Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 984 total)
  • Author
    miettinen
    Participant

No ainakin omalta osaltani voin kertoa Kostin ”kaikenlaista sitä tulee pohtineeksi” juttuun: En ole käynyt kertaakaan Matamin ns. keikalla, ei kiinnosta niin paljon. Ja osaltani isot kiitokset heille, jotka sinne ovat viitsineet mennä ja tänne kertoa illan kulusta.

Toinen: Minulla on kerran vaihtunut tämä ainoa nikki: Aluksi jollakin tätä edeltävällä palstalla olin himo(s)näätä, sitten palstalle imestyi himonäätä. Silloin seurasin tätä sirkusta aktiivisemmin ja meidän kommentteja sekoitettiin toisiinsa.
    Sitten vaihdoin miettiseksi, melkein saman tien ilmaantui mietiskelijä. Taas tuli sekaannuksia. Enpä viitsinyt enää nikkiäni vaihtaa, kun kaikki on toiminut hyvin ja kirjautumiset niin halutessani onnistuneet eka yrityksellä, eikä tämä kaikki ole minkään ylimääräisen vaivannäön arvoista. Että jep.

#297030 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

En viitannut sinuun, miettinen. Minullekin tuli vain mieleen asioita.

#297031 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Kosti, kaikki hyvin!

On joskus aiemmonkin tehnyt mieli kertoa tuo nikkini historia, kun niin moni on kertonut, että ovat joutuneet vaihtamaan moneen kertaan, että sisäänkirjautuminen on onnistunut. Minulla on ollut onnea, kun vanha on toiminut koko ajan. Ehkä ensi viikolla se sitten onkin tiltissä…

#297032 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

.

#297033 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

.

#297034 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

Voi pyhä sylvi ’daria’, ei vaan jaksa, ei. Sun jorinoitasi. Sulla on turhaa kuukelikopiointia, jonninjoutavaa palstan täytettä omista tekemisistäsi. YLeinsä skippaan tahallEENnyt en. Harmi…pitää skarpata minuNI 🙄😰

#297035 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Scarlett
    Hyvää joulun odotusta sinulle myös! Poistin omat jorinani ettei päiväsi mennyt pilalle, minun ei mennyt postauksestasi, ole huoletta  😊

#297036 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Mielestäni soosi ei ole kommentoinut mitään pitkään aikaan?

#297037 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Titityy OT

Eikös se ensin mennyt nuoren blondin kanssa avioon ja uskikset itki onnesta kun se oli niin ihanaa ja kaunista nuorta onnea nyyh. Mutta yhtäkkiä titityy tulikin kaapista miehimyksenä  ja lähti boyfriendinsä kanssa jonnekin ulkomaaseen ja korttitalo kaatui rytinällä jne. Näin muistelen…

#297038 Ilmoita asiaton viesti

Titityy OT:lle jatkoa

Eiks Titityy kouluttautunut sit hätäkeskuspäivystäjäksi ja meni oikeisiin töihin?

#297039 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Aina jonkun pitää arvostella toisten tyyliä kirjoittaa tai tuoda palstalle jotain. En itsekään tuo, kun en löydä mitään tai törmää tähteeseen. Tämä ei ole mikään etsivätoimisto, vaan viihdepalsta, jossa jokainen voi olla omalla tyylillä, kunhan ei pahasti haukuta toisiamme. Ja jos jonkun jutut ei kiinnosta, niin hyppää yli. Pipoa voi löysätä  jos alkaa liikaa kiristämään 😁

Täällä on hyvä tyyppejä

#297040 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

Höpö, höpö! Asiaan 👍

#297041 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

Höpö, höpö! Asiaan 👍

#297043 Ilmoita asiaton viesti

Jossu on taas nostellut tasaiseen tahtiin esille Playboyta. Jos ei omaa melkein menoaa, niin past awayn lukijakuvaan pääsyä. Mitenkäs se menikään, se melkein meno.. Kuvien seassa on yksi käsittelemätön kuva. Tassua ylös, kuka ei arvaa mikä niistä!

