Johanna Tukiainen Vol. 287

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 287

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 1,332 total)
  • Author
    Udin Bemu
    Participant

Tunkilla on aikuisena ihmisenä kaikki mahdollisuudet laittaa ihan itse oma elämänsä kuntoon,

Ei pidä olettaa/odottaa että oma Äiti, Velli, Perpa, Mielikuvitus-Lentokapteeni/CEO tulee ja hoitaa taas kerran kaiken,

Tuo vasta narsistista onkin että uhkailee taas itsarilla kun asiat ei mene niinkuin itse haluaa.

Kasva aikuiseksi, ikäsi puolesta olisit jo.

#316637 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Itsari on synti, vai haluaako samaan kuutioon Jasminen kanssa?

#316638 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Possun ensimmäinen viikko tukiasunnossa omassa huushollissa.

Äitienpäivän su 8.5. tienoille asti täytyi olla suht´selvänä, jotta pari päivää ennen sitä voisi tavata ILEn ja ottaa kuvia. Muuttoapua ja rahaa antanut Mato Matala häipyi Ruotsista la 7.5.

Sitten korkki ja lääkeliuskat ovat auenneet kunnolla! 💊

#316639 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Itsari on synti, vai haluaako samaan kuutioon Jasminen kanssa?

Tunkin vaihtoehtotodellisuuden mukaan Jasmine murhattiin, joten hän ei ole kuutiossa. Ja jos tunkki päättää lähteä oman käden kautta, on se kateellisten näätien ja median syytä, eli samalla logiikalla myös murha.

#316640 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Mitkään käskyt ja lait eivät koske Punkeroa, hän on kaiken maallisen  yläpuolella. Jeesuksen morsian singahtaa suoraan taivaaseen ja kaikki synnit on anteeksi annettu.

#316641 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Nyt se taitaa olla ihan yksin. Kutsuuko baari? Aina voi lokkeilla.

Jättiköhän vellukka lähtiisä hynää?

Minkähän laisen tykityksen perpa on saanu osakseen. Nyt kiukutellaan kaikille.

Onkohan laittanu sossuun tulikiven katkuisen mielipiteensä.

Kyllä se tunkki omalla sairaalla tavalla rakastaa ileä, mutta nyt se ei riitä. Vastuuta se ei osaa kantaa. Ei itsestä, ei koirista ,saati sit pienestä ihmisestä.

#316642 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Tuksu ehkä ”rakastaa” Ileä tosiaan jollain tapaa, erittäin oudolla tapaa. Minä ajattelen rakkaudesta niin, että kun jotain rakastaa niin haluaa tehdä kaikkena, että sillä rakkauden kohteella on kaikki hyvin ja haluaa pitää siitä huolta.

Tuksu ei ole pitänyt ILEstä huolta, sen on tehnyt muut ihmiset. Tuksu ei ole ollut valmis mihinkään muutokseen elämässään, jotta ILEstä voisi huolta pitää ja ILEllä olisi kaikki hyvin.

ILE on Tuksulle esine, minkä se haluaa ottaa esiin kun itselle sopii. Ja tietty ottaa niitä kuvia, pukea ja kehua, kuinka hyvä äiti on. Tuksu leikkii ILEllä nukkeleikkejä mitä nelivuotiaat pikkutytöt tekee. ”Nyt tää äiti ottais tän vauvan täältä kopasta ja nyt tää äiti laittais sille tämmöisen mekon. Sitten ne muut ottais kuvia näistä. Krääh en mä jaksakkaan enää leikkiä tolla”

#316643 Ilmoita asiaton viesti

Itsemurhalla uhkailuun tulee aina suhtautua vakavuudella, vaikka sen esittäjä olisi heitä, jotka käyttävät itsemurhalla uhkailua kiristyskeinona. Joskus hekin vahingossa onnistuvat. Jossu on käyttänyt itsaria monta kertaa uhkailukeinona, mutta nyt sen käyttäminen on erityisen julmaa. Ei ole vuottakaan kulunut, kun Jossun äiti hautasi itsemurhaan menehtyneen lapsensa.

Tässä yksi esimerkki aiemmista uhkailuista. Olikos se tämä, vai se kerta, kun uhkaili hyppäävänsä Alberttisen ikkunasta alas, mutta tuli kuitenkin lopulta toisiin ajatuksiin ja lähti iloisesti shoppailemaan?

#316644 Ilmoita asiaton viesti

Töppöjalka haaveilee itsemurhasta. Kirjoittaa ensin sevenille, että hänet murhattiin kuten molemmat siskonsa. Viuh ja sitten taivaspaikalle johtajaksi.

