Johanna Tukiainen Vol. 277

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 277

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 1,454 total)
  • Author
    supetblonli
    Participant

Voi olla, että laitokset saavat myös lahjoituksena rattaita? En oo tosin varma onko näin. Tai että valmistajatkin joskus lahjoittaa tarvitseville esim poistuvia malleja. Ihan spekuloin, en tiedä yhtään miten nämä toimii Suomessa saatikka ulkomailla.

Ja samaa pohdin noista joulun ja uuden vuoden keikoista. Erityisesti jos sisältö on sama kuin tuossa muutama päivä sitten julkaistussa. Joulu on perhekeskeinen, rauhallinen ja iloinen juhla. Uutena vuotena jätetään taakse vanhaa ja otetaan vastaan uusi. Nyt vielä eletään aikaa kun paljon ihmisiä on sairaana, pandemia taas aiheuttaa toimeentuloon lovea monelle puhumattakaan huolta läheisistä. Sitten ruutuun pamahtaisi Tuksu, joka ei ymmärrä yhtään ilosta eikä rauhasta. Alkaisi paasaus repent on perish!11!! Jos et tee parannusta joudut sinne missä mato ei kuole!!!! Älkää ottako sitä pedon merkkiä, koko korona on valhetta senkin aivopestyt lampaat!11!!

Joo ei kiitos.

#300555 Ilmoita asiaton viesti

Jaahas, jaahas! New born kristiaanimme siis kauppaa keikkaa pahan sanansaattajien kanssa. Vai taasko unohtui mitä on tullut sanottua. No minäpä autan..

21.2.2015 04:30: ”Good nigh alL yht Twrin Speals alL arounf…..’
    Watch them and be catejll!!!!!!! Watch the owlessss!!!!!  “Varokaa pöllöjä.…!!!!”

”Hahah…… mikä päivitys!!!! Katsoin vanhoja Twin Peaks jaksoja ja niissä oli pöllöjä metsässä, he ovat pahan sanansaattajia. Kiva että Laura Palmerissa on muuten paljon mun ulkonäköä……!”

#300556 Ilmoita asiaton viesti

Puupään fase: Maailma valmistautuu AK:n  tuloon, mulle on Suomessa pilkattu ja naurettu paljon, varoitin vuodesta 2015 lähtien, nyt näyttää tapahtuvan ja rytinällä. Ei ole olemassa MITÄÄN yhtä TÄRKEÄÄ kuin se että otat Jeesuksen henkòkoht. Vapahtajaksi ja Herraksesi sekä kadut synnit! Maailman talous nollataan ja tämä tulee menee paljon pahemmaksi, ei tiedetä kuinka kauan on enää aikaa tehdä uskonratkaisu!!! Tämä elämä on lyhyt verrattuna ikuisuuteen! Missä sinä tulet sen viettämään, taivaassa vai helvetissä? Ainoastaan uskoontulo Jeesukseen pelastaa (plus et ota pedonmerkkiä, se on yhtä anteeksi antamaton synti kun Pyhän Hengen pilkka.)

#300557 Ilmoita asiaton viesti

Laura Palmer on fiktiivinen hahmo. Siitä huolimatta Tuksu samastui häneen hyvin voimakkaasti. Vertasi jopa tilannettaan Twin Peaksiin ja pelkäsi, että hänen oma isänsä tappaa hänet. Tuosta on kulunut jo noin seitsemän (7) vuotta, mutta kultakello-isi ei ole tappanut Tuksua. Tosin nyt kaksi sisarta on kuollut. Tuksu on verrannut itseään moneen näyttelijään. Hän kertoi mm., että hän muistuttaa Marilyn Monroeta!

