Johanna Tukiainen Vol. 279

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 279

Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,492 total)
  • Author

ETIS, nostan sinulle hattua ja kumarran syvään viiksikarvojani sivellen, että käyt auttelemassa Äiti-näätääsi :)!! Sä vipellät meren yli hoitamaan kun taas tunkero ei varmasti auta viereissä makuuhuoneessaan olevaa mammaansa koskaan.

Puss och Kram :)!

#304993 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Aivan! Täältä myös kiitos ja kunnia Etikselle.

#304999 Ilmoita asiaton viesti

Kun aina tulee turpaan kaksin käsin, silmittömästi.

1) Karismaattinen Udi
    MTV:n haastattelussa 15.10.2009 ” Exäni ei koskaan lyönyt minua suoraan nyrkillä kasvoihin, mutta hän heitteli minua, ravisteli, repi tukasta, tukehdutti tyynyllä, sylki päälleni, kuristi, raiskasi ja uhkaili. Olin usein todella pahasti mustelmilla, joita oli vaikea peittää, Tukiainen kertoo lehdessä.  Tukiaisen mukaan mies oli halutessaan hurmaava ja sulopuheinen ja erittäin hyvä seuramies. Kauheudet tapahtuivatkin vain suljettujen ovien takana. Johanna paljastaa myös eläneensä samaan aikaan suhteessa myös toisen, kunnollisen miehen kanssa. – Minulla oli samaan aikaan toinen mies, jota rakastin kovasti ja joka oli ensimmäinen mieheni.”

2) Elämän suuri rakkaus
    27.09.10 (osa avoimesta kirjeestä Mikalle)  Haukuit minua huoraksi, syljit päälleni ja löit minua monia kertoja, enkä koskaan tehnyt rikosilmoitusta sinusta.

3) Aviomies
    IS 25.03.2011 ”Arto tuli luokseni noin klo. 5.30 aamulla ympäri kännissä ja kertoi olleensa Sohossa Helsingissä aamuyön”, kuvailee Tukiainen tilanteen alkua. Sitten hän änkesi viereeni ja ehdotti jotain ällöä Atrioisten jauhelihapitsan syömistä! Tönäisin hänet lattialle sängystä ja pyysin häntä menemään sohvalle nukkumaan. En ehtinyt tekemään mitään, kun hän riuhtaisi minut kovakouraisesti suoraan tukastani olohuoneeseen, jossa hän heitti minut pöydälle. Sitten hän kaatoi koko pöydän niin että se hajosi liitoksistaan, hajotti tietokoneen ja kävi kimppuuni.  Arto piti minua väkisin maassa, istui päälläni ja kuristi minua kaksinkäsin ja huusi täyttä kurkkua, että ”Nyt sä kuolet, mä vihdoinkin tapan sut!!!!”

Välissä siskokin kävi päälle:  Seiska: 28.6.2011: En tiedä miksi, mutta Julia alkoi yhtäkkiä kuristamaan minua kaksinkäsin, hän tosin oli kovassa humalassa eikä se tilanne kestänyt kauaa. Ihmiset niin mielellään syyttävät minua myös asioista, joita en ole tehnyt. Olin koko illan erittäin ystävällinen ja mukava kaikkia kohtaan.

Julian tunnuksilla  5.3.2013: Heräsin muutama yö sitten siihen, kun rakas siskoni Johanna huusi täyttä kurkkua olohuoneessa nimeäni. Ryntäsin olkkariin jossa, Arto kuristi kaksin käsin Johannaa!!!!!!!

25.9.2013 Arto Länsman kuristi minua yli 10 kertaa kovaa kurkusta, mikä on selkeä tapon yritys, mikä muukaan se on kun melkein tukehdun????

4) Tuontisulho
    Fb 30.6.2015 Emmanuel, mikä lieneekään, hakkasi mut!!!!! Miksi en saa ketään kiinni???!!!! Tarvitsen kohta turvakodin!!!! Huuli halki, osa sisäelimistäni vuotaa verta!!!!! Emmanuel kuristi myös koiriani, toinen pääsi pakoon. MIKSI KUKAAN EI VASTAA MULLE????!!!! Paitsi kiitos Suomen poliiseille, että veitte hirviön asunnostani pois (tai kodistani ylipäätään, hän potki minua myös niin että vuodam verta!!!!)

5 ja 6) Ex-kihlattu ja ex-poikakaveri
    14.1.2016 Seiska: ”Kummatkin ovat pahoinpidelleet törkeästi minut kaksi kertaa ja viimeisellä kerralla repivät myös suurimman osan hiuksista päästäni, Virtanen yritti myös tappaa minut lyömällä päätäni betoniseinään, sekä joulukuussa-2013 hän yritti puukottaa minut hakiessani Immosen luota hoidossa olleita eläimiäni.”

7) Moninkertainen ex-kihlattu
    Fb 31.1.2019 Lalli potki minut alas maahan; jatkoi silmitonta potkimistaan, raapimista ja han kuristi useaan otteeseen minua. Sain itseni otteesta irti; ja soitin poliiseille. kuristaminen oli pahinta; luulin etta kuolen!!!! Ja silmiton potkiminen kun olin maahan lyhistyneena!!!!

8) 18.3.2021 Seiska Lapsen isä
    Hän piti minua myös sängyllä kuin pakkopaidassa, painoi minua alas ja kysyi, ”olenko kiltti tyttö nyt”. Se oli lamauttavaa. Hurjaa. Juoksin pakoon, kunnes hän tarttui minua takaapäin ja paiskasi kauhealla voimalla lattiaan. Muistan, että se oli kerrassaan kamalaa. Ajattelin monesti, että ”nyt kuolen”, Johanna sanoo.

