Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,986 total)
  • Author
    Leonell
    Participant

Tuo kuvateksti 😀 Kukaan muuhan ei oo ikinä asunut Maijamissa…?

#320520 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

No vaan onhan %C:stä tää homma.
    Seuraava teksti tulee varmaan sitte moneen kertaan – jos tulee.
    Nyt se on intiassa.

15.6. klo.20:16

Sudden Adult Death Syndrome.” Yhtäkkkiä kuolee hirveästi alle 40 vuotiaita terveitä aikuisia. Minulle tuli tästä mieleen pikku siskoni Jasmine. Hän oli ehtinyt ottaa korona rokotteen kai 3.8 tai 4.8 ja kuoli käsittääkseni 6.8.2021.  Varoitin häntä kauan aikaa. Yksi syy oli että ”sydän oli pysähtynyt” se pysähtyi liian nopeasti ottaen huomioon yksityiskohdat, jotka tiedän. Ja itseasiassa paljon muutakin.  Nettipalstat levittää tietoa ”itsemurha.” Syytä EI OLE SELVITETTY!!!  Te törkeät ihmis HIRVIÖT jotka levitätte tietoa, että minulla taas olisi ollut jotain tämän kanssa tekemistä, tulette joutumaan tilillle JUMALAN edessä!!!!!! He jotka tekivät pahaa rakkaalle sisarelleni, Herra näkee heidät! Ja jätän asian Hänelle.  Uskon että Jeesus otti sisareni Jasminen TURVAAN taivaankotiinsa kuten hän otti myös toisen sisareni Julian. Elämme niin hirveitä aikoja ja tulee menee pahemmaksi, niin uskon että osa otetaan ennalta turvaan. 

Entäs sellainen kuin ”set up.” (Liittyen häneen.) Olin Suomessa koko viime kesän ja ei ollut minkäänlaista varoitusta yhtään mistään 😭😭😭 No JUMALA tulee tämän paljastaa ja ottamaan myös kiinni tekijän/tekijät! Palvon elävää ja Iänkaikkista Jeesusta joka on Herra. En ketään muuta. Hän on ainoa voittaja!!!! Vihollinen hävisi silloin kun Jeesus kuoli ristillä ja ylösnousi! Harva tosin pelastuu. Mutta silti ja jokatapauksessa, Palvon elävää Jumalaa jonka nimi on JEESUS. Amen!

#320521 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

#320522 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Liittyy edelliseen tekstiin

#320523 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

16.5. klo.20:03

Elijah was actually the only Prophet, that evil Jezebel didn’t kill. Or actually couldn’t kill.

#320524 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Lisäksi oli kaksi muuta uskonnollista juttua, mutta niissä ei ollut mitään Johannan omaa kirjoitusta ohessa, niin jääköön kopioimatta.

#320525 Ilmoita asiaton viesti

Rapujuhlien lähestyessä otetaan tähän opetusvideona miten rapuja ei syödä. Ei syljetä glamouristi lautaselle, eikä vedetä glamouria ravun peräsuolta, eikä imitoida ruokapöydässä suihinotoa ravun raajalla, vaikka olisi miten glamouria. Ei vaikka olisi oppinut puremaan hummeria.

#320526 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

pravuuri: Yhtään keikkatarjousta/-tiedustelua ei ole tullut

Ihan tarkkaan ottaen tuo ei pidä paikkaansa. Per Perverssonhan on sanonut tehneensä keikkatiedusteluja, arvatenkin useilla eri feikkinimillä. Yhteenkään tiedusteluun hän ei kuulemma ole saanut vastausta. Mutta voitaneen olla varmoja, että yhtään aitoa keikkatiedustelua ei Mia Mari Johanna Tukiainen ole saanut. Eikä ihme, sillä hänen kuvottavat ”keikkansa” ovat vain ala-arvoista sontaa.

#320527 Ilmoita asiaton viesti

”kuolee hirveästi alle 40-vuotiaita” koska SADS. Jos tuo pölkkypää edes joskus ottaisi selvää mistä puhuu, eikä vaan jaa oikealle ja vasemmalle kuin aseman anneli. SADS-kuolemat on olleet laskussa monta vuotta peräkkäin niin meillä, Ruotsissa, Jenkeissä kuin yleisesti Euroopassa, kiitos alati parantuvan diagnostiikan.

#320528 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Keikkatarjousten tekeminen kuuluu keikkailevalle artistille. Jos joku hänet haluaa keikalle, niin tekee keikkatilauksen.

