Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 2,988 total)
  • Author
    Kaija13
    Blocked

supetblondi: Teoriasi saattaa olla oikeakin, en osaa sanoa. Elämme jännittäviä aikoja.

#321143 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Sillä osoitteen muuttumisella palveluihin on jotain tekoa sen kanssa, että ao. henkilöllö itse tekee jonkun liikkeen asian eteen. Muistattekos kuinka todella kauan kesti että porsaderin osoite päivittyi pois törnbackenilta tms? Varmaan joku sitten vihdoin sen pakotti tekemään. Eli ei tässä vielä kannata uskoaan menettää etteikö muratit olisi muuttaneet. Saattaa jo muratitkin olla oppineet, että kannattaa viivytellä, plus ettei esikoisdother tule ovikelloa kilkuttelemaan.

#321144 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

Sossut ovat myös kysyneet Mia Mari Johanna Tukiaiselta mikä on hänen ammattinsa ja millä hän aikoo elättää itsensä ja lapsensa. Mia Mari Johanna Tukiainen on kertonut suurella ylpeydellä olevansa esiintyvä taiteilija ja kuuluisa artisti: ”Olen ammattitanssija ja ammattilaulaja ja teen keikkaa ympäri Suomessa. Olen kuuluisa!” 🙂

#321145 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Einari infosi 22.4., että:

”Mamma asuu jo muualla. Possu majailee Tingsvägenin kämpässä, kunnes häädetään. Hänellä on tiettävästi kuluva huhtikuu aikaa muuttaa pois.”

Arveltiin ja laskettiin kevättalven mittaan, että 89 neliömetrin asunto oli liian iso ja liian kallis yhdelle ulosottovelkaiselle eläkeläiselle > Mamma ei enää asu Tingsvägenillä, mistä muutti pois laivaristeilyn jälkeen, huhtikuun puolivälin tienoilla.

Possu muutti tuetun asumisen yksikköön huhtikuun lopussa, siis 7 viikkoa sitten. Mato oli muuttoapuna:

Thank you Lord for my new, beautiful home in Stockholm! This home is blessed with love & roses, no evil is welcome here. High floor, I call this my new penthouse. GREAT view from a beautiful glassed balcony! (Jtuk ma 2.5.).

Tällöin toukokuun alussa ILE oli ollut 6-7 kuukautta sijaisperheessä jossain toisaalla (Upplands Väsbyssä?). Possu sai tavata ILEÄ vain valvotusti max pari tuntia viikossa, mutta tapaamiset toteutuivat harvakseltaan, ehkä noin parin viikon välein.

#321146 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Luulisi, että saadakseen asumistukia ja muita tukia, myös eläkettä osoite pitää olla oikeassa paikassa. Näin ainakin Suomessa on ja varsinkin jos saat jotain toimeentulotukea sen osoitteen pitää olla oikein. En millään jaksa uskoa, että esim asumistukea maksetaan asuntoon jos virallinen osoite on jossain muualla. Myös jos Marjalla on ILEn huoltajuus ollut niin kyllä sen huollettavan lapsen lasten suojelun silmien alla pitää olla kirjoilla ihan oikeassa paikassa. Voin olla väärässäkin tietenkin.

#321147 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelu_neiti
    Participant

Olen livenä tavannut muutaman tuollaisen Jeesuksen verantaa huutavan. Heristävät raamattua muita ihmisiä kohti ja huutavat ”Stana väisty Herran Jeesuksen nimeen!” Poliisi soitettiin paikalle ja he vie parempaan talteen. Ambulanssi ei tuollaisia ota kyytiin riehumisen ja huutamisen takia. Poliisi toimittaa tukevalla otteella eteenpäin.

Jos Tuksu on viranomaisille alkanut huutaa ja riehua, se on 100 varma kuljetus lepäämään. Odotellaan, kyllä perästä kuullaan.

Tyhmä pitää olla, jos ei tajua että on lapselle täysin sopimaton ÄHÄ.

Tulevaisuudensuunnitelmia kysyttäessä on vastannut: ”Me olemme niinku koko suku menossa jokakesäiselle lomalle kesäpaikallemme synnyinmaahani. Koska olen huomattavan kuuluisa julkisuuden henkilö, tulevat eri lehtien toimittajat minua haastattelemaan. Samalla minulla on kuvaukset Isabellen kanssa. Isabellen PITÄÄ päästä mukaan, koska se on meistä niinku jatkojuttu lehdistölle viime kesän jälkeen.”

