Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 2,988 total)
  • Author
    vanha juappo
    Participant

Mutta missä kaikkien janoisten sankari Velli von Lompuuki? Eihän se Tuhnun elämä niin pyöri, että ilman tukkaa, kynsiä ja ripsiä ollaan🤭

#320620 Ilmoita asiaton viesti

Tulipa arkistojen aarteena vastaan  myös loistava esimerkki Jossun ”tuomitsemattomuudesta” ja samalla aiheesta kunnianloukkaus. On se härski. Oikea tekopyhyyden jumalatar.

Arto eli ex-aviomieheni, joka niinikään on psyykkisesti sairas.

Saamelainen kääpiö Arto Länsman, joka itse ei ole ainoastaan naistenhakkaaja ja kuristaja, vaan myös talousrikollinen ja varas.
    Kerron Arton taustat, kuinka hänen isänsä hirttäytyi mielisairaalassa, kuinka Arto oli koko lapsuutensa koulukiusattu, kuinka hän päätyi asumaan vanhaan navettaan joka ei edes ole mikään asunto, kuinka hänen oma sukunsa hylkäsi hänet, kuinka hän rupesi paritusrinkiin Lapissa ja toi venäläisiä naisia Lappiin joita hakkasi, lisäksi että sitä ennen oli kuristanut ja hakannut myös ex-avovaimoaan Exx Hxxxxx ja omaa poikaansa Jxxxx Tukholmassa, kuinka hän on ylpeä siitä että koskaan edes asui Tukhomassa, vaikka tosiasiassa hän asui siellä vain ala-arvoisissa slummmeissa kuten Rinkebyssä ja Tänstassa, kuinka hän sekaantui alaikäisiin tyttöihin ja levitti klamydiaa ympäriinsä (voi olla oireeton ja aiheuttaa lapsettomuutta), kuinka hän on patologinen valehtelija: mm. hampaistaan joista suurin osa puuttuu. Hän väittää että ”porakone oli osunut niihin” vaikka tosiasiassa hän oli saanut turpaansa useita kertoja asuessaan Ruotsissa.

#320621 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Hyi kamala…. Retostelee Arton vastoinkäymisillä. Ja missäs Tuksu nykyään itse asuu – ei suinkaan Tukholmassa vaan tosiaan jossain Sollentuunaksen tukiasunnossa (sitä ennen 43-vuotiaana äitinsä peräkammarissa) ja oma lapsi on otettu huostaan kun Tuksu ei kykene huolehtimaan mistään. Tuksunkin hampaat ei ole kunnossa kun otettu vähän osumaa patteriin. Ja jos kukaan – niin Tuksu on patologinen valehtelija.

#320622 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

Vanha juappo: Mutta missä kaikkien janoisten sankari Velli von Lompuuki?

Niinpä. Vellimus von Lallimus tuntuu olevan kateissa. Joku Loviisa-näätähän vähän aikaa sitten raportoi, että molempien omakotitalojen nurkissa olisi kovin hiljaista eikä asumisen merkkejä näy. Olisiko sitten mahdollista, että Velli olisi Ruotsissa?

#320517 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Toisto pois.

#320625 Ilmoita asiaton viesti
    Antero10
    Participant

HirveÄsti kualee alle 40-vuotiaita. Empä ole huamannut, että kualisi sen enempää kuin ennenkään. Korona rokote sitä ja tätä.

Palvo vaikka hevosta.

#320626 Ilmoita asiaton viesti
    Tuima
    Participant

Mikähän murhamysteeri siihen Jassun kuolemaan Paksun mielestä liittyy. Hirttäytyi rappukäytävässä eikä muita todettu asiaan sekaantuneen.

Mitä uskontoa se kaiken lisäksi tunnustaa kun Jessesta on tullut jumala, eikö se kuitenkin ollut jumalan poika eli junior.

Vaikuttaa sen usko joltain lahkosekoilulta ja siitä tulikin mieleeni että katsokaa Netflixistä dokkari Kiltteyden kultti, siitä saa hyvän käsityksen mitä pahaa uskonnolla saadaan aikaiseksi.

#320627 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

Tuima: Mitä uskontoa se kaiken lisäksi tunnustaa kun Jessesta on tullut jumala, eikö se kuitenkin ollut jumalan poika eli junior.

Nykyään useimmat kristityt (mutta eivät kaikki) uskovat typerään kolminaisuusoppiin, jonka mukaan Jesse oli myös jumala sen lisäksi, että oli poika.

#320628 Ilmoita asiaton viesti

Ehkä se oli se piste. Jos se kamala piste vei siskot?

”Lopettakaa nyt mun kiusaaminen, mulla on vakava ongelma, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olisin ”hullu”, ”mielenvikainen”, ”huumeiden käyttäjä” tms. yhtään mitään muutakaan, mulla on todettu masennus sekä alkoholinkäyttö ja piste!!!!!!!”

Ei ihme jos pelottaa. Piste on paha ja niitä on paljon. Ja kun nuo huulirokotteetkin 1, 2, 3, 4, 5.. tuli otettua. Niin se taitaa olla, että Cerni, mato ja kuutio kutsuvat vaikka kuinka repellais.

#320629 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

16.6. klo 21.19

Miten nuo nyt taas osui Johannaan itseensä kuin nenä päähän.

#320630 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

16.6. klo 21:40

#320631 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

#320632 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Niin tietääkö kukaan, miten tuo Bahamonde ja Udi toisensa tuntee?

#320633 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

hetkinen tuksu!!

Hän oli ehtinyt ottaa korona rokotteen kai 3.8 tai 4.8 ja kuoli käsittääkseni 6.8.2021. 

kyllä mä tietäisin sisarusteni asiat,samoten kun sukulaisten ja imien lapsieni

käsittääkseni kuoli…… etkös ollut itse paikalla???

hitto sä veit minulta 2 ystävää!

#320634 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

kiitos tuksu hirviö nimestä!

mun lapset on rakkaudella kasvatettu ja hyvin pärjäävät elmässään.

katse peiliin näet hirviön siellä! 

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 2,988 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 290’ is closed to new replies.