Johanna Tukiainen Vol. 277

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 277

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,454 total)
  • Author
    daria
    Participant

Epäilen että nyt jaetut joulukuvat ovat viimejouluisia missä pikkuveli.

#300831 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Milloinkahan mamma kasvattaa selkärangan/saa järkky raivarit ja sanoo vastaan käenpoikaselle 🙄. Toivon, että tämä glamourin käänne nähdään pian. Olisihan se herkullista. Ei kukaan voi kestää tollasta loisijaa iankaiken, vaikka kyseessä oma prinsessa…

Voi hedvekki tuosta Leonellin, kiitos siitä, videosta. Ilellä samat paskaset vaatteet kirkossa. Eikä lapselta heitetä sisällä ulkovaatteita pois. Tämän huomannut myös muista kuvista. ILE raukka yrittää pönkätä itseään parempaan istuma asentoon. Ja ÄHÄN mielestä ILE ylistää, kun taputtaa käsiään musiikin tahtiin. Niinpä tietysti, ylläripylläri. 🤡😫

#300832 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Ihan varmasti Jassu ja Joel olivat todella läheisiä. Senhän näki jo siitä, että he erittäin usein viettivät vapaa-aikaa yhdessä ja vierailivat toistensa luona. Tuksua ei kutsuttu mukaan, mikä ei varmasti yllätä ketään että miksi. Jassun ja Joelin porukat viettivät mukavaa aikaa yhdessä kokaten, juhlien, harrastaen ja seurustellen. Kukapa haluaisi mukaan Tuksun, joka tuo mukanaan vain negatiivisuutta ja puhuu itsestään eikä osaa kuunnella muita saatikka hyväksy kenenkään mielipiteitä.

Se tuli mieleen, että pakottaakohan Tuksu jouluna muut kuuntelemaan Tööörn tooo Ziisus ja muita laulubiisejään? Varmaan.

#300833 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eikö se ”joulukonsertti” ole jossain ostarin sokkeloissa missä hallelujaan tahdissa heilutaan? Näkyy jonkun videon alussa?

daria, sama jouluneule ainakin jollella, minustakin kuvat ovat viime joululta.

#300834 Ilmoita asiaton viesti

Mamma näyttää tosiaankin väsyneeltä. Saahan sitä olla väsynyt, mutta mamman olemus on suorastaan uupunut. Sotkuinen keittiö, rasvaiset hiukset, ilme poissaoleva, väsynyt, ja syynkin arvaa. Ja Jossu se vaan harjoituskuvailee ennalta joulua väsynyt albaani vierellään. Olisi edes hakenut ne laatikot kaupasta äidilleen tai tehnyt ihan itse.

Taas yksi esimerkki siitä, miten heikolla tolalla Jossun aivan arkisten asioiden tietämys on. On ihmeellistä, kun joku tekee joululaatikot itse, ihan kahden huutomerkin asia!! Aika moni tekee itse, no big deal. Eikä siinä mitään ole, jos laartikot ostaa valmiina. Se olisi ollut ihan mahdollista siellä parempien ihmisten maassakin. Jos Jossu tekisi talouden ruokaostoksia, hänkin olisi varmasti huomannut ihan vaikka ICA:ssa olevat paikallisen tehtaan valmistamat porkkanalaatikot (700g  morotslåda 54,90:-/st) ja silmään olisi osuneet Atrian kålrotslådat ja potatislådat, joita ICA ihan mainostaa. Mutta kun ei. Pikku Jossu hipelöi krääsää ja uupunut mamma kokkaa.

Erityisglamourpisteet antaisin yksinäisestä sillistä ruusukaalin kyljessä lautasella. Makuyhdistelmä on varmasti eeppinen.

Aatosta on varmasti tulossa erilainen. Poissa on 2 lasta, molemmat maan mullissa. Toinen oli vanhempiensa kotona ollessaan iloinen ja toinen oli kodin hengetär. Poika viettää mielummin joulunsa 8000 kilometrin päässä perheestään ja jouluksi jäljelle jää avustettava puoliso, joka ei enää ihan ole täällä, uusavuton sekakäyttäjä, väkivalta- ja taparikollinen tytär, joka on päässään jatkuvasti ihan kaikkialla ja mahdollisesti hänen lapsensa isä, joka on tuomittu tyttären pahoinpitelystä ja huumausaineiden hallussapidosta, ehkä jopa lapsenlapsi, jonka hoitovastuun yhteiskunta siirsi mammalle.

