Johanna Tukiainen Vol. 277

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 277

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 1,447 total)
  • Author

Lastenvaunuista en tiedä mitään, mutta sitä tuossa katselin, että vaunujen renkaat eivät ole kaikissa samanlaiset ja vaunujen rakenteetkin ja niiden värit on erilaisia kolmessa vaunussa. Keskimmäisessä mallissa mm. työntökahvoja on yhden yhtenäisen sijaan kaksi. Ainakin yhdet vaunut olisivat mormorin hankkimat, tämän mukaan.

Ja lapsi on tosiaan suloinen.

#300575 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Blocked

Kyllä on kasvatus mennyt pahasti pieleen kun tyttölapsen tärkein tehtävä on olla kaunis. Surullista. Ymmärrän että lapsi sotkee syödessään, mutta sitä varten on ruokalaput ja vaihtovaatteet. En kehtaisi lastani edes nuo likaisena kuvata. Ähällä kun ei ole tuon hygienian ja puhtauden kanssa niin nokon nuukaa.

#300576 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Blocked

Cinderella cottagelta kysyisin että missä vaiheessa lapsessa alkaa näkymään äidin raskauden aikainen päihdekäyttö.

#300577 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

missä vaiheessa lapsessa alkaa näkymään äidin raskauden aikainen päihdekäyttö.

Mayo Clinicin mukaan FAS (Fetal Alcohol Syndrome) lapsessa raskauden aikainen alkoholinkäyttö voidaan nähdä jo pienen lapsen piirteissä:

– pienet silmät

– hyvin ohut ylähuuli

– litteä ja ylöspäin kääntynyt nenä

– sileä iho ylähuulen ja nenän välissä

– epämuodostuneet tai vääntyneet raajat

– pieni pään ympärysmitta

Noita toki on vaikea todeta tunkin reilusti muokkaamista kuvista.

Varmempia keskushermostoon tai sosiaaliseen käyttäytymiseen liittyviä merkkejä voidaan nähdä kun lapsi kasvaa.

#300579 Ilmoita asiaton viesti
    Jenni4
    Participant

Olen näätinyt tähän saakka epäsäännöllisesti vain taustalla, mut nyt päätin rekisteröityä. Mulla on lähes samanikäinen tyttö kuin Ile. Mun mielestä suloinen lapsi, kehittynyt (kävely jne) ihan ikätasoisesti eikä näytä mitenkään erilaiselta muihin samanikäisiin verrattuna. Tunkista löytyy paljon näädittävää, onko pakko keksimällä keksiä suoranaista paskaa vähän yli 1v lapsesta?

#300580 Ilmoita asiaton viesti
    Jenni4
    Participant

Olen näätinyt tähän saakka epäsäännöllisesti vain taustalla, mut nyt päätin rekisteröityä. Mulla on lähes samanikäinen tyttö kuin Ile. Mun mielestä suloinen lapsi, kehittynyt (kävely jne) ihan ikätasoisesti eikä näytä mitenkään erilaiselta muihin samanikäisiin verrattuna. Tunkista löytyy paljon näädittävää, onko pakko keksimällä keksiä suoranaista paskaa vähän yli 1v lapsesta?

#300581 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Ei niin hyvää tuuria ookkaan, että Ile selviäisi äitinsä sekakäytöstä ihan ilman vaurioita. Se voi näkyä ulkoisena vammana, tai myöhemmin esim. käytös- tai oppimishäiriönä.

Oon sitä mieltäNI, että äiti, joka ryyppää ja käyttää lääkkeitä väärin tai huumeita, syyllistyy lapsensa julmaan pahoinpitelyyn. Jos lapsi selviää ilman vaurioita, on tod.näk. alkoa tai muuta onnistuttu edes jotenkuten välttämään. Jos näin on, Tunkkina laittaisin viimiset roponi Vikinglottoon…

