Johanna Tukiainen Vol. 277

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 277

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,454 total)
  • Author
    Scarlett
    Participant

@hilkka. Jep vanha bnäätä täälläkin, almost 10 yrs 😆. Hyvin osaamme lukea, mikä on promillemäärä vinonaaman päässä.

Itselläni on lapsia; myäs. Mielestäni Kolonokka on suurin mahdollistaja, ollut kaikille tyttärilleen, enkä häntä sääli. Vaikka jokainen normaali äiti tekisi lastensa puolesta mitä hyvänsä, pitää siinäkin olla rajat. Minä en ikinä menisi virnistelemään oikeussaliin, en ikinä leyhyttelisi olematonta setelitukkoa julkisesti, en ikinä antaisi omia fb- (en muitakaan) tunnuksia mukuloilleni, enkä ikinä antaisi julkaista puolialastomia kuvia puolisostani. En stana. Kolonokalla on vielä paljon opittavaa tässä elämässä ja hyvä niin 👍🤮. Siitäs sait, täyslaidallisen. Pidä hyvänä kakaras ja tämän lehtolapsi 😆, toivottavasti tuleva ilta yö ovat antoisat.

#300141 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

Vinonaama JOhanna: kannattiko sylkeä ihmisiä päin näköä vuosia sitten? Kannattiko? Ja millä oikeudella?

#300142 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Olen kerran nähnyt unen, jossa JTuk oli mukana. Kyse on keväästä 2021. Olin muka sponsorini kanssa vauhdikkaissa kotibileissä. Tuksu purjehti paikalle, mutta kukaan ei noteerannut hänen korkeuttaan. Siksipä tämä päätti nousta pöydälle ainakin näennäisenä tarkoituksenaan hirttäytyä kattolampun piuhaan. Uni päättyi siihen.

Aiemmin tai tämän jälkeen ei päätähti ole unissani seikkaillut ja ihmetytti tuokin, että mistä moinen öinen filmi kumpusi.

#300143 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Kaksisuuntaisesta vielä. On ollut aikanaan asiakkaita, joilla oli tämä bipo. Kyllä he sotkivat asiansa välillä varsin tehokkaasti. Rahaa paloi, matkustettiin sinne ja tänne, harrastettiin seksiä vähän jokaisen vastaan tulevan kanssa yms.

Naiset monesti karttoivat litiumin käyttöä runsaan painonnousun vuoksi. Nykyään luulisi olevan muitakin vaihtoehtoja lääkitykseksi, kun niitä litiumhaittoja on muitakin.

Ilmeisesti ikääntyessä masennuskaudet pitenevät. Osalla on lisäksi esimerkiksi jokin persoonallisuushäiriö.

Siitä en tietenkään osaa sanoa mitään, onko Tuksulla kaksisuuntainen vai onko hän vain itse väittänyt näin olevan. Saa sitä itsensä lennokkaaksi muutamaksi viikoksi jo sekakäytöllä ja nukkumalla vähän.

#300144 Ilmoita asiaton viesti

Luulen, että Marja on tällä hetkellä niin loppu Jasminen kuoleman jälkeen, ettei voimat riitä heittämään rähjäävää Tuksua ulos. Mieluummin itse lähtee muualle yöksi.

#300145 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu itse on väittänyt sairastavansa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, mutta diagnoosi voi aivan yhtä hyvin olla skitsofreniakin. Sukurasite tulee papalta.

#300146 Ilmoita asiaton viesti

Kyllä äiti tekee paljon lapsensa eteen ja auttaa. Mutta jotain rajaa sentään pitää olla ja selkärankaa sanoa 43- vuotiaalle faktoja aikuisen elämästä.

Tuolle ei ole rajoja asetettu, on opastettu elämään muiden siivellä ja elämän päämääräksi saada aviomies ja elättäjä. Siinä on häävit eväät annettu, joten turha odottaa muuta. Peräkamarin eukko.

#300147 Ilmoita asiaton viesti

Shakki ja Matti, Jossulla ei ole skitsofreniaa, eikä ole papallakaan, mutta on bipo ja papalla alzheimer. Ne papan psykoosit skitsofreniamielessä on Jossun puheita vaan. Skitsoa ei diag. helposti. Se vaatii pitkäaikaisen seurannan, useita sairaalajaksoja, pitkäkestoisen psykoosin ja liudan oireita, joita ei kummallakaan ole.

