Johanna Tukiainen Vol. 279

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 279

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,492 total)
  • Author
    Tunkstunks
    Participant

Mulla oli muuten joskus teininä teepaita, jossa luki Glamour. Sillein hienosti kaunolla kirjoitettuna, se oli kivannäköinen, enkä sitä tekstiä sen kummemmin ajatellut. Sisarus sitten nauroi ja kysyi tajuanko mitä se tarkoittaa, ja hän valaisi että se tarkoittaa seksuaalista viehätysvoimaa. Olin eri mieltä ja pöyristyin. Eikä kukaan koulussa nauranut ainakaan ihan päin naamaa, että ehkä sen hetken olin sitten glamour-barbi.

#303133 Ilmoita asiaton viesti

MinuNIkin lapseni on kehityksessä edellä. Täyttänyt 29 ja asuu itsenäisesti, elättää itsensä ja käy töissä. Opiskellut ammattiin, ostanut oman asunnon ja auton. Mielestäni perussettiä.

Toivottavasti ei tule takapakkia ja muutu Tuksuksi.

Edit. Meillä on siis prinsessaleikit leikitty ja kasvettu aikuisuuteen.

#303134 Ilmoita asiaton viesti

Mun barbi junior on parempi kuin teidän barbi juniorit yhteensä!!111++++ Pikku barbi teki töitä koulun ohella jo yläasteella!!11

Vitsit sikseen. Juu, meikin poistaminen varmaan auttaisi Tuksua nuorentumaan, mutta nuo syvät rypyt ovat pysyviä. Jos Tuksu niistä haluaa eroon, niihin lienee hoitokeinoja. Jos ei, sittenhän asia on ok.

#303135 Ilmoita asiaton viesti

tunkstunks, kyllähän Jossusta löytyy kuvia ilman meikkiäkin. Joissain sanotaan, että ollaan ”ilman meikkiä” ja toisissa ollaan ilman meikkiä. Ero on sitten mitä on ja kauneus on katsojan silmässä 🙂

#303136 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Pipokuvista puuttuu vain parta ja rintakarvat. Miksi julkaisee itsestään tuollaisia kuvia? Irtoripset poskilla, naama ruvella.

#303137 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Ehta puliakka.

#303138 Ilmoita asiaton viesti

Tuksullahan on näkö mennyt. Ihan kirjaimellisesti.

#303139 Ilmoita asiaton viesti
    Pelastettu Blöö
    Participant

En vaan onnistu ymmärtämään, että miksei Puliakka käytä kenen tahansa rahoja kasvoihinsa, yrittäisi edes korjauttaa huulet ja hoidattaa ihoa. Velli olisi taatusti maksanut uudet huulet, mutta tämä hattarapää ei ilmeisesti tajunnut haluta. Omituista.

#303140 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

BUAHAHAHAAA minunikin taapero, ei lehtolapsi on edellä kaikkia maailman mukuloita; myäs. Justiinsa valmistui talviasuttava huvila Suomen kauneimman järven rannalle. Hänellä on ammatti, sitä vastaava vakityöpaikka, 2 vielä paremmin kehittynyttä lasta ja ääreest rikas aviomies. Revi vinonaama ja kolonokka siitä. Mahtaa vihtuttaa ja äitiäni;;;; myäs 🐖👍👌Edit: olen pettynyt niihin joulun puutuviin leipomiskuviin, olisin niin halunnut nähdä paskaiset kynnet upotettuna taikinaan 🤢🤮. O min päppän neulepaketit? Var i helvete var dom?

#303141 Ilmoita asiaton viesti
    Scarlett
    Participant

*puuttuviin kuviin 😂, puuduttavia ne kymmenet olisivat olleetkin 😆 käytiinkö muuten Räpellyksen haudalla edes? Ei kuvia…outoa…

#303142 Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Laajis noista kuvakollaaseista. Varsinkin tuo Johannaque ja musta mies oli hauska ja Paxun todellinen ulkonäkö näkyi selvästi. Oikeastaan kuva oli imarteleva, koska Paxu oli nuorempi kun joku otti kuvan. Tuttuun tapaan Paxulla oli kädessään joko sidukka tms.

