Johanna Tukiainen Vol. 279

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 279

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,492 total)
  • Author

baby face peruukissa

#303738 Ilmoita asiaton viesti

Kuka pilkkaa ketä…

#303739 Ilmoita asiaton viesti

Kaikkea se Lalli on saanut kestää…

#303740 Ilmoita asiaton viesti

#303741 Ilmoita asiaton viesti

#303742 Ilmoita asiaton viesti

baby face

#303743 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

”tarvitsen ruuan ja kodin kuten kuka tahansa muukin ihminen” ”kaikki viedään paitsi henki”  😀 😀

Tuksu, niimpä – jokainen tarvitsee ruuan ja kodin. Aikuisena ihmisenä ja myös äitinä, olet velvollinen ne itse hankkimaan, myöskin lapsellesi. Ei kukaan ole velvollinen elättämään aikuista ihmistä. Ja eihän Veijo sinulta mitään vienyt, Töölön asunto ei ollut sinun – senhän oli vuokrannut ja vuokrat maksoi Veijo. Eli Veijon koti. Veijo oli myös maksanut sinne huonekalut ja maksoi muutkin laskut.

Mitäpäs jos alkaisit kantaa vastuun omasta elämästäsi? Töihin vaan. Sieltä saa sitä rahaa millä maksetaan ruoka ja koti.

#303744 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Twist…

Kehtasit laittaa paviaanin perseestä kuvan! Hyi ja hui!

#303745 Ilmoita asiaton viesti
    PiNkki hotelli
    Participant

Lapsestakaan ei rahaa heru,kun huostassa.

Rätei ja lumpui koittaa myydä,huonolla menestyksellä.

Vellihousu taisi suuttua kun Perparim myös mukana hautajaisissa ja Tukevainen valitsi alpaanin,toivottavasti pisti hanat kiinni lopullisesti.

Marjalla ei taida enään rahaa olla.

#303746 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Blocked

Kuka meistä oikeasti uskoo että Tuksu on työkykyinen? Itse en usko että nykyisessä työelämässä pärjää jos on elämänhallinta levällään. Puhumattakaan siitä että olisi työhaluinen.

#303747 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

Johanna Tukiainen haluaa jäädä yksin ,kiten hän on sen ilmaissut kaikissa sosiaalisissa meedioissa, Tuksu haluaa olla yksin.

#303748 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

On hyvinkin mahdollista 43 vee tulla raskaaksi. Pikku pippeliprinssihän vielä puuttuukin

#303749 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Puhuu joko Vellistä tai Marjasta taloudellisena kyykyttäjänä. Just. Itse pahin taloudellinen hyväksikäyttäjä.

#303750 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Possu tottunut muut maksaa ja siitä tullut normi. Vähänlaisesti sitä omaa rahaa aina ollut ja nyt vielä vähemmän. Marja ja velli kyykyttää ja vähän irtolainenkin.

Studio Pulukomero ehkä taikoo uudet kengät hyvällä tuurilla.

#303751 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Mut mulle pitäis antaa siitä niinku loppuelämän niin kun ilmaset verot, et veroja ei tartte enää maksaa, et mä järjestin teille ulkoministeri Alexander Stubbin, joka v*ttu hoitaa asiansa hyvin.” (Jtuk Seiska-videolla 24.2.2011)

Tuota veroideaansa Possu on toteuttanut koko viime vuosikymmenen.

Esimerkkinä tästä ilman kuittia käteisenä otetut keikkapalkkiot sekä maksamatta jätetyt jäännösverot, YEL-maksut, pikaluotot, sakot, rikosuhrikorvaukset ja muut maksut.

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,492 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 279’ is closed to new replies.