Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 984 total)
  • Author

Tuksu aina kehuu hienoilla ja taitavilla juristeillaan jotka onnistuvat lähettämään ihmisiä vedelle ja leivälle kymmeniksi vuosiksi. Mahtaako Tuksu tietää, että Cicero oli koulutukseltaan juristi? Kenties ammattijuristi Cicero edustaa Tuksua seuraavassa oikeudenkäynnissä? Näätiä tuomitaan pakkotyöhön ja karkotetaan ulkomaille? Eikä haittaa mitään, vaikka Cicero kuoli ajat sitten. Onhan Tuksun yhteistyökumppaneina ollut kuolleita ennenkin.

YLE kertoi kääntäjästä joka on nähnyt vaivaa vuosikausia kääntääkseen Ciceron kirjeitä ja ajatuksia suomeksi. Tuksu olisi kääntänyt kaiken muutamassa kuukaudessa. Joko Tuksun ”oma elämä kerta kirja” ehtii tämän vuoden joulumyyntiin?

#297121 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Johanna Tukiainen Vol. 244 - Hymy

Tuksun kukkaverhot kulkee mukana asunnosta toiseen, tunnearvoa vuodesta toiseen. Eikös ole Veijon kanssa hankittu kuten koiratyynykin.

#297122 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Voi tsiisus mikä värien sekasotku. Juurikin tunkkisisustus näyttää tältä. Uusi tyylisuuntaus nimeltä tunkkisisustus. Minä en pystyisi rauhoittumaan tuollaisessa kirjossa. Makuuhuoneen pitäisi olla rauhan tyyssija. Tämä siis mun mielipide. Yäk yäk ja vielä kerran yäk.

Haluaisin nähdä ovelta otetun kokohuone kuvan. Missä tietsikkapöytä, peilipöytä, nännilipasto ja sänky näkyy. Mahtaa olla tiivis tunnelma.

Laita tuksu hääpuku päälle ja kuvauta itsesi tuon huoneen keskellä.

#297123 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant
    1. Ajatelkaa ja kadehtikaa kaikki pienitissiset näädät: glamyyri huispaustaiteilija, ikä 42v, asuu yhdessä pienessä huoneessa äitinsä vuokra-asunnossa, muita asujia äidin lisäksi seniili isä ja vuoden ikäinen lapsi. Siinä on niin paljon kadehdittavaa etenkin kun on vielä Netflix ja 70 kanavaa ettei jokainen Siwan kassa ja lähihoitaja edes ymmärrä. 😂
    #297124 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Lisäkadehdittavaa: tekee mieli hankkia kaikkea krääsää, mekkoa, ripsiä ja kynsiä, mutta ei euroakaan rahaa. Repikää siitä. Se on sitä glamoyria. Ruikuttaa Klassiselta, vaatii Piripenalta, yrittää pillukuvamyyntiä ja videohuor..tervehdyksiä. Pari viimeksimainittua hiukka hankalaa toteuttaa, kun Klassinen, Ile tai Porkkana voi keskeyttää session 😀 Oon niin kade, että halkeen.

#297125 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Mites ne Tuksun lätkät, eikös painovoima ole niihinkin jo vaikuttanut niin, että roikkuvat jo navan alapuolella, jos nyt en ihan väärin muista.

Ja omiani en kehu, kun roikkuu ne jo täälläkin, mutta ainakin ovat rehdisti luomut, toisin kuin Tuksun pisaramalliset kumilätkät.

Tuksu muuten vois ryntäiden osalta näyttää peräti siedettävältä, kun oppis käyttämään kunnollisia  ja oikean kokoisia rintsikoita (muista vaatekappaleista puhumattakaan), mutta kun ei. Aina vain matami liihottelee menemään ilman rintsikoita. Niin, sehän oli sen huonon pukeutumisen armolahja, joka päätähdellämme on erittäin vahvana.

#297127 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Jossun omassa huoneessahan on tosiaan vielä 70 kanavaa ja netflix. Veikkaan että sijoitettuna jotenkin niin, että sängyltä voi katsoa, muualla ei ole tilaa…

#297128 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Missä se yöllinen ”työ”piste on missä jaataan niitä hihhulijuttuja ja rokotevastaisuutta ? Entäs se telkkari, missä on ne tuhannet kanavat ?

#297129 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Pinkki kahvinkeitin varmaan lattialla punkkulaatikon vieressä.

#297130 Ilmoita asiaton viesti

Se joulupukkityyny, tyynyn oikealla puolella kurkkii joukupukki ja alapuolelta pilkottaa kurtturuusu 🤮

Kunhan nyt vaan maalailen jouluasetelmaa, jota saattaa olla tarjolla luputtimia vastaan.

#297131 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Kade3

Participant

Voi tsiisus mikä värien sekasotku. Juurikin tunkkisisustus näyttää tältä. Uusi tyylisuuntaus nimeltä tunkkisisustus. Minä en pystyisi rauhoittumaan tuollaisessa kirjossa. Makuuhuoneen pitäisi olla rauhan tyyssija. Tämä siis mun mielipide. Yäk yäk ja vielä kerran yäk.

Matami on tunnettu siitä, että hänellä on erittäin voimakas mauttomuuden armolahja.

Harakoilla on  myös pitkään ollut maine lusikoita ja muita kiiltäviä esineitä varastavana lintuna.

Ei taida Matamilla ainakaan harmaiden maahan tehdä kovasti kauppaansa ne huispauskeikat. Liekkö yhtään ainoaa ”keikkaa” onnistunut Matami myymään tänäkään pikkujoulukautena Suomeen?

#297132 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Tuksuhan kertoi silloin kun tuli tuomio Vankilaan, niin toimitti fobia lausunnon että hän kärsii ”ahtaanpaikankammosta” ja sen jälkeen tuomio muuttui Yhdyskuntapalveluksi, näin Äähää itse kertoi rintarottingilla kehaisten.

#297133 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Älleen koree huAne. Silmissä ihan vilisee.

Josko TV kaikkine kanavineen on laitettu seinälle?

Älykkö mopsi: hitta.se on yksi vaihtoehto.

#297134 Ilmoita asiaton viesti

Minä ainakin olen kateellinen siitä pölyä keräävästä kirsikkapuun oksasta mikä lienee muovia. Ne Disney-teekannut ovat myös upeita. Täällä hamraassa Suomessa ei yhtä hienoja teekannuja saa. Vai palauttiko Tuksu hienot kannut Disneyn myymälään  kun muisti, että Walt oli vapaamuumari. Johanna hallitsee prinsessasisustuksen. Aina on tilaa jollekin rihkamaesineelle.

#297135 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Kukapa meistä ei kadehtisi muovista kirsikkapuun oksaansa. Tokalla sijalla ne teekannut. Vaikka tulee kyllä mieleen jokin kiekot verkkoon.

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 984 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 275’ is closed to new replies.