Johanna Tukiainen Vol. 273

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 273

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 976 total)
  • Author

Älykkö Mopsi – niin, voihan se olla Perpan kämpiltä ja kuvassa sen kaverit, koska ne olivat molemmat mustatukkaisia. Ei ollut #blondfinnishwoman. Mulla on kuvakaappaus, mutta en millään ehdi nyt tappelemaan tämän sivuston kanssa. Täytyy katsoa sen jälkeen, kun olen hoitanut taaperon harrastukset eli vauvauinnit (voisitteko muuten kuvitella ÄHÄn siellä)?!

#293427 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Kanarouva en tahdo edes kuvitella 😱. Tuo likainen takkumoppi siellä muiden vauvvojen ja motjereiden kanssa samassa altaassa 🤢. Veisitkö itse lapsesi sinne?

#293428 Ilmoita asiaton viesti

Jos asiaa ei ajattele hygienianäkökulmista, niin olisihan se tosi hauskaa. Olisi ensinnäkin hyvä, että Ile ja ÄHÄ harrastaisivat jotain säännöllisesti yhdessä. Ile saisi kokea onnistumisia ja saisi kehuja muustakin kuin prinsessamaisuudestaan. Äidin vuorokausirytmi olisi aivan erilainen, jos pitäisi herätä kahdeksalta lauantaiaamuna, jotta ehtii altaaseen puoli kymmeneksi. Meidän uimakoulussamme lauletaan paljon perinteisiä suomalaisia lastenlauluja – mites ne sujuvat ÄHÄltä? Ja saunassa sitten äidit jakavat kokemuksiaan ja vertaistukea toisilleen. Mä niiiiiin haluaisin kuunnella, kun Johanna kertoo lapsiperhearjestaan.

Hygienianäkökulmasta ajatus on äärettömän oksettava. Pesumääräykset ovat tosi tiukat. Altaaseen ei mennä pesemättöminä tai voimakkaiden tuoksujen kanssa. Pitkät hiukset kiinni, ei meikkejä. Uimapukujen oltava järkevät (niistä ei ole sääntöjä, mutta erilaisissa hyppytysleikeissä voi tulla vahingossa vilauteltua, jos on pikkupikkubikineissä…)

#293429 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tuksulla menee aina samaa rataa, jää roikkumaan miehiinsä. On varmasti heille, näille miehille raskasta kun vuorotellen ovat varasijalla. Kun noita exien miesten vanhoja kommentteja lukee kyseessä on sääli, ei rakkaus. Eihän Artokaan erosta huolimatta päässyt eroon, jos ei ollut kaveri ja käytettävissä, niin Tuksu suolsi valheita hänestä ympäri nettiä. Vellikin roikkuu kuvioissa hätävaralla koko Tukiaisten suvun voimin. Tuksulla ei ole lasta eikä yhtään oikeaa ystävää. Kateus, pahansuopaisuus, häikäilemättömyys, juoppous ja mustasukkaisuus tappaa kaikki ihmissuhteet, oli kyseessä kuka tahansa.

#293430 Ilmoita asiaton viesti

Ihan aineissa kuvissa. Jos nyt mulkku menee rahankin edelle niin varmaa on ettei lasta saa takaisin. Jos pysyisi päihteistä erossa niin olisi pieni nahdollisuus olla lapsen elämässä mukana muutenkin kuin hetkittäin silloin tällöin. Tapaamisissa täytyy varmasti olla päivisin selvä, siinä jo kaksi asiaa mitkä ei onnistu erikseenkään: hereillä päivällä ja selvä.

Jos noi lovet alkaa viettämään aikaansa nyt enemmän yhdessä niin lopullinen romahtaminen on hyvin nopeasti edessä.

#293431 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Possulottoan, vaikkei Ruskaa ollutkaan palkintona. Miälestäni Älykkö Mopsi osui villakoiran ytimeen eli ollaan nyt olevinaan rakastava pikku perhe, että saisivat Ilen. Tuhnu saa nappeja ja Perpapiripom piiitkää vihtua. Win win🥂

#293432 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Turha luulo, tuo ”rakastava pikku perhe” ei ikinä saa Isbeä. Perparim Tahiri voi sen sijaan saadakin. On täysipäisempi kuin Tunkero yleisen mittapuun mukaan. Ei ole alkkis, psykopaatti, narsisti eikä rouskuta nappeja kuin karkkia. Ihan ulkonäöstä näin päättelen. Tunkerosta taas elämäntavat näkyvät selvästi. Siis edelleen Perparimin puolella olen.

#293433 Ilmoita asiaton viesti

Pakko Perpariminkin on oltava päihteiden suurkuluttaja, eihän niillä muuten olisi mitään yhdistävää tekijää, eikä katsoisi selvin päin tuollaista sekaisin olevaa pelleä pelkän pilun takia. Uskon et päihteet on just se yhdistävä tekijä, vaikka hänellä olisikin enemmän tunneälyä ja taitoa huolehtia lapsesta.