Ei ihme jos mamma on uupunut.

#300836 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Eikö se ”joulukonsertti” ole jossain ostarin sokkeloissa missä hallelujaan tahdissa heilutaan? (Mopsi)

Kyllä, duon musiikkiesitys oli Sollentuna Centrumin aulatiloissa. Nainen lauloi (mielestäni hyvin, kauniisti), ja mies säesti kitaralla. Ideana kai oli tarjota elävää musiikkia kauppakeskuksessa kulkeville.

Sitten paikalle saapui heilumaan suomalainen kylähullu…

#300837 Ilmoita asiaton viesti

Menneiden joulujen muistoja 2015

Jasmine: ”9am to 9pm – Cleaning, Christmas tree shopping & Preparing some food for tomorrow.. Me & @joeltukiainen fixing some #ChristmasFeeling at home”

Jasmine: ”Buying a Christmas tree with mom.. And buying Christmas presents to 6 dogs…….. jaa-a … Nro1, nro2, nro55, Bobby, Bonzo & Mona.”

Jasmine: ”Repii koiraansa turkista kännissä….. Hienoooooo! Hieno joulu alko!”

Johanna Mia Tukiainen ”etko ymmarra etta nuo lelut olivat puhdasta vittuilua mulle pikkusiskoltani…????? Mulle ei mitään lahjaa, mutta noita pikkuhirviöitä saivat sitten koirani. Sen lisäksi että hän yritti varastaa taas kerran eläimeni autoonsa. On siinäkin mulla sisko!”

Johanna Mia Tukiainen ”Just checked in the beatiful Sheraton Hotel with my fiance Veijo Lalli! Now we are going to have a romantic dinner together! Merry Christmas!!!!”

Jasmine: ”Christmas dogs ❤️ Because of circumstances we celebrate Christmas with more food and presents today❤”

Jasmine: ”Look who came HOME for Christmas ❤❤ first time home after 10 weeks! ❤❤ (kuvassa oli isä)

Johanna Mia Tukiainen ”No annoin lahjaksi Jasminelle upean Minni Hiiri puvun korvien kanssa oikein, jota hän voi käyttää sitten niissä juhlissaan joihin Suomeen änkeää, kun hän ei Ruotsissa tunnetuksi pääse mitenkään.”

Johanna Mia Tukiainen ”Rakastava sisar ei yritä varastaa omalta siskoltaan eläimiä. Kyseessä olevat pikkuhirviöt ovat silkkaa vittuilua häneltä minua kohtaan ja sillä selvä.”

Johanna Mia Tukiainen ”Rikosilmoituksen teen hänestä jokatapauksessa eläinteni ryöstöstä. Jokainen sisar tietää, että jos oma veljenne tai sisarenne ryöstäisi rakkaat koiranne, niin mitä ihmettä silloin tekisitte….????”

Johanna Mia Tukiainen ”Oma sisko EI edes yritä ryöstää koiria, saati sitten yritä saada siskoaan johonkin putkaan!!!!! Se ei todellakaan ole mitään rakkautta! Olit kusipää jo yli 7 vuotta sitten ja tiedät sen itsekin.”

Johanna Mia Tukiainen ”Oma sisar ei varasta toisen koiria ja teen susta rikosilmoituksen vihdoinkin, mikä olisi pitänyt tehdä jo pari vuotta sitten! Jos jatkat julkisesti herjaamistani, kirjoitan sinusta myös julkisesti! TULIKO SELVÄKSI PIKKUNILKKI?????”

Johanna Mia Tukiainen ”Mutta siitä ei pääse mihinkään, että Jasminen käytös minua kohtaan on asiatonta ja ilkeää. Medialle hän haluaa tahalleen antaa täysin erikuvan itsestään. Ei tästä asiasta nyt enempää, mutta kirjoitin julkisesti koska Jassu kirjoitti minusta pahasti julkisesti sekä antoi myös hyvin ilkeän haastattelun Seiskalle minusta muistaakseni vuosi sitten. Eikä rakastava sisko varasta toiselta mitään koiria, tämä vaan nyt on fakta ja Olli on oikeassa. Tiedän rakas äiti, että nämä ovat raskaita asioita käsitellä. Jag älskar dig.”

