Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 982 total)
  • Author

”olen ihmetellyt tätä hää ”maniaa” jo muutaman vuoden ajan”

Samaa olen ihmetellyt minäkin jo usean vuoden ajan. Ja voitko uskoa, Johanna, että jotkut ostaa hääpukuja vaikkei ole häitäkään tiedossa! Hengailevat hääpukuliikkeissä sovittelemassa ihan huvikseen. Jotkut tilaavat hääpukuja netistä ja sovittelevat häämekkoja jopa lomamatkoillaan, vaikkeivat edes seurustele! Voitko uskoa?! Ja ottavat muistisairaan isänsäkin mukaan sovituksiin! Tai äitinsä, jopa toiseen maahan saakka sovittamaan hääpukuja, ja ostavat tuhansien eurojen pukuja, eivätkä maksa ulosottovelkojaan! Ja sitten välillä niitä jo ostettuja myydään pois.

Ihmiset ostaa ja myy, syö ja juo. Mihin tämä maailma on menossa ennen Jeesuksen 2. tulemista. Kysyn vaan!

#296394 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Laajis, loistava kooste 😂👍🏻👍🏻👍🏻

#296395 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

BUAHAHAHAAA toi Norjassa käynti mamman kanssa oli kyllä tähti 🤣🌟, aijaassa kuva. Kolonokan ilme on palvova ja kertoo, että kybällä ollaan mukana: olet niin kaunis ja lumoava, Jeesuksen morsian. Mahdollistaja idiootti 🤮🙈. Mitä sen jaloille on siinä tapahtunut? Hieno on Kolonokan asu ’kenkiä’ myöten.

Kuunaan en tuollaista itse tekisi, eikä kyllä mun mukulatkaan. Enkä moista ennen ole nähnyt, olen siis siwan kassa.

#296396 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Älykkö mopsi

22.00 ig jotain joka on poistettu?

Jos tarkoitat postaustani Tuksun päivityksen poistosta niin se oli lapsesta ja starasta kuva sohvalla, (Seiska julkaisi joskus samanlaisen, jonka kuvan itse laitoin) jossa kertoi lapsen olevan kuvassa 2 kuukautta vanha, kiinnitin huomiota lauseeseen jossa pyysi siunausta lapselle. ” Jumala siunaa lastamme” tyyliin.  Postaus oli esillä julkisena muutaman minuutin ja korvattiin linkeillä joita en tarkistanut mitä hölynpölyä ovat. Postaus oli facebookissa. Ihmettelin miksi nopea poisto kun kumminkin tavanomainen uskispostaus, ellei sitten jotain ole sattunut…ei voi tietää.

#296397 Ilmoita asiaton viesti

Monia kuvia en löytänyt ja tämä puuttui. Mamman kanssa alcofreellä hääpukuliikkeessä. Puku löytyi, sulhanen puuttui. Mamman ilme on, kuten fluentisti sanotaan, priceless.

#296398 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Kun Tankki itse ei pääse naimiaisiin, niin sen täytyy olla muiden kohdalla maniaa ja varmaan syntikin, myös.

Spekuloohten;

Ehkä tuo on jonkinlaista terapiaa mielen sairaudelle ja mamma mielellään lähtee käyttämään sovituksilla, vaikka sitten Norjassa. Tankki saattaa olla muutaman päivän onnellinen ja rauhallinen ja sitä mamma varmasti haluaa. Silloin ei tuu huutoa ja mustelmia…

#296399 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

#tuksu #johanna #tunkki #tukiainen #julia #käski #peruuttaa #häät #tunkin harhoja# #veijoa #haukutaan #facessa 26.4.2019

#296400 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Hääpukuja sovitellaan ja niitä kuvataan. Häistä sovitaan ja suunnitellaan mutta aina joku syy löytyy ettei niitä koskaan tule 😂 Leikki on lapsen työtä.

#296401 Ilmoita asiaton viesti

Aiemmin aktiivisesti myymätön, kuuluisa hääpuku suoraan värikuulakentältä. Kokoa M, nyöritettävä korsettimalli. Joustoa löytyy. Rusetin saa irti, vaikka pihdeillä jos ei muuten. Hirvikärpäskarkottimet (ripset) eivät kuulu kauppaan. Anyone?

#296402 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Daria, ei ollut tuo, prozac oli puoliltaöin kopsannut instasta jotain joka oli vain sinisenä laatikkona aamulla näkyvissä ainakin minulleNi. Tuksu poistanut tai joku häiriö muuten…?

#296403 Ilmoita asiaton viesti

Jossulla on kyllä toi tissien näyttämisen lahja. Tohon häälookkiin kuului myös se tekokarvaviitta, jota pidettiin päällä aina siihen saakka, kun mentiin papin eteen. Ymmärtäisihämn sen, että paksu tekokarvakaapu on kuuma sisällä, mutta kun pari meni naimisiin lumikirkossa.

Kirkkoon saakka oli nuttu yllä, mutta alttarilla pappi sai katsella onnetonta ja toivotonta.

#296404 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Sulhasia kyllä on mutta sitä oikeaa hääpukua ei ole vielä löytynyt.

Nuorekkaana lahjakkaana esiintyjänä voisi mennä vaikka Dannylle töihin.

#296405 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

@Lsalon lähetti, just toi 😂. Voi Ziisus sentään 🙈😅..toi maamon ilme, ei helevetti 🤣🤣🤣🤣🤣

#296406 Ilmoita asiaton viesti

#296407 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Blocked

No kas kun ei sille kuningataräiti Marjalle ole vielä kruunua löydetty. Olishan se nyt komeeta saada koko tukiaanisesta kuningasperheestä kuva täydessä tällingissä muovikruunut kallellaan.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 982 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 275’ is closed to new replies.