#316645 Ilmoita asiaton viesti

Tämä on vuodelta 2013, kun ei päässyt muiden mukana mökille ja Juliakin lähti sinne.

Johanna Mia Mari Tukiainen tapan itseni hyvinkin nopeasti, hyppään tarpeeksi korkealta katolta alas. Siinä Suomi saa sitten oikeasti oman Marilyn Monroensa ja voitte koko kansa surra vasta jälkikäteen kun mua ei enää ole. Hautajaisiini haluan suuria kermanvärisiä ruusuja sekä vaaleanpunaisia ruusuja. Omaisuuteni pitää lahjoittaa Punaiselle Ristille ja Amnestyyn. Tuen väärin vangittuja ihmisiä.

Johanna Mia Mari Tukiainen Albertinkadulla, hyvä tilaisuus hypätä parvekkeelta alas. Sen verran korkea parveke, että varmasti kuolen enkä esim.halvaannu.

Johanna Mia Mari Tukiainen Itsemurha uhkailu ei ole koskaan huomionhakuisuutta. Mulla olisi mahdollisuus ajaa mökillemme jos haluaisin.”

#316646 Ilmoita asiaton viesti

ITSEMURHAYRITYKSENI PERUUTETTU! SHOPPAILLU JA LÄHEISTEN RAKKAUS PELASTI MUT!.”

Minulla oli vielä pari päivää sitten molemmat jalat ulkona 5krs Helsingin keskustan kerrostalaossa, josta ajattelin hypätä alas kadulle ja lopettaa elämäni. Pelkää kuitenkin liikaa helvettiä ja ajattelin myös, etten voi aiheuttaa kamalaa kärsimystä lähimmäisilleni, joten vedin jalata takaisin sisään.

Blogi 7.10.2010

#316647 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Taitaa olla marttyyrivaihe väkevästi menossa syklissä…

#316648 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

voitte koko kansa surra vasta jälkikäteen kun mua ei enää ole. Hautajaisiini haluan suuria kermanvärisiä ruusuja sekä vaaleanpunaisia ruusuja

Ikäänkuin tuota joku surisi. Helpotuksen huokaus saattaisi monelta päästä.

Häitä on suunniteltu monta vuotta, kermaperunamenuineen ja asunvaihtoineen. Olisikohan nyt aika alkaa suunnitella hautajaisia? Asun vaihto voi olla hieman hankalaa, mutta toki koristeet ja gourmet-menyy pitää tehdä parhaalla mahdollisella maulla.

#316649 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

On kyllä käsittämätöntä että jonkun mielessä häntä kohdellaan epäreilusti vaikka syynä on että on itse laiska/tyhmä/vaikea luonne.

Tunkki täyttää 44v.

Ikinä ei ole tarvinnut välittää siitä kuka kustantaa elämän normaalit menot, aina on löytynyt joku urpo joka hoitanut/mahdollistanut.

Ei ole tarvinnut opiskella, ei töissä käydä.

Onko nyt muiden syy että makaa kuten on pedannut?

Jo huomenna voisi aloittaa uuden elämän, AA/terapiaa/opiskelua/töitä, tavallista elämää, ei ole mahdotonta, pitää vaan haluta sitä tarpeeksi, hakeutua avun piiriin.

Ilmeisesti Tunkki ei edes halua ILEä itselleen koska ei tee ITSE asian eteen mitään,

salaliittojen jakaminen ja olemattomilla oikeustoimilla uhkaaminen ei ole tätä.

#316650 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Itsemurhalla uhkailu on aina vakava asia, sen tietää myös Tunkki, sen takia se löytyykin itkupotkuraivari-repertuaarin loppupäästä jos ei ole siihen mennessä saanut sitä mitä nyt sattuu haluamaan.

On hämmästyttävää ja surullista ettei Tunkki itse näe että hänellä on hoitoa vaativa sairaus, ollut suurimman osan elämästä, on myös epäreilua että tahdonvastaiseen hoitoon on niin vaikea ”päästä”.

Jos Tunkki olisi saanut itselleen sopivaa hoitoa jo silloin kuin alkoi ensimmäiset oireilut niin emme kukaan olisi ehkä ikinä kuulleetkaan Tunkista, mutta, ehkä hän olisi nyt oikeasti onnellisesti naimisissa, lapsia, oma koti jne…

Kumpikohan olisi kaikille parempi?

Itse pärjäisin ilman näitä sirkushuveja.

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 1,332 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 287’ is closed to new replies.