Johanna Mia Tukiainen ”Saan Veijolta joululahjaksi auton, seka han osti minulle tosi ihanan Juicy Couturen kermanvarisen oloasun seka Uggin bootsit! Ja paras joululahjani on tietenkin se, etta isani on kuntoutunut todella hyvin ja on hengissa, kiitos Jumala!”

Johanna Mia Tukiainen: ”MIKÄ SUN ONGELMA ON MUN KANSSA???????? En todellakaan halua, että oma sisareni saa mitään sairautta!!!!!! Kyllä asiat kuuluvat myös mulle! En ole tehnyt sulle mitään pahaa, jotta kohtelisit mua tällä tavalla! Mistä Jasmine T. sun hirveä viha mua kohtaan tulee? En ihan oikeasti käsitä. Tämä on hyvin surullista!”

Jasmine: ”Lueppa sun kaikki viestit ja kommentit ihan itse, niin saat ihan ite miettii miten käyttäydyt ihmisiä kohtaan.”

Johanna Mia Tukiainen: ”Olen lukenut, lähinnä viimeaikoina keskittynyt lopunaikojen touhuihin ja Raamattuun. En ole sua, enkä ketään muutakaan sen enempää herjannut.”

Jasmine:: ”Jos jätit mut rauhaan……… -niin miksi kirjoitella musta koooooko ajan……..!? Miksi käydä muhun käsiksi jouluaattona!? Miksi haukkua mua koko ajan?? Miksi retuutella koiria mun silmien edessä -kun tiedät että se on ainut mistä saat mut kiehuu? Miksi jauhaa ja jauhaa musta sun somessa? Miksi olla missään yhteydessä vaikka sanoin itseni irti susta jo ajat sit!?!? Kuinka VAIKEAA on ymmärtää etten halua MITÄÄN tekemistä hullun siskoni kanssa? En siedä sua, sun tuottamia traumoja ja kokemuksia ja muistoja. En niinkuin lainkaan. -eli, jos jätit mut rauhaan…… Niin jatka niin. Et ikinä ole tiennyt musta mitään, joten jatketaan niin, ja sun ei tarvitse edes mainita mun nimeä jatkossa. (Taas)…….”En ole tehnyt mitään pahaa”…… = ota vastaan se apu vihdoin!! Sä et nimittäin muuta tee kun oot kauhee kaikkia kohtaan. Blokkaan sut nyt ja älä IKINÄ enään ota muhun yhteyttä.”

Johanna Mia Tukiainen ” Ai olen ”hullu sisko” vai……. MILLÄ IHMEEN PERUSTEELLA????? Jouluaattona sinä itse kävit muhun käsiksi ja revit hiuksiani päästä! Haloo herää nyt siellä pieni valehteleva herhiläinen Jasmine T!!!!!”

Jasmine: ”Anteeksi rakas ”sisko”, että sun peruukki jäi mun käteen, kun kaks aikuista miestä sai painia sut maahan, kun yritit tappaa mut, ja puolustauduin AINOSTAAN sen verran, että nappasin kiinni ensimmäisestä mahdollisesta. MEINASIN vetää sua nyrkillä takas, MUTTA hillitsin itseni niinkun aina ja menin ulos turvaan SUN omien koirien kaa (jotka ruokin ja annoin vettä) ja soitin poliisit………. Voi anteeksi siitä peruukista.”

Johanna Mia Tukiainen: ”Toi on Jassu säälittävää!!!! Jouduin pitämään peruukkeja lähes vuoden Immosen ja Virtasen pahoinpitelyn takia. Oli peruukki tai ei, niin EI OMA SISKO KÄY TOISEEN SISKOON KIINNI, MENIKÖ SELVÄKSI????!!”

Jasmine: ”Annat tässä sun näädille JUST mitä ne haluaa….. Hyvää loppuelämää. JÄTÄ MUT RAUHAAN NYT!!!! En oo sun sisko enkä ikinä tuu olee. Piste.”

Johanna Mia Tukiainen: ”Olet mun verisisko ja sä tarvitset hoitoa! Mene vaikka Auroraan hetkeksi lepäämään.”

6 vuotta myöhemmin Tukiaisten joulun hengetär on poissa.

