Johanna Tukiainen Vol. 276

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 276

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,293 total)
  • Author

💜💝💖🤍 Christmas is in the air! ✨✨✨✨ Pahoittelen että joudun estämään joitakin ihmisiä täältä ennenkuin ehtii alkaa edes seuraamaan minua, ja osa nettikirjoittelijoista seuraa. Mutta sivuni eivät ole sitä varten, että kuviani ja tekstejäni kopioidaan nettiin, minulla on käyttöoikeudet ottamiini kuviin, ei muilla. Suomessa pitäisi saada kaadettua kokonaan alas pari nettipalstaa kuten muinainen Jippii.fi kaadettiin alas myös. En halua että minua seurataan vainoamisen, vihapuheen ja kiusanteon takia, siksi estän välillä ihmisiä. Hyvässä hengessä pyydän että kaikki toimivat, eikä riko Suomen lakia mm.törkeän kunnianloukkauksen kanssa. Vaikka sitä luulisi ettei joudu vastuuseen, niin Jumalan edessä varmasti tulee joutumaan 💜🙏 #goodvibesonly #christmasisintheair #deepthoughts #loveeachother #respecteachother

#297757 Ilmoita asiaton viesti

#297758 Ilmoita asiaton viesti

#297759 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Lehtikaali vaadimme lisää!!!! Aivan loistavaa kerrontaa!

Mua kiinnostaa että miksi johkinasu on viimeaikoina vaihtanut Miamin Los Angelesiin. Eikö unelmien South Beach enää houkuttele?

Ja jenkkityyliin fluenttie englantia puhuva johanna voisi mennä myös käymään Lontoossa jossa Palperim on muinoin asunut. En tosin tiedä tulisiko arvon Lady ymmärretyksi sillä onhan amerikanaksentti niin paljon hienompaa kuin kuninkaallisten sujuvasti soljuva brittiaksentti.

#297760 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Keskimmäiseen kuvaan on ilelle saatu muokattua samanlainen törröturpa kuin motjerillaan on huulitäytteiden ahnehtimisen seurauksena. Ile ei näytä yhtään söpöltä itseltään.

#297761 Ilmoita asiaton viesti
    Pekuri-
    Participant

Ja ylimpään ylisuuret silmät.

#297762 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mistäs kohtaa Raamatusta löytyy kohta jossa kerrotaan, että Jumala rankaisee kuvien kopioimisesta? Tuksu itse lainaa jatkuvasti kuvia ilmoittamatta lähdettä.

#297763 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Alli Kapone

Participant

Mistäs kohtaa Raamatusta löytyy kohta jossa kerrotaan, että Jumala rankaisee kuvien kopioimisesta? Tuksu itse lainaa jatkuvasti kuvia ilmoittamatta lähdettä.

Matami Tukiainen itse pöllii estoitta vaikka musiikkia videoilleen netissä. Sekä pöllii myös muiden kuvia sosiaaliseen mediaansa.

#297764 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Participant

.

#297765 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Participant

Julkkiskokit  bravuurina julkaiseavat Youtube-videoillaan mm.  pihvi-osaamistaan.
    Tuksu osaa vain vedenkeiton, ei muuta modernia ruoanlaittoteknologiaa.

#297766 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Matamin bravuuri on veden keiton lisäksi  ”aurajuusto”, kerma sekoitettuna loheen tai broileriin.  Ja sitten alla oleva sörsseli.

#297768 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Lehtikaalilta huima tarina suaraan Albanian vuoristosta. 👍🏻😀 Kerrassaan mainio, seikkaperäinen ja kirkas. Voi muuttua todeksi ensi vuonna? Elderly Albanian woman Mama Tahiri laittaa Johannan ojennukseen Albaniassa.

#297769 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Participant

Vähän vanha juttu, mutta kuitenkin kiinnostava.
    Ministerin nimi oli Saimir Tahiri.
    Albania Ex-Minister Accused in Drug-Smuggling Scandal | Balkan Insight

#297770 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Jmt

My home city 🌃 Helsinki, Finland 2 years ago, the centrum in the evening, wow it looks so quiet 🤫 Tulen kohta katsomaan Stockmannin jouluosastoa ✨✨✨🎄❤️

Kenenkä rahoilla nyt?

#297771 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Ei ole lapsella kenkiä vieläkään. Ainakaan mäcissä käydessä. Jokohan Ilekin syötetään roskaruualla.

Ja jos puhelin on aina ähällä kädessä, miksei se kiinnosta lastakin.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,293 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 276’ is closed to new replies.