Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 984 total)
  • Author

Mikä kauhea ajatuskin, että Ähä tömähtää uudelleen tiineeksi kun paakarin lakanoissa pyöritään aamusta iltaan.

#297434 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

anneli näätäläinen (uusittu nikki, sama bnäätä)
    Eikös Tuksu kesällä Veijon kainalossa kertonut Seiskalle että haluaa toisen lapsen. Perpa hoitaa homman 😂 Tuksun ei tarvitsisi Perpaa niin kuvata, tuskin sitä kukaan on häneltä viemässä. Ennen häitä on Veijon kanssa käytävä oikeudessa, tulista oli sekin rakkaus. Ei yllätys kumminkaan. Samat kuviot vuodesta toiseen.

#297435 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Uusi vauvva on kyllä niin kamala ajatus ettei sitä viitsi pohtiakaan. Jos Yeshua on olemassa, sitä ei tule. Toisaalta ei olisi silloin pitänyt tulla ensimmäistäkään, possulle. No, ile on söpö tyttö, jonka elämä ei toivottavasti tule olemaan samanlainen prinsessa satu kuin ähällään.

#297438 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Johanna aikoo jatkossakin panostaa omaan ja perheensä hyvinvointiin. Haaveena on rauhallinen ja seesteinen elämä ilman draamaa.

Suunnitteilla on myös paluu kouluun.

– Sosionomiopintoni jäivät aikoinaan kesken, olisi kiva saada ne loppuun, sillä tykkään auttamisesta. Olisin sellaiseen työhön todella hyvä. Haluaisin työn, jossa voisi auttaa muita ja tehdä työtä muiden ihmisten hyväksi, Johanna haaveilee.

Lapsiluvun kasvaminenkin on käynyt mielessä.

– Olisi ihan kiva saada vielä yksi lapsi, veli tai sisko Isabellelle. Olen äärettömän kiitollinen ja onnellinen, että minulla on kaunis ja terve pieni tytär. Eniten kuitenkin toivon rauhaa, rakkautta, seesteisyyttä ja onnellisuutta. (Seiska 10.8.2021) 

#297439 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Paul [Perparim Tahiri] tuomittiin Johannan pahoinpitelystä sekä väkivalta- ja huumerikoksista kahdeksan kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen. – Olen iloinen, että Paul sai ehdotonta, sillä hän on syyllinen. Minulla oli ollut keisarileikkaus kolme viikkoa aiemmin, kun hän pahoinpiteli minut.

Raamattua lukeva ja katuvainen Paul on pyytänyt Johannalta anteeksi, vaikka se hänelle vaikeaa olikin.

– Hän pelottaa minua silti ehkä vähän, ja jos muuttaisimme yhteen, pelkäisin. Tilanne on sellainen, että voi mennä monta kuukautta hyvin, ja sitten Paul räjähtää, Johanna kuvailee.

– Hän asuu omassa kodissaan ja minä omassani. Hän näkee Isabellaa vain valvotusti, ainakin aluksi. (Seiska 7.8.2021)

#297440 Ilmoita asiaton viesti
    Glitterielämä
    Participant

Ennen kuin juhannus saapuu on tuo jo tiineenä uudelleen.. Voisin lyödä tästä ruskapullon vetoa.

#297441 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Tuksu on keksinyt, että rahaa tulee seinästä, kun saa lapsen. Hyvinhän sillä pärjää, kun ei tarvitse esimerkiksi asumisestaan mitään maksaa.

Edelleen ihmettelen, että itseään hyväksi valokuvaajaksi nimittävä ei kiinnitä mitään huomiota, mitä siitä kuvasta näkyy. Ja sitten julkaisee niitä.

#297442 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Possu siitättää itseään välimerellisillä ja muilla saatavilla olevilla geeneillä tuottaakseen uusia glamourprinsessoja, täyttääkseen sitä vajetta, mikä syntyi, kun Julle ja Jassu paste away. Prinsessatuotanto on Possun missio, jumalallinen tehtävä, nyt. ”Herra käski heitä täyttämään maan ja ottamaan sen valtaansa” (1. Moos. 1:28).

#297443 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tämä

Tuksu on keksinyt, että rahaa tulee seinästä, kun saa lapsen. Hyvinhän sillä pärjää, kun ei tarvitse esimerkiksi asumisestaan mitään maksaa.

Olen aika vakuuttunut, että paitsi että GD maksaa koko perheensä elämisen, vuokran, ruuat ja muut juoksevat kulut, murmur huolehtii myös ilen tarpeistosta, ostaa vaipat ja käyttövaatteet jne. Perpan osallistuminen on kysymysmerkki. Ähä huolehtii dotherin glamour elämän puolesta, ostaa prinsessa mekot ja muun siihen tarpeellisen. Osa on ”yhteistä”, eli jos jossu haluaa vaikka kristalli dildon, hän hankkii sen ”ilelle”. Siksi koko pulukomero on sisustettu joulukrääsällä, ”ileä varten”. 1 something ei vielä ymmärrä joulukrääsän päälle mitään. Mutta kaikki korvaukset, lapsilisät jne mitkä irti saadaan, on nyt jossun käyttörahaa. Ja nähty on, että se on kulutettu jouluvouhotuksiin ja tekokarvoihin ja -kynsiin. Paljonko mahtaa olla tuo lapsilisä kauniiden maassa? Varmaa tuloa tunkille siihen asti kunnes rahasampo tulee ikään että korvaus loppuu. Mikä lienee lapsilisän maksun yläraja kauniiden kauniiden maassa? Ja tunkkimaiseen tapaan rahat menemään heti kun sitä on.

#297444 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tämäkin kuva olisi ollut helppo rajata niin ettei naked onni tai toivo ja vatsalöllöt olisi näkyneet

Mutta ilen tutti on pesty, siitä riemuitkaamme.

#297445 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Mukavaa, että pari peiliä on sekä pulukomerossa että asunnon eteiskäytävässä. Ne tuottavat lisäinformaatiota glamourelämästä iloksemme. 😀

#297446 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Onko ile saanut talvikengät? Nuo isot pinkit kumisaappaat on ilen vaate vitriinistä tutut. Missähän sekin  nyt sijaitsee.

#297447 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kynttilöistä, sähkölaitteista, ym. potentiaalista seikoista tulipalotilanteeseen johtavaa pelastautumistilannetta ennakoiden en laittaisi lastenvaunuja asunnon ulko-oven eteen. Mutta en olekaan klamuuri.

#297448 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Tuksun ostelut ja ravintolassa syömiset osuu ilmeisesti aina sosiaalitukien maksupäiviin: kaikki sileex ja heti!

#297449 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Jos ei tarvitse huolehtia itse asumiskuluista, ruoista yms. niin voihan sitä pistää kaiken menemään.

Tositilanteessa jos sossu maksaisi vuokran, nii avustusta ei tippuisi lisää jos rahat tuhlattu. Nyt possu ei näe nälkää ja voi panna menemään.

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 984 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 275’ is closed to new replies.