Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 2,988 total)
  • Author

ILPPO! Ei nuin. Jumala näkee. Et pääse Tuksun kanssa taivaaseen.

#321503 Ilmoita asiaton viesti
    Tursas
    Participant

Saahan täällä jokaisella olla oma mielipide päätähteestä ja kyllä minäNIkin kehuisin turhaketta maasta taivaaseen jos olisi aihetta. Ja uskonkin, että moni täällä kirjoittaja kun turhakkeesta kirjoittaa ja ampuu sen valheita alas, niin ajattelee, että josko se heräisi itse todellisuuteen ja tekisi muutoksen elämässään. Tämä on tuksupalsta ja tänne saa laittaa niin risut kun ruusutkin ja jos ilpo on sitä mieltä, että tuksu on malliesimerkki naisesta, niin se on hänen oma asiansa ja ntakoon hän sitä ymmärrystä ja rakkautta tuksulle ja se ei ole meiltä pois.
    Pikkulinnut muuten visersi, että turhake olisi seilaamassa Suomeen kera mamman, pappan ja ilen.
    Onko asiat saatu taas sovittua niiden solvusten jälkeen.

#321504 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Tiesin tulla tänne siksi, kun hyvä ystävä suositteli. Nähdä oikeasti, että ihmisillä, ei ole elämää

#321505 Ilmoita asiaton viesti
    Pöwwis
    Participant

.

#321506 Ilmoita asiaton viesti
    DreamComeTrue
    Participant

Nyt on fanclubissa luultavasti tuore kuva Tuksusta. Tukka lyhyt ja päässä taas joku muovikukkahäveli. Ripset on taas tuuheat, luultavasti itse liimatut, koska olisihan lashbaarissa käyntiä hehkutettu.

#321507 Ilmoita asiaton viesti
    Tuima
    Participant

Joko Ilppå on itse Paksu Tukevainen tai sen dorka lahkolaisfrendi jutuista päätellen.

Käynyt kolmea koulua; leikkikoulun, ala-asteen ja yläasteen 😂😂

#321508 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Te houkat, te sonnasta poimitut. Miettikää elämäänne, valintojanne. Helpompi on kamelin mennä neulan silmän lävitse, kun pahanpuhujan päästä taivaaseen.

Ei kai se noin mene, Ilpo. Raamattu sanoo että rikkaan sinne on vaikea päästä. Tulitkos Ilpo tänne kiihottamaan itses johonkin uskonnolliseroottisfanaattiseen hurmokseen ihan vaan juhannuksen kunniaksi. Ota nyt Tuksuun yhteyttä, teillä on varmaan paljon yhteistä. Sulla voi olla ura Tuksun toyboynä kun Vellillä ei kuulemma seiso ollenkaan Tuksun lausunnon mukaan. Onko sulla rahaa?

#321509 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Ilpolla on oma Raamattu. Olisit sen kamelinkin  samalla muuttanut vaikka virtahevoksi.

#321510 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Mä rakastan ja jumaloin teitä kaikkia, te ootte ihan uniikkeja. Ja paikka on ådö, ulkosaaristo.

#321511 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Tuima, musiikkiopiston 3/3 ja joe paskon parin päivän meikkikurssia unohtamatta.

#321512 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Ilpolla jöpöttää. Toisessa kädessä Raamattu ja toisessa …

#321513 Ilmoita asiaton viesti
    Ilpo3
    Blocked

Ja rahaa mulla on niin paljon, että piti toinen tili avata toiseen pankkiin.

#321514 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Pyhäkoulu, rippikoulu ja Raamattukoulu.

#321515 Ilmoita asiaton viesti
    Pekuri-
    Participant

No paas Tuksulle se 50-100€?

#321516 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Paksulla ei ole muuta ongelmaa kuin käteisen ja munan puute. Jos Ilpolta löytyvät molemmat empatian lisäksi, niin päästäthän paksun pinteestä, jookos?

Kohta huomaat, ettet tarvitse rahojesi säilytykseen kahta pankkia.

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 2,988 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 290’ is closed to new replies.