Johanna Tukiainen Vol. 277

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 277

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,454 total)
  • Author
    supetblonli
    Participant

Tukiaisten joulu voi olla astetta tummempi tänä vuonna. Jassu on poissa – kuka laittaa safkat ja kauniit kattaukset? Jassun valoisuuden ja auttavaisuuden sijasta paikalla on räyhäävä esikoisdother jolle ei kelpaa mikään ja joka ei pistä tikkua ristiin. Tuksun joulun tekee se, että saa pari kuvaa someen missä voi kertoa, kuinka tunnelmallinen joulu on.

#299836 Ilmoita asiaton viesti
    Lillemård
    Participant

Onhan tässä sekin mahdollisuus, että Perpariini suostui esittämään inlovea ainoastaan juttupalkkiota vastaan, ja Tuksu ehti jo innostua esityksestä. Nyt kun rahat on maksettu ja inlovet jälleen omilla tahoillaan, elämän realiteetti ja siitä aiheutuva v*tutus iskee.

#299837 Ilmoita asiaton viesti
    Jääkärimaisteri
    Participant

Yksi mahdollisuus kiukkuun on myös että Velli on nähnyt kauppajonossa Seiskan kannen, missä Tunkki suitsuttaa onnea Perpan kanssa. Jos Velli ei seuraa lehtiä eikä somea, on Tunkki ehkä pitänyt yllä jotain yhteyttä eikä ole kertonut että on palannut Perpan kanssa enemmän tai vähemmän kimppaan. Ehkä Loviisasta on taas pantu rahahanoja tiukemmalle.

#299838 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Viime maaliskuussa Possu kertoili, että Perparim oli ”vasikoinut” hänestä lasulle:

”… – Olen joutunut Paulin tarkoituksellisten valheiden uhriksi. Sosiaaliviranomaiset ovat uskoneet mieheni puheita. Hän on väittänyt, että saan paniikkikohtauksia ja olen huono äiti. En voi ymmärtää, miksi ammattirikollisen väitteitä kuunnellaan.

Kohublondi sanoo, että Paul on taitava manipuloija.

– Hän kiirehti naimisiinmenoa, jotta saisi oleskeluluvan Ruotsiin. Kun peruin häät, Paul muutti strategiaansa ja alkoi mustamaalata minua varmaan saadakseen Isabellin itselleen, Johanna aprikoi apeana.” (Seiska 9.3.2021)

#299839 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

daria

Onkohan käynyt näin.

Tuksu sai houkuteltua Perpan Seiskan haastatteluun….

Samaa ajatusrataa taas darian kanssa.

Tuksu on houkutellut perpan tähän että saa rahaa seveniltä. Perpa on sanonu tuksun käskemät jutut. Perpa juonessa mukana, mutta ehkä tuksu myös kuvitteli saavansa perpan takasi lovebootilla. Ehkei sielä edes paneskeltu vaan kaikki oli valhetta, kunhan rahaa tippuu meikkipussiin. En halua uskoa että perpa pääsee lukemaan mistään paperilehteä, enkä usko hänen omistavan edes älypuhelinta. Ja eihän se edes ymmärrä textiä. Yksinkertanenhan se on joka tapauksessa. Jo kriteereillä, pani paljaalla, yritti suhdetta tuksun kans, lähti kusetukseen mukaan lemmenlomasta laivalla. Ugh, olen puhunit.

#299840 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Vaikka ollaan mukamas inlovea ja asutaan kohteliaasti eri osoitteissa isompien rähinöiden välttämiseksi, ennustan, että Ilestä käydään Sexy elfin ja Scandinavian hot blonden välillä vielä ankara, katkera taistelu. ILEäni ette saa 01

#299841 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Eihän se eika kerta ole, kun Tuksu on pakottanut jonkun Seiskaan kertomaan satuja:

Johanna Tukiainen ja uusi rakas Emmanuel: Näin tapasimme!

UUTISET | 29.06.2015 18:17

Kohublondi Johanna Tukiainen esitteli Seiskalle uuden ihastuksensa, Havaijilla asuvan Emmanuelin.

