Johanna Tukiainen Vol. 278

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 278

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 1,144 total)
  • Author
    Etänäätä
    Participant

Tuo kuva on otettu noin 15v sitten jolloin tuota käsimerkkiä näyttivät monet ja se tarkoitti ”Let’s party!” Tai ”Let’s have some fun!” Jos käsimerkki tarkoitti ”devil horns” niin sitten tarkoitti, oli jokatapauksessa todella makeaa tavata hänet ja Mickey Rourke myös! (JTUK)

On se jännä miten demoniset merkit on ok, kun ne sopivat haisulin omiin tarkoitusperiin. Tekopyhä daiju.

#302539 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Sairas Äiti joka pistää lapsensa kaulaan lastenLaukun kantohihnoista niin jo tyhmempikin näkee et ahdasta on ollu siis ÄhÄÄ on sairas ja on sitä hänen äitinsäkin.

#302540 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Klassinen on ihmeen vähän enää esillä yhtään missään. Olispa kiva olla kärpäsenä katossa miten se Tuhnun ja mamman yhteiselo sujuu 😀

#302541 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

mietiskelijä
    Sulhanen ei ole koskaan ollut sellanen mäkihyppääjä jota manageroida. Sen nimistä mäkihyppääjää ei vaan löydy millään sarjatasolla. Tuija teki kuten Tuksu, liioitteli. Olen itsekin aikoinaan hiihtänyt numerorinnassa ja siitä kuvia mutta en väitä että olisin sarjatason hiihtäjä. Harrastus. Manageroitava kirjoitti kirjan jossa tämä kihlattu oli mainittuna huumehelvetistään. He olivat tuttuja ennestään ja Tuija ujuttautui porukkaan, kihlautui kaverin kanssa ja julistautui julkisesti toisen kaveruksen manageriksi, eli haki itselleen huomiota ja julkisuutta. Jopa kihlattu kiitti facessa että oli päässyt kirjaan huumehelvetistään. Kihlattu on nyt päihteisiin liittyvä koulutettu kokemusasiantuntija, eli kuivilla oloa se vaatii useamman vuoden. Surullisinta tässä on että huonossa hapessa olevia yritettiin kusettaa ja se päättyi törkeään pahoinpitelyyn, Tuijasta ei tullut perijää eikä manageria. Kihlauskin purkautui.

#302544 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Ensitreffit ulkomailla oli todella positiivinen yllätys. Ihana pariskunta oli se Markus ja hänen filippiiniläinen tyttöystävä. Samoin Juhoko hänen nimi oli ja turkkilainen Alina (?). Nimet ei ole jäänyt mieleen…. Se jenkkikundi ja suomalainen tyttöystävä olivat jotenkin sellaisia, ettei heistä saanut mitään mielikuvaa. Suomalainen Kaisa & Etelä-Afrikassa asuva Victorko sen nimi oli… Kaisa taisi käyttää vain sarjaa saadakseen julkisuutta. Puhui vain itsestään koko ajan ”olen voimakas nainen, minulla on absoluuttinen sävelkorva, minä sitä minä tätä, minä asun Lontoossa, minä olen malli, minä seukkaan vaan ulkomaalisten kanssa kun suomalaiset miehet ei kestä näin voimakastahtoisia ja itsenäisiä naisia, minä minä….” Ei ihme, ettei heistä paria tullut kun ei se varmaan ollut se syy osallistua.

Mutta joo, Tuksu ja Perpa olisi hieno lisä ohjelmaan. Sielä morsian istuisi yöt netissä julistamassa maailmanloppua ja nukkuisi päivät. Jaloissa pyörii kolme koiraa ja ILE joista vanha isoäiti koittaa huolehtia, kusen ja paskan keskellä. Aina kun Tuksu pääsisi ääneen olisi aiheena Miami, pinkit mekot, weddingS are coming ja koronarokoteet. Sulhanen kun pääsee paikalle alkaa riitely ja paikalle kurvaa poliisi ja lastensuojelu. Tuksun mielestä näätien ja median vika. Ohjelman tuotantoyhtiötä uhkaillaan myöhemmin juristillaNI ja vaaditaan korvauksia koska kuvamateriaalia ei oltu photoshopattu ja Tuksu näytti telkkarissa omalta itseltään.

#302545 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Joko Ile sanoo äiti vai sanooko mummu, tai ei mitään?

#302546 Ilmoita asiaton viesti

Sisarusparvessa erilaiset luonteenpiirteet korostuvat ja persoona muotoutuu ympäristön mukaan. Mitä ilmeisimmin ainakaan konflikteja ei olla pystytty tuossa perheessä käsittelemään niin, että Tuksu olisi suu säkkiä myöten ja ottaisi opikseen. Normaalissa perheessähän sisarusten väliset riidat selvitetään niin, että kinastelulle pannaan stoppi, kumpikin saa kertoa oman näkemyksensä ja tilanteesta riippuen jompi kumpi tai molemmat laitetaan pyytämään anteeksi. Asia on sillä selvä. Normaalissa perheessä jokainen lapsi nähdään ihmisenä, joka pystyy aiheuttamaan riidan ja käyttäytymään huonosti. Ei ole niitä kultalapsia.

