Johanna Tukiainen Vol. 274

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 274

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 956 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 274 alkaa tästä.

Mode

#294685 Ilmoita asiaton viesti

Eka!!!

#294686 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Noniin 🙂

#294687 Ilmoita asiaton viesti

Vihdoin kaikkien näiden näätimistausta/esilläolovuosien jälkeen oli mun vuoro olla eka 😃😃 mutta asiaan.

Kai se sydän nyt pysähtyy enemmän tai vähemmän nopeaa jos happea ei pääse sinne?!

#294691 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Kyllä lääketieteen asiantuntija Tukiainen tietää miksi sydän pysähtyi, turhaan sitä alkaa spekuamaan.

#294692 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Elokuussa 2021 Jasminan lopulliseksi ratkaisuksi muodostui karu hirttäytyminen kerrostalon rappukäytävässä eli itsemurha.

Koronarokotteella ei ollut mitään tekemistä ratkaisun kanssa.

Sydän pysähtyi, kun Jasminan elintoimintojen ylläpito lopetettiin viisi päivää hänen hirttäytymisensä jälkeen. Toisin sanoen: aivokuolleen Jasminan piuhat irrotettiin tuolloin = loppu. Kohta kynttilät syttyivät.

#294706 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Tuksu on tunkki, sillä kun vieläkin kuvittelee Et rokote ”pysäytti”siskonsa sydämmen ja kaikki syy taas coronan, vit et Tuksu on sairas ”ehkä covid bakteeri on jo aivoissa” sillä sitäkin on jo havaittu siellä Tuksun unelmoimassa USA:ssa, jos Tuksu olis uskovainen nii välttelisi Usa;ta   ps;Tuksu on tyhymä, kuten Äitinsäkkii Savolaista perua kumpikii

#294707 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

KÄPY..

Savolaista syntyperää Tunkero on ,mutta se ei tarkoita että tyhmyys ja typeryys Savosta johtuisi.. Minä olen sydän Savosta kotoisin ja eipä tuolta tyhmyyttä mukaan tarttunut ,kun maailmalle lähdin.. Sanoisin,  että päin vastoin..

#294708 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Ai nytkö se on löytänyt sen pedon merkin😂😂… Ei oo siis duksu totta, kyllä sää oot hurahtanut täysin. Asia, mitä teologiaa opiskelleet, piispat, pastorit ym. Eivät tiedä, mutta lorttopa tietää.. Avot ja hyhhyh🤯

#294709 Ilmoita asiaton viesti

Insta

#294710 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Lumpeinen, Minä en tarkoittanuunkaan niin et Savolaiset olisivat tyhmiä vaan Tukkiais suvulla on jotain sellaista sieltä Varkaudesta lähtöistä, onko heil geeneissä Et pakoillaan vastuuta? Mutta Savolaisia En todellakaan halua morkata koska olenhan itsekkin hiukan Savolainen.

Uusin kuva on Lehmästä kuvannoillesisti

, tuksun insta. Tuksu pelkää itseään.

#294711 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Juuri Prozakin kuva kertoo se et ei Tuksulassa ole Ileä ,Tapetit ovat todellisia ja joten kuvat Ilestä on todellakin jostain muusta asunnosta ja epäilen et uudessa kodissa Debardue olisi tapetoinut olkkarin erikseen. Taitaa olla nykyään jo niin et Mummokin saa nähdä Ilen vain kerran viikossa.

#294712 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Eli Tuksu on jälleen menettänyt kaiken

#294713 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Eipä taas nukuta ja surffailen.

Mieheni on savolainen ja esittää välillä olevansa tyhmä. Ei oppinut kuulemma koulussa kirjaimilla laskemista. Kuhan lykkäsi mulle lukiolaisen opetuksen, kun ei itse viitsinyt vaivautua.

Tuksun minimekko on kuvassa todella mini. Joskus tapasin Hantan tai mikä lie Wilma nykyään pukeutuneena pelkkään korsettiin Helsingin yössä. Arvelin, että olet vähintäänkin housusi tai hameesi hukannut.

#294714 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Prozacin laittamassa Ig:n uusimmassa nassukuvassa on taustalla rip julian tekemä taulu. Ja pään takana taitaa olla sellainen  karsean ruma matka muisto Israelista jossa joku raamatun värssy tm.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 956 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 274’ is closed to new replies.