Ilmeisesti tarjousten puutteessa ei ole tilauksiakaan tullut.

#320529 Ilmoita asiaton viesti
    Free Marten
    Participant

Mites Johanna menee, noin niin kuin omasta mielestä?
    Ootko ajatellut tulevaisuutta lainkaan ja ihan semmosta arkea, hamraiden Siwan kassojen onnellusta, puhdasta ja vastuullista elämää?
    Tuuttaat menneisyyttä ja kaikkea muuta, ikään kuin et pystyisi omaa elämääsi miettimään.. miten Isben käy, miten itsesi käy ja miten on jo käynyt? Ei sitten tule mieleen katsoa peiliin?
    Katotko sä tuota omaa saagaas vähän niin kuin ulkopuolisena? Että masiksesta kärsi Elijah mutta ehkä vähän se väärinymmärretty ja loukattu Johannakin? Joka tarvii, asap, lohdutusta.. 
    Ootko koskaan katunut itse mitään, ikinä? Myöntänyt Johannalle, pikku varpuselle, että nyt mokasin? Mutta eihän se mitään, nauretaan älykkäänä että oivoi, kylläpä sattui..
    Kauanko aattelit jatkaa tuolla tiellä? 

#320530 Ilmoita asiaton viesti
    .Käpy:
    Participant

maapalvelu_neiti ,Tais helähtää.

#320531 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Vähä outo toi Pahamonttuki on…oli käynyt Julle&Jossu -kuvaan kommentoimassa:

#320532 Ilmoita asiaton viesti
    Kaija13
    Blocked

En tiedä onko tätä juttua koskaan liikkunut näätäpiireissä, mutta kuulin useita vuosia sitten puolisoni veljeltä seuraavan tarinan. Mia Mari Johanna Tukiainen oli ollut jollain keikalla ja takahuoneessa joku porukka (en enää muista keitä he olivat) olivat tähneet källin. Heillä oli ollut kokaiinia ulkoisesti muistuttavaa valkoista pulveria, joka todellisuudessa oli kuitenkin vain vauvantalkkia.

Mia Mari Johanna Tukiainen nuuskutti vauvantalkin tottuneesti nokkaansa ja totesi pian: ”Miamissa oli parempaa”! USA:ssahan kokaiininkäyttö on erittäin yleistä, sitä nuuskivat siellä lähes kaikki. 😀 😀 😀

#320534 Ilmoita asiaton viesti

Kaija tuo stoori on ihan tosi ja löytyy myös pinkistä kirjasta. Siinä on kertojana Hei Johanna -biisin tehneen bändin jäsen:

Oli ihan hullun kuuma kesäpäivä. Lämmintä oli joku +25 ja me oltiin hikoiltu ool dei. Mää kävin sit ostaan kaupasta vauvantalkkia, koska se on ihan huippuhyvää iholla kun on helle. Se vie sen ihon nihkeyden pois. Nooh…keikka oli ohi ja oltiin takahuoneessa vielä juomassa sidua ja kaljaa. Alettiin sitten pelleileen bändipoikien kans sillä talkilla. Heiteltiin sitä naamaan (nenän alle) hirveet kasat ja otettiin valokuvia. Yks kuva on sellanen et yhellä meistä on puoli naamaa siinä talkissa. Naurettiin sitä(kin) aika paljon. Mää oli laittanut sitten siitä talkista viivoja pöydälle (silleen niinku elokuvissa ne kokkeliviivat juu nou) ja ne sitten jäi siihen. Meni jonkun aikaa ja takahuoneessa oli sitten vaan minä ja mun bändikaveri. Jotain naurettiin siinä ja yhtäkkiä Tuksu tulee sinne ja katsoo niitä viivoja ja kysyy saako se vetää ne. Mää katon mun bändikaveria (joka on mun bestis by the way) ja se kattoo mua ja mää kuulen sanovani ”et siitä vaan”. Tuksu vetäsee ne vauvantalkit nokkaan, nousee ja toteaa vaan ”Miamissa on kyllä parempaa”. Olin kuolla naurukohtaukseen siinä. Tai siis siihen etten voinu alkaa nauraa. Katoin mun bändikaveria ja näin että sillä on sama tilanne. Voi vittu, mulla oli tulla myöhemmin kuset housuun ku naurettiin sitä niin paljon. Se tilanne oli ku jostain komediaelokuvasta :). ”

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,986 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 290’ is closed to new replies.