Johanna Tukiainen Vol. 273

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 273

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 978 total)
  • Author
    Kalson viilee
    Participant

Pipari-Pirjo ei ilmeisesti seuraa palstaa. Joka päivä löytyy jotain uutta porsaasta. Lärvi kiinni siis.

#293665 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Hyvä VIILEE😁… Just olin Vastaamassa PIRTSAKKA PIRJOLLE , et mitä kummaa se täällä loisii           #🙄⤵️🕳️🤷🏻‍♀️ #hyppääkoloostakasin

#293666 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Kyllä näin onpi.

#293667 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Possun sunnuntai

• (23.35) meemi teemalla ”power is not controlling other people. Power is controlling yourself…jne”
    • (23.47) rokote asiaa jaettu toisen hörhön sivuilta. Jaettu fancl.
    • 0.17  ”😍😍💖 This is for me!” Linkki sivulle jossa on” lovely home design ideas in pink shades”. Jaettu fancl.
    • Kauneusunilla…💊😴?
    • 16.42 yön ”power is…” meemi jaettu fancl.
    • 16.44 ig:ssa pinkin marie antoinette henkisen vaatemalliston ihastelua

Possun maanantai

• n. 0.00 lisää marie antoinette vaatteiden ihastelua fb puolella
    #293668 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Velli, Loviisan komein sandaalinkuluttaja! Oi ostaos morsiammellesi marie antoinette mekko vainen, niin sä mulle suuren onnen tuot…! Tahtoisin niin!!! nähdä miltä 43v. lyhyt pulska matami näyttää näissä vetimissä… 😂 Velli, kiltti, jooko 🙏🏻🙏🏻🙏🏻. Ainakin edes yksi?

#293669 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Kauankohan jaksaa pyörittää “älä ota rokotetta, en ota rokotetta”? Lienee jo tullut miälipiteensä selkeeksi, mutta ei…😒

#293670 Ilmoita asiaton viesti

Pinkkiä pitää tosiaan mielestäNI käyttää sisustamisessa harkiten, ja koriste-esineitä olla sopivasti. Toki jokainen elää kotonansa kuten lystää. Minne katosi nyt se Tuksun pinkki kesämekko, joka ”antaa paljon anteeksi”?

#293671 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Kyllä meilläNikin on pari pinkkiä sohvatyynyn päällistä välillä käytössä. Ja jopa yhdet verhot joissa on pinkkejä kukkia. Mutta kaikki muu onkin neutraalia. Pidän väreistä, tekstiileillä on kiva sisustaa, saa pienellä  muutoksella eri tunnelmaa kotiin. Tukiaanista  kakofoniaa en kotiini tahdo. Tunkki on sisustamisessaankin 5v. tasolla. Paljon ja kaikkea, mitä vaan on haalituksi saatu.

#293672 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Liisa-vaimonsa kanssa Sodankylässä asuva Arto Länsman: Johanna Tukiainen pahoitti mielensä onnellisuudestamme
    Kotimaa | 25.10.2021 06:03
    Lappilaisesta Arto Länsmanista tuli kuuluisuus hänen mentyään naimisiin Johanna Tukiaisen kanssa 2011. Liitosta tuli myrskyisä ja ero astui voimaan jo saman vuoden joulukuussa.

Kotiseuturakas Lapin mies majailee tätä nykyä Sodankylässä ja on ollut naimisissa Liisa-vaimonsa kanssa jo kuusi vuotta.
    Sairaanhoitaja-Liisa on ikionnellinen, kun kotona odottaa raavas rakennusmies. – Minun ei tarvitse koskaan huolehtia asumiseen liittyvistä asioista, koska Arto aina näppärästi hoitaa kaiken kuntoon.

Johannaan tutustumisen myötä Arton elämässä alkoi ennennäkemätön julkisuusmylly. Lapin miehelle ei tuottanut vaikeuksia hypätä siihen mukaan.

− Se oli helppoa, koska minulla ei ole ennakkoluuloja ketään kohtaan. Ihminen pystyy aina menemään virran mukana.

Liisa-vaimoa sapettaa lehtijuttujen Artosta maalaama kuva.

