Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 984 total)
  • Author
    mierda1
    Participant

15 min  ·

One year ago 💝💖💝🤍  Isabelle is sooo CUTE 🥰😍😍😍 and small baby here with her hat on 🥰💕 we went to Pentecostal Church every Sunday where she got blessings also from the pastor with anointed oil. Later during the spring she was baptised in the Church, however baptism is right when it’s for adults (I got it in the June 2016 in a lake in Finland), I still was feeling that it was ok and good to give her protestant, Swedish Church baptism 🙏

Kuvassa voi olla ihminen, vauva ja seisoo

#296976 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Voi herra mun pysähtynyt vereni, tuon vauvan nukeksi muokkaamiskuvan kanssa.
    Siinä on ILEn tulevaisuus, oma söpö vauvan naama ei kelpaa, piti sekin vttu muokata.

#296977 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tuksu älä sotke lastasi muihin uskontoihin, luterilainen kaste siihen saakka kun ILE itse päättää uskonnostaan tai luopuu niistä. Kunnioita lastasi. älä painosta edes mihin itse uskot.

#296978 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Arggh, näätäkualen.

Joku laittoi aikaisemmin palstalle jonkun mainostenohittamishässäkän; saisiko sen uudestaan pliis?
    Näätäilen yleensä omenapuhelimellani mutta viimeiset xx päivää tämä paska softa on taas crashannut puolivälin mainosten jälkeen. Jää joka sivun loppupuoliskonäätäily lukematta, mikä luonnollisesti käpyhermoani rasittaa.

Ja juu, ennenkuin kysytte, niin olen buuttaillut puhelintani niin penteleesti, sekä yrittänyt kaikki suurimpia selaimia tietenkin.

kiitos ja ylätassu jo etukäteen.

#296979 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Tämän softan sakkaaminen alkoi tässä syksyllä, ei johdu puhelimesta. Mainoksia pyörii ja lataantuu v..u jatkuvalla syötöllä. Sivun loppu ei näy, välilehti katuu monta kertaa, ei pysty kommentoimaan, selaushistorian siivous ei auta yms. paskaa.

Onko jotenkin vaikea tarjota kunnon alustaa, joka toimisi moitteettomasti??

#296980 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Kiitos Solnan Sulttaani.
    Voisiko joku samoista synnytysvaivoista kärsivä ystävällisesti ilmoittaa tämän myhyn supportiin. Minähän siellä olin taas ensimmäisenä rääkymässä, sellainen kun olen. Jos ei toimi, niin korjatkaa. Mutta yks näätävalitus ei riitä. Minulta jää kaikki ne Motonetin mainokset näkemättä, ja sehän nyt on sääli, jos Motonet on siitä mainospaikasta maksanut. Wink wink – mode.

#296981 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ja sitten asiaan.

Voimme toki ihmetellä miten aikuinen nainen juoksee marraskuun lopussa keräämässä krääsää jouluhuoneeseensa.

Kerätköön mitä kerää, mutta meidän tulisi ihmetellä että millä vtulla ne krääsät maksetaan? Ehkä sillä omalla vtulla. Siitä tulisi kyllä sitten maksaa vero.

Kuinka paljon se jätti ulosottoon Suomessa? 75K tai jotain sellaista? Ja kehtaa aina ja iankaikkisesti poseerata uusien ostosten kanssa. Ja esittää olevansa parempi kuin harmaat.

#296982 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Participant

Joo, aattelin jo pyytää uutta luuria pukinkonttiin, mutta sponsorini saakin keksiä jotain muuta. Tosi ärsyttävää on tämä palstan sakkaus.

#296983 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Kerran vielä crashien ystävät:

Jos et ole kokeillu Opera selainta niin hae ja operan asetuksista estät mainokset.

