Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,988 total)
  • Author
    Pastori 2.2
    Participant

Ehkä se olisi jotain enkeliterapian kaltaista kaukoparannusta ?

#321462 Ilmoita asiaton viesti
    Hanna7
    Participant

Kun teidän kaikki kommentit ihan puhkuu negatiivisuutta. Hölpön pölpön, mä heitän teitä kaikkia pinkeillä pumpulitulleroilla. Mun täytyy nyt selvittää teille höpönassuille kaksi asiaa. Ihminen, on outo, ja ainutlaatuinen, ja yksilö. Teistä kuka tahansa tällä palstalla kommentoivat, saattaa olla päästään nintsahtanut. Kuka normaali elämää viettävä kirjoittelee hymyn Tuksu asioita?

Niin Ilpo, ollaanko nyt asioiden äärellä, että kuka normaalielämää viettävää kirjoittelee Hymyn palstalla. Ensinnäkin Sinä teet juuri sitä! 🤣🤣🤣🤣 Kehäpäätelmää.

#321463 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Kun teidän ongelma on rakkauden puute. Kaikkia näätiä yhdistää rakkaudettomuus.

#321464 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Rakkaus on suurin.

#321465 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Ilpo voisi ensi töikseen antaa zouhannalle tonnin rahaa, jotta se saa fiksattua ulkonäkönsä kesäkuosiin ja pääsee vähän ulos syömään, vilvoittavia kesäjuomia unohtamatta.

Zohanna on ihan itse syypää omiin ongelmiinsa, joten sääliä ja empatiaa ei heru. Apua sille on monet tarjonneet, mutta vastineeksi saa haukut.

Onneksi näitä ymmärtäjiä riittää. Heidän avullaan Zouhanna voi asua ja elellä ilmaiseksi. Reilua ja oikeudenmukaista, eikö niin?

#321466 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Kaikkien hölpönpölpön ”foorumien” arvo, on niiden arvottomuus. Minä ajattelen näin, ja minä taas näin. Kaikki katoaa, kun koiran pieru

#321467 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kun teidän ongelma on rakkauden puute. Kaikkia näätiä yhdistää rakkaudettomuus.

Höpsis. Ei pidä paikkaansa. Kirjoitus on aivan karmea yleistys. Näätiä ei yhdistä rakkaudettomuus, eikä ongelma ole rakkauden puute.

Näätiä yhdistää rakkauden voima.

Se saa meidät hyväksymään toisemme ja arvostamaan toistemme erilaisuutta. Teemme objektiivista havainnointia ja tosiseikkojen paljastamista, so. näätimistä.

Ymmärrämme, että on monia maailmankaikkeuksia. Otamme huomioon toisetkin näkökannat.

Emme siis rajoita sanomisen vapautta emmekä nälvi tai arvioi toisia keskustelijoita. Näätätoveri ei myöskään uhittele, ei ole väkivaltainen eikä sotke tassujaan lokaan.

Kannatamme monipuolista, rehevää ja yllätyksellistä keskustelua, ajatusten ja tunteiden virtausta.

Otamme asiat ja yksityiskohdat ihan sellaisina kuin mitä ne ovat.

Konstailematta.

#321468 Ilmoita asiaton viesti
    Tuima
    Participant

Ilpå, kerro Tuksulle terveisiä ja rakasta se pyörryksiin, jospa siitä tulisi sitten ihan normaali ihminen eikä meitä näätiä enää sen toilailut kiinnostaisi.

#321469 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Koiran pieru ei kyllä katoa mihinkään, ainakaan, jos se pieree saman peiton alla.

#321470 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Voi voi sentäs. Itse olen kolme koulua käynyt, joten luulen että ihan perusälyillä mennään. Tämän kanavan ongelma on se, että mahdollisesti toivotaan itsemurhaa. Sehän ei mene lakien mukaan se.

#321471 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Päihdetutkimusta mm yhteisö- jne hoidosta jne kun mulla on takana ja entisiä juoppoja ja terapeutteja  haastatellut  niin juuri pahinta mahdollistamista on se Ilpon esittämä  naiivi ”rakkaus”.  Näitä uskovaisiahan Tunkin ympärillä on sankoin joukoin pyörinyt ja nokilleen ja herjaa on kaikki saaneet kun eivät ole suostuneet tunkkia  rahoittamaan ja tukemaan. Entisten homotanssijoiden tilalle tuli lahkouskikset. Viittaan kristilliseen glamourelämän sykliin. Joku kuvittelee rakastavansa sekopään terveeksi  ja juopon raittiiksi.  Ei vaan oikeata rakkautta on antaa ihmisen mennä siitä pohjasta läpi jonka hän haluaa mennä ja  tarvitsee. Vasta sitten kun juoppo nöyrtyy niin paljon että pystyy kohtaamaan tekonsa ja totuuden itsestään alkaa paraneminen. Kukaan toinen ei sitä pelastusta voi tyrkyttää vaan joutuu vain päihderiippuvaisen manipuloitavaksi.  Mitään merkkejä ei tuksulla ole ollut siitä että hän katuisi jotain aiheuttamaansa vaan aina syy on muissa.  Jotenkin vaan hullua että näitä poloisia lahkolaisia tuntuu edelleen riittävän. Olis vanhan kertausta seurata taas tätä Tukslooppia kun mukaan singahtaa taas joku seurakuntanuori. On se Tuksun  demoninen imu kyllä kova.

#321472 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Tämän kanavan ongelma on

Kanavan? Minkä kanavan? Ai Saimaan kanavan vai?

#321473 Ilmoita asiaton viesti
    Psyco Miss Piggy
    Participant

@ilpo3

Voih kuinka ihanaa että Jossun uskissetämies-Aasiakas on vissiin löytänyt tiensä tännekkin palstalle ❤️ juu kyllä rakkaudesta totta puhut, Johannakin taitaa rakkauden, sen FYYSISEN, joten oikein ihanaa ja Jossun pilukuvien täyteistä juhannusta sinullekkin 😘

P. S muista heittää vähän ekstraa fyffee että Jessen raivoraitis morsio saa menovettä juhannukseks 😊

#321475 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Jokohan Tuksu on matkalla satamaan? On se melkein tänään illalla Silja Linella lähdettävä jos meinaa juhannuksen KUNNIAKSI Suomeen tulla. (supetblonli)

Nythän se jo lähestyy maatamme Silja Linella. 😬

#321476 Ilmoita asiaton viesti
    Tuima
    Participant

Ilpå, Tuksu ihan itse puhui itsemurhasta ja perui sen sitten sillä perusteella ettei halua antaa sitä iloa mm. motherilleen. Tuksuhan koko ajan paasaa fb:ssa maailmanlopusta ja siitä että kohta pääsee siskojensa luokse taivaaseen.

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,988 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 290’ is closed to new replies.