Johanna Tukiainen Vol. 276

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 276

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,293 total)
  • Author

Tulipa mieleen, että Jossuhan mainitsi saapuvansa pian ihailemaan Stockan jouluvalikoimaa.

Tarkoittaako tämä mahdollisesti sitä, että käräjäpäivä on päätetty?

#297907 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Etänäätä
    Oli alaikäinen tai mummu niin kyllä ne naispuolisia ovat. 192.com on luotettava rekisteri kuten Ruotsissa Hitta.se tms. Jos viitsisit lukea postauksiani niin en ole väittänyt missään vaiheessa että kysessä olisi Tuksun Perpa, en voi niin väittää kun ei ole virallista vahvistusta. Sinulle voisin myös sanoa että rauhoitu, lue ja ymmärrä lukemasi.  Kerro mikä sinulla on minua vastaan? Miksi sinä olet luotettavampi kun minä? Miksi sinun mielipiteesi on arvokkaampi?

#297908 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Tuksu on näköjään käynyt lukemassa tätä ala-arvoisen lehden keskustelupalstaa itsestään. Tuksu, vinkkinä sulle, älä tuu tänne lukemaan jos et kerran pidä siitä mitä täällä susta sanotaan. Katsos niin helppoa se ois, mutta ethän sä pysty pysymään poissa, kun sä tarviit kaiken saamas huomion, sen huononkin. Voi, voi.

Ja muuten yksikään niistä lastensuojeluilmoituksista tuskin on ollut turha, ihan syystä laittavat, koska kaikki muut paitsi sinä itse tietävät, että sä et ole hyvä, etkä turvallinen äiti.

Sekin kuva missä pitelit sitä paskasta kännykkääs muksus naamaa vasten, niin näyttää siltä, että meinaat repiä muksuas niillä sun karseilla petolinnunkynsilläs. Noin pitkät kynnet eivät ole sopivat lapsen kanssa olemiseen ja tosiaan, kuten muutkin täällä ovat sanoneet, kännykkä ei ole lelu. Kun sä nyt kerran tykkäät shoppailla, niin mars matkaan ja meet lelukauppaan. Ei barbeja vielä (tosin ethän sä sille voi ostaa barbeja muutenkaan kun nehän oli sun mielestäs saatanasta), mieluummin sellaisia kehittäviä leluja, ehkä jotain pikkulapselle sopivia pehmoleluja ja/tai kylpyleluja. Ja hei, kun ostelet niitä leluja, niin ei tarvi olla tiettyä merkkiä eikä edes kallis, ajatus ja laatu on tärkein. Tosin kun kyseessä on sun kaltainen minä minä tyyppi, niin ostat kuitenkin täysin ikään sopimattomia leluja penskalles. Niissä on ikärajat ihan tarkoituksella, esim barbeissa jne, jotta pienet lelut eivät päätyisi pienen muksun hengityselimiin, koska vuodenikäinen tunkee vielä kaiken lattialta suuhunsa.

Ai mistäkö tiedän nämä, no mä katsos toimin mun veljeni lapsien lellijänä.  Nytkin kysyin, että mitä oli toivomuslistalla pukinkonttiin ja toiveet on jo hankittu. Halusin toimia ajoissa, kun en halunnut joutua hakemaan niitä kauppakeskuksien jouluruuhkassa. Melkein tosin teki mieli hankkia itsellekin sellainen ihana pehmolelu ja myös HP-legoja (jotka tietysti ovat teemansa takia pahasta, mutta hitot siitä).

#297909 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun facesta:

** ******:   Suomessa ei saa ivermektiiniä vissin yhtään millään. Tiedätkö JOhanna saako sitä Ruotsissa? Yksinkertainen ja halpa hoitokeino, jolla vältettäisiin tämä ’tehohohoitosoopa’ tehokkaasti Suomessakin – ei vain haluta.

Johanna Mia Tukiainen:  Mulla on sitä, saa tilattua netistä.

** *******:  Miten loistavaa

Lieneeköhän tuota laillista tilailla? Mitenkähän tulli mahtaa suhtautua? Vihjaako Tuksu jotain, suunnitteleeko nallebisneksen laajentamista?

#297910 Ilmoita asiaton viesti

”Noissa juhlissa muuten, oli taas mukana muutama ”näätä”, sellainen miehistä pitävä mies, joka kuvasi minua salaa ollessani suihkussa, ja teki salakuvauksia muutenkin ja jakoi ne nettiin, oikein ”reilukerhon” mukaan!” (MMJT)

Kuka viitsisi kuvata nassua salaa? Hän paljastelee tunnetusti itse itseään. On kyklooppitissiä ja dildon nuolemiskuvaa. Kumma kun kylpyhuoneen ovea ei saa lukkoon, vai rikkoiko raivotar myös asunnon lukot? En ole nähnyt salakuvauksia, mutta olen nähnyt Tuksun itsensä ottamia kuvia. Se kuuluisa pilukuva (koiratyynyn avulla hän pyrkii ”siveästi” peittämään itseään) ja tissikuvat. Joku mies oli luvannut kalliit luputiinit. Tuksu ei tajunnut edes hävetä. Kuvan näkivät luultavasti myös kastepastori ja Takajalat. Tuksu kehui julkisesti vielä värkkiään kauniiksi. Seurakuntayhteys katkesi, ymmärrettävästä syystä.

