Johanna Tukiainen Vol. 276

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 276

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,293 total)
  • Author
    Herne
    Participant

Ai että näitä sun loputtomia kusetuksias Johanna , kristitty ihminen. Kirjoitat jossain kohtaa, tänne kopsattu että teit jostain kundista rikosilmoituksen ja poliisi vei sen eteenpäin. Niin minne siis eteenpäin ja miten??

Sun rikosilmoituksesi mitä tehtailet nappipäissässä varmaan yöt pitkät ei oo johtanu mihinkään. Kuinka monta sä täällä suomessa niitä oot tehny, varmaan kymmeniä, eikä kukaan oo joutunu vastuuseen. Sinä se olet jolla on pitkä rikosrekisteri. Oot varmaan ylpee siitä. Tee nyt parannus ja käänny Herran puoleen josko vielä saisit armon!

Minä tein sinusta rikosilmoituksen ja se olisi mennyt eteenpäin, poliisi soitti 2 vuotta ilmon. jälkeen ja kysy, vieläkö on ajankohtainen ja mä sanoin että antaa olla, tilanteeni on muuttunut nii että ei haittaa vaikka tuo herjaa ja valehtelee niin paljon kun ikinä saa ittestään puristettua ulos. Mä voin kuitenkin halutessani laittaa sen uudelleen vireille, sitäkö sä nyt haet vai mitä sä siel koko ajan ruikutat?

#297937 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Herne näköjään menee vieläkin Johannalla väkevästi tunteisiin.

Ei muistele ikinä mitään tapahtumaa yms. ilman katkeruutta jotain ihmistä tai asiaa kohtaan.

Usein on sanonut muka ”antaneensa anteeksi herjaajilleen” mutta siltikin jaksaa muistella herneitä ja homoja katkerin mielin.

#297938 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Herne 👍

#297939 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Herne on yksi parhaista hahmoista tukiaissaagassa. Rohkea daami joka teki täyskäännöksen, alkoi bnäädäksi ja on jakanut faktatietoa glamourin ytimestä meille spekujen viidakossa haahuileville bnäädille. Rispektiä, Herne!

#297940 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Käviko Tuksu suhkussa sillä kertaa, kun vieraat saivat paistaa itse omat pihvinsä raaoista lihoista ?

#297941 Ilmoita asiaton viesti

Kyllä Tuksu tarvitsee ehdottomasti sitä loislääkettä 😆 Onhan hän ammattiloinen. Lisäksi epäsiististä ihmisestä löytyy varmasti yhtä sun toista ötökkää.

Loislääkettä ei pistetä, on helppo napsia samalla muiden pillereiden mukana. Vahva suositus Tuksulle. Sopii kuin nappi naamaan.

#297942 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Ei Tunkkiin loiset pysty muutenkaan aiheuttamaan mitään vahinkoa. Jos loiset saa esim. tipan Tunkin verta, niin tulevat niin känniin, että hakkaavat toisensa hengiltä. 👊⚰🪦

#297943 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Tukulla ei ole mitään minulla on.

#297944 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Tuku tuku lampaitani.

#297945 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

MattiNäsällä on talo jota ei suostu myymään.

#297946 Ilmoita asiaton viesti

Tuhti tyttö on päässyt jouluruokaa syömään. Ihan kelpo satsit näyttää olevan 😄 huh huh, onneksi on reppu mihin mahtuu. Perpeeri on jo sopeutunut pallo jalassa meininkiin, on niin jouluinen pusero äijällä 😄 Elämä on yhtä joulua ja juhlaa Tupsulla. Kiesus tota meininkiä.

#297947 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Jos ovat keskenään  semionnellisia, niin suotakoon se heille. Isbe kyllä tarvitsisi vähän virikkeitä.

#297948 Ilmoita asiaton viesti
    mierda1
    Participant

Kuvassa voi olla 1 henkilö ja seisova

#297949 Ilmoita asiaton viesti
    mierda1
    Participant

Onko tuo muka Perpa?

Kuvassa voi olla 1 henkilö ja sisätila

#297950 Ilmoita asiaton viesti
    mierda1
    Participant

Kuvassa voi olla ruoka

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,293 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 276’ is closed to new replies.