Johanna Tukiainen Vol. 279

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 279

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,492 total)
  • Author
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki:

”I’ve been in Thailand for around 15 times”

-Jokainen vuorokausi on uusi kerta.

#303249 Ilmoita asiaton viesti

Alkoholin ja muiden päihteiden käyttö raskauden aikana voi johtaa esimerkiksi nepsypoikkeavuuksiin ja käytöshäiriöihin, täälläkin on muistaakseni tästä keskusteltu joitain kertoja. En muista tarkkaan, millaiset määrät mitä päihdettä voivat mitäkin aiheuttaa, mutta varsinkin astetta rankemmasta päihdeongelmasta seurauksia tulee aivan varmasti. Voin työNI puolesta kertoa, että ei ole kaunista katseltavaa.

Hykerryttää ajatus siitä että Tuksu on ilmeisesti motissa pulukomerossa. Ei matkoja, ei hienoja koruja eikä illallisia. Pertsalla lienee rahat vähissä eikä mamma anna enää luottoa. 6+1-läpyskää eivät jutut kiinnosta tällä hetkellä eivätkä keikat myy. Miten mopin huollon nyt käy ???

#303250 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tunkki: ”I’ve been in Thailand for around 15 times.”

Aikoinaan Thaimaa oli huumaavien lääkkeiden hankintamaa Tukiaisen hullunkuriselle perheelle. Siinä selitys monille käyntikerroille. Sitten hankintojen päämaaksi tuli Viro 2010-luvulla. Käynnit siellä naamioitiin esim. käynneiksi tallinnalaisessa kampaamossa, juuksestuudiossa. Mutta tosiasiallisesti kyse oli apteekkireissuista.

”Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah…. Mikä paratiisi!” (Jtuk Facessa 13.9.2010)

#303251 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Tuksu on ilmeisesti motissa pulukomerossa. Ei matkoja, ei hienoja koruja eikä illallisia. Pertsalla lienee rahat vähissä eikä mamma anna enää luottoa. 6+1-läpyskää eivät jutut kiinnosta tällä hetkellä eivätkä keikat myy… (Cc)

Tuksun elon piiri on pienentynyt hiljaiseloksi 15 m²:n pulukomeroon.

Rahat ovat loppu. Koronarokotusta ei ole. Ei ole keikkoja eikä oikeita töitä. Ex-aviomies Aerto vallannut palstatilan Seiskasta.

#303252 Ilmoita asiaton viesti

04. 00 ruotsin aikaa

Välillä on paremmin aikaa kirjoittaa yöllä kun lapsi nukkuu. En muista että olisin kirjoittanut tästä erikseen mutta ainakin edesmennyt sisareni Jasmine otti julkisesti FB:ssä kantaa tähän. Raamatun mukaan vihamiesten puolesta pitää rukoilla ja siunata heitä, mitä olenkin tehnyt. Kostaa ei myöskään saa vaan ”Jumalalle pitää jättää kosto.” Monien suomalaisten käytös on ollut järjettömän törkeää ja kuvottavaa! Ongelma on se että jotkut lehdet itse mahdollistavat vihapuheen, osa lehtien päätoimittajista on itse rikollisia. Mistä nyt lähinnä puhun, oli ensin jatkuvista turhista eläinsuojeluilmoituksista kun asuin Suomessa ja muutettuani Ruotsiin, sieltä monet vanhat naiset kuten eras Monica (tapasin vain pari krtaa, valitet.esittää valheellisesti ”kristittyä” mutta on hyvin pahansuopa) ja toinen vanha nainen nimeltä Mervi, jota en ole koskaan edes tavannut!!!! Epäilen että hän harjoittaa noituutta. Julkisuudessa olevat ihmiset vetää paljon häiriintyneitä puoleensa. Mutta mun tapauksessa asiaa liittyy myös se että olen uskossa. Niin raukkamaisesti nimettömiä tai väärällä nimellä kirjoitettuja ilmoituksia joita aiemmin tuli paljon ja jokaikinen SUOMALAISELTA! Kun sivuni on nyt vielä julkiset niin voin kirjoittaa että hävetkää!!! Ei Jumalankaan kärsivällisyys kestä loputtomiin laittomuuksien kanssa. Ja esim.nettikirjoittelijat osallistuvat laittomuuksiin. Muistakaa että Raamatun mukaan jokaisesta turhasta sanastakin joutuu tilille. Elämme lopunaikoja joista sanotaan että ”Kun laittomuus nousee valtaan niin useimpien rakkaus kylmenee.” Minun Jumalani joka on Jeesus lihaksi tulleena, on kuitenkin väkevämpi kuin monet pahat ihmiset. Aikaa ei ole kauan ja kannattaa katua ja kääntyä Jeesuksen puoleen niin kauan kun on vielä aikaa! 💯❤️ #ephesians511 #efesolaiskirje #endtimes #vihapuhe #lopunajat #repentorperish @endtime.signs #blessothersandbeblessed #repent #timeisshort

#303253 Ilmoita asiaton viesti

Oi, nyt oli tullut kuvat Thaikku-tuliaisista! Mikki Hiiri -mukit äidille ja tyttärelle, toiselle kannen ja pillin kera. Ja rasia Lindt-suklaata.