Mielestäni Arto oli joskus vähän negatiivisessa valossa esillä. Se eksä, jonka nimeä en halua edes mainita, toi toistuvasti esiin sen, että Arto karkailee. Se ei voi olla totta. Arto ei ole karannut mihinkään näinä seitsemänä vuotena, jotka olemme olleet yhdessä.
    Arto ja Liisa eivät mielellään puhu Johanna Tukiaisesta, vaikka kohublondi onkin erottamaton osa aviomiehen henkilöhistoriaa. – En edes halua lausua hänen nimeään ääneen, meille Tuksu on kirosana! Liisa jyrisee.

Länsmanit eivät ole olleet Johanna Tukiaiseen minkäänlaisissa yhteyksissä.

− Kun aloimme seurustella, Johanna soitteli meille. Hänen tarkoituksenaan oli päästä puhumaan meidän molempien kanssa, mutta se ei johtanut mihinkään. Hän vain pahoitti mielensä onnellisuudestamme, Arto väittää.

− Siitä on kuitenkin tosiaan aikaa. Ei minulla ole mitään mielenkiintoa olla häneen yhteyksissä, hän jatkaa

− Eikä minulla! Olen onnellinen, että Arto on pelastunut kaikesta siitä paskasta. Koska paskaa se elämänvaihe Artolleni oli, Liisa lataa.
    Teksti:Eetu Ampuja

#293673 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

#293674 Ilmoita asiaton viesti

Meillä taas on lämpimiä, luonnonläheisiä sävyjä, kuten vihreää, ruskeaa ja sitten jonkin verran sinistäkin. Ja se yksi tummanpinkki minilipasto. Sisustamisessa on muuten otettava myös kumppani huomioon, koska kyseessä on hänenkin kotinsa. Epäilenpä, että kykeneekö Tuksu tällaiseen.

Tuksu on epäilemättä häiriköinyt Artoa ja Liisaa. Varmaan halunnut ”varoittaa ” ns. ”väkivaltaisuudesta” Liisaa ja haukkua samalla Arton, joka ei missään tapauksessa saa olla onnellinen, jos ei Tuksukaan ole. Pariskunnan erottaminen lienee ollut Tuksun päätähtäimessä.

Kuten tiedetään, Arton ”väkivaltaisuus” on varmasti ollut perusteltua puolustautumista Johannan hyökätessä päälle. Ja kun näin on käynyt, oli Tuksun reaktio sillä kuuluisalla Jollaksen tappeluvideolla tämä:”KATO! KATO! KATO NYT!” Tyyliin ”Se lyö mua!!!”

Huhheijaa.

#293675 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tuksun tyyli kohdella Artoa oli kyllä vertaansa vailla. Tuksu oli olevinaan parempi, ne lapselliset säälittävät naurahdukset kun Arto ei ollut matkustellut glämyyristi tai ollut kylttyrelli niinkuin päätähde.

Toki oli selvää, että Tuksu valehteli Artosta silloin, mutta se, että Arto ja Liisa on pysyneet yhdessä onnellisina todistaa sen, että Arto ei ole sellainen hirviö niinkuin Tuksu väittää.

Mä en ole Tuksua tavannut, Liisan olen nähnyt töissään, tajuten vasta myöhemmin kuka oli kyseessä. Liisa oli kauniisti ehostettu, hoikka, hyvinvoivan näköinen, miellyttävä, iloinen, kohtelias ja aito nauru eikä mikään leuhka määkiminen.

Liisa on kaikkea mitä Tuksu ei ole, joten ei ihme, että Tuksua korpeaa Arton onni.  Tuksu ei voi sietää sitä, että mies valitsee ns taviksen.

#293676 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Olin jo aikoinaan Aerton puolella ja näin että hän on hyvä mies. Liian hyvä tunkerolle. Kun luin Perparim Tahirin tuomiota, mietin koko ajan Aertoa. Miten tunkero hyökkäsi Aerton kimppuun ja provosoi. Puhumattakaan kaikesta mitä hän suolsi mustasta aukostaan. Kuin itse p*ru. Aivan hirveitä flaidiksia jotka punkero aiheutti koska oli mielettömän mustis ja oikea ilkimys.

#293677 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Sivujen demoninen kaatuminen on taas alkanut.

#293678 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 978 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 273’ is closed to new replies.