. Milloin hän varoittaa meitä uudesta maailmanjärjestyksestä, milloin tappavista rokotteista. Hän saa tietoa suoraan Jumalalta, joten se on Oikeaa Tietoa. Meitä odottaa milloin hedvekki, milloin hengenlähtö. Joka tapauksessa kohtalomme on perikato, koska tunkero niin sanoo. Ilman mitään koulutusta, ammattia tai taitoja punkero korottaa itsensä suoraan Jeesuksen morsiameksi, joka armeliaasti jakaa meille tulta ja tulikiveä. Halleluja! Kiitos Herralle!

#293336 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Baarit on auki klo 1.00-4.00 ja jokainen on tervetullut, eikä mitään kysytä (JTUK 21.10.2021 Leonellin kopioimana)

Baarit ovat mielestäni olleet auki kyllä päivisin ja iltaisin myäs. Ehkä olen nähnyt piikilläkäymisen vuoksi harhoja.

#293337 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Kyllä noitten tietäjien pitäisi olla huolissaan omasta sielustaan ja mielenterveydestään. Kateus ajaa syyllistämään muita ja kiroamaan helvettiin 😂 Feikkiuskisvirukseen ei ole rokotetta, on vain pakkohoito psykoosiin jossakin kiihtymisvaiheessa.

#293338 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Eihän käsi neulasta kipeäksi tule, vaan lääkeaineesta.

Terveisin pilkunpuolittaja.

#293339 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Joitakin feikkiuskiksia voisi auttaa parilla napakalla iskulla takaraivoon. Raamatulla. Puukantisella.

#293340 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Etänäätä
    Meilläkin päin ravintolat on auki aamusta yömyöhään ja meillä ei ole koronapassia käytössä kun tartuntoja ei juuri ole, rokotekattavuus yli 80%. Koronapassi on käytössä Suomessa vain muutamalla alueella jossa paljon tartuntoja ja rokote kattavuus pienempi. Jos ravintolat olisi auki vain klo 01-04 välillä, tuskin tulisi lähdettyä yöllä minnekään vaikka mitään ei siellä kysyttäisikään.

#293341 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Kyllä duksulla on järkyttävä kuoleman pelko. Tuo lause verensokeri arvoista. Että hyvä kun nousevat ja saan ehkä diabeteksen. Pääsen pois täältä ennen Jumalan vihan aikaa.. Lukaseppas sitä Raamattuasi. Kyllä ne viimeisenä päivänä kuolleetkin joutuu tuomiolle, ei se mikään pakokeino oo. Hui hahhaaaah ja samma po venska 😁😂. On se sekasin, ja luulenpa pahempaan suuntaan vaan menossa.

Mutta se on hyvä juttu, että ILE pois. Vaikuttaa vahvasti siltä.

Mitenkä muistelisin, että ennen synnytystä duksulla oli joku ”flunssa”? Sairastiko silloin koronan? Jos näin, sehän ei päde enää kai todisteena. On vanha juttu… Muistaako näätyläiset?

#293342 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

”Jenkkilässähän” kaikki on suurempaa, idiootikin idiootimpia ja hörhöt hörhömpiä, ja tunkki on kyllä miamisessa ”asuessaan” amerikkalaistunut sen verran tehokkaasti että hyvin sulavasti uppoaa noiden foliohattujen joukkoon.

Viewing 15 posts - 1,051 through 1,065 (of 1,100 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 272’ is closed to new replies.