Johanna Tukiainen Vol. 279

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 279

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,492 total)
  • Author
    Sari3
    Participant

On sillä jossain kuvassa ollu linttaan astutut entiset pinkit ”uggsit”

#303424 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Puhelinkaupan tiskillä koirien kanssa ihan maahisena, on jalassa ikivanhat paskaiset uggintyyppiset  tossut. Nekö lie nyt myynnissä? Vai kiinankaupan uudet feikkitöppöset, voihan nekin päätyä rahapulassa myyntiin.

#303425 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Arvelinkin, että kyllä Aerto on perillä puvun käyttämisestä, itse en tosiaan tiedä, kun en Lapista ole

#303426 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Kauheeta jos se myy niitä linttaan astuttuja ja huijaa tuolla kuvalla. Sehän ois rikos…josta se tuskin mitään välittäs 😂💩

#303427 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku
    Participant

Kiitos VSV kattavasta pappa-koosteesta! Olen samaa mieltä, että papparaa ei voi sivuuttaa tukiais-saagassa mitenkään, vaan on kaikessa ristiriitaisuudessaan aivan sen ytimessä.

Marja-mammalla taitaa olla ne jonkun mainitsemat 3-4 sisarta. Onko papalla sisaruksia, vai onko Varkauden upean vilauttelija-räätälin ainoa jälkeläinen?

Nimimerkki Jenkkilän tyyliin (?) kertoi (mahdollisesta) yliajosta ja (mahdollisesta) kuolemantuottamuksesta (mahdollisine) tuomioineen. Onko palstalla ikinä käynyt tai muussa yhteydessä itseään ilmiantanut ketään, joka olisi tuntenut hullukurisen perheen jo päätähteen peruskoulu-/lukioaikoina? Ihan pelkkä todistus päätähteen silloisesta persoonasta ja käyttäytymisestä on kiinnostanut itseäNI jo vuosia, mutta en ole tätä uteliaisuuttani päässyt tyydyttämään, kun asiasta tietäviä ei vain ole ilmaantunut. Eikö kukaan tunne tai tiedä ketään, jolta kysyä..?

#303428 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Myihän Tunkki Lindan farkutkin kertaalleen. Vai jopa kahdesti?

Tunkkihan nyt yrittää myydä milloin mitäkin, mutta en usko, että ikinä on mitään saanut myytyä. Nekin rättien ”myyty”- ilmot oli täysin suoraan naurettavia. Ihan kuin Tunkki luulis, että joku uskoo niitä satuja. Siis muutkin, kuin se itse.

Mutta missä on rääkyjä? Toivottavasti ei oo koronanpiru iskenyt ja kaikki olis hyvin… 🥺

#303429 Ilmoita asiaton viesti

Jasminan kirjoittamaa Tuksulle:”

JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin että teet.yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI. VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina olemaan.”perhe on aina sun puolella ja täällä sun tukena” -Joo on OLLUT mutta kaikella rajansa. Vittuilet, lähettelet ilkeitä ja KAUHEITA textareita Omalle ÄIDILLE USEIN, haukut kaikkia ja MINÄ olen AINA hyökkäyksen kohde AINOASTAAN koska et koskaan saa mun elämää.sun ”glamour” ajat on OHI ja on olllut kauan sitten. 🙂

#303430 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

No, tuksu muutti ruottiseen, muttei saanut jasminan elämää siltikään. Kovasti se yrittää, näyttää jassulta ja tuottaa välillä jassun tyylistä sisältöä someen. Mutta peppylleen menee, taas.  Haaveiltu vauvvakin saatiin, muttei se ollut sitä mitä tilattiin, vaivalloinen kapistus. Peppylleen meni, taas.

#303431 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Pulukopissa vanha levy jauhaa,” ei rokotusta saa ottaa, Jeshus tulee, minäni kuvia, vaate- ja miäshaaveita, ei rokotusta saa ottaa, Jeshua tulee, minäni kuvia, vaate- ja miäs haaveita”….. jne jne.

#303432 Ilmoita asiaton viesti

Jne.. jne.. jatkuu

Missä mun miäs, naimajaisiin pitäs päästä. Uusi leffa-aihe: Kahdet hautajaiset ja yhdet häät.

#303433 Ilmoita asiaton viesti

Korjaan, jo toiset häät. Fifty-fifty.

#303434 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Yritin etsiä kuvaa maahisesta applea huollattamassa, millä perskutan haulla se löytyy?

#303435 Ilmoita asiaton viesti
    Lillemård
    Participant

Esim. Google-kuvahakuun Tuksu Fonum.

#303436 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

22 Menninkäinen on laahustanut Forumiin

#303437 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Toi kuva… Voisko ne koirat opettaa istumaan ja odottamaan kun ollaan yleisillä paikoilla. Luulisi olevan aika vaikea liikkua kun koirat kiskoo joka suuntaan ja remmit kiertyneet jalkojen ympärille.

Ja tuo look on niin kyläjuopon tyyli. Tukka takussa haalistuneena kruununa. Ja jos nuo on ne UGGit mitä nyt myy netistä kaapatulla kuvalla niin eihän nuo ole edes saman väriset. Kuka ostaa linttaan astutut paskaiset ja haisevat kengät? Melkoinen pettymys jos joku ostaa ja nuo saa eikä niitä millä ”for sold” ilmoitus oli. Tuksu on huijari ja valehtelija, tässä taas kerran todiste.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,492 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 279’ is closed to new replies.