Johanna Tukiainen Vol. 273

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 273

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 976 total)
  • Author

Nyt ollaan instassa taas in love… Kohteena selkeästi herra P, koska halikuvan hästäg on vielä erikseen vaivauduttu selittämään #internationalcouple (woman from Finland and the man from Albania). Suunnitelmissa viikonlopulle on chillailua, hyvän ruoan laittoa, hyviä leffoja ja sunnuntaina kirkkoon yhdessä.

Sen sijaan IG storyssa on kuva ihan vieraista ihmisistä katsomassa Harry Potteria (pakanallista?), makoilevat patjalla, kuvassa teksti Home Evening. Tunnistaako joku nuo tummatukkaiset tyypit? Onko velipoika ja Ana vai täysin randomit? Mistä kuva on otettu? Melko mielenkiintoinen sisustus: pelkkä patja lattialla, pahvilaatikon päällä TV ja joulu- eiku siis kausivalot lattialla.

#293411 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Mikä se on tää Jolene nimi tuolla ”fani”ryhmässä? Mistä se oikein tulee.

Välillä olen naureskellut itsekseni että varsinainen fani-ryhmä: seuraajia kuitenkin lähes 3000 mutta julkaista tykkää yleensä 0-3 ihmistä joista Tuksu itse on yksi. Nopeasti selaamalla eniten tykkäyksi jollekin julkaisulle on ollut 8. 😂

#293412 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant

Tuksu muistaakseni itse keksi esiintyjänimekseen jolene mutta eihän sitä kukaan muu sillä nimellä ikinä ole kutsunut. Tuksu mikä tuksu

#293413 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

On yhä ilmeisempää, että lastensuojelu on sijoittanut ILEn toiseen perheeseen. Jos näin, praise the Lord!

Merkit ovat selvät:

– Possu valvoo yöt, nukkuu päivät

– lapsesta ei julkaista enää kuvia (lastensuojelun määräyksestä)

– Possu kiistää todellisen tilanteen jyrkästi ja lausuu: Min dotter är med MIG, och hon kommer alltid att vara med sin ägen mamma!

#293414 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ilmeisesti tällä mennään: lapsi on sijaisperheessä. Possu saa tavata häntä harvakseltaan. Ja vain valvotusti. Lasta saavat tavata myös Perpa ja murmur.

#293415 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Omissa lähisuhteissani ei ole väkivaltaa.

Minulla ei ole rikosrekisteriä.

En ole koskaan käyttänyt huumeita.

Lääkkeet olivat vain omaan käyttööni.

Tosin en enää noita vahvoja lääkkeitä edes tarvitse.

En ole hullu enkä juoppo.

Oikeastaan olen aivan kaikin puolin äärettömän hyvä äiti.

Lapsi on omalla äidillään – minulla – ja tulee aina olemaan.

#293416 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Ilehän on jo päivähoito ikäinen. Mietin että jos mamma kuskaa sitä päiväx aina esim tarhaan.

En usko että vielä olis isällekään lasta annettu. Kait ne lasut valvoo ensin pitkään ennenku tekevät siirtoja.

#293417 Ilmoita asiaton viesti

Tuskin viiniä kittaisi, jos lapsi olisi hänellä. Pois on.

#293418 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

#293419 Ilmoita asiaton viesti

Tulossa tässä jaksossa.

”Luikertelin Isabellen siivellä Pållin sänkyyn. Sex, love and turpiin. Suhteeseeni kuuluu viiniä ja väkivaltaa”

#293420 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Yöllä on ihailtu omaa nassua (kaikki ei taida taas näkyä minulleni 🤔)

#293421 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Älkää peljästykö, minäni vähän hätkähti kun törröetanat pätkähti näytölleNi

#293422 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Jos ne on perpan uudella kämpällä katsomassa potteria? Tunkilla on (pinkkiä) roinaa liiaksikin, mutta perpalla ei välttämättä kuin patja ja töllötin. Jos on saanut sen oman kämpän, ja kaikki edellisen asunnon sisustus kuului siihen kimppa kämppään? Ja ne mustahiuksiset on jotain albaaneja nekin? Jos ne nyt yrittää olla olevinaan inlove, että saisivat ilen takaisin?

#293423 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Viikonloppu alkamassa.Tämä varmaan täydentyy kun muruset näätäkamut laittavat tietoja ig sisällöstä ja muusta glamourista johon olen estynyt

Possun perjantai

• (23.33) vanha uskisjulkaisu fancl. ”We all serve the same god,  the holy bible says no”
    • 1.54 ”herra anna heille anteeksi* jaettu fancl.
    • 2.51 musiikki ”ilta” jatkuu, E. Dahlgren – vem tänder stjärnorna. Jaettu fancl.
    • 2.37 musiikkia, A. Morrissette – Ironic
    • 2.41 musiikkia, Savage garden – truly, madly, deeply
    • Kauneusunet…💊😴?
    • 17.36 jaettu toisen pandemiamyönteisen avautuminen
    • 17.36 ”pikkusiskoni jasnine!” kynttilälyhtykuva hautajaistoimiston sivulta ”Du finns i mitt hjärtä, i mina tankar, i mitt l7v. Alltid.” (Raakku haukkana heti kommentoinut ”Jasmine 🙏❤”)
    • 17.38 eiliset teneriffa muistelot ja kuvat jaettu fancl.

Possun lauantai

• n. 0.00 2 vanhaa moppikuvaa ja ”unvaccinated is the new sexy”
    • n. 1.00 uudesta huulipunasta asiaa, törröetanakuva, kuva partamiehen kainalossa ja vanha ulkoilukuva. Jaettu fancl.
    • n.1.00 eilinen jassun muistelu jaettu fancl.
    • Kauneusunilla…💊😴?
    #293424 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Perpa koukuttaa Possua kemialla: kokaiinilla ja ekstaasilla. Nuhruisella patjalla Possu maksaa kemiat luonnossa.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 976 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 273’ is closed to new replies.