Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 2,988 total)
  • Author
    supetblonli
    Participant

Ratkaisuja on koittanut Tuksulle etsiä ja tarjota viimeiset kaksi vuotta esimerkiksi Ruotsin lastensuojelu. No ei onnistunut.

Rakkautta ja apua tarjosi vielä viime vuonna pikkusisko Jassu auttamalla asunnon hankinnassa ja hoitamalla Tuksun lasta kun Tuksu oli päissään. No ei auttanut. Jassu uupui ja päätyi itsemurhaan.

Rakkaudella on myös oma äiti Marja koittanut auttaa. Hoitanut lähes yksi Tuksun lasta ja otti Tuksun asumaan luokseen jun Jasminen hankkima asunto meni sekin alta ja yritti auttaa Tuksua mahdollisimman paljon, jotta Tuksu saisi pitää lapsensa. No ei auttanut tämäkään. Tuksu ei ryhdistäytynyt ja lapsi huostassa. Tuksu haukkuu Marjaa narsistiksi ja Jezebelin hengen riivaamaksi joka tappaa ihmisiä henkisesti.

Joten ole hyvä Ilpo, ojenna Johannalle auttava kätesi, tarjoa rakkautta ja ratkaisuja. Tuksulla ei ketään ystäviä eikä läheisiä ole koska Tuksu kääntyy kaikkia vastaan, haukkuu, solvaa, hyväksi käyttää, pahoinpitelee. Mutta jos sinulla on Ilpo rahaa, niin varmasti saat Johannasta seuraa niin pitkään, kun sinulla riittää rahaa annettavaksi. Sen jälkeen päädyt sinäkin solvattavaksi Johannan someen. Johannan käyttämiä yleisiä nimityksiä entisistä läheisistä ovat esim murhaaja, pedofiili, raiskaaja, narsisti, varas…

#321400 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Montako vuotta on tunkin oma äitikin yrittänyt tukea tai ainakin ymmärtää dotheriaan? Ystävät ovat tulleet ja menneet, joutuneet luovuttamaan ja joutuneet tuomituiksi kuutioon. 2 nuorempaa siskoa on saateltu hautaan, koska etusijalla perheessä on ollut esikoisdotherin toiveet ja niiden totteleminen muiden etujen ja mukavuuden  jäädessä toiseksi. Oma äiti, joka on vaan jaksanut, yritti vielä ilenkin kanssa jaksaa siinä toivossa että ilen oma äiti ottaisi vastuun dotheristaan, ja kun ei, kävi niinkuin kävi, enempää ei voi Marjalta vaatia. Oma ishkä perui pahoinpitely syytteet, että dother säilyi sillä krt rangaistuksetta. Loviisalainen perheystävä on  tuhlannut  vanhuudenvaran säästönsä johannan tukemiseen eli mielihalujen täyttämiseen (vuokrat ja kiinanrätit jne) ja saanut silti päälleen kaikki maailman syytteet pedofiliasta koiranmurhiin. Ymmärtäjiä ja pään silittelijöitä jossulla on riittänyt. Kertoisiko joku mitä se on hyödyttänyt? Ihan kaikki jossua joskus auttaneet on tuomittu narsisteiksi ja vaikka miksi, siinä vaiheessa kun eivät ole sitoutuneet jossun orjiksi ja sponsoreiksi tanssimaan barbin pillin mukaan iäisyyteen asti. Tervemenoa vaan siihen joukkoon.

#321401 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

OT mutta lähinäädäksi muuttunut Etänäätä kertoi täällä jokin aika sitten että omassa elämässä paljon meneillään niin ei just nyt ehdi näätäillä.

#321402 Ilmoita asiaton viesti
    Kyöpeli
    Participant

hallitunkki: Kyllä minusta tuo Tuohiaivon tekele aika päivänselvää satiiria oli.

Ilpo: Aloita itsestäsi. Mitä tekemistä tuolla pyhällä pöyristykselläsi on rakkauden kanssa? Mutta – NIINPÄ. Ei ole helppoa pidätellä itseään. Ei sinun, ei meidän, ei Tuksun. Olemme kukin alhaisia omalla tavallamme, ja kaikkia yhdistää se, että toisten paheksuminen onnistuu paljon paremmin kuin se, että itse tekisi jotain järkevää. Myös sinulta.

#321403 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Jos ihmisellä todetaan mielenterveys, huume, alkoholi tai muita ongelmia, niihin reagoidaan. Niihin reagoidaan oikein.  Ei niin, että henkilöä mitätöidään, ivataan, nollataan palstalla, jota hän itse lukee. Teidän tulisi kaikkien yrittää kääntää asia kaikkien voitoksi. Myös itsenne. Se, mitä ajattelen heikommassa asemassa olevasta, kertoo siitä, mitä itse olen.

#321404 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Väitätkö siis Ilpo että kaikki ne lukemattomat ihmiset jotka ovat yrittäneet auttaa Punkeroa, ovatkin toimineet väärin? He ovat kaikki järjestään saaneet p.skaa niskaansa kunnianloukkausten kera. KAIKKI.

#321406 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Paas Ilpo Tuksulle 50-100 euroa, jota tässä viime viikolla pyysi, niin autat konkreettisesti. Samoin pyysi rukoilemaan puolestaan.