Johanna kirjoitti juhannuksena julkkisblogissaan saaneensa erityisen vieraan Yhdysvalloista. Johanna ja jenkkikomistus ovat pitäneet yhteyttä jo usean kuukauden ajan.

Kuinka pari tapasi toisensa? Mihin Emmanuel kiinnitti huomiota Johannan tavattuaan?

Hymyssä totuus vähän myöhemmin:

UUTISET 7.8.2015

Johanna Tukiaisen poikaystävänä esitelty Emmanuel kertoo kaiken: Tuli rankasti kusetetuksi!

Havaijilta asti Johanna Tukiaista tapaamaan tullut 41-vuotias Emmanuel Pona kertoo tarinansa painetussa Hymyssä. Hän koki Suomessa karun kohtalon.

Mies esiteltiin Johannan uutena poikaystävänä. Pian Johanna kuitenkin väitti Emmanuelin pahoinpidelleen hänet ja mies joutui harhailemaan lentokentällä, sillä paluulippu oli vasta kuukauden päähän. Ystävälliset ihmiset lunastivat Emmanuelin takaisin Havaijille.

Komistus luuli tulevansa kuuluisan bisnesnaisen ja lähes maailmanluokan tähden luokse.

-Johanna kertoi olevansa yksi Suomen kuuluisimpia bisnesnaisia. Hän sanoi, että hänen tanssiryhmänsä on maan arvostetuimpia ja heillä menee hyvin. Hän lähetti kymmenen vuoden takaisia kuvia itsestään. Hän maanitteli Facebookissa minua luokseen Suomeen. Johanna maksoi minulle edestakaiset liput, Emmanuel kertoo painetussa Hymyssä.

Lue lisää

Hyvin pian hän huomasi, että elämä Johannan kodissa oli kaoottista.

-Asunnossa juotiin jatkuvasti. Johanna oli lähes koko ajan kännissä ja napsi joitakin pillereitä. Minulla alkoi olla hermot riekaleina jo viikossa.

#299842 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

#299843 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tiistaina kun oli past away siskojen muisteluaika, ketjuun ” For my both sisters Julia & Jasmine memory! ❤️🙏🕊✝️ We will meet again! Molempien sisarteni, Julian ja Jasminen muistoa kunnioittaen!”,  ”Marja Tukiainen” on kommentoinut ”My love!”. (Yleensähän se on esikoisdother joka motjerin tunnuksilla säätää).

#299844 Ilmoita asiaton viesti
    Lehtikaali
    Participant

Edelleenkin epäilen, että Tuksu on vähän haastattelussa kaunistellut Perpan sanomisia. MinäNi kerroin ihan avoimesti jo äitiysneuvolassa, että minulla on paniikkihäiriö ja nuorempana oli lievää/keskivaikeaa masennusta, koska ne altistivat minut herkemmin synnytyksenjälkeiselle masennukselle. Minulla myös voimakas väsymys triggeröi paniikkikohtauksia ja sainkin muutaman rankimpien yövalvomisten aikaan. Kerroin siitäkin neuvolassa. On tärkeää, että ammattilaiset ovat kartalla vanhempien voinnista, jotta voivat tarjota tarvittaessa neuvoja tai konkreettista arjen apua kuten vaikka perhetyöntekijän käyntiä kotona. Kertaakaan ei ole uhkailtu lastensuojelulla ja lapsen pois viemisellä. Eiköhän ne Perpan kuvaamat ”paniikkikohtaukset” ole ennemminkin olleet jonkinlaista riehumista, huutamista, pyhän öljyn pirskottelua, demonien karkottamista ja kielilläpuhumista raksuissa ja/tai Ruskassa tai ihan muuten vaan sekopäisenä.

#299845 Ilmoita asiaton viesti

Cinderella. Minäkin ajattelin samaa, käyntiä Jullen haudalla. Tuli kuitenkin mieleeni, että Tuksu ei enää löytänyt Jullen hautaa. Paikkojen, kuvien ja asioiden yms hahmottaminen on ollut aina vaikeaa Tuksulle. Malmin hautausmaa on suuri.