#305005 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Se on kyllä jännä, että kaikki tunkin elämässä pidempään viihtyneet miehet ja miehimykset ovat olleet melkein identtisesti väkivaltaisia. Ja että kuinka yhdelle naikkoselle sattuukin vain ja ainoastaan kaksin käsin kuristavia, potkivia jne sulhasia tms.

#305008 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Tuli mieleeni tuosta lehtileikkeestä (HS 5.2.2011). Paxu haukkuu Artsia. Artsi ei ole kuulemma herrasmies ja Artsi ei ole kuulemma käynyt kouluja. Artsi on muka patologinen valehtelija ja siipeilijä. Paxu on vain alkoholisoitunut, mt-ongelmainen pikkurikollinen, ja rivosuinen ja aggressiivinen sekakäyttäjä.”

Ja naimisiin piti mennä, vaikka mies ei täyttänyt vaatimuksia, joita ei itsekään täytä. Seiska maksoi kuluista suurimman osan, häämatkankin, jonne tuo paska lähti yksin, kun hääyönä oli ilmiriita. Ja mustan miehen kanssa tais huo…ta lomakohteessa. Lopullinen ero tais tulla 2 kk päästä häistä. Ei tuon paskiaisen kannata naimisiin mennä, jos yhtään on järkeä päässä

#305009 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Kyllä joukossa oli joku kolmin käsin kuristajakin.

#305010 Ilmoita asiaton viesti

#305011 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Apua, se on siis tosiaan itse sanonut noin että selibaatissa ei lasketa yhden yön panoja. 😀 Olen luullut että se on ollut vain näätien päätelmä. On se kyllä kristitty.

#305013 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Paskan marjat missään suihkussa ollut, hamppu on kuiva.

#305014 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Mitä tahansa tuntuukin uskomattomalta tunkin sanomaksi, niin totta se yleensä on. Ei näädillä juurikaan ole tarvetta keksiä noita omasta takaa.

#305015 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Mä kans luulin että se ettei yhden yön panoja lasketa olisi näätien vitsailua. 🤣 Aina kun luulen ettei Tuksu enää tyhmempi voisi olla niin joudun yllättymään. 😃

#305016 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Tuo on kyllä hyvä tapa ottaa alastonkuvia. Jää ylimääräiset röllykät seinän taakse kateelliselta kameralta piiloon 😘

#305017 Ilmoita asiaton viesti

Tuo pää on kyllä irrotettu taas ja käännetty miten sattuu. Ja suihkukuva siksi, että ei tarvitse sitten hänen logiikkansa mukaan kuunnella leukailua siitä ettei peseydy. Samalla muka peitellään onnitoivoa, josta LL sävelsi muuten hillittömän runonparren aikaisemmin 😂😂😂Kuin niitä ei olisi sataan kertaan aiemminkin nähty.

#305021 Ilmoita asiaton viesti

Totisinta totta tuo kertapanojen laskeminen tosiaan on, kuten sekin, ettei raittiuspäiviä lasketa jos juo viiniä 😀

#305022 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Possun perjantai

• n. 00.00 musiikkia ’Duke Durmont – the Giver’. Jaettu fancl. ”Cool song”
    • n. 1.00 musiikkia ’Duke Durmont – Ocean Drive’, jaettu fancl.
    • 3.03 ”For both of my sisters, Julia & Jasmine ❤” ’Hurts -Stay’
    • 3.03 musiikkia ’Coolio – Gangsta’s paradise’, jaettu fancl.
    • 3.15 ”One of Julia’s favourite songs” ’Hurts – Wonderful life’. Jaettu fancl. ”For Julia! ❤”
    • 3.17 ”Communism/Totalitarian = Narcissism satan’s high ranking demons”
    • Kauneusunilla…💊😴

Possun lauantai

• n. 9.00 igs doomsday clock asiaa
    • n. 9.00 igs NWO asiaa, vie ruuat hyllyistä
    • n. 9.00 igs kuva Ateenan tyhjistä kaupanhyllyistä
    • n. 9.00 igs keemi ”Never be ashamed of a scar.  It means you are stronger than whatever tried to hurt you – Unknown”
    • n. 9.00 igs normaali ei tule takaisin mutta tsiisus tulee
    • n. 9.00 igs raamatun sanaa, psalmit 118:24
    • n. 11.00 igs taas ”7 things that every child need to hear…”
    • n. 12.00 doomsday clock asiaa. M. Von sanoo ettei ymmärrä ja possu käskee lukea endtimesheadlines.orgista (kun tuskin tajuaa itsekään)
    • n. 12.00 ”Have a lovely Saturday everyone! 💞💞💞🙏 Please film the march for me, that’s against covid passports today at 14.00! I’m not able to come there”
    • (14.00 alk. nazzipassi demonstraatio Tukholmassa johon possu ei osallistunut vouhkattuaan viikkotolkulla)
    • n. 19.00 videota demonstraatiosta, jaettu fancl.
    • n. 19.00 ”Euroopan parlamentin jäsen puhuu tässä!!!” Mustapipoinen nainen demostraatiossa, jaettu fancl.
    • n. 19.00 ”Mukana tapahtumassa oli lääkäreitä ja professoreja!!!” Kuvajako. Jaettu fancl.
    • 19.18 ” WAUUU!!! UPEAA RUOTSI!!! 👏👏👏🔥 Tänään oli Tukholman keskustassa noin 25000 ihmistä koronapassia vastaan mielenosoitus 🤩🤩🤩 Toivottavasti Suomen uutiset näyttää kunnolla tämän !!!🔥”, jaettu fancl.
    • 19.53 ”AMEN! 👏👏❤🔥” Videota demostraatiosta jaettu. Fancl. , myös.
Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,492 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 279’ is closed to new replies.