Johanna Tukiainen Vol. 277

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 277

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,454 total)
  • Author

Tässä on joulukuusikuva viime joululta Marjan, Markun ja Jasminen kotoa.

jasmine.tukiainen

#300673 Ilmoita asiaton viesti

Joulun kunniaksi lisäsin 220 ihmistä jotka voi nähdä privaatin FB tarinani 🎄🤍✨✨✨ 

Privaatin 😂 220 peräkamarin poikaa saa katsella peräkamarin eukkoa.

#300674 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Tuksu on Pöllö,

#300675 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

ViidenTähden näätä ,Kiitos kuvasta jossa Jasminen kauneus on läsnä Joulussa. Kiitos

#300676 Ilmoita asiaton viesti

OT OT Kun perheen kuopus vanhenee, niin hän muistuttaa yhä enemmän pappamurattia. Vatsa kasvaa ja hiukset vähenevät.

Jos tähtösemme olisi kalju, niin hän muistuttaisi pappaa.

#300677 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Blocked

Jasmine ei ollut kaunis. Tukiaaninen hyppyrinokkainen tynkä ja ei erityisen lahjakas sekä lisäksi hermostunut ketjupolttaja.

#300678 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Minusta tuo kuva ei ole Blåklockevägeniltä, vaan vuonna 2019 Jasminan kotoa, hän asui kerrostalossa yläkerrassa, kuvassa näkyy parvekkeen kaide ja alhaalla olevia  valoja. (picky)

Kiitos oikaisusta, OK. 👍🏻 Kuva on siis Sundbybergin Tuletornetista, missä Jassu ja Victor asuivat tuolloin. Tämä on kuva ko. asunnon parvekkeelta toukokuussa 2020: The Tukiaiset, selfie partsilla 20.5.2020 Paljon on tapahtunut glamourin saralla tämän kuvan ottamisen jälkeen.

#300679 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

”Lattialla on kusi ja kakki sen ympärillä”

-hieman lukihäiriöinen pikkupoika  joulun ainekirjoituksessa

#300680 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Joulun kunniaksi lisäsin 220 ihmistä jotka voi nähdä privaatin FB tarinani 🎄🤍✨✨✨

= Koska en saa enää tarpeeksi huomiota kirjoituksillani, jaan ne nyt isommalle porukalle.

#300681 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun mukaan tuo kerrostaloasunto oli ylellinen ja pent house-tyylinen asunto.

Koska Tuksu esittelee pent house-tyylisen huoneistonsa? Kenties Tuksu kertoo vuokranneensa sen, mutta hän hyväsydämisenä uskovaisena antaa äitinsä asuvan siinä ilmaiseksi. Mummosta on hieman apua, koska Tuksu on kiireinen liikenainen. Tuksulla on ollut valtava määrä keikkoja in the ”centrum” of Stockholm. Joulun hän aikoo levätä miehensä ja lapsensa kanssa.

#300683 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Koska Tuksu esittelee penthouse-tyylisen huoneistonsa? (pravuurina)

Niin, Tingsvägenin pulukomero, noin 15 m², on jo esitelty, siis nähty kuvissa. Lisäksi koko huoneiston 89 m²:stä ovat olleet esillä eteiskäytävä ja sohvaryhmän pöydän ympäristö.

Tässä muuan albanialainen huumeveikko Perparim, jonka taustalla näkyy em. eteiskäytävä asunnon ovelle asti: 025 #kolkytkuus Perparim Tahiri ja Tingsvägen 36n eteiskäytävä marraskuussa 2021

#300684 Ilmoita asiaton viesti

Tietääköhän nyt kaikki varmasti, että Tuksu ei ota koronarokotetta🤔 se kannattaa mainita myös privatisti.

#300685 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Tuleeko muillekin aina vähän surullinen olo kun näkee Jasminan kuvan… Rauhallista joulua Jasminalle sinne jonnekin ♥️

#300686 Ilmoita asiaton viesti
    beach
    Participant

Minua ovat muistaneet sähköpostitse mm. lukuisat prinssit ja prinsessat Länsi-Afrikasta. Ovat tarjonneet kultaa, dollareita ja timantteja. Olen ilmoittanut, että uskontoni takia en saa ottaa vastaan lahjoja missään muodossa. Olen pahoitellut asiaa.

Myös Lähi-Idästä on tullut postia. Past away  diktaattori Hussainin sukulaisilla on suuri määrä kultaa ja se pitäisi siirtää Sveitsiin. Myös muutamat jenkkiupseerit ovat lähetelleet postia.

Minulla on siis kymmeniä rikkaita ja vaikutusvaltaisia ystäviä Afrikassa ja Lähi-idässä ja USA:ssa. Olen tuntenut heidät jo yli 10 vuotta.

Minulle ei tule mitään tällaisia hyviä tarjouksia, miten noihin jetset-piireihin pääsee? Pitäisikö liittyä johonkin sosiaaliseen mediaan, muuten vaan laittaa email-osoite jonnekin näkyville tai peräti ruveta käyttämään windowsia linuxin asemesta?

#300690 Ilmoita asiaton viesti

Instassa kuva ihmeellisestä tyttärestään, jonka temppu on hymyillä niin, että hampaat näkyy😄 on kyllä erikoista!

On kuulemma tullut äitiinsä😆 kuka sen mutsi sitten on? Tuksun hampaita ei ole näkynyt vuosikausiin 😁

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,454 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 277’ is closed to new replies.