#303254 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Webcam Koh Samuilla. Äkkinäisellä otannalla paikallisilla on ollut maski mopoillessakin, hiljaista on tähän aikaan mutta yksi koppavan näköinen turistieukko käveli ohi ilman, oli varmaan kauniin maan kansalainen… Siinä se kun tunkki sanoi ettei kukaan käytä…

#303255 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Possun sunnuntai

• n. 1.00 koronatesti asiaa ”🤡🤡🤣🤣🤣🤣🤭🤭😆😂🤣🤣🤣🤣🤡”
    • Kauneusunilla…💊😴🍿👰🏼‍♀️💉🖥 ✝️ 🎀
    • 16.43 fancl. yöllistä koronatestiasiaa
    • n. 17.00 igs bling blingiä lisätty videoon jossa on kuvattu lumisia kuusia, uskistekstiä ja taustamusiikki
    • 17.36 igs kertoo tykkäävänsä kuunnella romanttista musiikkia ajaessa, kuvassa raatelukynnet ratilla ja auto parkissa käsijarru päällä
    • n. 19.00 uskisasiaa
    • n. 19.00 igs, Thaimaan tuliaiset esiteltynä, mikki hiiri mukit ja Lindtin suklaaboxi, 2 kuvaa
    • 19.32 kertoo että pikkuveli saapui thaimaasta ja ettei siellä pelätä eikä kukaan käytä maskeja eikä uskota koronaan.

Possun maanantai

• n. 1.00 rokotusasiaa, jaettu fancl.
    • n. 3.00 linkki Jasminan muistovideoon, fancl., myös.
    • 4.00 ig valitusta vihapuheesta, elsu-ja lasu-ilmoituksista ,ilkeästä Monicasta ja Mervistä samaa vanhaa iankaikkista ulinaa ja kuinka jokainen joutuu vastaamaan sanoistaan
    #303256 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Saatanallisen Disneyn mukit

#303257 Ilmoita asiaton viesti

Katsoin ensin, että joko tuo vasemman puoleinen muki on punkun värjäämä.

#303258 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata
    Participant

”Mistä nyt lähinnä puhun, oli ensin jatkuvista turhista eläinsuojeluilmoituksista kun asuin Suomessa ja muutettuani Ruotsiin, sieltä monet vanhat naiset kuten eras Monica (tapasin vain pari krtaa, valitet.esittää valheellisesti ”kristittyä” mutta on hyvin pahansuopa) ja toinen vanha nainen nimeltä Mervi, jota en ole koskaan edes tavannut!!!!”

Mitä yrität sanoa? Ei tuosta ymmärrä mitä he ovat tehneet. Mitä niihin suojeluilmoituksiin tulee, eläinlääkärit olivat kovasti sitä mieltä,  että ei olleet turhia ja sait tuomioitakin.

”Minun Jumalani joka on Jeesus lihaksi tulleena, on kuitenkin väkevämpi kuin monet pahat ihmiset”

Toivon, että tässä on taas kirjoitusongelmat kyseessä,  eikä hän oikeasti tarkoita sitä, että Jeesus on vahvempi kuin osa ilkeistä ihmisistä.

#303259 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Emävalehtelijan kertomaa

”Välillä on paremmin aikaa kirjoittaa yöllä kun lapsi nukkuu.”

Ei muuta tee kuin kirjoittaa yöt, nukkuu päivät, se on totuus.

”Monien suomalaisten käytös on ollut järjettömän törkeää ja kuvottavaa!”

Tarkastelee vain omaa käytöstään, se vasta törkeää on!

”Ongelma on se että jotkut lehdet itse mahdollistavat vihapuheen, osa lehtien päätoimittajista on itse rikollisia. Mistä nyt lähinnä puhun, oli ensin jatkuvista turhista eläinsuojeluilmoituksista kun asuin Suomessa ja muutettuani Ruotsiin.”

Itse tyrkyttää niitä juttuja seiskaan, turha syyttää toimittajaa tai lukijaa. Itse on moninkertaisesti tuomittu rikollinen. Yksikään huoli-ilmoitus ei ole turha koskien eläinten tai lasten kaltoinkohtelua!