Tuksun ”ystävät” kommentoivat ja muistuttivat Tuksua, että TV-sarja ja Laura Palmer ovat fiktiivisiä, mutta Tuksu jatkoi, jauhoi pöllöistä yms. Raamatussa ei mainita mitään pöllöistä, ja varsinkaan sitä, että ne olisivat saatanasta. Luonnon/Jumalan luomia eläimiä siinä missä muutkin eläimet. Vain taikauskoinen ihminen uskoo moista roskaa.

#300558 Ilmoita asiaton viesti

”mulle on Suomessa pilkattu ja naurettu paljon”

Kyllä. Ja tullaan nauramaan edelleenkin. Itse tehdyt itsensä naurunalaiseksi.

”Varoitin vuodesta 2015 lähtien”

Tuksu on varoittava esimerkki miten pää lahoaa sekakäytöllä.

#300559 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Maailman talous nollataan ja tämä tulee menee paljon pahemmaksi… (Jtuk)

Täysin puppua; maailman taloutta ei nollata. 😜

#300560 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Maailma valmistautuu AK:n tuloon… (Jtuk)

Höpö, höpö! Maailma ei ole valmistautumassa; AK on jo täällä: AK-47

#300561 Ilmoita asiaton viesti

”Ei ole olemassa MITÄÄN yhtä TÄRKEÄÄ kuin se että otat Jeesuksen henkòkoht. Vapahtajaksi ja Herraksesi sekä kadut synnit!”

Pidä kiirettä, Johanna! Kun syntejä ja rötöksiä on kertynyt kunnioitettava määrä, niiden katumiseen menee aikaa. Nyt on viimeinen hetki aloittaa, eikä tehtailla mainittuja enää lisää. Näistä kannattaa luopua heti, ettei kuutio kutsu:

Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
    Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
    Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.

Koskas ne uusimmat turpakäräjät onkaan?

#300562 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Tuksu on verrannut itseään moneen näyttelijään. Hän kertoi mm., että hän muistuttaa Marilyn Monroeta!

Tosin tunkkihan aina muistaa mainita, että joku muu on näin sanonut.

”Minulle on kerrottu, että muistutan Marilyn Monroeta”

”Minulle on kerrottu, että muistutan Laura Palmeria” (eli siis fiktiivistä hahmoa esittävää Sheryl Leetä)

”Minua sanottiin aivan Britney Spearsin ja Marilyn Monroen näköiseksi kun teen keikkaa”

#300563 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Noita pöllöja Tuksulla oli alunperin kaksi, toisen hän antoi minulle jotta välittäisin sen yhdelle henkilölle ja niin tein. Pöllöstä tuli siellä hyvin  tärkeä kapistus 🙂 Tämä pöllö on vaaleanpunainen jonka hän antoi.

