Johanna Tukiainen Vol. 276

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 276

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,293 total)
  • Author

Olet oikeassa Yavannah. 3. rokotteen saatanalliset vaikutukset alkavat siis jo vaikuttaa. Lisäksi Walt Disney on tässä juonessa mukana. Hän soitti minulle viime viikolla ja juttelimme uudesta elokuvaroolistaNI. Nämä ovat kieroja pilluminaatin juonia. Sitä paitsi hän oli vapaasuutari ja vapaavaatturi! Em. kansainväliset salaseurat haluavat syöstä koko maailman talouden alas, koska miljonäärit haluavat köyhtyä. Unessa minulle ilmestyi suurikokoinen Lady Gaga joka sanoi minulle selvällä aramean kielellä, että minulla on suuri tehtävä tässä maailmassa 500 vuoden kuluttua.

Täytyy kirjoittaa Johannalle ja kertoa näiden myrkkypiikkien vaikutuksesta. Lisäksi viikko sitten silmälääkäriNI huomasi minun kärsivän ikänäöstä ja hän suositteli minulle lukulaseja. Onko kukaan muu huomannut rokotusten heikentävän näkökykyä? Ikänäköä se ei voi olla, koska olen vasta 70-vuotias Siwan kassa. Lisäksi rokotukset saavat aikaan sen, että minua nukuttaa hyvin.

#298141 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Pyöreästi kymmeneen vuoteen en ole Hki-Sto lauttojen buffetissa minänikään ruokaillut. Meno oli kuin sikolätissä olisi ollut.

#298142 Ilmoita asiaton viesti

Johannan ja hänen rakkaan miesystävänsä ylellinen risteily suoraan ympäri maailman oli siis onnistunut? Puukkohippasilla ei ollut kukaan, eikä Jolene joutunut laivan de lux-putkaan, joka on sisustettu maalaisromanttisesti.

Kutsuiko laivan komea kapteeni Johannan syömään illallista kanssaan ylelliseen hyttiinsä? Kapteeni kertoi kuulumiset keittiöstä. Nyt perunat on tilattu suoraan Los Angelesista, mutta ne tulevat kuitenkin Närpiön kautta. Esiintyikö laivalla kukaan julkkis joka alkoi pitää teerenpeliä Jolenen kanssa. Tuo ulkomaalainen komea mies sanoi Johannan olevan koko laivan kaunein nainen.

Naapuripöydässä istui kaunis ja uskovainen venäläinen nainen, joka kehui Johannan kauneutta ja ihania haute couture-vaatteita. Nainen oli tunnetun ranskalaisen muotitalon edustaja ja hän halusi Johannan tulevan malliksi heidän muotinäytöksiinsä Pariisissa, Milanossa, New Yorkissa ja Moskovassa.

#298143 Ilmoita asiaton viesti
    Psyco Miss Piggy
    Participant

Pörröinen halaus kaikille teille kanssanäädille, joilta läheinen menehtynyt lähiaikoina ❤️ oli se sitten tunteja, päiviä, viikkoja, kuukausia tai vuosia. Niinkuin joku sanoi, että se kipu ei lopu, mutta hellittää ajan kanssa koko ajan enemmän. Voimia ajan kulumiseen.

#298144 Ilmoita asiaton viesti
    Psyco Miss Piggy
    Participant

Asiaan palatakseni, miksi kukaan maksaisi 400e tosta revasta?!?! En usko, paljon parempaakin saisi halvemmalla 🤔

#298145 Ilmoita asiaton viesti

Otan osaa Matti. Äidilläsi oli varmaan mielenkiintoinen elämä ja hän eli sangen vanhaksi. Ikävää, että tällainen surullinen tapahtuma sattui juuri joulukuussa, kun jouluna yleensä perhe kokoontuu yhteen. Voimia sinulle Matti ja perheellesi.

#298146 Ilmoita asiaton viesti
    Psyco Miss Piggy
    Participant

@Vempee, voisitko avata lisää masterplaniasi, rupesi kutkuttamaan?

#298147 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

kiitos, minunkin täytyy kuivata joskus silmiäni lasien alta, vaikka olin niin vahva.Minä en ole vieläkään sisäistänyt  sitä et minun läheisin ihminen on poissa ja mä en enää voi jutella hänen kanssaan päivittäi,riipoo. Se rakkaus joka on vanhempiaan no enää äitijäni kohtaan on niin rikkomaton että minäkin vuodan kyyneleitä. Äiti oli oli minulle Se kaikki.

#298148 Ilmoita asiaton viesti
    Psyco Miss Piggy
    Participant

Anna kyynelten tulla, ne puhdistaa sisäistä tuskaa. Ja muista, että aina ei tarvitse olla vahva, on ok olla välillä rikki. En tiedä maailmankatsomustasi, mutta itse olen ”saanut todisteita” että jokin jää elämään kuoleman jälkeen ja kuulee sinun puheesi, toivon sen lohduttavan sinua jos jatkat juttelua äidillesi *halaus*

#298149 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

MattiNäsä
    Ei sinun tarvitse olla vahva.  Tiedä että myös me täällä foorumilla kuljemme mukanasi surussasi 🙏

#298159 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Muistot kantaa ja aika parantaa.

#298163 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Osanotto MattiNäsälle

En oikein usko tuohon kuvajutskaan. Ja mitä ehmettiä tarkoittaa ” rahalla on hintansa”? Eihän edes olla ostamassa mitään kuvia. Jollei sitten meinaa kiristää Tunkkia…

#298164 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Psyco Miss Piggy

Asiaan palatakseni, miksi kukaan maksaisi 400e tosta revasta?!?! En usko, paljon parempaakin saisi halvemmalla

Vempee maksoi

#298165 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Participant

Kai kuvassa oli sentään koiratyyny?

#298166 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Päätähteen kroppa on mielestäni melko pullea. Pituutta kun on vähän, niin korostuu moni asia. Suoraan sanoen perse on lättä ja rinnat navassa.

Varmaan olen sanonut aiemminkin, että kaikki voivat olla, mitä ovat. On asia erikseen tyrkytellä itseään 49:7-lehteen ja tarjota pilukuviaan esimerkiksi hintaan 500 e/kpl.

Puuttuu enää liveakti.

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,293 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 276’ is closed to new replies.