Hän on mokannut monesti kun hän on postannut virheellisesti käsiteltyjä kuvia. Milloin puuttuu korva ja milloin kaksoisleuka on kadonnut, vaikka Sevenin kuvissa kaksoisleuka näkyy selvästi.

Tuksu on onnistunut nousemaan jopa väärään junaan, vaikka kyseessä oli pienen paikkakunnan rautatieasema ja suuntia oli vain kaksi. Osoitus perustaitojen puutteesta, vaikka asemalla oli opasteet. VR ei koskaan korvannut mitään Tuksulle, vaikka Tuksu uhosi ja kertoi hakevansa korvauksia. Oman tyhmyyden takia VR ei maksa mitään. Jos Tuksu valitti, niin VR:n palautepuolella oli hauskaa.

#299846 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Kuinkahan kauan tuo pystyy pitämään tuota kuplaa koossa. Minä niin odotan että se puhkeaa ja tunkeronkin olis katsottava totuutta silmiin.

Niinkuin se nyt uskoo olevansa yhtä omien käsiteltyjen kuviensa kanssa se voi myös uskoa että sen elämäkin on sellaista, mitä se kirjoittaa ja peilaa.

Kyllä seveniltä aika raakaa peliä ruokkia sairasta poloista.

#299847 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Lastensuojelulla on varmasti jo siinä vaiheessa hälyytyskellot soineet, kun tämä äärimmäisen hyvä äiti (43 vuotias) tajusi, että vauvaa täytyy syöttää useasti ja vauvat heräilevät usein eivätkä elä samaa rytmiä, kuin ammattinukkuja Tukiainen.

”Yöheräilyt tulivat pienenä järkytyksenä. Etenkin sairaalassa ne tuntuivat rankoilta, koska olin väsynyt ja kipeä leikkauksen jäljiltä. Hoitajat ja lääkärit kävivät luonani koko ajan. Lisäksi vauvaa piti imettää parin tunnin välein. Jos hän nukkui, oli minun herätettävä hänet.”

Itse sain esikoiseNI alle 30-vuotiaana. Minulla ei ole nuorempia sisaruksia eikä ollut oikeastaan mitään kokemusta pienistä lapsista tai vauvoista. Silti tiesin nämä asiat, yöheräilyt eivät tulleet järkytyksenä kuten ei mikään muukaan asia kuten se, että vauvoja pitää syöttää. Kun ryhtyy sellaiseen asiaan kuin lapsia maailmaan saattamaan niin kannattaa perehtyä ennakkoon mitä se homma on. Ihan samalla tavalla kannattaa perehtyä, kun hankkii vaikka koiran. Ei tule sitten yllätyksenä asiat. Kun perehtyy, sitoutuu ja ottaa vastuuta, niin silloin ei tarvitse eläinsuojelun eikä lastensuojelun kolkutella ovella.

#299848 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Tukholma

Ruotsi alkaa vaatia koronapassia kaikilta Ruotsiin matkaavilta ja suosittaa jokaista maahan saapuvaa myös tekemään koronatestin. Asiasta kertoi hallituksen sosiaaliministeri Lena Hallengren (sd).

Vaatimus tulee voimaan joulukuun 21. päivänä.

Viime heinäkuussa Ruotsi poisti kaikki matkustusrajoitukset pohjoismaisilta matkailijoilta ja Suomesta Ruotsiin on voinut matkustaa vapaasti.

”Omikronvariantti leviää nyt nopeasti naapurimaissamme. Siksi on tärkeää, että pystymme vähentämään taudin maahantulon riskiä”, sanoo kansanterveysvirasto Folkhälsomyndighetenin pääjohtaja Karin Tegmark Wisell.

(KL 16.12.2021 14:24)

Tunkki pääsee hamraaseen mutta ei enää takaisin kauniiden ihmisten maahan, koska kommunistit, natsit, fasistit ja NWO.

#299849 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Minkä takia luulette että Tuksu hamraassa käydessään olisi muka käynyt kauniin past awayn haudalla? Hän kävisi siellä vain jos Seven Days Magazine tekisi siitä keskiaukeamajutun, muutenhan käynti olisi aivan turha.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,454 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 277’ is closed to new replies.