Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 286
- This topic has 1,467 replies, 100 voices, and was last updated 3 months, 2 weeks ago by
Lakimies Teemu.
-
AuthorPosts
-
LehtikaaliParticipant
Ei ole kuulkaa vähään aikaan ollut yhtä kuumottavaa painajaista, kuin viime yönä. Tai ehkä alitajuntani astraalimatkusti vieraileman Marjan kehoon, ken tietää… olin nimittäin painajaisessani Tuksun kämppis.
Muistikuvat unesta ovat tässä kohtaa päivää jo aika hatarat, mutta fiilis sen aikana oli todella ahdistunut. Ensin Tuksu makasi olohuoneemme sohvalla ja vollotti. Olen hänen ainoa oikea ystävänsä, hänellä ei ole enää ketään muuta, kaikki muut ovat hylänneet hänet ja diipadaapa byhyy. Siinä välissä tapahtui sitten jotakin, mikä johti siihen, että Tuksu yritti seurata minua huoneeseeNi. Aloin pakata veskaani olennaisia tavaroita kuten puhelimen laturin, kukkaron jne päätähteen huutaessa käytävällä oven takana. Hän hakkasi ovea, mutta ei kuitenkaan pyrkinyt sisään. Pääsin jotenkin ulos asunnosta ja Tuksu seurasi minua kadulla, huutaen edelleen nimeäni aivan raivoissaan. En enää muista, mistä muusta hän huusi, mutta tilanne oli vähän sellainen ”sinäkin, Brutukseni”. Olin kai tehnyt tai sanonut jotain väärää tai ”väärää”.
Painajaisessa Tuksulla oli päällä todella rähjäisen ja likaisen näköinen harmaa turkistakki ja vaaleanpunaiset legginsit. Paidasta tai kengistä ei muistikuvia, mutta tukka sillä oli ihan sekaisin ja meikit valui. Jestas, mikä näky. Onneksi uni vaihtui ja seuraavaksi olinkin tanssiaisissa Bridgertonissa (historiallinen sarja Netflixissä). Huhhuh.
Mustavalko balleriina ⬛Participant.
diletanttiParticipantAnteeksi ilmeinen huutamiseni, josta on huomautettu. En edes löytänyt ko. syntiäni aikaisemmista kannaotoistani. On ollut vissiin oma järkeni totaalisen tauolla so. känni päällä.
Pastori 2.2ParticipantI will be back.
Nyt viedään jo Terminaattoriltakin sanat suusta.
Mustavalko balleriina ⬛ParticipantTuksu sai mitä ansaitsi. elää kusi sukassa, ilman lasta.
Oli mahdollisuus muuttaa rumaa elämän tyyliään kun sai kersan.
Minnili3ParticipantMuilla eläkeläismuoreilla on harrastuksena jotain bingoa tai sauvakävelyä ja lemmikkeinä jotain koiraa, kissaa tai hamsteria.
Marja Tukiaisella sen sijaan on harrastuksena lohestus housuilla ja lemmikkinä pulukomeron perällä tällainen ilmestys:
Kaija13BlockedVittuako kirjoitukseni poistettiin? Sanoin vain suurinpiirtein näin:
Aijai kun nautin siitä, että tämä luuseri muhii jeesusharhoissaan ja sekoilee somessa…hehhehehee 🙂
Kaija13BlockedMinnili3: …lemmikkinä pulukomeron perällä tällainen ilmestys:
Tämä jaksaa aina naurattaa, kiitos! 😀
♠️ Prozac ♠️™️ParticipantOmakuva täytyy olla esillä
♠️ Prozac ♠️™️ParticipantHyvää yötä ja Jeesus myötä! 💖🙏🌸 Teen edelleen siis keikkaa ja keikkatiedustelut voi lähettâä minulle EMAIL: MIAMARIJOHANNA GMAIL.COM 🎀 tai YV. Ravintoloiden lisäksi myös yksityistilaisuudet, synttärit, polttarit yms. Asettelin kuvia kehyksiin, suloinen tyttäreni vauvakuva sekä kristalliristi (voi tilata minulta) ja sen vieressä oleva kivi on Mount Sinai vuorelta, jossa Mooses sai 10 Käskyä. #mypics #johannatukiainen #tilaakeikkaa #keikkamyynti #april2022 #barbievibes #longblondhair #pink #pinkframes #pinklips #crystalcross #mountsinaistone 🙏#mybabygirl💕
34 minPsyco Miss PiggyParticipantAtshiiMoloLoloTikuTakuÄläMölö…. Voi luoja meneekö toi paska oikeasti jollekkin läpi, paitsi siis”wannabe (väärälle!) profeetalle”😂😂😂
UtanbarParticipantMiten tuo valokuvakehyskin on noin pas…likainen?😳
källiParticipantOnpas paskaset kehykset. Hyi helvetti!
HerneParticipantMun ei kyllä kanssa ikinä tarvitse kirjoittaa mitään. Ajattelin mainita omakuva kehyksestä että onpas se nuhruinen ja likainen, no eikös täällä jo kaksi ollut sen ehtinyt mainita. Näin mulle tapahtuu lähes aina. Ei mun mitään tarvii sanoo, muut ehtii aina ensin 🙂
Minnili3ParticipantHyvää yötä ja Jeesus myötä! 💖🙏🌸 Teen edelleen siis keikkaa ja keikkatiedustelut voi lähettâä minulle EMAIL: MIAMARIJOHANNA GMAIL.COM 🎀 tai YV. Ravintoloiden lisäksi myös yksityistilaisuudet, synttärit, polttarit yms. Asettelin kuvia kehyksiin, suloinen tyttäreni vauvakuva oman kuvani takana sekä kristalliristi (voi tilata minulta) ja sen vieressä oleva kivi on Mount Sinai vuorelta, jossa Mooses sai 10 Käskyä. #mypics #johannatukiainen #tilaakeikkaa #keikkamyynti #april2022 #barbievibes #longblondhair #pink #pinkframes #pinklips #crystalcross #mountsinaistone 🙏#mybabygirl💕34 min
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 286’ is closed to new replies.