#300564 Ilmoita asiaton viesti
    Tursas
    Participant

Voi jösses sentään kun hämmästyin näitä tuhnakkeen vahinkolapsen kuvia mitä nyt oli muokkaamattomina, sehän on suorastaan ruma lapsi jos lapsesta niin voi sanoa, mutta kun on niin mainostettu miten on kaunis kuin nukke ja on tuleva mis ruotsi.
    Näen hatarilla silmilläni, että jotakin outoa siinä tytössä on ja tulee varmaankin myöhemmin näkymään niin ulkonäössä kun asioiden oppimisissakin. Onhan selvääkin, että tuhnakkeen elämäntyylillä ja päihteidenkäytöllä ei mitään vaikutusta olisi lapsen tulevaan kehittymiseen. Nyt on vaan suuri suru ja sääli viatonta pientä tyttöä.
    Ihmettelen myös tuhnakkeen jatkuvaa messuamista siitä, että tehkää parannus, katukaa syntejänne, älkää ottako myrkkypiikkiä jne….mikä se on noita asioita huutamaan pitkin somea, itse elää kun pellossa ja eikös avioliiton ulkopuolinen seksikin ole suuri synti, juuri roskalehdessä kailotti hyvää rakastelua nimimuutetun kanssa ja muutoin valehtelisi olevansa selibaatissa, mutta ei voi kun siitä syntisestä elämästä on näkyvä todiste.
    Älä kuule tuhnelo tule oppejasi muille jakamaan ennenkuin käännät oman elämänsuuntasi ja älä kätkeydy myöskään sen taakse kun kaksi siskoistasi menetit, että ne on nyt Jeesuksen luona. –   Sinä jauholakki et sitä tiedä vaikka sillä ehkä rauhoitteletkin omaatuntoasi. Julle eläisi vieläkin jos et olisi ottanut sitä siipiesi suojaan niinkuin sanoit ja nuorimmaisen siskon kantti ei enää kestänyt sinun muuttoasi kauniiden ja rikkaiden maahan vaan päätyi surulliseen epätoivoiseen ratkaisuun.
    Iäkäs äitisi vielä jotenkin ehkä jaksaa mutta kuinka kauan, mieti sitä, muutit hänen nurkkinsa loisimaan, mieti nyt, olet pian puolivälissä viittäkymppiä oleva eukko, niin et edes omaa asuntoa pysty pitämään, no entäs sitten kun iäkäs äiti sairastuu ja kuolee, mikä on kohtalosi, mieti sitäkin nyt.
    Sinun elämääsi kuuluu mauttomien riepujen osto mitkä on tosi naurettavia pienen pyöreän muodottoman kroppasi päällä, pitää olla tekohiusta ja näytät maahiselta, ripset pitää olla pienten siansilmiesi ympärillä ja mikä hulluinta hirveät raatelukynnet pienen lapsen äidillä ja miten niillä kynsillä pyyhit edes lätinäpeppysi , ai niin ethän sinä edes pyyhi saatika pesisit itseäsi.
    Minua ennenkaikkea kuvottaa tuollaiset tekopyhät valehtelevat ihmiset, en kadehdi eikä sinunlaista uiveloa kadehdi kukaan muukaan vaan halveksii ja pitää sinua yhteiskunnan loisena, sillä se olet ja pysyt. Muokkaat turpean naamasi ja kuvittelet että näytän niiltä muokatuilta kuvilta, et saa enää keikkaa et mitään.
    Vielä ehtisit muuttaa elämäsi, mutta et siihen kykene olet menetetty toivoton tapaus ja toivottavasti vahinkolapsesi saa kunnon perheen joka siitä huolehtii koska sinusta ei edes äidiksi ollut. Ugh…olen puhunut.

#300565 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

pravuurina flamingotanssia

Possulle silkoonivauva, silikoonimies ja… ikivanhat Onni ja Toivo onkin jo.

#300566 Ilmoita asiaton viesti
    Pelastettu Blöö
    Participant

Totta, onhan tuo tyttö noissa perunamuusiapaidalla kuvissa aivan eri näköinen mitä filttereiden läpi menneissä, ei tunnista samaksi lapseksi.

#300567 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Ei yksivuotiasta silti kannata rumaksi sanoa. Kaikki vauvat paitsi oma ovat rumia 🙂

Kun ei mikään filtteri vääristä kasvoja niin kuvan ilme on se, mikä kuvaushetkellä on ollut – luonnollinen.

ÄHÄ:stä voi jo sanoakin että ruma niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

#300568 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Minua ihmetyttää tuo ILEn blondius. Näyttää niin suomalaiselta kuin vaan voi olla. Ei häivähdystäkään albaanialaiskreikkalaisista sukujuurista. Eikä välimerellisistä. Olettaisin, kun Tahiri on niin tumma, että jotain näkyisi. Tummat geenit on kuitenkin aika vahvat. Toki, voihan ne piirteet myöhemmin alkaa dominoimaan jos sikseen on. Toivottavasti isyystestit on tehty kuitenkin. Tuksun sanaan ei kannata luottaa, tässäkään asiassa. Taisi niitä isäehdokkaita olla muitakin.

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 1,454 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 277’ is closed to new replies.