Johanna Tukiainen Vol. 278

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 278

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,144 total)
  • Author
    Rinde
    Participant

Meillä päin toimii sellainen kuin sovittelutoimisto, joka katsoo sopiiko rikostapaus soviteltavaksi. Rikosasia voidaan silti käsitellä tuomioistuimessa, vaikka tapaus olisi soviteltukin. Syyttäjä nostaa syytteen oman harkintansa mukaan. Miten sovintosopimus vaikuttaa tuomioon on sitten oma kysymyksensä.

Mistä sitä tietää (tai minä en tiedä), mitä tähän mennessä on tapauksissa Lalli vs. Tukiainen ja Tukiainen vs. Lalli tehty. Ties vaikka olisi soviteltu olan takaa viime kesänä, mutta asia silti etenee käräjäoikeuteen. Tai jompikumpi ei halua sovittelua. Vaihtoehtoja riittää ja pian ollaan viisaampia.

#301854 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Nonniin. Kirjuri arvostaa tällaista pientä joulu lomaa hektisen joulukuun ja joulun jälkeen, on ihana levätä. Yritän myös pysyä cuuttina, myös. Muistakaa tekin kaikki!

Possun tiistai

• n. 0.00 jaettu pandemistin linkki ”rokotepassin hyväksyjät joutuvat edesvastuuseen”
    • n. 4.00 uskismiete
    • n. 4.00 pitkät tarinat ylöstempauksesta, miehistä – narsi-, psyko- ja sosiopaatit mainittu, Amen! Repent! Aamuyön merilaulua parhaimmillaan.
    • 4.44 meemi että iän kertyessä näkö heikkenee mutta kyky erottaa paskapuhe paranee
    • Kauneusunilla…💊😴👑🎤🎀💉🩰✝️👗🧸
    • n. 23.00 igs kai kopsattu jonkun uskiksen twittervastaus jollekulle että media ja poliitikot on epärehellisiä, you’re not alone ja stay strong.
    • n. 23.00 igs uskismietelmää
    • n, 23.00 igs meemi ” Stupid is knowing the truth, seeing the truth but still believing in the lies”
    • n. 23.00 igs jako ”I will not support any business that requires a V. passport”
    • n. 23.00 igs leijona ”courage not of this earth in your eys”

Possun keskiviikko

• n. 00.00 igs uskisasiaa
    • 00.10 igs ” My true 💖👑” filtteröidyssä kuvassa pulukomerossa ilen kanssa
    • ~00.10 igs esittelee joulu lahja korua kaulalla pulukomerossa #loveshackfancy
    • ~00.10 igs  ”Stay cute! Always! #loveshackfancy #nyxcosmetics #lashbarbyvera” samaa villapaidassa pulukomerossa sarjaa nassukuva
    • n. 2.00 ig ”Stay cute 💖 always!” Kuulemma se auttaa. Tämä maailma ei ole meidän koti mutta sinne ollaan menossa 🔜. Christian womanit voi näyttää söpöiltä, myös. Yhdessä jonkun naisen kanssa on osteltu tukka lumi hiutaleita ja huulipunan sävy nro kerrotaan. Sama pulukomero kuva villapaidassa.
    • Kauneusunilla…💊😴🎀💉🦁👑💄❄
    #301855 Ilmoita asiaton viesti

Insta nyt klo 19.30 Kauniiden ihmisten maassa

Oletko valmis kun Jeesus tulee takaisin? Elämme raamatullisesti ja kaikintavoin uskomattomia aikoja, suoraan Ilmestyskirjaa nenän edessä mitä en olisi ikinä uskonut kokevani! Raamatun mukaan asiat eivät mene paremmaksi vaan ne tulevat pahentumaan. On tulossa sellaiset ajat, ettei koskaan maailman historian aikana ole ollut yhtä kauheaa, ei edes Hitlerin ja muiden diktaattorien aikana. Onneksi ja kiitos Herralle, on olemassa Jeesus Kristus ja häneen turvaan ja laitan kaiken toivoni tänään, huomenna ja ensi vuonna 2022. Armahtakoot Jumala vielä maailmaa. Uuden Vuoden toivomukseni on että ylöstempaus tapahtuu ASAP. #hyvääuttavuotta #uusivuosi2022 #happynewyear #jesusiscomingback #areyouprepared #endtimes #lastdays

#301856 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Tuolla maailmankuvalla saa lapsi ihanan turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden. Voi Jeesus…..

