Johanna Tukiainen Vol. 284

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 284

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,239 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

Huvittavaa oli totta kumpi vaan. Jonkun yhden henkilöllön lähettämän kääk juorun takia koko suomi ja sen n. 5,5 milj asukasta ansaitsevat tunkin mielestä venäjän maahantulon.

Suhteutettuna tunkki itse on tehnyt paljon pahempia asioita. Kukas se kertoilikaan perättömiä juttuja Sievisestä yms?

#310723 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tuo Jaskari on samanlainen kun Tuksu. Seiskalle Jaskari laittakoon keikasta videon jossa näkyy yleisö, muussa tapauksessa se on totta. Tuo raivoaminen ja käskyttäminen tyypillistä Tuksua. Tuksulla ja mulla on facessa n.300 yhteistä kaveria ja nyt tuo Marjan lohijuttu pyörii kavereiden postauksissa hurjaa vauhtia, miehet naureskelee ja haukkuu samalla Tuksua ja sen glamour-elämää . Nekin jotka tykkäilleet Tuksun Jeesus jutuista ja Amenta toistaneet, joka yllättävää.

#310724 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant

Ai että kaikki suomalaiset ansaitsevat sodan koska tuksun keikka meni päin persettä ja seiska kehtasi sen kirjoittaa julkisesti. Tässä se taas nähdään kuinka kristitty tuo sekopääjuoppo on

#310725 Ilmoita asiaton viesti

”Paikallinen lastenliike, löytyi ihania tuliaisia tyttärelleni ❣️”

Vellin visa vinkuu kun Paksu ostaa taas rihkamaa. Ostaisi tyttärelleen järkeviä ja helppohoitoisia vaatteita. Paksu tuhlaa itse muutaman satasen keikkapalkkionsa turhiin rätteihin joita esitellään lähiviikkoina. Kumma kun on viihtynyt noinkin kauan kauheassa Suomessa jonka Venäjä saisi miehittää? Onhan Paksu kertonut olevansa hyvin isänmaallinen. Hyvin isänmaallista puhetta, eikö totta? Lasta ei ole yhtään ikävä, eikä kolonokka, lohi-Marja, ole laittanut yhtään kuvaa lapsenlapsestaan. Koirista ei ole kuulunut aikoihin. Välillä mainitsee sekavissa aivopieruissaan ”Blöön” ja sen harvinaisen värin.

Taisi olla Peräskylän juottolan emäntä yhtä sekaisin ja humalassa kuin esiintyvä ”artisti”. Nyt varmaan uhataan Seveniä lakimiesten armeijalla ja ihmisoikeustuomareilla. Todellista taidetta! Heiluttaa huispausnauhaa hääpuvussaan ja kuvittelee olevansa Suuri Taiteilija.

#310726 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Participant

10 ihmistä yleisönä on helvetin hyvin kun ”artistina” on totaalisen lahjaton luuseri. Minä en olisi mennyt paikalla vaikka ravintola olisi maksanut minulle 100€. Tonnista olisin käynyt keikalla.

#310727 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… tuollaiset jutut, vaikka ovat pieniä, vaikuttaa negat. töihini… (Jtuk)

Possu, ei sulla ole töitä. Ei ole ollut pitkiin aikoihin. Olet työtön. Ei siis synny ”negatiivista vaikutusta” yhtään mihinkään.

#310728 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Tässä mailmantilanteessa Tuksun Venäjän maahan manaaminen voisi hyvin synnyttää suuttumusta, jos se leviäisi isommin julkiseksi ja sopiville foorumeille.

#310729 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Jaskari:
    ” Kaikki julkisuus on hyvästä, niinku Vesa Keskinenki sanoo, kiitos vinkkaajalle, tarjoan kaljan ku tuut ”

Tuo ei minun mielestä koske ravintoloita.
    Jo tuollainen julkisuus ”ravintoloitsia tilasi Tuksun esiintymään ” ainakin minulle aiheuttaa sen että en kyseisissä ravintoloissa käy.

#310730 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Onhan se nyt väärän infon levittämistä, jos 10 asiakkaan tilalla olikin 12 asiakasta.

#310731 Ilmoita asiaton viesti

Tuo mielipide ei vie peräkylän eikä Tuksun keikkoja mihinkään suuntaan. Ei hyvään tai pahaan. Kertoo vain edelleen siitä mitä Tuksu on ja mikä peräpään omistaja on yksinkertaisuudessaan. Ei auta baarikeikat Tuksun elämää, on sairaan ihmisen harhojen kylvämistä.

#310732 Ilmoita asiaton viesti
    Psyco Miss Piggy
    Participant

😂😂😂😂 Voi luoja mitä pellejä 🤡🤡🤡🤡🤡 nuo Tukiaaniset akat on 🙈🙈🙈

@HIP, gotta luv u ❤️ samoin Daria ja Tuohi-Aivo, saitte mut nauramaan äänen räkäistä koronanaurua, on ne mitä parhaimpia UskisKlovneja ikinä 😂😂😂

#310733 Ilmoita asiaton viesti

Maalaisromantiikkaa! 😍🥰💖  Sama Vintage asu jota kokeilin Mia’s liikkeessä, ilman toppia tosin 😅 mutta tuohon sopii joku nätti vaalea toppi alle. Olen saanut painoa hyvin alas lapseni syntymän jälkeen. Kävin katselemassa ihania pikku liikkeitä Loviisassa ja Porvoossa 💝  Tämä on todella idyllinen lomapaikka, hyvin erilaista kuin Tukholmassa, niin rauhallista ja paljon luontoa 🙏🇫🇮  Äiti tarvitsee välillä saunomista, nukkumista ja täyttä rentoutumista. Tosin lapsille myös täällä on aivan ihanaa ja idyllistä! 💕  Suunnittelin vieväni Isabelle’n kesällä maatilalle katsomaan kaikkia erilaisia eläimiä 🥰💖 Hän on tottunut vauvasta asti koiriin ja pitää ihan erityisesti Blue chihuahuastani. Maalla hän pääsee näkee kaikkia muitakin suloisia eläimiä! 💝

Countryside living, I could get used to this 😅 It’s really relaxing, calm and so few people and a lot of nature! This is great change for a short while from Stockholm that’s actually really big city nowadays. I tried Swedish design Odd Molly clothes, however without a top but that’s fast fixed. This place is great for small children too 💞 I want to show all the country animals for my little daughter Isabelle in the summer 💞

#310735 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Nytkö deiska onki Tuksun mielestä paskalehti, ei varmaan kantsi sitte antaa haastatteluja siihen lehteen eli siis kerjätä heitä tekemään juttua millon mistäkin…💩

#310736 Ilmoita asiaton viesti

”Suunnittelin vieväni Isabelle’n kesällä maatilalle katsomaan kaikkia erilaisia eläimiä” 

Tuskin vie mihinkään, eiköhän lapsi ole jo (pian) paremmassa tallessa.

#310737 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Uusin mantra tukiloisklaanilla: ei pidä paikkaansa. Sitä hokee sekä GD että Punkero.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,239 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 284’ is closed to new replies.