Paxu taisi todellakin kuvitella, että muutto Ruotsiin muuttaa kaiken. Paxu oli fattan asiakas jo Töölön Ocean View-residenssin aikaan. Nyt Paxu taitaa kuitata rahaa Sollentunan fattassa. Svea mamma ei kuitenkaan jaa rahaa holtittomasti, vaan se toivoo, että henkilö työllistyy. Paxun kohdalla työllistyminen ei ole mahdollista.

Paxu ei ole kehunut pitkään aikaan muuttavansa Miamiin. Ennen Ileä hän oli muuttamassa Jenkkeihin kerran kuussa. Milloin Miamiin, Honoluluun ja milloin Los Angelesiin. Olipa hän kerran muuttamassa jopa Meksikoon, ja siellä Mexico Cityyn! Hänellä ei kuitenkaan ollut mitään realistisia suunnitelmia eikä rahaa. Muutto Ruotsiin oli edullisempaa.

#303143 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Laajasalon lähetti, olen kyllä kuvia nähnyt ilman meikkiä. Onhan ne just niitä taviksen näköisiä, kyllähän monella on huono iho. Hoitoja on mutta aina nekään ei auta. Mielestäni sanoin että kevyempi meikki pukisi huomattavasti paremmin. 🙂 Mä olen ilmeisesti kirjoittanut kovinkin tuksuaanisesti, kun tuntuu että kommentoidaan vähän ohi sen mitä olen tarkoittanut sanoa. Mutta eipä mitään, eteenpäin niin kuin Tuksu lumessa! (Eli ei ehkä kovin nopsaan ja pitkään, ja kuitenkin kompuroiden. 😉 )

#303144 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Lapsen kehitykseen sen verran että lapsi oppii ensimmäisen sanan siitä mitä sanaa hänelle useasti toistetaan, yleensä se on äiti, isi jne. Jos lapselle ei toistella sanoja tai ylipäätänsä paljon puhuta, puhe viivästyy. Äiti, isä, hauva, lamppu jne ei merkitse tosin vauvalle mitään, ne on vaan sanoja. Se on matkimista ja lapselle hauskaa. Sanat joita useasti käytetään esim. vaipanvaihdon yhteydessä, ruokailuissa, leikeissä ja lukemisessa ovat ne ensisanat.  Oma lapseni oppi kävelemään 9 kuukauden ikäisenä, ja ensimmäinen sana tuli vuodenikäisenä ja se oli ”Isi” . Neuvolassa kehitystä pidettiin normaalina eikä lapseni saanut taidoistaan mitalia  😁

#303145 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Nettihesarin artikkeli Ano Turtiaisesta sai tuon jollain ilveellä kansanedustajaksi päättneen mäntin kuulostamaan aivan tunkin sielunveljeltä. On rokotevastaisuus, ”new world order”, natsismia ja kaikenmaailman seuraajia jotka uskoo pandemian olevan salaliittoteoria. Ja jeesus tulee ja pelastaa 🙄

Tyyppi näyttää hieman Tony Halmeelta (nallekarhu) joten nyt tunkki kynnet kiinni.

Siinäpä vasta kaamea pari 🤢

#303147 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Tuksulla on selkeästi pyrkimys korostaa että hänen lapsensa ei ole kärsinyt alkoholin ja lääkkeiden vaikutuksista, ja siksi tulee noita että on niin paljon ikäistään edellä ja neuvolassakin kehutaan. Kyllähän neuvolassa mielellään aina kehutaan reippaaksi ja iloiseksi ja sanotaan että hyvin on ikätahtista yms. Mutta ei siellä todeta että että on edellä muita, onhan se normaalin skaala tosi laaja. Sitten kun alkaa olla huomattavasti jäljessä, esim. kävelyn oppiminen, siihen toki kiinnitetään huomiota. Ikävä kyllä Tuksu, alkoholin aiheuttamat viivästymät ja oppimisvaikeudet voi tulla esille (ja yleisimmin tuleekin) vasta kouluiässä, sielläkään ei heti ekana päivänä, vaan vasta vähän myöhemmin, kun lukutaito ei kehitykään tai varsinkin matemaattiset taidot on heikot.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,492 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 279’ is closed to new replies.