Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 273
- This topic has 975 replies, 91 voices, and was last updated 6 months, 3 weeks ago by
Kosti.
-
AuthorPosts
-
Kanarouva KanarialtaParticipant
Nyt ollaan instassa taas in love… Kohteena selkeästi herra P, koska halikuvan hästäg on vielä erikseen vaivauduttu selittämään #internationalcouple (woman from Finland and the man from Albania). Suunnitelmissa viikonlopulle on chillailua, hyvän ruoan laittoa, hyviä leffoja ja sunnuntaina kirkkoon yhdessä.
Sen sijaan IG storyssa on kuva ihan vieraista ihmisistä katsomassa Harry Potteria (pakanallista?), makoilevat patjalla, kuvassa teksti Home Evening. Tunnistaako joku nuo tummatukkaiset tyypit? Onko velipoika ja Ana vai täysin randomit? Mistä kuva on otettu? Melko mielenkiintoinen sisustus: pelkkä patja lattialla, pahvilaatikon päällä TV ja joulu- eiku siis kausivalot lattialla.
UtanbarParticipantMikä se on tää Jolene nimi tuolla ”fani”ryhmässä? Mistä se oikein tulee.
Välillä olen naureskellut itsekseni että varsinainen fani-ryhmä: seuraajia kuitenkin lähes 3000 mutta julkaista tykkää yleensä 0-3 ihmistä joista Tuksu itse on yksi. Nopeasti selaamalla eniten tykkäyksi jollekin julkaisulle on ollut 8. 😂
MindfulParticipantTuksu muistaakseni itse keksi esiintyjänimekseen jolene mutta eihän sitä kukaan muu sillä nimellä ikinä ole kutsunut. Tuksu mikä tuksu
Tuohi🙂AivoParticipantOn yhä ilmeisempää, että lastensuojelu on sijoittanut ILEn toiseen perheeseen. Jos näin, praise the Lord!
Merkit ovat selvät:
– Possu valvoo yöt, nukkuu päivät
– lapsesta ei julkaista enää kuvia (lastensuojelun määräyksestä)
– Possu kiistää todellisen tilanteen jyrkästi ja lausuu: Min dotter är med MIG, och hon kommer alltid att vara med sin ägen mamma!
Tuohi🙂AivoParticipantIlmeisesti tällä mennään: lapsi on sijaisperheessä. Possu saa tavata häntä harvakseltaan. Ja vain valvotusti. Lasta saavat tavata myös Perpa ja murmur.
Tuohi🙂AivoParticipantOmissa lähisuhteissani ei ole väkivaltaa.
Minulla ei ole rikosrekisteriä.
En ole koskaan käyttänyt huumeita.
Lääkkeet olivat vain omaan käyttööni.
Tosin en enää noita vahvoja lääkkeitä edes tarvitse.
En ole hullu enkä juoppo.
Oikeastaan olen aivan kaikin puolin äärettömän hyvä äiti.
Lapsi on omalla äidillään – minulla – ja tulee aina olemaan.
Kade3ParticipantIlehän on jo päivähoito ikäinen. Mietin että jos mamma kuskaa sitä päiväx aina esim tarhaan.
En usko että vielä olis isällekään lasta annettu. Kait ne lasut valvoo ensin pitkään ennenku tekevät siirtoja.
Mustavalko balleriina ⬛ParticipantTuskin viiniä kittaisi, jos lapsi olisi hänellä. Pois on.
Älykkö mopsiParticipantMustavalko balleriina ⬛ParticipantTulossa tässä jaksossa.
”Luikertelin Isabellen siivellä Pållin sänkyyn. Sex, love and turpiin. Suhteeseeni kuuluu viiniä ja väkivaltaa”
Älykkö mopsiParticipantYöllä on ihailtu omaa nassua (kaikki ei taida taas näkyä minulleni 🤔)
Älykkö mopsiParticipantÄlkää peljästykö, minäni vähän hätkähti kun törröetanat pätkähti näytölleNi
Älykkö mopsiParticipantJos ne on perpan uudella kämpällä katsomassa potteria? Tunkilla on (pinkkiä) roinaa liiaksikin, mutta perpalla ei välttämättä kuin patja ja töllötin. Jos on saanut sen oman kämpän, ja kaikki edellisen asunnon sisustus kuului siihen kimppa kämppään? Ja ne mustahiuksiset on jotain albaaneja nekin? Jos ne nyt yrittää olla olevinaan inlove, että saisivat ilen takaisin?
Älykkö mopsiParticipantViikonloppu alkamassa.Tämä varmaan täydentyy kun muruset näätäkamut laittavat tietoja ig sisällöstä ja muusta glamourista johon olen estynyt
Possun perjantai
- (23.33) vanha uskisjulkaisu fancl. ”We all serve the same god, the holy bible says no”
- 1.54 ”herra anna heille anteeksi* jaettu fancl.
- 2.51 musiikki ”ilta” jatkuu, E. Dahlgren – vem tänder stjärnorna. Jaettu fancl.
- 2.37 musiikkia, A. Morrissette – Ironic
- 2.41 musiikkia, Savage garden – truly, madly, deeply
- Kauneusunet…💊😴?
- 17.36 jaettu toisen pandemiamyönteisen avautuminen
- 17.36 ”pikkusiskoni jasnine!” kynttilälyhtykuva hautajaistoimiston sivulta ”Du finns i mitt hjärtä, i mina tankar, i mitt l7v. Alltid.” (Raakku haukkana heti kommentoinut ”Jasmine 🙏❤”)
- 17.38 eiliset teneriffa muistelot ja kuvat jaettu fancl.
Possun lauantai
- n. 0.00 2 vanhaa moppikuvaa ja ”unvaccinated is the new sexy”
- n. 1.00 uudesta huulipunasta asiaa, törröetanakuva, kuva partamiehen kainalossa ja vanha ulkoilukuva. Jaettu fancl.
- n.1.00 eilinen jassun muistelu jaettu fancl.
- Kauneusunilla…💊😴?
Tuohi🙂AivoParticipantPerpa koukuttaa Possua kemialla: kokaiinilla ja ekstaasilla. Nuhruisella patjalla Possu maksaa kemiat luonnossa.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 273’ is closed to new replies.