Deliriumia eli ns. juoppohulluuskohtauksia Jossulla on ollut ja se on ollut päihteiden käytön tai niiden äkillisen lopettamisen vuoksi deliriumissa sairaalassakin ja sekaisin kuin seinäkello. Se on kuitenkin eri asia kuin skitrofrenia, jossa yhtäjaksoisen psykoosioireilun tulee kestää keskeytyksettä vähintään kuukauden ja diag. vaatii yleensä myös neuropsykologisia tutkimuksia.

#300148 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Mitä veikkaatte? Tähde uuvahti huiman someuurastuksen jälkeen aamulla klo 7 maissa jolloin tuli viimeinen elonmerkki.  Tapana on nukkua kellon ympäri, mutta koska viime yönseutu oli niin hektinen, aiheuttaako se pidemmät kauneusunet? Ja alkaako näppis laulaa samaan tahtiin kuin viimeyön? Riittääkö viinaa ja mahd. ryynejä? Uuvuttaako helvetin revankelistaa muutenkaan ylipäätään mikään? Joku pimeyden enkeli se on, valvoo kun on pimeää ja nukkuu lyhyen valoisan ajan. Vaikka mitäpä sillä on väliä jos ei turpaansa ulos ovesta pistä. Marjamummi hoitaa ainakin 3 koiraa. Ehkä ilen lisäksi. Toivottavasti ei ainakaan vakituisesti.

#300149 Ilmoita asiaton viesti

Talviunilla, tuskin kauneusunilla? Kohta herää naaras otso syömään. Maiskis ja maistissa.

#300150 Ilmoita asiaton viesti

No pitihän se arvata, että porsas on itse mielessään kehitellyt papalle skitsofreniaa.

Ainahan porsas syyttää muita hulluiksi, alkoholisteiksi, varkaiksi jne. Vaikka totuus löytyy sieltä omasta vessan peilistä.

#300151 Ilmoita asiaton viesti

Jos siellä on mamma tullut takaisin kotiin ja nyt porsas koittaa tsempata ja lupaa taas ummet ja lammet olla juomatta.

#300152 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Mammalla ei juuri taida olla mahdollisuuksia lokkivauvaa vastaan. Joskus spekuloitiin että mamma olisi asettanut lokille ehdon olla selvinpäin edes joulunajan, mutta kyllä se aikaisemman perusteella pikemminkin taitaa olla niin, että lokki ei juuri ehtoja kuuntele, ja pistää vanhempansa ulos omaksi kokemastaan asunnosta niin halutessaan.

Ehkä hyvää hyvyyttään antaa pulukomeron mammalle ja Maekulle ja jää itse hallinnoimaan muuta asuntoa Perpan kanssa tai ilman. Ile tuskin on kuvioissa enää mukana.

#300155 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

On muuten noi Iku-loson ravintola-annokset ihan kauhean näköisiä noin keskimäärin (pitää kuvata kun muutkin julkkikset tekivät aikanaan). Tyyliin joku Üzüry Gürü ja sukunsa pyörittämä mättölä tarjoaa just tollasta stnan huttua minkä voi lärveissä vetasta kitusiin.

Itse en vaivautuisi kuvaamaan rekkamiehen annosta jossain b-luokan mestassa.

Niin…. toisaalta siat syövät sikojen ruokaa. Röyh ja vakava lämmin pieraus.

#300156 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

MinäNi huvittelen miettimällä mielessäNi sitä pikku joulu shoeta videoitse 😅.

Alkaisisko se vaikka sillä, että ruutuun , estradille (tingsvägenin eteinen) ilmestyy artisti maksaläikkä mekossa ja uikuttaa korviin käyvästi jouluyö juhlayön? Sitten katko, ja ruudulle ilmestyy asua vaihtanut artisti huispaamaan toisessa mekossa eri musiikin tahtiin, mahdollisesti huulisynkkaa, myös. Valtavat etana huulet käyvät välillä aivan kiinni nauhoittavassa applessa, ja mutristuvat pelottavasti suutelo asentoon. Töks, taas katko, ja ruudulle ilmestyy pipari mekkoinen artisti esittämään lihapulla tanssia jonkun jouluisen humpan tahdissa… Jossain välissä selitetään vähän joulun sanomaa ja kuinka ile rakastaa ähäänsä ja piparinpaistoa, hieman väkevää sanaa kateellisista pienitissisistä hamraan maan kansalaisista jne. Koska syntikkaa tai pianoa ei ole, soitellaan ehkä sylvian joulu laulua loppikselta löytyneellä melodicalla. Taidepläjäyksen hintaa en osaa arvioida, kuin että kallis se on, maksaa sitten 10 tai 400€.

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,454 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 277’ is closed to new replies.