Johanna Tukiainen Vol. 278

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 278

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,144 total)
  • Author

Minulla on myös samantyyppiset talvisaappaat, jotka ovat huopatossumalliset ja kiinnitettävissä nauhoilla. Eivät kuitenkaan noin korkeat, eivätkä nauhat ole noin pitkät. Käytän niitä lähinnä kovimmilla pakkasilla, muutoin suosin lämpimiä kävelykenkiä. Koska kengät on sidottu niin ettei väliin pääse lunta, on kokonaisuus toimiva. Nauhat tuplarusetille 😊

#302898 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Tulee jotenki Irwinin laulubiisistä ”tötterö täynnä ja pönttö pöhönä olen maailmalla seikkaillut” tunkio mieleen.

#302899 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Ruotsin verottajaa ei omien käytettyjen krääsien myynti kiinnosta sen enempää kuin kiinnostaisi kotimaistakaan verokarhua

Itse asiassa verottaja ei välitä siitä, onko tavara käytettyä vai uutta. Myyntivoitto on ilmoitettava verottajalle ja siitä on maksettava vero. Jokunen vuosi sitten satuin itse netissä myymään hieman enemmän käytettyä elektroniikkaa omasta käytöstä, ja joku kateellinen teki ilmiannon verottajalle, joka sitten kyseli lisätietoja. Pääsimme yhteisymmärrykseen siitä, että ko. tavaran arvo ei käytössä nouse, eikä myyntivoittoa ollut syntynyt.

Tokihan se usein käytetyn tavaran kanssa noin onkin pl. arvometallit ja antiikki. Mutta tosiaan, kun kerran keikkakauppa videoineen sujuu niin hyvin, että hitaimmat jäävät ilman, niin niistä varmasti jo meikkipussin pohjalle jotain verottajaa kiinnostavaa jääkin.

#302900 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Tuksu, kuten joku tuolla jo sanoi, niin ystävä ei ole sama asia kuin palvelija. Eikä ystäviä myöskään käytetä kukkaroina. Jos et saa itse tehtyä ihan perustavanlaisia juttuja, mitä tavan harmaan näätäsiwan kassat tekee päivittäin, niin voi voi.

Tervetuloa siis maanpinnalle, sinä et ole superjulkkis, et superrikas tai mitään muutakaan, etkä todellakaan kuninkaallinen, joten sinulla ei ole edes syytä passuuttaa itseäsi.

No ehkä sä sitten heräät huomaamaan omat virheesi, kun sun äidistäs aika jättää (niin, äitiskään ei ikuisesti elä, vaikka sä ehkä kuvitteletkin niin) ja sä jäät yksin, eikä oo enää ketään (kaikki oot ihan itse karkottanut läheltäs pois, omin toimin, ei siihen oo näätiä tarvittu) joka maksais sun laskut ja antas sulle katon pääsi päälle ja passais sua. En usko, että sun ns miesystävätkään enää sitten jaksais sussa roikkua. Karua, kenties, mutta valitettava totuus, jolta sä yrität jatkuvasti sulkea silmäs.

#302901 Ilmoita asiaton viesti

Eikös Tuksu muuten solvannut Erika Vikmania? Hän jakaa mielipiteitä myös mutta on artisti, jota hyvällä tavalla kadehdin ja ihailen. Nuori ja kaunis, hyvä laulaja, vetää käsittämättömän hyviä vetoja lavalla ja osaa oikeasti olla näyttävä. Hallitsee myös mediapelin.

#302902 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Verotustietoa nettimyynnistä

Henkilökohtaista kamaa myymällä alle 50 000kr voittoa ei tarvitse ilmoittaa

https://www.skatteverket.se/privat/skatter/arbeteochinkomst/inkomster/kopforsaljningochspelpainternet/forsaljning.4.7b610ded10741da92fa8000834.html

Käteismyyntiä ei kukaan terve ihminen ilmoita

#302903 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Possulle kyllä tulis voittoa kun 10e asua myydään 100e jos vain joku ostais

#302904 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Eli noin 4900 euroon asti voi myydä verotta. Ei sillä ole mitään niin arvokasta, että saisi raavittua tuon summan kasaan. Eikä se mitään ilmoittaisi itse verottajalle, jos menisi yli verottoman rajan.

Miten sitten toosan myynnin kanssa?

Myydyt keikat, joista on saanut tuloa tai muuta vastinetta, tulee ilmoittaa verottajalle. Pitäisi olla toiminimi tai vastaava. Ruotsin verottajan olisi hyvä tietää pulukomeron asukin bisneksistä.

#302905 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Minunkin mielestä ihan nätit nuo kengät, mutta ne ovat selvästi UGGien halvat kopiot. Sehän on aina kuolannut niitä pinkkejä UGGeja ruseteilla, mutta ei taida rahat riittää aitoihin.

#302906 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Luulen että keikkapalkkiot joita kuppilat eivät suostuneet maksamaan käteisellä

maksettiin joel/Jassu/mamma firmojen kautta.

#302907 Ilmoita asiaton viesti

Söpöt söpöön jalkaan ja söpön ikäisille. Vanhemman eukon paksuille karvajaloille käy paremmin esim. lapikkaat. Makuasia tietty. Tuksu on jäänyt sen alle kymmenen ikävuoden tasolle.

#302908 Ilmoita asiaton viesti

Hallitunkki, se paino oli sanalla käytetty krääsä. Vaikka Jossun koko omaisuuden laittaisi myyntiin, sillä ei saisi kasaan 5000 euroa saati 5ooo euron luovutusvoittoa, eli ns. myyntivoittoa.

#302909 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Totta.

#302910 Ilmoita asiaton viesti

Onko Britney Spearsilla sama lääkitys kuin Tuksulla?

Tuksu on nyt Spearsista jäljessä, hehän ovat niin samannäköisiä ja ikäisiä. Tuksun mielestä.

Tuksun kannataa heittää myytävät rievut nurkkaan ja laittaa kunnon kuvia julkisuuteen. Niillä voi tienata. Pääsisimme vertaamaan kaunottaria. Kuin kaksi marjaa.

#302912 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ei ole edes silkkiä luputiinien nauhat, ihan näyttää oleva  samanlaista puuvillanauhaa jota minänikin olen ostanut metritavarana käsityö tarvike liikkeestä.

Huvitti tuo tunkin versio angelica-joffrey kuvasta. #sexyelf makaa nakkena muikeana (saaneena?) teemupaakarin tms lakanoiden välissä pää tyynyllä jossa on keltaisia tahroja ja matami könyää päällä marie antoinette mekossa.

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,144 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 278’ is closed to new replies.