#321407 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Itse olen hirveän surullinen Johannan kohtalosta. Olen niitä ihmisiä, joilla on liian suuri kyky empaattisuuteen, eli pystyn ymmärtämään, (ehkä), mitä Johanna läpi käy. Ja totisesti toivon ihmisyyden nimissä, että tämä foorumi poistuu. Johanna on löytänyt uskon, tai sitten ei. Toivomme, että Johanna selviytyy elämän haasteista apujen kanssa. Jooko? Kaikki me ollaan vajavaita onnenonkijoita, ja samaan suuntaan matkaamme.

Ilpsukka

#321408 Ilmoita asiaton viesti
    Tursas
    Participant

En usko minäNIkään, että tumpeloa saisi rakkaudella muutettua, vaikka sille kannettaisiin mitä eteen niin aina enemmän se vaatisi . Olen tätä ihmistä seurannut jo kauan ja nähnytkin ihan livenä ja kokoajan tuntuu vaan elämä menevän entistä hullummaksi. Kyllä siinä koko perhe on saanut venyä ja vanua,että en ihmettele yhtään jos mitta on tullut täyteen, siinä piti perheen menettää kaksi lastaankin, sillä tumpelon käytöksellä on ollut osuutta asioihin, vaikkei se nyt siskojaan suoranaisesti murhannutkaan.
    Eihän tuollaiselle enää muuta voi kun jättää oman onnensa nojaan ja onhan nyt selvääkin, että kun ihminen on jo keski- ikäinen, niin itsenäisesti pitää tulla toimeen. Tumpelokin on mainostanut tanssifirmaansa ja jos nekin asiat olisi osannut tehdä oikein niin koko elämä olisi toisin, hänhän voisi olla se johtaja joka vieläkin pyörittäisi tanssifirmaansa. Mutta jos kaikki tulot heti pistetään menemään, niin tuloshan on juurikin tuo, että nyt on persaukinen yhteiskunnan tuilla oleva luuseri joka ei pysty normaaliin elämään ja nyt vielä kun on nuo uskonnolla uhoamiset mikä vie lopunkin järjen.
    Mutta ehkä vielä löytyy joku velli kakkonen, joka jaksaa loista ymmärtää ja tukea ja ruokkia sen harhoja hetken, kunnes hoksaa loisen todellisen luonteen, mutta se on silloin jo myöhäistä ja velli kakkonen on haukuttu ja parjattu somessa ihan kunnianloukkauksiin saakka ja kansa saa taas omat hupinsa kun joku pönttö meni lankaan.

#321409 Ilmoita asiaton viesti
    Tursas
    Participant

Mitä taas tulee empaattiakykyyn, niin kyllä sitä minultakin löytyy ja olen valmis auttamaan ihmisiä erinäisissä elämänongelmissa. Mutta jos huomaan että ihminen on pelkkä hyväksikäyttäjä ja ilkeä joka asiassa, niin kyllä se empaattisuus pikkuhiljaa karisee.

#321410 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Teidän tulisi kaikkien yrittää kääntää asia kaikkien voitoksi. Myös itsenne. Se, mitä ajattelen heikommassa asemassa olevasta, kertoo siitä, mitä itse olen. (Ilpo)

Ei juma! Mistähän näitä hyysääjiä putkahtelee palstalle aika ajoin?

Em. Ilpon ajatusmalli on täysin perzeestä. Kertoo vain hänestä itsestään:

… se, mitä ajattelen heikommassa asemassa olevasta, kertoo siitä, mitä itse olen.

Siinä kuvastuu, kuinka on jokin propaganda taas nielty nahkoineen, karvoineen.

Sillä eihän maailma noin pyöri, vaikka samassa veneessä ollaankin.

Eikä asioita voi tuossa hengessä yleistää, saatikka peilata Possuun, joka on, esimerkiksi, varastanut suomalaisilta pienyrittäjiltä ja Suomen yhteiskunnalta runsaasti varoja jättämällä laskut, maksut ja verot maksamatta viime vuosikymmenen aikana.

Parhaillaan Possulla on 30 000 € ulosottovelkaa em. tahoille. Ilpo, hei?

#321411 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Ilpo menee vaan sinne Sollentunaseen auttamaan Punkeroa. Kyllä äkkiä hymy hyytyy. Ei sitä psykopaattia/narsistia varmaan osaa kuvitella ennen kuin sen kokee ihan konkreettisesti itse. Siellä se elämän siipirikko kyttää juuri Ilpon kaltaista hyväuskoista hölmöä kupattavakseen.

#321412 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Herra huolen pitää.

Ja Jeesuksen verensuoja.

Jumala kostaa kaikille näädille.

#321413 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Ja totisesti toivon ihmisyyden nimissä, että tämä foorumi poistuu. Johanna on löytänyt uskon, tai sitten ei. Toivomme, että Johanna selviytyy elämän haasteista apujen kanssa. Jooko? Kaikki me ollaan vajavaita onnenonkijoita, ja samaan suuntaan matkaamme. (Ilpo)

Hah, nimenomaan ihmisyyden nimissä tämä foorumi EI POISTU. 🙂

Et vaan voi rajoittaa keskustelua tuollaisilla heitoilla. Et, et.

Voi olla, että olemme vajavaisia onnenonkijoita, mutta emme missään tapauksessa halua matkata samaan suuntaan kuin Johanna.

Herranen aika!!1! Sehän olisi ikuisen kidutuksen paikka tulijärvessä, missä mato (= ihmisen sielu) ei kuole!

#321415 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Hmmm… onkohan Ilpo = Velli Von Blonbuuk?

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 2,988 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 290’ is closed to new replies.