Minusta tuo kuva ei ole Blåklockevägeniltä, vaan vuonna 2019 Jasminan kotoa, hän asui kerrostalossa yläkerrassa, kuvassa näkyy parvekkeen kaide ja alhaalla olevia valoja. (picky)
Kiitos oikaisusta, OK. 👍🏻 Kuva on siis Sundbybergin Tuletornetista, missä Jassu ja Victor asuivat tuolloin. Tämä on kuva ko. asunnon parvekkeelta toukokuussa 2020: Paljon on tapahtunut glamourin saralla tämän kuvan ottamisen jälkeen.
Tuksun mukaan tuo kerrostaloasunto oli ylellinen ja pent house-tyylinen asunto.
Koska Tuksu esittelee pent house-tyylisen huoneistonsa? Kenties Tuksu kertoo vuokranneensa sen, mutta hän hyväsydämisenä uskovaisena antaa äitinsä asuvan siinä ilmaiseksi. Mummosta on hieman apua, koska Tuksu on kiireinen liikenainen. Tuksulla on ollut valtava määrä keikkoja in the ”centrum” of Stockholm. Joulun hän aikoo levätä miehensä ja lapsensa kanssa.
Koska Tuksu esittelee penthouse-tyylisen huoneistonsa? (pravuurina)
Niin, Tingsvägenin pulukomero, noin 15 m², on jo esitelty, siis nähty kuvissa. Lisäksi koko huoneiston 89 m²:stä ovat olleet esillä eteiskäytävä ja sohvaryhmän pöydän ympäristö.
Tässä muuan albanialainen huumeveikko Perparim, jonka taustalla näkyy em. eteiskäytävä asunnon ovelle asti:
Minua ovat muistaneet sähköpostitse mm. lukuisat prinssit ja prinsessat Länsi-Afrikasta. Ovat tarjonneet kultaa, dollareita ja timantteja. Olen ilmoittanut, että uskontoni takia en saa ottaa vastaan lahjoja missään muodossa. Olen pahoitellut asiaa.
Myös Lähi-Idästä on tullut postia. Past away diktaattori Hussainin sukulaisilla on suuri määrä kultaa ja se pitäisi siirtää Sveitsiin. Myös muutamat jenkkiupseerit ovat lähetelleet postia.
Minulla on siis kymmeniä rikkaita ja vaikutusvaltaisia ystäviä Afrikassa ja Lähi-idässä ja USA:ssa. Olen tuntenut heidät jo yli 10 vuotta.
Minulle ei tule mitään tällaisia hyviä tarjouksia, miten noihin jetset-piireihin pääsee? Pitäisikö liittyä johonkin sosiaaliseen mediaan, muuten vaan laittaa email-osoite jonnekin näkyville tai peräti ruveta käyttämään windowsia linuxin asemesta?