#293434 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

#293435 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Arto ja Liisa sen kun vaan surfaavat julkisuuden aallonharjalla:

Johanna Tukiaisen ex-mies Arto Länsman on naimisissa tumman kaunottaren kanssa: ”Kohtasimme karaokessa”

Arto Länsmanista tuli kuuluisuus hänen mentyään naimisiin Johanna Tukiaisen kanssa 2011. Helmikuisia häitä vietettiin revontulien loisteessa, mutta liitosta tuli myrskyisä. Ero astui voimaan jo saman vuoden joulukuussa.

Seiska alkoi selvitellä Arton nykykuulumisia. Kävi ilmi, että kotiseuturakas Lapin mies majailee tätä nykyä Sodankylässä ja on ollut naimisissa Liisa-vaimonsa kanssa jo kuusi vuotta.

– Ja yhtä on pidetty jo seitsemän vuotta, Arto lisää.

Kohtasimme karaokessa

Arto ja Liisa kohtasivat alkuvuodesta 2014 rovaniemeläisessä karaokebaari Hulibumbassa. Arto ei saanut katsettaan irti tummasta kaunottaresta. – Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, Arto tunnustaa.

– Itse olin aluksi hieman vaikeasti lähestyttävä, sillä toki tunnistin Arton ja osasin olla varuillani. Niin vain yhteinen mielenkiinto silti löytyi vielä saman illan aikana, Liisa kertoo.

Hän sanoo katsoneensa kavereidensa kanssa Arton julkkishäitä aikoinaan televisiosta. – Sanoin silloin kavereilleni, että minusta tulee vielä tuon miehen vaimo, rouva huudahtaa.

Minusta on vaikka mihin

Sairaanhoitaja-Liisasta rouva tuli Länsman kesällä 2015. Pariskunta oli muuttanut yhteen vain muutamaa kuukautta aiemmin Ivalossa.

– Aiemmin se ei ollut mahdollista, sillä Liisa oli naimisissa. Muutin hänen luokseen heti, kun heidän eronsa astui voimaan. Se oli lennosta vaihto, Arto naurahtaa.

Ivalosta avioparin matka on jatkunut Utsjoelle, Ouluun, Hettaan, Posiolle ja Pelkosenniemelle. Nykyinen osoite on siis Sodankylässä, missä Arto opiskelee talotekniikkaa.

– Siihen sisältyy ilmastointi, lämmitys, viemäröinti, ilmanpuhdistus ja vaikka mitä. Ala sopii minulle hyvin, sillä olen kätevä käsistäni. Olen alkuperäiseltä ammatiltani sähköasentaja, ja osaan myös korjata autoja. Minusta on vaikka mihin.

Lapin lapsia

Vastaus pamahtaa kuin apteekin hyllyltä kysyttäessä, millainen Länsmanien avioliitto on.

– Hirveän tulinen, tiivis ja tulinen! Olemme molemmat räjähdysherkkiä ihmisiä. Se ei tarkoita niinkään riitoja, olemme vain niin tulisia, että vänkäämme jatkuvasti asioista. Kumpikaan ei anna periksi, Liisa sanoo.

Vastapainoksi Länsmanit osaavat myös rakastaa todella tulisesti.

– Olemme molemmat herkkiä, osaamme myös itkeä ja sanoa ”Voi, olet minun rakas, anna kulta anteeksi!” Voisi sanoa, että olemme kumpikin sellaisia Lapin lapsia, Arto pohtii.” (Seiska 23.10.2021)

#293436 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kuuluisalla Poromiehen patsaalla poseeraavat Arto, 57, ja Liisa Länsman, 53, löysivät toisensa karaokesta.

#293437 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ympäri Lappia asustellut aviopari pitää nykyään majaansa Sodankylässä, missä Arto opiskelee ammattikoulussa talotekniikkaa.

#293438 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

– Olemme sellaisia Lapin lapsia, Arto kuvailee hänen ja Liisan tulista ja kiihkeää suhdetta.

#293439 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Uskon että Perparim Tahiria ja Tunkeroa yhdistää vain Isbe.

Kyllä päihteiden runsas käyttö näkyy miehelläkin ulkonäöstä. Perpa näyttää hyvinvoivalta.

Nähtiinhän se Länsmanin vammoista, lausunnoista ja videoista mitä hedvekkiä elämä tunkeron kanssa on. Käy päälle kuin yleinen syyttäjä. Rouskuttaa nappeja ja juo alkoa päälle. Pakko puolustautua jos aikoo jäädä henkiin. Ei tuollaisen kanssa voi elää.

#293440 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Söpösiä nuo Länsmannit, kaikkea hyvää heille. Ja hatunnosto Artsille, jos ja kun vanhoilla päivillään opiskelee niin se on kova juttu. Vrt. se entinen morsian joka ei ole lukion jälkeen opiskellut kai kuin osan meikkikurssia ennenkuin potkittiin pois. Unohtamatta tietenkään aiempaa pianokoulua.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 976 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 273’ is closed to new replies.