Johanna Tukiainen Vol. 286

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 286

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,468 total)
  • Author
    Lehtikaali
    Participant

Ei ole kuulkaa vähään aikaan ollut yhtä kuumottavaa painajaista, kuin viime yönä. Tai ehkä alitajuntani astraalimatkusti vieraileman Marjan kehoon, ken tietää… olin nimittäin painajaisessani Tuksun kämppis.

Muistikuvat unesta ovat tässä kohtaa päivää jo aika hatarat, mutta fiilis sen aikana oli todella ahdistunut. Ensin Tuksu makasi olohuoneemme sohvalla ja vollotti. Olen hänen ainoa oikea ystävänsä, hänellä ei ole enää ketään muuta, kaikki muut ovat hylänneet hänet ja diipadaapa byhyy. Siinä välissä tapahtui sitten jotakin, mikä johti siihen, että Tuksu yritti seurata minua huoneeseeNi. Aloin pakata veskaani olennaisia tavaroita kuten puhelimen laturin, kukkaron jne päätähteen huutaessa käytävällä oven takana. Hän hakkasi ovea, mutta ei kuitenkaan pyrkinyt sisään. Pääsin jotenkin ulos asunnosta ja Tuksu seurasi minua kadulla, huutaen edelleen nimeäni aivan raivoissaan. En enää muista, mistä muusta hän huusi, mutta tilanne oli vähän sellainen ”sinäkin, Brutukseni”. Olin kai tehnyt tai sanonut jotain väärää tai ”väärää”.

Painajaisessa Tuksulla oli päällä todella rähjäisen ja likaisen näköinen harmaa turkistakki ja vaaleanpunaiset legginsit. Paidasta tai kengistä ei muistikuvia, mutta tukka sillä oli ihan sekaisin ja meikit valui. Jestas, mikä näky. Onneksi uni vaihtui ja seuraavaksi olinkin tanssiaisissa Bridgertonissa (historiallinen sarja Netflixissä). Huhhuh.

#313965 Ilmoita asiaton viesti

.

#313966 Ilmoita asiaton viesti
    diletantti
    Participant

Anteeksi ilmeinen huutamiseni, josta on huomautettu.  En edes löytänyt ko. syntiäni aikaisemmista kannaotoistani. On ollut vissiin oma järkeni totaalisen tauolla so. känni päällä.

#313967 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

I will be back.

Nyt viedään jo Terminaattoriltakin sanat suusta.

#313969 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu sai mitä ansaitsi. elää kusi sukassa, ilman lasta.

Oli mahdollisuus muuttaa rumaa elämän tyyliään kun sai kersan.

#313977 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Muilla eläkeläismuoreilla on harrastuksena jotain bingoa tai sauvakävelyä ja lemmikkeinä jotain koiraa, kissaa tai hamsteria.

Marja Tukiaisella sen sijaan on harrastuksena lohestus housuilla ja lemmikkinä pulukomeron perällä tällainen ilmestys:

#313983 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

Vittuako kirjoitukseni poistettiin? Sanoin vain suurinpiirtein näin:

Aijai kun nautin siitä, että tämä luuseri muhii jeesusharhoissaan ja sekoilee somessa…hehhehehee 🙂

#313984 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

Minnili3: …lemmikkinä pulukomeron perällä tällainen ilmestys:

Tämä jaksaa aina naurattaa, kiitos! 😀

#313986 Ilmoita asiaton viesti

Omakuva täytyy olla esillä

#313987 Ilmoita asiaton viesti

Hyvää yötä ja Jeesus myötä! 💖🙏🌸 Teen edelleen siis keikkaa ja keikkatiedustelut voi lähettâä minulle EMAIL: MIAMARIJOHANNA GMAIL.COM 🎀 tai YV. Ravintoloiden lisäksi myös yksityistilaisuudet, synttärit, polttarit yms. Asettelin kuvia kehyksiin, suloinen tyttäreni vauvakuva sekä kristalliristi (voi tilata minulta) ja sen vieressä oleva kivi on Mount Sinai vuorelta, jossa Mooses sai 10 Käskyä. #mypics #johannatukiainen #tilaakeikkaa #keikkamyynti #april2022 #barbievibes #longblondhair #pink #pinkframes #pinklips #crystalcross #mountsinaistone 🙏#mybabygirl💕
    34 min

#313988 Ilmoita asiaton viesti
    Psyco Miss Piggy
    Participant

AtshiiMoloLoloTikuTakuÄläMölö…. Voi luoja meneekö toi paska oikeasti jollekkin läpi, paitsi siis”wannabe (väärälle!) profeetalle”😂😂😂

#313989 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Miten tuo valokuvakehyskin on noin pas…likainen?😳

#313990 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Onpas paskaset kehykset. Hyi helvetti!

#313991 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Mun ei kyllä kanssa ikinä tarvitse kirjoittaa mitään. Ajattelin mainita omakuva kehyksestä että onpas se nuhruinen ja likainen, no eikös täällä jo kaksi ollut sen ehtinyt mainita. Näin mulle tapahtuu lähes aina. Ei mun mitään tarvii sanoo, muut ehtii aina ensin 🙂

#313992 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Hyvää yötä ja Jeesus myötä! 💖🙏🌸 Teen edelleen siis keikkaa ja keikkatiedustelut voi lähettâä minulle EMAIL: MIAMARIJOHANNA GMAIL.COM 🎀 tai YV. Ravintoloiden lisäksi myös yksityistilaisuudet, synttärit, polttarit yms. Asettelin kuvia kehyksiin, suloinen tyttäreni vauvakuva oman kuvani takana sekä kristalliristi (voi tilata minulta) ja sen vieressä oleva kivi on Mount Sinai vuorelta, jossa Mooses sai 10 Käskyä. #mypics #johannatukiainen #tilaakeikkaa #keikkamyynti #april2022 #barbievibes #longblondhair #pink #pinkframes #pinklips #crystalcross #mountsinaistone 🙏#mybabygirl💕34 min

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,468 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 286’ is closed to new replies.