Johanna Tukiainen Vol. 278

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 278

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,144 total)
  • Author

Aija voi olla ajatuksineen oikeassa tai olla olematta oikeassa, mutta hieman nyt kompastuit tuossa faktajutussa itsekin. Se, että kuva postataan ”uuden vuoden aaton myöhäisiltana” someen, ei kerro juuri mitään siitä koska se kuva on otettu. Talviaikaan pimeys saapuu kovin aikaisin, Tukholmassa paikallista aikaa jo iltapäivällä. Kuva on siis hyvinkin voitu ottaa vaikkapa klo 16.30 iltapäivällä, vaikka se on postattu vasta myöhäisiltana 😉

#302183 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu kuvasi Ilelle ostetun pakkauksessa olevan mekon. Kyseessä on Gögtuğ-niminen turkkilainen firma joka valmistaa lastenvaatteita. Vaatteet eivät ole suomalaiseen makuun. Niissä on käytetty imeliä värejä ja pitsiä yms. Perheen kuopus kävi tyttöystävänsä kanssa  muistaakseni Perussa ja he taisivat ostaa halpoja lastenvaatteita. Turkkilaisen firman tuotteita voi löytyä edullisesti Perusta, tai jopa suoraan Tukholmasta. Onhan kaupungissa paljon manuja Lähi-Idästä.

#302184 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Tää Aija on varsinainen Tuoksu-fani, mä olen ainakin ollut Tuohikselle ja Älykölle äärimmäisen kiitollinen kellotetuista jutuista. Mut niinhän se menee et aina tällaisessa yli- hyvässä jengissä pitää olla yks joka narisee ja märisee. Vetänyt viini lekan tai kaks, sit uskaltaa vihdoinkin avautua. Mutta Helmi-täti toivottaa myös kaikille karvakorville ja pörröhännille parempaa uutta vuotta.  Mä laitan kädet kyynärpäitä myöten ristiin että toi korona alkais hiukka hellittää kun sain joululahjaksi Ghostin (metallibändi) konserttilipun ja itsellä on 2v vanha lippu Rockfestiin,sain onneksi varattua itselleni punkan hostellista eli ex-miehen uuden perheen saunakamarista. Kun mä asun 100km päässä Hyvinkäästä,eikä mun rahoillani olla hotellissa. Kivaa on tiedossa oikein urakalla ellei uusi mutaatio koronasta pilaa taas kaikkea.

Mutta lisää Jouhannan toilailuja odotan mä. Ps kertokaa tyhmälle(mulle) a) myykse tosiaan sen piiiitkän vithun kuvia edelleen ja sit kohta b)mistä on lyhenne OT??? Mä oon niin nolo mut sivistääkää pliis!!!!!

#302185 Ilmoita asiaton viesti

Helmi-hyvä. OT tarkoittaa off topic, eli asia joka ei liity Paxuun. Esim. vaikka kakkuresepti.

Tuo Ilelle ostettu asu pakkauksessa on vanha. Paxu on postannut sen siksi, että hänen luultaisiin ostaneen kalliin asun Ilelle. Asu taitaa maksaa esim. vain 15 euroa,  n. 150 kruunua.

#302186 Ilmoita asiaton viesti

Annettakoon Tuohiksen olla. Musta on myös vain kiva, että täällä saa kuulla juttuja myös näätien omista elämistä, kunhan ei liikaa mene sivupoluille.

Toivon siis kaikille hyvää uutta vuotta – olkoot 2022 meille rikas! Pidän peukut pystyssä näätien vauvauutisten ja festareiden ja muiden osalta 😊

#302187 Ilmoita asiaton viesti

En mä tarkoittanut sitä asua, vaan paketin kulmassa olevaa valokuvakehystä. Mun mielestä se on sama, mitä esiteltiin joululahjaideana onnelliselle isoäidille.

#302188 Ilmoita asiaton viesti
    Einaripeinari55
    Participant

Ilen huostaanottohan on helpotus tuksulle. Voi silloin tällöin kuvata ja leikkiä ähää ja sit taas Ile pois ja voi ryypätä ja rouskutella.