Palasin juuri Playboy-koekuvauksista

Minusta onkin tulossa uusi jymyjuttu syyskuun Hymy-lehteen ensi viikolla. Minusta otettiin Playboy-koekuvat vähän aikaa sitten, ja ne lähetetään Amerikan Playboylle tarjolle. Kuvat ovat ”minun henkisiäni” – ne on toteutettu ”karkkimaassa” ja Barbie-tyylisesti. Tapasimme sisareni Julian kanssa suomalaisen Playboy-kuvaaja Jarmo Pohjaniemen Miamissa vuonna 2004 ja hän lähetteli minulle myös paljon meiliä. Hän oli erittäin kiinnostunut meistä molemmista. Muistan että hän kehui meitä kauniiksi tytöiksi, mutta painoa olisi pitänyt kuulemma pudottaa.

Joillakin lehdillä on tosi tarkat rajat painon kanssa, ja emme menneet Playboyn pyytämiin koekuvauksiinkaan, kun he sanoivat, että se on ainoa mahdollisuus. Jos on esim. liian ruskettunut, niin he karsivat saman tien pois. Nain jälkikäteen ajatellen minua on jäänyt harmittamaan, ettemme menneet koekuvaukseen kun kerran pyydettiin! Kun Julia pääsi kyseisen lehden Grapevine-sivulle vuonna 2003, meille molemmille jäi kytemään ajatus jatkosta. Olemme ihmetelleet, miksi Suomen lehdistö sivuutti asian vain nopeasti. Vaikka kyseessä ei ollutkaan monen kuvan kuvasarja Juliasta, hän silti poseerasi varsinaisessa Playboy-lehdessä.

Uskon mahdollisuuksiini, sillä biletettyäni aikoinani Hugh Hefnerin Playboy-kartanossa mallit olivat samaa tasoa minun ja Julian kanssa, Johanna kertoo syyskuun Hymyssä.
    -”Pleikkaria” voi myös kiinnostaa se, että ulkoministeri on tekstaillut kanssani.

Hymy 2.9.2008

Playboy tyrmäsi Tukiaisen!

Playboy-kuvaaja Jarmo Pohjaniemi Yhdysvalloista tyrmää Johanna Tukiaisen pääsyn Amerikan Playboyn sivuille. Hän on myös hieman eri mieltä kohtaamisestaan Tukiaisen kanssa Miamissa vuonna 2004. Hymy tavoitti Pohjaniemen Yhdysvalloista.

-Tapasin kyllä Johannan ja hänen siskonsa Miamissa 2004. Minä tai Playboy emme koskaan olleet millään lailla kiinnostuneita kuvaamaan Johannaa tai hänen siskoaan. Tein Johannalle aivan selväksi, että ehkä hänen kannattaisi tavoitella unelmiaan jotain muuta kautta, ja toivotin tytöille onnea, Pohjaniemi toteaa Hymylle.

Pohjaniemi on nähnyt yhden Hymyn julkaisemista Johannasta otetuista ”Playboy-koekuvista”.

-Ymmärrän Johannan innon päästä Playboy-malliksi, aivan kuten tuhansien muiden meille pyrkivien naisten. Valitettavasti vain pieni osa kandidaateista tulee valituksi, ja valitettavasti Johannaa ei tällä kertaa ole valittu, Pohjaniemi toteaa Hymylle.

Arvioni Johannasta ja hänen sisarestaan oli jo vuonna 2004, etteivät he olleet sitä tyyppiä, mitä Playboy etsii. Sanoin, että molemmat olivat silloin ehkä vähän ylipainoisia, ja tämä näyttää pitävän paikkansa Johannan kohdalla edelleen, näkemäni uuden kuvan perusteella, Jarmo Pohjaniemi jatkaa Hymy-lehdelle.

Johannalle ei ole koskaan luvattu mitään Playboyn taholta. Tavattuani heidät sain Johannalta muutamia sähköpostiviestejä. Hän vaati, että tapaisimme uudelleen hänen seuraavalla USAn matkallaan. Tunsin, ettei ollut tarvetta tavata uudelleen, eikä niin käynytkään.

#297044 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

Mun tuli paha mieli, pyydän anteeksi Daria ja muut! Jatkakaamme samaan malliin, en ole mikään palstapoliisi, tavis siwiskassa ☹.

Awww….jokos on pikkuleipiä leivottu lehtolapsen kanssa? Kuvia jossain? ☺ Ja mää en osaa niitä jakaa, vaikka hömelön facen ja instan näenkin 😣

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 984 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 275’ is closed to new replies.