#300838 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Blocked

#300839 Ilmoita asiaton viesti

Johanna on ryyneissään ja päissään läpi Joulun. Marja tekee kaiken ja jos ei tee niin Johanna rähjää ja taitaa rähjätä muutenkin. Ileä ei tuohon porukkaan Jouluksi anneta, näkeehän sen jo päältäpäin mikä on homman nimi.

#300840 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

”Digi- ja väestötietoviraston tilastojen mukaan Suomessa on vuoden 2019 loppuun mennessä ollut kaikkiaan 148 655 Johanna-nimistä naista sekä noin 30 samannimistä miestä. Etunimien lukumäärissä ovat mukana kaikki väestötietojärjestelmään merkityt, myös kuolleiden henkilöiden, nimet.

Hallitsijasukujen jäsenistä löytyy tällainen:

Johanna Mielipuoli (1479–1555), Kastilian kuningatar ja Espanjan hallitsija 1504–1506.”

Näin kertoo Wikipedia, mutta että Johanna -nimisiä miehiä?

”Mia ja Miia ovat alkuaan nimien Mirja ja Mirjam, paikoin myös Vilhelmiinan ja Marian kutsumamuotoja. Mirja on Mirjamin kansanomainen muunnos ja Mirjam taas on Maria-nimen hepreankielinen muoto. Maria on Jeesuksen äidin nimi, ja nimen alkuperäinen merkitys on ilmeisesti ollut toivottu lapsi.”

Jos mulla olisi Tuksun kaltainen päälle nelikymppinen nurkissa loisimassa, niin lentäisi pihalle parin yömessun ja merilaulun jälkeen.

#300841 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Kiitos L-lähetti muisteluista. Puistattavaa. 🙁

#300842 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Hullu hullun kanssa riitelee. Hyvä pitää muistissa.

#300843 Ilmoita asiaton viesti

Nyt kun siellä ennalta joulua harjoittelette, niin yritä, Jossu, tänä vuonna osua maaliin edellisvuotta paremmin ja kokeilla miltä totuuden puhuminen tuntuisi vaihteeksi. Ne kristilliset arvot, you know.. Viime vuoden lavastukset oli vähän nolot.

22.12.2020 Seiska Joulu sovussa! Johanna Tukiainen selvitti erimielisyytensä Paul-rakkaansa kanssa – ”Ajatusmaailmamme ei aina kohtaa”
    – Sanoin Paulille, että otat tuon kuusen ja nuo jouluvalot ja teet näin. Hän on seurannut perässä, ja sanonut, että okei rakas, mitä seuraavaksi. Paul tykkää, kun annan ohjeita, Johanna myhäilee.

29.01.2021 Seiska Rajuja riitoja! Johanna Tukiainen kiistää parisuhdeväkivallan: Jos olisi, en pysyisi tässä suhteessa!
    – Meillä kyllä oli riitaa Paulin kanssa. Mutta ei meillä mitään niin pahaa ole ollut, että siitä oltaisiin menossa käräjille.

04.03.2021 Seiska Vauva vietiin ja mies vangittiin
    – Kokemani väkivalta ja valheet ovat johtaneet siihen, että perheeni on hajonnut. Olen joutunut tekemisiin sekä poliisien että sosiaaliviranomaisten kanssa.

20.03.2021 Seiska Paul kiistää Johanna Tukiaisen pahoinpitelyn: Suhdekriisi ei ole rikos
    – Nelisen viikkoa synnytyksestä (synt. 05.10.2020) hän pahoinpiteli minua, Johanna kertoi Paulista poliisikuulusteluissa.

23.03.2021 Seiska: Johanna Tukiaisen kuukausien painajainen päätökseen: ”Olen tyytyväinen” – Paul tuomittiin vankeuteen
    – Ennen kaikkea olen kuitenkin iloinen, että tämä kuukausien painajainen tuli päätökseensä.

Jouluna 2020

#300845 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

Minä ikävöin Jasminea. Ilman häntä tulee ikävä joulu Tukiaisen perheelle, ei käy kateeksi. Joelkin poissa..

Jumala varjelkoon pikku-Isabelleä, nyt ja aina. 🙏💖⭐

#300847 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

Pääasian unohdin: Juutalaiset WORSHIP LIFE ja siksi Israelissa on menossa jo neljäs rokotuskierros.

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,454 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 277’ is closed to new replies.