#302189 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Shakki &Matti kirjoitti että lapsi olisi otettu huostaan jo syksyllä. Mun ajatus tästä on että huostaanotto on tapahtunut silloin utredningshemmetin aikana eikä sitä ole purettu missään vaiheessa. Muutoinhan lapsi olisi otettu huostaan kaksi kertaa, huostaanotto olisi purettu jossain välissä ja sitä en usko.

Patterilla roikkuvat sukat joita Tuohis ihmetteli on mun mielestä lapsen sukat, ei kai Tunkilla ihan noin pieni jalka kuitenkaan oo. Kunhan nyt spekuloin, ei muuta.

#302190 Ilmoita asiaton viesti

Voi pyhä per… he

Tämä kuva sai minut nauramaan niin että olematon sixpäkki repesi. Kuka se taas siinä pönöttää naama norsun vitulla? Pa peräkamarin pilukuvia postitteleva puliakka poseeraa pukeutuneena, kuin olisi Royal Weddingseihin menossa. Tukkahius paskaisena ja roikkuva rintamus rivosti levällään. Ei kiesus mikä viritys. Kämppä sekaisin ja rojua kaikki paikat väärällään. Niin yksi tyrkkää liian ison kimalleleningin päälleen ja tiaran päähän. Mamulähiön trinsessahan siinä ihan ite.

Järki sillä on päästä sumentunut ja nyt on aidosti Kellokosken Prinsessan tasoinen olemus. Tällä vaan huulet roikkuu ja sielu on sysimusta.

PS. kuvat on tosiaan otettu jo harjoitusjoulussa. Kuvattava valehtelee päivämäärän.

#302191 Ilmoita asiaton viesti

Herne oikeassa päätöksen suhteen, mutta syksyllä Jasminen kuoleman jälkeen Ile otettiin Tukiaisilta pois kokonaan. Tapaamisoikeus säilytettiin.

#302192 Ilmoita asiaton viesti

Kanarian kanarouvalta hyvä oivallus tuon kruunun mallisen valokuvakehyksen huomaaminen. Vanhaa tavaraa yritti Tuksu selittää ostaneensa lahjaksi. Yuon turkkilaisen vaatetuspakkauksen Ile sai vauvana lahjaksi yli vuosi sitten. Oletin silloin paketin tulleen kaukaisilta välimerellisiltä sukulaisilta.

#302193 Ilmoita asiaton viesti

Siellä on elämänhallinta molemmilta hukassa, niin Johannalta kuin Marjaltakin. Marja suree yhä Jasminea ja Johanna juo 24/7.

Siksi kämpässä on kaikki hujan hajan, eikä kellään voimia/kiinnostusta siivota.

#302194 Ilmoita asiaton viesti

Minäni olen aika yksinkertainen ihminen. Kopioin valokuvan palstalle näin:

– klikkaan kursori kuvan päällä hiiren oikealla

– kuvaan ilmestyy valikko, josta klikkaan ”kopioi kuvan osoite”

– palaan palstalle, tämän kommentointiruudun yläosan palkissa on oikeanpuolimmaisena valokuvaa merkkaava pieni ruutu

– avaan sen hiiren vasemmalla

– uuteen avautuvaan pieneen ruutuun riville LÄHDE klikkaan hiiren oikealla LIITÄ ja painan OK

– silloin kuva ilmestyy tänne

Kokeilkaa, yritämme porukalla neuvoa lisää jos ei onnistu.

#302195 Ilmoita asiaton viesti

Jotkut esim. kaupalliset sivustot eivät anna kopioida kuviaan noin kuin tuolla selitin. Sitten ei auta muu kuin ottaa sivusta kuvakaappaus ja fiksata kuva esim. Paint 3D ohjelmalla. Tosin yksinkertaisempia ja nopeampiakin keinoja siihen on jo olemassa.

#302196 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

ShakkiMatilla ilmeisesti faktaa ?

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,144 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 278’ is closed to new replies.