Tuksulta on mitä ilmeisimmin myös puuttunut varhaisaikuisuuden ohjaus. Ei varmaankaan ole odotettu ammatin hankkimista ja työntekoa, vastuun ottoa omasta elämästä, vaan annettu vaan ajelehtia. Riidat on yritetty sovittaa hennolla maanittelulla, pappa sentään jotenkin yritti katkaista kaiken vuosia sitten onnistumatta siinä. Sitä saa mitä tilaa. Jos aikuinen lapsi ei osaa vastuuta kantaa, häneltä voi ihan hyvin edellyttää omillaan pärjäämistä varsinkin, jos siihen ei näy olevan mitään todellista avun tarvetta lapsen puolelta. Hyysääminen ei ratkaise mitään.

#302547 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Cinderella cottage👸  Muistaakseni Tuksu asui 14-15 vuotiaana Livet Ördin pastorin luona jonkun aikaa. Asiasta ollaan oltu kyllä hyvin hiljaa. Tapahtuiko siellä jotain, emme tiedä. Ja kumpuaako Tuksun häiriintynyt uskonnollisuus, alkoholismi, ja tunnevauriot sieltä. Mitä tapahtui murrosikäiselle Tuksulle? Kuuluiko siihen seurakuntaan yleisesti pastorin henkilökohtainen rippikoulu vai oliko Tuksun kehitys niin hankalaa, että vanhemmat turvautuivat seurakuntaan ennenkuin lastenneuvolaan tai sosiaalipuoleen. Ja tosiaan on hatara muistikuva Tuksun itsensä kertoneen että oli pastorin luona asumassa. Kaikki muu ihmettelyä ja mietintää ja spekua. Eli kaikki ei välttämättä ole papan tekemää. Ehkä joku muistaa tarkemmin.

Onko Isabellen kaulaan pujotetulla laukulla piilotettu ylen likaisia vaatteita. Lisäksi haatanallinen Hello Kittylaukku vielä. Todella sairasta ja vaarallista laittaa laukku kurkun ympärille.

#302548 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Korkkikelluu jota Marja Äiti pitää etttä ei pintaa tavoittaisi. Tuksu sä hävisit, koska Äitisi on jo mennyttä..

Äitisi teki kaiken jotta saisi rauhan Sinusta.

#302549 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Niin jos Rakkaudestaan ensimmäiseen lapseensa Marja on ehdoton sehän on ÄhÄÄ.

Miksi Johanna ei julkaise tänään otettuja kuvia?

#302550 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Pöwwis kulta! Oon itse menossa 6.1 hervannan t.k-hn 3.rokotetta hakemaan. Olin aika yllättynyt että ne ottaa vastaan pyhäpäivinäkin. Vähän pelottaa kun viimeksi sain keuhkokuumeen  4 päivää sen rokotteen jälkeen ja sain kuulla monen päivän jälkeen että olin aika heikossa hapessa keuhkokuumeen ja COPD:n (keuhkoahtauma)yhteisvaikutuksesta. Mä lähetän täältä Tampereelta sulle oikein paljon haleja, (virtuaali sellaisia). Pitäkää peukkuja että kaikki menee  tällä kertaa hyvin. Pöwwis, kaikkea hyvää sulle, olet tärkeä tälle yhteisölle.🤘🖤🤘😈🤘🖤🐹🔥🌨🌨☃️☃️

#302551 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Blocked

Just toi varhaisaikuisuuden ohjaus on tosiaan ollut ihan kujalla Tukiaisten glamyyriperheessä. Mun mielestä on edelleenkin täysin käsittämätöntä että akateemiset vanhemmat ei ohjanneet ketään kolmesta tyttärestä jatko-opintoihin. Kuinkas sitten kävikään, kaksi puskee horsmaa ja yksi on totaalisen kujalla ja kova yritys on kasvattaa sukuun seuraavaa osaamatonta prinsessahuspaajaa. En kyllä kauheesti osaa Marjaakaan enää sääliä. Tajuaisi nyt edes tyttärentyttärensä kohdalla viheltää pelin poikki.

#302552 Ilmoita asiaton viesti

Miksi Paxu ei ole kertonut Ilen kehittymisestä? Ei mainintaa konttaamisesta, seisomisesta tukea varten jne. Entä puheen kehitys? Mikä on ensimmäinen sana? ”Äiti! Sinä olet niin kaunis.”???

Paxu on vain kehunut Ilen kauneutta ja vertasi Ilen kauneutta omaan kauneuteensa. Koska Ile on muualla, niin Paxu ei pysty seuraamaan Ilen kehitystä. Tärkeintä on Ilen pukeminen mauttomiin keinokuiturätteihin.  Ei mitään tietoja kuinka Ile kehittyy.

#302553 Ilmoita asiaton viesti

Onko kehityksen kannalta tervettä valvottaa lasta öisin? Tuksu väittää, että lapsi valvottaa yöt. Epäilen. Kyllä se on Tuksu, kun valvottaa kaikkia öisin, että saa päivät nukkua.

Tuksulle riittää, että lapsi osaa naaman väännöt ja osaa leikkiä kännykällä. Siinä kehitystä kerrakseen.

Mummoa tulee kutsumaan äidikseen, joka hoitaa eniten. Tuksu on lapselle isopinsessa.

#302554 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Miten ois jos ooteltas sinne 21.00 tai lähemmäs jotta Tuksu herää et aamuavasten  antaa äänensä. Minä en valita mut tuntuu et joillakin on hätä ja kaipaus Tuksua.

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 1,144 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 278’ is closed to new replies.