#301857 Ilmoita asiaton viesti

Johannan nyt ei kannata niin hirveästi odottaa Jeesuksen toista tulemista, hän ei tule siihen porukkaan liittymään. Toimii ja elää kaikin tavoin Raamatun vastaisesti.

#301858 Ilmoita asiaton viesti

Laitan tossut tohon valmiiksi. Voi tulla äkkilähtö! Tuksu jankuttaa vuosi tolkulla.

#301859 Ilmoita asiaton viesti

.

#301860 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Kyllä on ämmänlänkyrällä pelko persiissä. Luuleeks älyskäbä saavansa jokerin taivaaseen kiroamalla muut hedvikkiin kun itse elää kuin babylonin portto. Hah!

Paskiainen on jo maanpäällisessä helvetissä. Toisaalta ansaitsee paskempaa. Ämmä huutaa polttimo punasena tajuamatta kenelle työskentelee. Go J Go!!!!

#301861 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Tuon kaiken normaalimpi huomaisi mm. facen palautteesta. Siellä muutama samanlainen sekopää komppaa. Muut ns. Fb-KAVERIT ymmärtävät olla kommentoimatta.

#301862 Ilmoita asiaton viesti

Nooo kun Tuksu pistää sormet korviin ja kirkuu itselleen seuraavaa mantraa:

”Minä olen barbi, minä olen kaunein, Pertsa ja Velli mua haikaa.

Joskus miesparvi, ylistystä laulein, seuraa mua ja laulu raikaa.

Koronarokotus on PAHAPAHAAAA, Pertsakaan ei anna RAHAAA, hiljaa laalaa, totuus aina perässäNI laahaa.

En kuuntele, mul on kruunu, tuhkimovaunu, satuhäät SevenilleNI odottaa. Joskus Pertsa, rahaaNI kääräin, raahaa vihille ilman että nolottaa.

Jeesus auta, nyt jumal***a, toiveeNI täyttää pitää. Matkustan Miamiin, Tukholmaan ja Laukaan (huom. Kirjoitusvirhe), sitten kohti itää”.

Oonkohan tehnyt liikaa töitä 😂😂😂

#301863 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Hienoa Cc 🙂

#301864 Ilmoita asiaton viesti

.

#301865 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Blocked

Voi ettien että. Menikö huispaus- ja tukanhypistelytaiteen maisterin joulu jotenkin persiilleen? No aina voi uutena vuotena skarpata ja pitää vuosisadan pirskeet kamuille. Ensin pitäisi toki löytää ne kamut.

#301866 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Cc:llä on orastava runoltajan armolahja. Huom. Ei vittuilua.

Käkätin ääneen. Sponsattavani tuumasi, notta joko se on taas härralta älli kateissa😅.

#301867 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Asiaa sliipaten. Itse olen onnistunut ulkomailla matkaillessani tahi röikeikauksilla saamaan mahtavia pitkäaikaisia ystäviä.

Suuresti ihmettelen, miksikäs Jo’ho ei ole saanut kohta parin vuoden aikana YHTÄÄN ok ystävää? Uskaltaisiko J katsoa peiliin vai kukas se sieltä heijastuisi?

Mikäli lähtökohtaisesti kaikki, huom. kaikki asiat menevät vituiksi ja orastavat mies- ja ystävyys-suhteet eivät ota onnistuakseen, on kenties aika laskeutua maan tasalle. Apua saa pyytämällä. Kaikki voittaa.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,144 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 278’ is closed to new replies.