#296984 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Possun sunnuntai 21.11.2021

• (23.31) pitkät löpinät niinkutsutusta ”rokotteesta” ja natsipasseista Hitleriin ja raamattuun ja ylöstempaukseen. Jaettu fancl.
    • 0.06 uskislinkki, fancl., myös.
    • 0.49 muistelee pitkästi ja sekavasti menneitä, linkki veitolan ohjelmaan, jaettu fancl.
    • n. 5.30 ig storyyn kuva ile sylissä, ulkovaatteissa, 2 uskiskuvaa, myös.
    • Kauneusunilla…💊😴🎂🥚🥧💉🥔🍰🍪🎄…?
    • n. 20.00 ig storyssa rohmuamassa jouluroinaa Perparimin kanssa Rustassa. Kuvissa Pauli kassalla, ostoskassi missä joulumatto, 2 kuvaa sähkötakasta (laatikossa kaupassa (sponsoria kaivataan?)), kaupan jouluvaloja, #pinkchristmasballs laatikossaan
    • n. 21.00 ig storyssa netistä kopsatut kuvat feminine and cute jacketista ja pinkbootseista sekä #vintagepillow (jouluisiin ”työkuvauksiin”?)
    • 22.49 uskisasiaa
    • 24.00 ig story joulumatto on saatu lattialle pimeään huoneeseen, kuvassa ile tonttulakissa ja kuvaajan sorkka

Possun maanantai

• n. 3.00 uskisasiaa haettu
    • n. 3.00 uskismeemi
    • Kauneusunilla…💊😴🎄🔥🍪🕯🎅🏻
    • n. 16.00 koronasiaa Wienistä johon faktantarkistajat ovat iskeneet
    • n. 16.00 Thank giving week asiaa
    • n.16.00 jeesusasiaa
    • n. 16.00 ig storyyn 5 uskiskuvaa ja 1 rokotekuva
    • n. 17.00 ig story ”Now Isabelle’s room is ready . 💯 Totally 🎄Christmas style ❤” Piirroskuva nukkuvasta tytöstä netistä.
    •  n. 20.00 selitystä kuinka ile oli vuosi sitten so cute ja tummien pastorien kirkossa voideltu jne. Ilestä muokattu vahanukke.
    #296985 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Nyt kaikkien tulee muistaa että Ruotsissa ei ole lahjaveroa eikä perintöveroa. Että Marja saa antaa sille vaikka avaimet taivaaseen, mutta suomen verottaja ei tule hakemaan kopioita avaimista.
    Mutta jotainhan tuo possupolo piilottelee. Minä olin yhteydessä edellisen kämpän uuteen vuokralaiseen, jonka kerroin täällä. Hän sanoi että possu ei asu siellä mutta ei ole tehnyt muuttoilmoa. Meni kolme päivää niin muuttoilmo oli tehty.

#296986 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Lakimies Teemu:

Jos et ole kokeillu Opera selainta niin hae ja operan asetuksista estät mainokset.

Olen kokeillut. Crashaa silti, valittuina aikoina. Nyt voin jopa oleilla täällä pidempiäkin aikoja näköjään, ei toiminut oopperassa mainosten estolla. Tämä softa on vähän kuin JTUK; kaikki menee lopulta reisille ihan missä tahansa selaimessa.

#296990 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Tuksu älä sotke lastasi muihin uskontoihin, luterilainen kaste siihen saakka kun ILE itse päättää uskonnostaan tai luopuu niistä. Kunnioita lastasi. älä painosta edes mihin itse uskot. (Daria)

Tämä!
    miksi sillä ei ikinä ole yhtään omaa mielipidettä josta se pitäisi kiinni? Raukka ei edes ymmärrä uskontojen tai uskontojen alalajien erilaisuuksia. Aina pitää olla tietävinään kaikesta kaiken, kun itseasiassa ottaa lauseen sieltä ja toisen täältä.

#296991 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Toimii! Nyt vaan harmittaa jos motonetin tilalle tulee rusta tai clasu enkä pääse osalliseksi jostain ihanasta joulu krääsä tarjouksesta. Pinkit jouluvalot, mauton jouluneule tai vaikka pörröinen joulu tyyny. Jos shoppailu vie rahat, voi aina laittaa bisneksen pystyyn. Kai sitä joku umpi pervo tällekin lähihoitajalle löytyy luputiineja rahoittamaan jos kerran tunkillekin.

#296972 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

.

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 984 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 275’ is closed to new replies.