#300582 Ilmoita asiaton viesti

Siunattu joulutervehdys tänään 21 Joulukuuta 2021 täältä Tukholmasta 🙏❤️🎄🕊 Kirjoitan kuulumisia täältä koska minulta pyydettiin niitä eikä Seiska julkaise tämän aihe alueen juttuja, ei ainakaan jos on julkisesti korona ”rokotetta” ja nazzi passia vastaan kuten minä.  Muutin Ruotsiin helmikuussa 2020 kun korona ilmoitettiin MTV3 uutisissa ministeri Sanna Marinin johdosta. Halusin olla lähellä perhettäni ja läheisiä, siksi muutin. Tietysti Suomi ei ollut kohdellut mua myöskään mitenkään erityisen hyvin, mitä siihen nyt tulee. Mutta asuin erittäin mielellään Helsingissä, jossa synnyin, lapsen saannin jälkeen on vaan entistä tärkeämpi olla lähellä lähiomaisia ja varsinkin tässä maailman tilanteessa. Olen ollut mediassa viimeiset 20 vuotta ja siinä mielessä voisi sanoa että olen myös asiantuntija. Mitä mediaan tulee niin se valehtelee hyvin paljon, kääntää asiat kuten haluaa mutta nyt tässä maailman tilanteessa saamme vihdoin nähdä kuinka koko maailman media maksetaan propagandaan. Ihmisillä on harvinaisen huono muisti. Eikö muisteta enää natsi Saksan toimintaa jolloin käytössä oli myös ”tämä on sinun oman turvallisuutesi vuoksi” eikä Hitlerin aikoja vaikka niistä ei edes ole älyttömän kauan, kuten ei ole Suomen talvisodastakaan jossa veteraanit sotivat rakkaalle isänmaalleni itsenäisyyden! Tunnelmia Tukholmasta; maaliskuusta 2020 lähtien mitä täällä asuin, niin lähes kukaan EI käytä maskia missään. Ainoat ehkä, jotka käyttää maskia on suomalaiset turistit!  😆🤣🤣  Maskin käyttö ei liity rokotusten ottamiseen koska ruotsalaiset eivät käyttäneet orjuutus maskeja myöskään ENNEN kun rokotuksia edes alettiin ehdottaa.

Kun kävimme Silja Linen risteilyllä, niin yhtäkkiä buffet pöytään purjehti noin 100 suomalaista ja kaikilla maski naamassa, se näytti hyvin oudolle, ehkä lähinnä sirkukselle 🤡 🤡🤡

Sama oli kesällä kun kävimme paikallisissa ruokakaupoissa Loviisassa yms, ensinnäkin hiljaista mutta kaikilla (orja) 😷 naamassa (tietääkö ihmiset sen historian, se on orjuuden symboli?). Palaan tänne Tukholman tunnelmiin; täällä EI OLE koronapassia, mitään ihmisiä syrjiviä passeja eikä vaatimuksia ole ollut tähän asti! En voi käsittää miten niin TÖRKEÄ ja Suomen perustuslait kumoava asia voi edes mennä läpi!!!! Siinä mielessä tosin sen käsitän, että elämme Raamatun Ilmestyskirjaa ja hyvin nopealla vauhdilla. Vihollisesta tulevia asioita ei silti pidä hyväksyä!

Propaganda toimii myös niin että muiden maiden tilanteesta valehdellaan ja hiljetään. Olen välillä huomannut että Suomi on hiljentynyt Ruotsin vapaudesta mutta vale uutiset syöttää valelukuja ”korona sairastuneista” ja pyrkii pelottelemaan ihmiset. Väärällä pelolla päästään myös haluttuun lopputulokseen. En ole ikinä elämässäni nähnyt mitään vastaavaa massa hypnoosia!!!! Jopa koulutetut ja ammattitaitoiset psykologit ja monet lääkärit eivät näe tätä!

Älä koskaan luota muuhun kuin Raamattuun ja Jeesuksen omaan sanaan! Siellä varoitetaan ja lujaa näistä ajoista, tämä EI tule paranemaan vaan tämä menee paljon pahemmaksi!!! Ainoa oikea turva ja totuus on Jeesuksessa Kristuksessa! Tässä tulee mieleen useampi Raamatun kohta liittyen tähän aiheeseen! Yksi on mitä Jeesus sanoi: ”Se joka haluaa pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta se joka kadottaa elämänsä minun tähteni, pelastaa sen.”  Ja tämä: ”Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.”

2 Tessalonikalaiskirje

2 luku ja jakeet 11-12.

Raamatusta: Matteus 10:28: ”ÄLKÄÄ PELJÄTKÖ NIITÄ, JOTKA TAPPAVAT RUUMIIN, MUTTA EIVÄT VOI TAPPAA SIELUA; VAAN ENNEMMIN PELJÄTKÄÄ HÄNTÄ, JOKA VOI SEKÄ SIELUN ETTÄ RUUMIIN HUKUTTAA HELVETTIIN. ”

MATTEUS 10:32-33: ”Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.”

MATTEUS 10:39: ”Joka löytää elämänsä, kadottaa sen ja joka löytää elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.”

ILMESTYSKIRJA 13:14-18: ”Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja se virkosi. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä (kreikan alkukiel.koko käsivarsi) tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki; pedon nimi TAI sen luku. Tässä on VIISAUS, jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.”