Miksi pitää käydä suihkussa vieraiden aikana? Kannattaa käydä suihkussa ennen vieraita. Eiköhän tuokin juttu ole valetta? Jollashovissa Tuksulla oli tapana laittaa päälle kotip-rnoa sisältäviä kasetteja, aina muka ”vahingossa”. Varma tieto eräältä ex-ystävältä.

#297911 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ivermektiini?! Nyt nousee Possun koronatorjunta uudelle levelille.😬 Kun hän tuota vetää omahoitona sisäänsä, jälki voi olla hurjaa.

Ivermektiinin tehoa tulisi testata suurille ihmisjoukoille tehtävissä mittauksissa. Nyt ei ole niin tehty. Tuo lääkeaine näyttäisi estävän koronaviruksen monistumista koeputkessa eläinkokeissa. Saman vaikutuksen aikaansaaminen ihmiskehossa edellyttäisi vaarallisen suuren ivermektiinimäärän syömistä. Kuudpai Possun maksa.

#297912 Ilmoita asiaton viesti

”Valkoisen Ruusun suurristi Kari Kuusiniemelle – katso kaikki kunniamerkkien saajat

Kunniamerkit myönnetään huomattavista siviili- ja sotilasansioista. Suomen Leijonan Pro Finlandia -mitalin saavat muun muassa oopperalaulaja Johanna Rusanen-Kartano, taiteellinen johtaja Mikko Kouki ja näyttelijä Hannu-Pekka Björkman.”

(YLE 1.12.21)

Miksi Johanna ei ole saanut kunniamerkkiä taiteellisista ansioistaan ja tasokkaista kuvamuokkauksistaan??? Onhan Dolls jo klassikko jolla on Nokian ”brändyarvo”. Lisäksi hänelle kuuluisi talouselämän kunniamerkki. Pummataan rahat vähäisiltä ystäviltä ja jätetään kaikki laskut maksamatta.

Lisäksi pressa on varmasti NWO:ssa mukana, koska hän päätti, että juhlia ei pidetä, eikä Johannaa kutsuta juhliin, vaikka hän kansainvälisen, kristillisen ja rikkaan jetsetin jäsen.

#297913 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Johanna Tukiainen Vol. 203 - Hymy

Tämän suihkukuvan Tuksu on ainakin jakanut itse, eli pyytänyt kuvaamaan.

#297914 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Johanna Tukiainen | sivu 358 | MuroBBS

Tässä poseeraa kuvaajalle, ei näytä salaa otetulta.

#297915 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Johanna Tukiainen Vol. 257 - Hymy

Poseeraus kuvaajalle.

#297916 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Johanna Tukiainen Vol. 179 - Hymy

Kuva keikalta useamman ihmisen läsnä ollessa.

#297917 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Johanna Tukiainen Vol. 223 - Hymy

Kuva keikalta.

#297918 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tuksu! tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta olet ihan itse vastuussa millaisia kuvia olet päästänyt nettiin. Netistä ne voi katsoa ihan kuka vaan joten älä syytä tekemisistäsi muita. Eihän nämä ole kivaa katsottavaa kenellekään, ei varsinkaan myöhemmin lapsellesi. Herää jo todellisuuteen. Menneisyyden kanssa on vaan elettävä ja otettava seuraukset vastaan, ei valehdella niitä puhtaaksi, ei se ole ollut kaunista mutta virheistä tulee oppia, ei tehdä samoja uudelleen.

#297919 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Hmm, tuo viimonen kuva keikalta. Miten tuo takana olevan pöydän ääressä istuva mieshenkilö näyttää siltä, kuin haluaisi oksentaa? Vai kuvittelenko vain? Vieressä oleva henkilökin on vähän sen oloinen, että ois ehdottamassa tuolle miehelle pikaista poistumista.

#297920 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Johanna Tukiainen, valehtelijat eivät peri taivasten valtakuntaa, kyl sun se pitäis tietää. Ei myöskään juopot ja haureudessa elävät. Ethän sä vaan käytä kristillisyyttä hyväksesi omia etuja tavotellessasi. Tee parannus loputtomasta synti elämästäsi tai sua odotaa ikuinen kadotus. Tämä on totta Raamatun mukaan.

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,293 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 276’ is closed to new replies.