#321148 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki:

”..this is Spiritual warfare and the own household turns against..”

Household = Kotitalous

-Mun käsittääkseni Tunkki asuu yksin joten hänen kotitaloudessaan on siis tasan yksi ihminen, onko hän siis kääntynyt itseään vastaan..?

#321150 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

-Siitä vaan, antaa mennä, uhkailut on täysin tyhjiä jos ei tee mitään.

#321151 Ilmoita asiaton viesti
    Tuima
    Participant

Paksun päällekäyvä sotanorsun tyyli ruottisen sossuja kohtaa tulee olemaan pahin virhe jonka voi tehdä, sen kannattaa  varautua siihen että todetaan niin agressiiviseksi ja sekopäiseksi ettei päästetä lähellekään pientä lasta.

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

#321152 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Jotenkin en vain usko, että Tunks olisi majaillut tuolla Bromstengårdenissa. Vaikuttaa melko suljetulta laitokselta. Ja kai ILEkin olisi ollut silloin följyssä. Eikä penthousejakaan näytä olevan tarjolla.

Voisiko olla, että jotain asiantuntijayhteistyötä on ko. lafkan kanssa tehty. Ikävät sosiaalitantat tuolta ovat voineet olla vaikuttamassa huostaanottopäätökseen.

Juhannuksen viettäminen Suomessa alkaa näyttää jo melko epätodennäköiseltä. Olisi pari päivää aikaa hinata itsensä sinne. Hehkuttaminenhan aloitetaan yleensä erittäin hyvissä ajoin.

#321153 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Heristävät raamattua muita ihmisiä kohti ja huutavat ”Stana väisty Herran Jeesuksen nimeen!” Poliisi soitettiin paikalle ja he vie parempaan talteen. Ambulanssi ei tuollaisia ota kyytiin riehumisen ja huutamisen takia. Poliisi toimittaa tukevalla otteella eteenpäin.

Onkohan tunkilta hukkunut asumishistoriasta viikko tai pari juuri tuommoisen takia? Varmaan ei katsota kovin hyvällä lapsenkaan äitiyden kannalta.

#321154 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Jotenkin en vain usko, että Tunks olisi majaillut tuolla Bromstengårdenissa. (Hilkka)

Olen samaa mieltä.

Possun tapauksessa Bromstensgården on voinut olla se (neutraali, ”ulkopuolinen”, kenties valituksen käsitellyt) viranomainen, joka on tutkinut ja arvioinut lastensuojelun tilanteen ja tehnyt asiassa Possun kannalta negatiivisen päätöksen.

#321155 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

Hilkka Sirviö: Jotenkin en vain usko, että Tunks olisi majaillut tuolla Bromstengårdenissa. Vaikuttaa melko suljetulta laitokselta. Ja kai ILEkin olisi ollut silloin följyssä. Eikä penthousejakaan näytä olevan tarjolla.

Voisiko olla, että jotain asiantuntijayhteistyötä on ko. lafkan kanssa tehty. Ikävät sosiaalitantat tuolta ovat voineet olla vaikuttamassa huostaanottopäätökseen.

Asiantuntijayhteistyö on hyvin mahdollista. Joka tapauksessa tiedetään lähes varmasti, että jokin yhteys Mia Mari Johanna Tukiaisella ja Bromstengårdenilla on oltava. Ei kai Tuksu muuten olisi nostanut tätä lafkaa esiin?

#321157 Ilmoita asiaton viesti
    Pöwwis
    Participant

Olen Hilkan kanssa samoilla linjoilla. Itse ajattelisin että olisiko tuo Bromstergården se ensimmäinen utredningshem, loppuvuodesta 2020? Kaiken pahan alkulähde – jossa lopputulemana sijoitusta alettiin valmistelemaan – ja siksi namedropattiin ekana? Ja silloinhan he asuivat Tukholmassa jossa paikkakin sijaitsee. Kun tuntuisi ihan hurjalta että Ile olisi ensin sijoitettuna muualle ja sitten yhtäkkiä taas Possun kanssa arvioinnissa viikkotolkulla. Nou nou nou.

#321158 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

Pöwwis: Kun tuntuisi ihan hurjalta että Ile olisi ensin sijoitettuna muualle ja sitten yhtäkkiä taas Possun kanssa arvioinnissa viikkotolkulla. Nou nou nou.

Olet kyllä väkisinkin ihan oikeassa tuossa asiassa.

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 2,988 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 290’ is closed to new replies.