Palaan vielä tähän Ruotsin tilanteeseen; eli kaikki junat (metrot) ovat tupaten täynnä ihmisiä ja ehkä 1 vastaan 30 käyttää maskia (maaliskuussa 2020 oli sama tilanne.) Tukholmassa on tietysti paljon hiljaisempaa kun aiemmin on ollut mutta kyllä minä olen välillä vkloppuna ollut baareissa ja ravintoloissa klo.1.00 yöllä jolloin ne on sulkeneet. ILMAN mitään koronapasseja! Ja ne on olleet täynnä ihmisiä!

Kävin myös kristillis.pikkujouluissa johon ei mitään passeja vaadittu eikä kenelläkään Pelle 🤡 maskeja. Valitettavasti noin kolme kymmenestä oli ottaneet korona ”rokotukset” koska he olivat uskoneet saman valeen kuin monet muut, erittäin monet kristityt eksytetään myös. Mitä tulee tähän maailman tilanteeseen, niin Ruotsi on varmaan maailman paras maa, tai Vähintään Yksi parhaimmista. Koronapassia EI OLE, mutta siitä vasta keskustellaan.

Jokatapauksessa Uusi Maailmanjärjestys eli New Age world eli New World Order tulee hyvin pian ja ilmiselvästi vaikka väkisin kaikkialle. Siihen ei voi liittyä kukaan, ellei palvo paholaista, joko tiedostaen sen tai tietämättään. (Sielunvihollisen puolella on jokainen, joka ei ole uudestisyntynyt kristitty.) Siinä mielessä en valitettavasti usko että kukaan maailman maa voi säästyä Jumalan sallimilta tuomioilta. Siksi ajattelisin että myös natsipassi tulee ympäri maailmaa kuten kommunismi on ajettu väkisin läpi monessa maassa historiassamme. Me kristityt tosin tiedämme, miten kaikki loppuu. Jeesus Voittaa! Aamen!!!!! ❤️

#300584 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Jenni4

Tervetuloo 🙂

Ei täällä lapsesta keksimällä keksitä mitään, vaan päätellään asioita, joita Tunkki meiltä koittaa salata tai vääristellä. Välillä menee pieleen, mutta jos oot huomannut, niin KAIKKI haluaa Ilen parasta ja siihen kuuluu Ilen siirtyminen kauemmas glamourin vaikutusalueesta.

#300585 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Palaan vielä tähän Ruotsin tilanteeseen; eli kaikki junat (metrot) ovat tupaten täynnä ihmisiä ja ehkä 1 vastaan 30 käyttää maskia (maaliskuussa 2020 oli sama tilanne.) Tukholmassa on tietysti paljon hiljaisempaa kun aiemmin on ollut mutta kyllä minä olen välillä vkloppuna ollut baareissa ja ravintoloissa klo.1.00 yöllä jolloin ne on sulkeneet. ILMAN mitään koronapasseja! Ja ne on olleet täynnä ihmisiä!

Tunkin äidinkielenopettajalla taas posket valuvat.

#300586 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Etis vois varmaan tietää totuuden vähän paremmin, kuin päätähde…

#300587 Ilmoita asiaton viesti
    Jenni4
    Participant

Sopulisko, kiitos!

juu, olen huomannut. Mut en oikeasti ymmärrä mistä syntyy puheet erikoisuudesta& jälkeenjääneisyydestä? On kävellyt ihan ajallaan ja vielä ei tarvitse osata sanan sanaa (en tiedä puhuuko Ile). Oma alkoi puhumaan enemmän 2v, yleensä puhe tulee myöhemmin jos lapsi kuulee montaa eri kieltä. Ile ottaa selvästi myös kontaktia ympäristöön ja ihmisiin, ja näyttää räpeltävän lelujen kanssa myös ihan ikätasoisesti..

#300588 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tänään on vouhkannut moneen otteeseen lasten rokottamisesta, kun sen jonkun adressin viim. allekirjoituspäivä on tänään.

ÄLKÄÄ ANTAKO VIATTOMILLE lapsille tätä, tiedän varmasti että siitä joutuu itse Jumalan edessä tuomiolle ja vastuuseen ‼️‼️ DON’T give this evil thing for innocent children or you are going to be stay infront of God and be responsible!

#300589 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Saako viallisille lapsille (jos ei ole jeesuksen veren suojaa tai se on väärää veriryhmää) kuitenkin antaa?

#300590 Ilmoita asiaton viesti

”Kävin myös kristillis.pikkujouluissa”

Ja näin lipsahti se täällä heti tiedetty totuus kolmen ruokalajin kutsuvierasillallisesta 😀

Tarkkuutta nyt vähän, Johanna. Sä teet tämän aivan liian helpoksi.

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 1,447 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 277’ is closed to new replies.