”Julkisuudessa olevat ihmiset vetää paljon häiriintyneitä puoleensa. Mutta mun tapauksessa asiaa liittyy myös se että olen uskossa.”

Puhukoon vain itsestään. Ei ole uskova tekojen, sanojen ja puheiden perusteella.

”Niin raukkamaisesti nimettömiä tai väärällä nimellä kirjoitettuja ilmoituksia joita aiemmin tuli paljon ja jokaikinen SUOMALAISELTA! Kun sivuni on nyt vielä julkiset niin voin kirjoittaa että hävetkää!!

Ei-julkisuuden henkilöiden ei tarvitse nimiään mainita. Totuutta ei pääse pakoon, vaikka kuuhun muuttaisi. Hävetköön itse, julkisesti kehtaa kirjoittaa kaikkea paskaa!

”Ei Jumalankaan kärsivällisyys kestä loputtomiin laittomuuksien kanssa. Ja esim.nettikirjoittelijat osallistuvat laittomuuksiin. Muistakaa että Raamatun mukaan jokaisesta turhasta sanastakin joutuu tilille.”

Kauan se Jumala on tekouskovaisen pelleilyä katsellutkin. Koskakohan mitta tulee täyteen? JTuk vastaa myös itse jokaisesta turhasta sanasta!

#303260 Ilmoita asiaton viesti
    Einaripeinari55
    Participant

Voi luoja mitä paskaa matami taas suoltaa. Mun bestis on paraikaa thaikkulassa ja just eilen laiteltiin viestiä. Eli alkoholitarjoilu loppuu klo 21 ja ravintolat suljetaan klo 22. 3 päivän välein käydään koronatestissä ja sen aikaa joutuu olla karanteenissa kun vastaus tulee ( tulee nopeasti) maskit on oltava yleisillä paikoilla ja sakko ei ole ihan pieni jos jäät kiinni ilman. Ostareissa mitataan lämpö sisään mennessä ja myös hotellilla esim aamupalalla. Turisteja on aika vähän, ja venäläisiä vielä vähemmän. Ystäväni sanoikin että vähän tuntuu tyhmältä olo kun edes läksi.

#303261 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Liisa ja Arto Seiskan kuvassa 10.1.2022

#303262 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Taivaanvalkiat ja palava rakkaus loimuavat Lapissa.

Kova tavoite tiskiin! Arto Länsman ja Liisa-vaimo haluavat Lapin erämaan armoille: ”Unelmoimme omasta porotilasta”

Kohublondi Johanna Tukiaisen aviomiehenä aikoinaan julkisuuteen noussut Arto Länsman on asunut jo vuosia Liisa-vaimonsa kanssa Sodankylässä. Seiska kuitenkin tapaa Lapin-miehen tämän syntymäkunnassa Inarissa Saariselällä.

Olemme kustantaneet Länsmanin pariskunnalle Saariselältä hulppean vuokrahirsihuvilan. Arto huudahtaa riemuissaan nähdessään, millainen lukaali kelohonkamökkiin kätkeytyy. Pian pariskunta jo heittäytyy mahtavalle Lapin laverille kiehnäämään.

– Sinun olisi Arto pitänyt ostaa minulle kunnon hepeneet näin mahtavaan sänkyyn! Mutta pöh vain, mikäs Lapin mies se sinä oikein olet? Liisa kiusoittelee miestään.

– Niin niin! Vanhan sananlaskun mukaanhan Lapissa kalastetaan ja naiskennellaan kesällä, kun taas talvella kalastetaan vähemmän, Arto virnuilee takaisin ja ottaa vaimon kainaloonsa.

Syvälle Lapin erämaahan

Tulevaisuudessa Arto ja Liisa mielivät vielä Saariselkääkin pohjoisemmas. He nauttivat arjestaan Sodankylässä, mutta haaveilevat elämästä kaukana erämaassa.

– Unelmoimme muuttavamme Inarin pohjoispuolelle vanhalle porotilalle, jota olemme katselleet. Meillä siihen ei kuuluisi enää poroja, mutta saisimme asua siellä erämaassa metsän keskellä ja täysin luonnon armoilla, Liisa herkuttelee.

– Kuljemme Arton kanssa kumpikin luonnon kanssa käsi kädessä. Olisi niin upeaa laittaa joka aamu takkaan tulet ja kurkata ulko-ovesta, kuinka paljon on satanut lunta – että onko ulos asiaa vai ei. Eli saisimme elää sellaista luonnonmukaista elämää.” (Seiska 10.1.2022)

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,492 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 279’ is closed to new replies.